abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 juni 2020 @ 14:45:48 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193684838
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:43 schreef Clubsoda het volgende:
Je regelt de dingen met de hoop en verwachting dat het allemaal niet nodig zou zijn. Maar je weet inderdaad nooit hoe mensen gaan reageren, je hoort wel vaker horrorverhalen die niemand had zien aankomen.
Ja inderdaad. Je zult maar een auto-ongeluk veroorzaken waar je partner bij om het leven komt of een kaspantje wordt. Dan zijn die schoonouders je ineens niet meer zo goed gezind denk ik.
Spoilers!
  donderdag 18 juni 2020 @ 14:48:20 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193684877
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vind het een goed punt :Y Ik ga dat meenemen in de gesprekken met G.
Je kunt bij de notaris ook een afschrift krijgen voor je huisarts. Dan weet hij/zij ook hoe je over levensverlengende maatregelen enzo denkt.
Spoilers!
pi_193685112
Alles mbt levensverlenging en DNR wil ik misschien ook nog wel eens echt vastleggen, maar voor nu vind ik het goed dat de man dit soort shizz kan beslissen.

Hij weet welke nummers hij door mn ziekenhuiskamer moet blasten, bij geen reactie, stekker er uit. Hij heeft zelfs nog een paar pijnprikkelnummers achter de hand. Mocht zelf blof me niet doen ontwaken voor een rant, dan is het wel gedaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193685170
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mocht zelf blof me niet doen ontwaken voor een rant, dan is het wel gedaan.
:D :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:07:06 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193685175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alles mbt levensverlenging en DNR wil ik misschien ook nog wel eens echt vastleggen, maar voor nu vind ik het goed dat de man dit soort shizz kan beslissen.

Hij weet welke nummers hij door mn ziekenhuiskamer moet blasten, bij geen reactie, stekker er uit. Hij heeft zelfs nog een paar pijnprikkelnummers achter de hand. Mocht zelf blof me niet doen ontwaken voor een rant, dan is het wel gedaan.
_O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:08:16 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193685188
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alles mbt levensverlenging en DNR wil ik misschien ook nog wel eens echt vastleggen, maar voor nu vind ik het goed dat de man dit soort shizz kan beslissen.

Hij weet welke nummers hij door mn ziekenhuiskamer moet blasten, bij geen reactie, stekker er uit. Hij heeft zelfs nog een paar pijnprikkelnummers achter de hand. Mocht zelf blof me niet doen ontwaken voor een rant, dan is het wel gedaan.
:D

Dan moet je partner er nog wel zijn om die dingen te regelen.
Spoilers!
pi_193685249
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Je zult maar een auto-ongeluk veroorzaken waar je partner bij om het leven komt of een kaspantje wordt. Dan zijn die schoonouders je ineens niet meer zo goed gezind denk ik.
Nou, daar zeg je wel wat. Mini vroeg laatst wie de meest militante was van ons 2, en goed, ik denk dat het bij directe familie inmiddels wel bekend is dat hij dat is.....nu in elk geval wel.... maar of ik dan toch niet als aanstichter gezien wordt als het echt een keer mis gaat.... durf ik niet te zeggen.

*naar de notaris rent*

(Wel een NLse lees ik net.)
pi_193685255
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alles mbt levensverlenging en DNR wil ik misschien ook nog wel eens echt vastleggen, maar voor nu vind ik het goed dat de man dit soort shizz kan beslissen.

Hij weet welke nummers hij door mn ziekenhuiskamer moet blasten, bij geen reactie, stekker er uit. Hij heeft zelfs nog een paar pijnprikkelnummers achter de hand. Mocht zelf blof me niet doen ontwaken voor een rant, dan is het wel gedaan.
:D lekker ding ben je ook.

En andersom? :)
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:14:45 #234
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193685257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Dan moet je partner er nog wel zijn om die dingen te regelen.
dit vind ik nog wel een dingetje ook. want (zoals vele hier) kindloze, wat als jij de laatste partner bent?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193685330
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alles mbt levensverlenging en DNR wil ik misschien ook nog wel eens echt vastleggen, maar voor nu vind ik het goed dat de man dit soort shizz kan beslissen.

Hij weet welke nummers hij door mn ziekenhuiskamer moet blasten, bij geen reactie, stekker er uit. Hij heeft zelfs nog een paar pijnprikkelnummers achter de hand. Mocht zelf blof me niet doen ontwaken voor een rant, dan is het wel gedaan.
Heb je nog behoefte aan visuele ontwaakprikkels?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet al tijden iets van een levenstestament vastleggen. Ik denk dat mijn familie en vrienden wel een aardig idee hebben wat ik wil en hoe ik het wil. Maar voor hen ook fijn als ze mijn aanwijzingen kunnen volgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193685334
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]

dit vind ik nog wel een dingetje ook. want (zoals vele hier) kindloze, wat als jij de laatste partner bent?
Gaat naar je ouders/broers/zussen/eerstvolgende in de lijn van nabestaanden toch?
pi_193685344
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je nog behoefte aan visuele ontwaakprikkels?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet al tijden iets van een levenstestament vastleggen. Ik denk dat mijn familie en vrienden wel een aardig idee hebben wat ik wil en hoe ik het wil. Maar voor hen ook fijn als ze mijn aanwijzingen kunnen volgen.
Ik loop hier te kirren en te koetsiekroelen alsof ik debiel ben. O+
pi_193685366
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik loop hier te kirren en te koetsiekroelen alsof ik debiel ben. O+
Goezzo O+
Na een paar dagen kwakkelen en zorgen maken en naar de dierenarts gaan lijken de buikjes eindelijk wat te groeien ook O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:24:14 #239
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193685373
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]

dit vind ik nog wel een dingetje ook. want (zoals vele hier) kindloze, wat als jij de laatste partner bent?
Dat is zeker een ding. Daarom leg je je wensen ook vast. Niet alleen voor je partner, die weet het allemaal wel. Maar vooral voor artsen.

Je kunt natuurlijk ook gewoon een hersenbloeding krijgen en er zo erg aan toe raken dat je niet goed kunt beslissen over je eigen behandeling. Het kan van groot belang zijn dat je al (veel) eerder hebt vastgelegd wat je wensen zijn. Bijvoorbeeld omdat je partner het moeilijk vindt of omdat de artsen heus niet allemaal lekker meewerken met dingen als euthanasie of het stoppen van een behandeling.

Of zoals die vriend van J. Al jaren gedoe en toen uiteindelijk de dementie-diagnose kwam, was et al te laat om dingen vast te leggen. Uiteindelijk hebben ze met wat leugens toch een notaris zo ver gekregen maar dat was echt wel op het nippertje.
Spoilers!
pi_193685375
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D lekker ding ben je ook.

En andersom? :)
Andersom weet ik welke mensen ik moet bellen om te dj-en aan zijn bed :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193685376
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je nog behoefte aan visuele ontwaakprikkels?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet al tijden iets van een levenstestament vastleggen. Ik denk dat mijn familie en vrienden wel een aardig idee hebben wat ik wil en hoe ik het wil. Maar voor hen ook fijn als ze mijn aanwijzingen kunnen volgen.
Ohhh die buikjes

Jongens, ik ga nooooooit meer met vakantie...wat een zooi aan emails :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_193685384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Gaat naar je ouders/broers/zussen/eerstvolgende in de lijn van nabestaanden toch?
Qua bezittingen is dat zo.

Maar levenstestament gaat om keuzes tav behandeling. Om keuzes over jezelf dus. Als je ouders heel anders denken over levensverlengende maatregelen dan jij, of over beheer van je financiën als je wilsonbekwaam wordt, is het goed om iets vast te leggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193685390
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je nog behoefte aan visuele ontwaakprikkels?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet al tijden iets van een levenstestament vastleggen. Ik denk dat mijn familie en vrienden wel een aardig idee hebben wat ik wil en hoe ik het wil. Maar voor hen ook fijn als ze mijn aanwijzingen kunnen volgen.
Ik zal hem jouw usernaam geven "zij heeft waarschijnlijk altijd wel een nestje beschikbaar om op te leggen. Als dat niets doet --> stekker er uit.

Als zo'n kitten ieeeeewtje me niet doet ontwaken, zit er niets meer van mij daarbinnen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:25:36 #244
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193685393
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Gaat naar je ouders/broers/zussen/eerstvolgende in de lijn van nabestaanden toch?
Tenzij anders vastgelegd. Wij hebben geen familie die we iets gunnen/die ons overleven/die iets nodig hebben. Dus we hebben voor vrienden gekozen.
Spoilers!
pi_193685416
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zal hem jouw usernaam geven "zij heeft waarschijnlijk altijd wel een nestje beschikbaar om op te leggen. Als dat niets doet --> stekker er uit.

Als zo'n kitten ieeeeewtje me niet doet ontwaken, zit er niets meer van mij daarbinnen :D
Ik stel mijn nesten graag beschikbaar voor FOK!kers.

Zou niet de eerste keer zijn _O-

Met F&F hebben we een paar keer een asielactie gehouden. Iedereen als een gek geld inzamelen om spullen te kopen. Ik bood kriebels met kittens aan. Mooie deal was dat. Ik kreeg centjens voor thuisloze beestjes, mensen hadden geen tijd om langs te komen dus ik mocht de kriebels ook nog eens hoogstpersoonlijk geven 8-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 15:28:09 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193685419
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

Hij weet welke nummers hij door mn ziekenhuiskamer moet blasten, bij geen reactie, stekker er uit. Hij heeft zelfs nog een paar pijnprikkelnummers achter de hand. Mocht zelf blof me niet doen ontwaken voor een rant, dan is het wel gedaan.
Staat "Never gonna give you up" ook op dat lijstje? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193685435
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik stel mijn nesten graag beschikbaar voor FOK!kers.

Zou niet de eerste keer zijn _O-

Met F&F hebben we een paar keer een asielactie gehouden. Iedereen als een gek geld inzamelen om spullen te kopen. Ik bood kriebels met kittens aan. Mooie deal was dat. Ik kreeg centjens voor thuisloze beestjes, mensen hadden geen tijd om langs te komen dus ik mocht de kriebels ook nog eens hoogstpersoonlijk geven 8-)
Jaaaaaaaaaa die dierenhuis topics *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193685439
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goezzo O+
Na een paar dagen kwakkelen en zorgen maken en naar de dierenarts gaan lijken de buikjes eindelijk wat te groeien ook O+
Top! Geen slagroompoes dit keer huh?

quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Qua bezittingen is dat zo.

Maar levenstestament gaat om keuzes tav behandeling. Om keuzes over jezelf dus. Als je ouders heel anders denken over levensverlengende maatregelen dan jij, of over beheer van je financiën als je wilsonbekwaam wordt, is het goed om iets vast te leggen.
Ja, dat is wel een ding ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tenzij anders vastgelegd. Wij hebben geen familie die we iets gunnen/die ons overleven/die iets nodig hebben. Dus we hebben voor vrienden gekozen.
Hm, op zich ook wel een idee. Niet dat we de direct familie niets gunnen, maar niet alles hoeft daar naartoe te gaan. Ken ook wel andere bestemmingen die het goed zouden kunnen gebruiken.
pi_193685442
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Staat "Never gonna give you up" ook op dat lijstje? :D
Eerlijk is eerlijk, als ik er niet in een playbackstuip van schiet, ben ik dood van binnen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193685450
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Of zoals die vriend van J. Al jaren gedoe en toen uiteindelijk de dementie-diagnose kwam, was et al te laat om dingen vast te leggen. Uiteindelijk hebben ze met wat leugens toch een notaris zo ver gekregen maar dat was echt wel op het nippertje.
De ellende met dementie is dat het window of opporunity voor bijvoorbeeld euthanasie heel klein is. Vaak zijn mensen in eerste instantie nog 'te goed' maar tegen de tijd dat het lijden ondragelijk wordt, zijn ze al snel niet meer wilsbekwaam. Of lijden niet meer door verder gevorderde (komt ie weer :D ) anosognosie. Veel mensen denken dat het met een euthanasieverklaring wel goed afgedekt is maar in de praktijk zijn er wel wat haken en ogen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')