Dat wordt toch nog ontkend door China??quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
china is trouwens de indiase grens overgetrokken
Vind dit veel erger.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
ze ontkennen wel meerquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt toch nog ontkend door China??
Wat een feestquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit veel erger.
https://www.telegraaf.nl/(...)pen-op-tot-30-graden
aw, kut.. dan moet ik wel asap een airco regelen..quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit veel erger.
https://www.telegraaf.nl/(...)pen-op-tot-30-graden
dat beginquote:
Jij lijkt anders ook veel te smurfenquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij hoeft maar een beetje te smurfen met je dikke buik.
Procrastineren.quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij lijkt anders ook veel te smurfen
Komt dat SCHOOOOOOOOOTTTquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
Ze dachten dat ze op de noordpool waren??quote:
Ze zochten zeehondjes?quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze dachten dat ze op de noordpool waren??
wat is dat voor rare vraag?quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:17 schreef Modus het volgende:
Wat zou bal doen als ze een dag lang een "boa" zou hebben?
stelletje knuppels ookquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
lekker knuppelen![]()
Op bijna 4500 meter hoogte kwam het maandag in de dik besneeuwde en praktisch onbewoonde Galwanvallei tot een harde botsing. Militairen gingen elkaar te lijf met stokken, stenen en stalen buizen. Daarbij is India naar eigen zeggen twintig manschappen verloren. Volgens de Engelstalige Chinese staatskrant Global Times kwamen ook Chinese militairen om het leven, hoewel onduidelijk is hoeveel precies. Volgens het Indiase leger zijn er sindsdien ontmoetingen geweest om de spanningen te verlichten.
https://www.parool.nl/wer(...)%2Fwww.google.com%2F
niemand hier die dat wil weten..quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:17 schreef Modus het volgende:
Om haar nek dragen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:17 schreef Modus het volgende:
Oh ik dacht dat ging om een Boa in de zin van Sjaal...quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Kebapspiesjes op de plaat, pilsje d'r bie, niks meer an doen!
ik zou ze er afhalen uiteindelijk, anders zijn ze zwart...quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Kebapspiesjes op de plaat, pilsje d'r bie, niks meer an doen!
Ze zijn inmiddels opquote:Op woensdag 17 juni 2020 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou ze er afhalen uiteindelijk, anders zijn ze zwart...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |