Dit account is privéquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende: ik heb weer trek https://www.instagram.com(...)Qqte-ZmWx1fpaYnjwI0/
zo irritantquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Dit account is privé
‘Pas’ een jaar geleden maar het voelt als een totaal andere tijd. Lekker onbekommerd met een autootje door Slowakije en Hongarije scheuren.quote:
zie je welquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze verwachtten wel een hondenkoekje want anders zouden ze niet zo netjes zitten
Je kunt je de vrijheid en onbekommerdheid nu al bijna niet meer voorstellenquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
‘Pas’ een jaar geleden maar het voelt als een totaal andere tijd. Lekker onbekommerd met een autootje door Slowakije en Hongarije scheuren.
Nee precies, alles is zo ingewikkeld nu.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt je de vrijheid en onbekommerdheid nu al bijna niet meer voorstellen
komt wel weerquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erg is dat he hoe snel je brainwashed bentquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er geen bedrijf meer bestaat en iedereen werkeloos thuis zitquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als er geen bedrijf meer bestaat en iedereen werkeloos thuis zit
Ik hoop het zo.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. denk dat we eind dit al weer redelijk normaal doen.
Nijmegenquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Hier in Gelderland is amper regen gevallen de afgelopen week.
Toffe hondquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die hond.Nee dat is mijn oma en haar hond
Ja heette Aida. Geloof lief beest maar weet ik niet meerquote:
Mijn oma had een zwarte poedel. Kan ik me alleen nog twee felgele ogen en gegrom onder een tafel van herinnerenquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
kan mij niet meer herinneren hoe die hond was.
Pfff het is over nu hoor. Kom op mensen doorschakelen en leven mag weer hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee precies, alles is zo ingewikkeld nu.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma had een zwarte poedel. Kan ik me alleen nog twee felgele ogen en gegrom onder een tafel van herinneren
Hier toch wel enkele tientallen millimetersquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Hier in Gelderland is amper regen gevallen de afgelopen week.
Mwoah de mijne eerder flinke centimeters.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier toch wel enkele tientallen millimeters
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heette Aida. Geloof lief beest maar weet ik niet meerMijn oma heeft altijd honden gehad. Ze had een keer zon pinkinees of hoe dingen ook heten.. En ik sliep daar vaak en dan ging ik mijn pyjama aantrekken, kwam de slaapkamer uit op blote voete en dat beest draaide dan door en had het op mijn tenen voorzien
Moest ik altijd op een krukje springen, beest ging echt batshit crazy tekeer happend naar mijn voeten en mijn oma die dat mormel onder de kast probeerde te duwen met een mop
![]()
beestje is niet lang gebleven
Een Chupacabra.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma had een zwarte poedel. Kan ik me alleen nog twee felgele ogen en gegrom onder een tafel van herinneren
Mijn oma had een grijze poedel die heette Dennis.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
was echt een naar beest. Daarna een chiwawaquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah de mijne eerder flinke centimeters.
Valt me tegen Koen.
Nou gooi een onderwerp er in danquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme het gaat fucking nergens over steeds.
Je wil zinnige onderwerpen?quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme het gaat fucking nergens over steeds.
Sjiewawas?quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
schijnen trouwens ook super slim te zijn
Ik heb een collega die Tess heet. Vind ik ook een hondennaam omdat de buren vroeger een hondje hadden dat zo heettequote:Op woensdag 17 juni 2020 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn oma had een grijze poedel die heette Dennis.
Kan me nog herinneren dat ik als kleine Koen in de lach schoot toen er in het zwembad een jongetje geroepen werd dat Dennis heette. Vond het een hondennaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |