Dat wordt toch nog ontkend door China??quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
china is trouwens de indiase grens overgetrokken
Vind dit veel erger.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
ze ontkennen wel meerquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt toch nog ontkend door China??
Wat een feestquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit veel erger.
https://www.telegraaf.nl/(...)pen-op-tot-30-graden
aw, kut.. dan moet ik wel asap een airco regelen..quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit veel erger.
https://www.telegraaf.nl/(...)pen-op-tot-30-graden
dat beginquote:
Jij lijkt anders ook veel te smurfenquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij hoeft maar een beetje te smurfen met je dikke buik.
Procrastineren.quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij lijkt anders ook veel te smurfen
Komt dat SCHOOOOOOOOOTTTquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
Ze dachten dat ze op de noordpool waren??quote:
Ze zochten zeehondjes?quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze dachten dat ze op de noordpool waren??
wat is dat voor rare vraag?quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:17 schreef Modus het volgende:
Wat zou bal doen als ze een dag lang een "boa" zou hebben?
stelletje knuppels ookquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
lekker knuppelen![]()
Op bijna 4500 meter hoogte kwam het maandag in de dik besneeuwde en praktisch onbewoonde Galwanvallei tot een harde botsing. Militairen gingen elkaar te lijf met stokken, stenen en stalen buizen. Daarbij is India naar eigen zeggen twintig manschappen verloren. Volgens de Engelstalige Chinese staatskrant Global Times kwamen ook Chinese militairen om het leven, hoewel onduidelijk is hoeveel precies. Volgens het Indiase leger zijn er sindsdien ontmoetingen geweest om de spanningen te verlichten.
https://www.parool.nl/wer(...)%2Fwww.google.com%2F
niemand hier die dat wil weten..quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:17 schreef Modus het volgende:
Om haar nek dragen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:17 schreef Modus het volgende:
Oh ik dacht dat ging om een Boa in de zin van Sjaal...quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Kebapspiesjes op de plaat, pilsje d'r bie, niks meer an doen!
ik zou ze er afhalen uiteindelijk, anders zijn ze zwart...quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Kebapspiesjes op de plaat, pilsje d'r bie, niks meer an doen!
Ze zijn inmiddels opquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou ze er afhalen uiteindelijk, anders zijn ze zwart...
quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:51 schreef CherryLips het volgende:
7 km gewandeld, even op terras gezeten, wat lampionnetjes buiten opgehangen. Het lijkt wel zondag.
Goedzoquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:51 schreef CherryLips het volgende:
7 km gewandeld, even op terras gezeten, wat lampionnetjes buiten opgehangen. Het lijkt wel zondag.
Heerlijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Lekker bezig!quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
Die smileys![]()
https://www.ad.nl/auto/in(...)een-hotdog~aaecea2a/
buitenlanders die geen PV krijgen, gohquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
Die smileys![]()
https://www.ad.nl/auto/in(...)een-hotdog~aaecea2a/
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
7 duizend![]()
17 MINUTEN GELEDEN
7000 medewerkers vleesfabriek Duitsland in quarantaine
Alle medewerkers van het Duitse vleesverwerkingsbedrijf Tönnies, waar een grote corona-uitbraak heerst, moeten in quarantaine. Ook mensen van buiten het bedrijf die recent op het terrein van de slachterij zijn geweest, worden in isolatie geplaatst. Het gaat om 7000 mensen, zeggen de lokale autoriteiten in Gütersloh.
Het bedrijf is voorlopig dicht. Ook hebben de autoriteiten uit voorzorg de scholen en kinderdagverblijven laten sluiten. Door het stilleggen van de productie in de vleesfabriek komt er 20 procent minder vlees op de Duitse markt.
Wij hoeven echt niet te weten dat je parfum in je reet spuit hoorquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
Parfum moet je spuiten in de richting waar je gekust wil worden, ben even douchen want het brand beheurlijk
Ik blijf gewoon thuis, behalve even met DN Sjef. Genoeg bewogen vandaagquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
ik ga misschien straks nog een rondje door de stad
Een pallet kipkrokantschnitzels bedoel je natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een kip krokant schnitzel vandaag
mja zit pas op 5 km. kan wel wat bijquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon thuis, behalve even met DN Sjef. Genoeg bewogen vandaag![]()
:p stttttquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een pallet kipkrokantschnitzels bedoel je natuurlijk
Een old-school KSC user. Die al jaren van het toneel is verdwenen. Was dol op Koffie, sla en Schnitzelsquote:
ik had het kunne zijnquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een old-school KSC user. Die al jaren van het toneel is verdwenen. Was dol op Koffie, sla en Schnitzels
ik zit op meer dan 15.000 stappen + 5km hardlopenquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zit pas op 5 km. kan wel wat bijdenk rondje door de stad is 3 km
damnquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik zit op meer dan 15.000 stappen + 5km hardlopen
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De openstaande website bitterbal.com
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
was hier blijkbaar net ruzie achter en dat heb ik gemist door mijn koptelefoon![]()
Meisje wat uit de auto wilde maar er weer werd ingetrokken door een gast
Sla verplaatsen vooral.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een old-school KSC user. Die al jaren van het toneel is verdwenen. Was dol op Koffie, sla en Schnitzels
ja. we hebben kenteken doorgegeven aan de politie,. auto ging ineens snel weg nadat die denk ik doorhad dat de buren hem gespot haddenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. we hebben kenteken doorgegeven aan de politie,. auto ging ineens snel weg nadat die denk ik doorhad dat de buren hem gespot hadden
ja hebben buren gedaan. Ik heb het niet gezien maar buren zeiden dat er flinke ruzie was en het meisje uit de auto wilde maar dat is misluktquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
oj, politie gebeld, kenteken opgeschreven?
Bahquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
das zon stukje tussen ons en het spoor dus mensen denken dat ze daar ongezien hun dingen kunnen doen
hmm naja goed dat er gebeld isquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
das zon stukje tussen ons en het spoor dus mensen denken dat ze daar ongezien hun dingen kunnen doen
Wie?quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:26 schreef Karzai het volgende:
Roos van eenvandaag is ook wel een lekker ding
quote:
Godver, het is daar wel het Walhalla of niet?quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beneden buren hebben een deur in hun schutting. mensen poepen daar tegen die schutting aan
"je hebt je onderbroek vanmorgen niet in de was gegooid hč, hoe vaak moet ik dat nog tegen je zeggen?"quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kijkt ook alsof ze graag hoofden afhakt en op spiesen steekt
ja beetje ghettoquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Godver, het is daar wel het Walhalla of niet?
Een heuse MILF...quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:26 schreef Karzai het volgende:
Roos van eenvandaag is ook wel een lekker ding
Arme kinderen van Roos.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"je hebt je onderbroek vanmorgen niet in de was gegooid hč, hoe vaak moet ik dat nog tegen je zeggen?"
quote:
Creepyquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kijkt ook alsof ze graag hoofden afhakt en op spiesen steekt
In een half uurtje van 24 naar 18 gradenquote:
Het regent hier al, kruipt heel langzaam vanuit België naar het noordwesten.quote:
alsje kijkt bij 24 uur vooruit rond 2300?quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:38 schreef Koen66 het volgende:
Volgens buienradar geen regen vanavond hier
Moet je even op 'afgelopen uur' klikken, dan zie je hoe de buien zich aan het opbouwen zijn. Met weer als nu heb je niet zoveel aan buienraderquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:38 schreef Koen66 het volgende:
Volgens buienradar geen regen vanavond hier
die moet je hier dan ook posten hequote:Op woensdag 17 juni 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind hier een foto van mezelf toen ik 20 was en als ik mezelf zou tegenkomen zou ik die echt wel keihard op zijn bek slaan, de tering wat erg![]()
Toenmalige vriendin kijkt ook.........tja niet helemaal in orde en het lijkt alsof ze een frisbee ingeslikt heeft maar ik span zelf wel de kroon
Nou dat weet ik nog zo even nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die moet je hier dan ook posten he
komt best wat aan geloof ik maar ze hadden ook code geel dacht ik voor vanmidda en vanavondquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even op 'afgelopen uur' klikken, dan zie je hoe de buien zich aan het opbouwen zijn. Met weer als nu heb je niet zoveel aan buienrader
jawel johquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo even niet
Zit niet in de app?quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even op 'afgelopen uur' klikken, dan zie je hoe de buien zich aan het opbouwen zijn. Met weer als nu heb je niet zoveel aan buienrader
Nee ik heb gewoon een laptop?quote:
Deze is altijd leuk als er onweer aankomt: https://www.lightningmaps.org/quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
zijn er trouwens nog andere sites die het zelfde doen als buienradar?
Picsquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind hier een foto van mezelf toen ik 20 was en als ik mezelf zou tegenkomen zou ik die echt wel keihard op zijn bek slaan, de tering wat erg![]()
Toenmalige vriendin kijkt ook.........tja niet helemaal in orde en het lijkt alsof ze een frisbee ingeslikt heeft maar ik span zelf wel de kroon
Als jij het durft dan ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Als ik oude foto's van mezelf tegenkom denk ik: tering kut wanneer heb je je zo laten gaan, je was best leuk.
maar dat beweegt nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is altijd leuk als er onweer aankomt: https://www.lightningmaps.org/
Jawel, daar heb je gewoon live alle blikseminslagen, je kunt ook geluidjes aanzettenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, daar heb je gewoon live alle blikseminslagen, je kunt ook geluidjes aanzetten
Zit er een mannetje al die inslagen in te kleuren of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, daar heb je gewoon live alle blikseminslagen, je kunt ook geluidjes aanzetten
Lijkt alsof ze probeert te ontsnappen en jij een nekklem uitvoert.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met twintig miljoen geofferde gerbils
Tien minuten later was ze visvoer, de sloer.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze probeert te ontsnappen en jij een nekklem uitvoert.
diep in de zee, natalie hollowayquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien minuten later was ze visvoer, de sloer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaaaawquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuchtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Pa en ma waren er dus een paar daagjes tussenuit, beetje fietsen leukleuk. Pa weer gevallen, overal pijn, weinig lucht, foto's maken doen ze morgen wel. Denk ik.Godver.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuchtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Pa en ma waren er dus een paar daagjes tussenuit, beetje fietsen leukleuk. Pa weer gevallen, overal pijn, weinig lucht, foto's maken doen ze morgen wel. Denk ik.Godver.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:05 schreef kwiwi het volgende:
Mijn kapsel vroegerDeze stond toevallig nog op m'n telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x 100
Dat is zo'n kapsel die Playmobil mannetjes ook hebben![]()
hmm hopelijk niks gebrokenquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]x 100
Dat is zo'n kapsel die Playmobil mannetjes ook hebben
Ja waarschijnlijk een paar ribben of zoquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk een paar ribben of zo
Hij kan gewoon niet meer fietsen lijkt wel. Die fiets is zo afgesteld dat hij met platte voeten op de grond kan. Maar als hij bijna stilstaat bedenkt ie dat gewoon niet. Dan kukelt ie dus gewoon om
quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:05 schreef kwiwi het volgende:
Mijn kapsel vroegerDeze stond toevallig nog op m'n telefoon.
Veel haar zoals een echte keiwi hoort te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja is dat dan homeopathisch?quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:11 schreef Dity het volgende:
Bitterbal, ik zat mee te lezen en vraag me af waarom je geen Tabex neemt op Champix. Tabex is het zusje van Champix, alleen is Tabex op kruidenbasis en heeft geen vervelende bijwerkingen
quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel haar zoals een echte keiwi hoort te hebben
hoe oud is die?quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk een paar ribben of zo
Hij kan gewoon niet meer fietsen lijkt wel. Die fiets is zo afgesteld dat hij met platte voeten op de grond kan. Maar als hij bijna stilstaat bedenkt ie dat gewoon niet. Dan kukelt ie dus gewoon om
quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
hier als minisnack
[ afbeelding ]
iets oudere snack met vadersnack
[ afbeelding ]
En hier denk ik 10 ofzo?
[ afbeelding ]
Die krullenquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
hier als minisnack
[ afbeelding ]
iets oudere snack met vadersnack
[ afbeelding ]
En hier denk ik 10 ofzo?
[ afbeelding ]
joehoequote:Op woensdag 17 juni 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wat een schatje en ik zie gewoon bij elke foto de blik wat deugnieteriger worden
quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een kwartier ga ik bloeden. Vier buisjes
Ohquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
bloedzequote:Op woensdag 17 juni 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Jonguhquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
ziekenhuizen zijn lelijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een lelijk ziekenhuis trouwens
Ik hoop niet dat ze daar prikkenquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht even dat Buda in z'n boa gestoken was
Been there, done thatquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze daar prikken
Ik wil altijd zo snel mogelijk weg uit een ziekenhuis dus uiterlijk boeit me nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een lelijk ziekenhuis trouwens
Dat was onze hond vroeger, Shela, Die is 17.5 jaar gewordenquote:
Volgens mij blaas ik hier de kaarsjes uit,quote:
Doe nou maar gewoon.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
Aaaarghhh ik moet boodschappen doen maar heb daarin zoveel zin als een schoen zonder zolen.
Ik moet al een week naar de apotheekquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
Aaaarghhh ik moet boodschappen doen maar heb daarin zoveel zin als een schoen zonder zolen.
Wat is er met je pa?quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het lijkt met pa allemaal wel goed te komen. Mooi.
Hier kan het elk moment gaan onweren als een aap trouwens
Ja, je kunt het bestellen op internet. Bij Champix ben je meteen je eigen risico kwijt. Tabex hielp mij echt goed en ik was ruim 7 maanden gestopt met roken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daarna weer begonnen ben...in het kader van..what the hell, ik ga weer roken. Maar dat lag puur en alleen maar aan mijquote:
van mij zijn er genoeg kinderfoto'squote:Op woensdag 17 juni 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
Heb bar weinig kinderfoto's, hooguit door mijn grootvader gemaakt, mijn ma maakte geen foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee valt buiten eigen risico maar k ben geen homeopattype:pquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:02 schreef Dity het volgende:
[..]
Ja, je kunt het bestellen op internet. Bij Champix ben je meteen je eigen risico kwijt. Tabex hielp mij echt goed en ik was ruim 7 maanden gestopt met roken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daarna weer begonnen ben...in het kader van..what the hell, ik ga weer roken. Maar dat lag puur en alleen maar aan mij
Ja hooiiiiiiii en welkom in Foqueville, baby foto posten gaarnequote:Op woensdag 17 juni 2020 20:02 schreef Dity het volgende:
[..]
Ja, je kunt het bestellen op internet. Bij Champix ben je meteen je eigen risico kwijt. Tabex hielp mij echt goed en ik was ruim 7 maanden gestopt met roken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daarna weer begonnen ben...in het kader van..what the hell, ik ga weer roken. Maar dat lag puur en alleen maar aan mij
Ik ook niet, maar ik vond het een goed middel. Ik heb nog wat liggen en ga binnenkort weer stoppen met Tabex. Als je er toch meer over wilt weten kun je het googlen. Kiek maar eem😬quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee valt buiten eigen risico maar k ben geen homeopattype:p
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:08 schreef Dity het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vond het een goed middel. Ik heb nog wat liggen en ga binnenkort weer stoppen met Tabex. Als je er toch meer over wilt weten kun je het googlen. Kiek maar eem😬
dat veegt ook :pquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik keukenrollen in plaats van toiletpapier meegenomen.
20200, 17,3quote:
ltvdkquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van jullie maakt hele kleine zenuwachtige stapjes.
quote:
Ik had eergisteren 8311 stappen bij 1,09 km. Doe dat maar eens naquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van jullie maakt hele kleine zenuwachtige stapjes.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ltvdk
ik heb een flinke duitse pas.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had eergisteren 8311 stappen bij 1,09 km. Doe dat maar eens na13 cm per pas
Alsof je dat anders niet ook al doet.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:24 schreef bitterbal het volgende:
Als ik die elke dag zou doen dan kan ik 3 pakjes speklapjes per dag eten
Was je de Cha Cha aan het oefenen dan?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had eergisteren 8311 stappen bij 1,09 km. Doe dat maar eens na13 cm per pas
Nou ...quote:
Had ik die moeten vermelden, denk je?quote:
nee 1 pakje is 500 gmquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
500gr had je het toch over.. bijna 3 pakjes..
Ze bedoelt 3 pakjes van 500 gr.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
500gr had je het toch over.. bijna 3 pakjes..
Wat ik me kan herrineren staat er tussen de vragen bij iedere donatie of je ooit drugs hebt gesnoven of gespoten...quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik die moeten vermelden, denk je?
Nee, ik ben toen ik 12 was aan mijn hand geopereerd. Dat was in de tijd dat BSE een dingetje was, dus ze zat me heel erg door te zagen of ik een bloedtransfusie heb gehad. Maar dat is niet zo en uiteindelijk geloofde ze dat. Anders had ik het ziekenhuis moeten opbellen om mijn dossier op te diepen
Ik had een keer een Zuid-Afrikaansw vriend die geen donor mocht zijn vanwege zijn nationaliteit, maar ik wel. Was ook zoiets.. Als hij een risico is maakt het mij dat toch automatisch ookquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik die moeten vermelden, denk je?
Nee, ik ben toen ik 12 was aan mijn hand geopereerd. Dat was in de tijd dat BSE een dingetje was, dus ze zat me heel erg door te zagen of ik een bloedtransfusie heb gehad. Maar dat is niet zo en uiteindelijk geloofde ze dat. Anders had ik het ziekenhuis moeten opbellen om mijn dossier op te diepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |