SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Wat "vervelend"! 😄👍quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Of je gaat voor het eerst in maanden even weer naar de kringloop, voornamelijk om wat spullen af te leveren, maar je kijkt toch even binnen en vindt deze laarsjes, maar dan zwart https://www.contessa.nl/via-vai-121403-blauw. Helemaal nieuw, de prijsstickers van ¤159,95 zitten er nog op. Voor ¤9,95 kon ik ze niet laten staan
Ik had ze wel laten staan. Ik zie me nog niet in die laarzen lopen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Of je gaat voor het eerst in maanden even weer naar de kringloop, voornamelijk om wat spullen af te leveren, maar je kijkt toch even binnen en vindt deze laarsjes, maar dan zwart https://www.contessa.nl/via-vai-121403-blauw. Helemaal nieuw, de prijsstickers van ¤159,95 zitten er nog op. Voor ¤9,95 kon ik ze niet laten staan
Je kunt ze ook voor een leuk bedragje verpatsen op Marktplaats natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had ze wel laten staan. Ik zie me nog niet in die laarzen lopen.
Je had ze voor ¤20 aan DDM kunnen verkopen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had ze wel laten staan. Ik zie me nog niet in die laarzen lopen.
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je had ze voor ¤20 aan DDM kunnen verkopen.
Die zijn tof!quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed zo!quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:14 schreef livelink het volgende:
Reizen met mondkapje is niet leuk. Nieuwe kantoor en weer collega's live zien was wel leuk. Het leuke overheerst.
38, dus heel gangbaar. Dit paar is maat 39 en dat los ik op met een fijn inlegzooltje van Wolkyquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:16 schreef livelink het volgende:
Leuke laarsjes DDM. Heb je een beetje gangbare schoenmaat?
Goed dat het leuke overheerst.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:14 schreef livelink het volgende:
Reizen met mondkapje is niet leuk. Nieuwe kantoor en weer collega's live zien was wel leuk. Het leuke overheerst.
Mooi, daar kan je weer even op teren...quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:14 schreef livelink het volgende:
Jawel, maar het is gokken welke van mij isquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:51 schreef just me het volgende:
Je hebt geen eigen meter waarop je iets kunt aflezen ?
dan had je dat probleem vorig jaar toch ook ?quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jawel, maar het is gokken welke van mij is
Toen heb ik de meterstanden niet doorgegevenquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
dan had je dat probleem vorig jaar toch ook ?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Toen heb ik de meterstanden niet doorgegeven
Je krijgt vanzelf een dikke rekening omdat ze te weinig hebben geschatquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Toen heb ik de meterstanden niet doorgegeven
Ach, net als mijn energie verbruik, verbruik ik zo'n 33% minder dan een zuinig huishoudenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een dikke rekening omdat ze te weinig hebben geschat
Goedemorgen.quote:
Een bom!quote:
Geen (over)last gehad van de regen ?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
Geen (over)last gehad van de regen ?
Nee, gelukkig niet !!quote:
Het is wel lekker afgekoeld. Het was gisteren behoorlijk benauwd hier.quote:
Dat afkoelen was idd ook wel nodigquote:Op donderdag 18 juni 2020 08:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is wel lekker afgekoeld. Het was gisteren behoorlijk benauwd hier.
Nu tuindeuren open?quote:
Balkondeuren staan open, ik ben eerst boven bezig en ga straks naar beneden toequote:Op donderdag 18 juni 2020 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu tuindeuren open?
Hier fluiten de vogeltjes weer volop.
Geniet er van.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:07 schreef just me het volgende:
[..]
Balkondeuren staan open, ik ben eerst boven bezig en ga straks naar beneden toe
Ja, ga ik zeker doen, straks afspraak bij de mondhygiëniste..quote:
Een nieuwe? Ik dacht dat je ermee gestopt was.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ga ik zeker doen, straks afspraak bij de mondhygiëniste..
Inderdaad een nieuwe, ben benieuwd, ik ben zo aan de beurt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een nieuwe? Ik dacht dat je ermee gestopt was.
De schuifpui staat open, nu die koele lucht binnen zien te krijgen
Was inmiddels een oude tante die een respectabele leeftijd had behaald.quote:
103 is best mooi jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Was inmiddels een oude tante die een respectabele leeftijd had behaald.
Dat houdt in dat de ene afdeling met de andere moet communiceren, en hoe háál je het in je hoofd om dat voor te stellen!quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt,hoepel op en ga intern lekker uitzoeken waar het mis gaat.
ik denk dat ze daar boven , in het land van hope en glory, door veel oudjes liefdevol wordt onthaaldquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:39 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar boven , in het land van hope en glory, door veel oudjes liefdevol wordt onthaald
Al die stekkers, lampen en lokdozen helpen geen meter.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Vapona anti-muggenstekker gekocht, ik hoop echt dat het helpt
Jep, als een mug eenmaal binnen zit komt die ook niet meer naar buitenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Al die stekkers, lampen en lokdozen helpen geen meter.
Ik heb een klamboe om mijn bed, en die werkt behoorlijk goed.
Een paard ook niet, toch? Tenminste niet levend.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:40 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, als een mug eenmaal binnen zit komt die ook niet meer naar buiten
Voor die enkele gevallen heb ik nog een elektrische vliegenmepper. Zap vonk weg.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:40 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, als een mug eenmaal binnen zit komt die ook niet meer naar buiten
Het stinkt alleen zo.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor die enkele gevallen heb ik nog een elektrische vliegenmepper. Zap vonk weg.
Even 10 seconden. Dat heb ik wel voor een muggenvrije nacht over.quote:
That's the smell of victory!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
That's the smell of victory!
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Gouwe ouwe en een paar nieuwere
de hond is aan het logeren bij geen idee wie maar het is wel rustigquote:
Ik doelde eigenlijk op de hond van de kabouters.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
de hond is aan het logeren bij geen idee wie maar het is wel rustig
andere buren komen morgen thuis dus dan ben ik ook van de zorg van de buurpoes af
Oh Rosiequote:Op donderdag 18 juni 2020 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de hond van de kabouters.
Maar mooi dat je morgen van de buurtzorgen af bent.
Oh..... ik dacht... de tijd gaat zo snel, dat is vast al vorige week zaterdag geweest.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
Oh RosieRosie wordt zaterdag opgehaald
Nou dat denk ik ook wel! Ze zullen moeten leren om rustig aan met de hond te doen. Mijn schoonzoon heeft de komende week vrijgenomen om voor de hond te zorgenquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh..... ik dacht... de tijd gaat zo snel, dat is vast al vorige week zaterdag geweest.
Spannend voor de kabouters dan wel.
Dat is wel verstandig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dat denk ik ook wel! Ze zullen moeten leren om rustig aan met de hond te doen. Mijn schoonzoon heeft de komende week vrijgenomen om voor de hond te zorgen
Ah.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een vraag, geen antwoord...
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:15 schreef just me het volgende:
Mijn duim is of overbelast (??) of het is slijtage![]()
mijn duim zit nu in een brace
Zo maar ineens?quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:15 schreef just me het volgende:
Mijn duim is of overbelast (??) of het is slijtage![]()
mijn duim zit nu in een brace
nog niet geheel onthand gelukkig, rustig aan doen en niets forceren en als ik eventueel misschien maandag ga golfen, brace omhouden maar eerst maar even wat minder pijn zou al fijn zijnquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is niet prettig. Dan ben je zowat onthand.
Dus ook geen golf komende week?
min of meer, maar nu meer dan min... het sluimerde al een tijdje zeg maarquote:
Mijn moeder rookte Belinda mentholquote:
Bestaan die sigaretten nog steeds eigenlijk? Morgen eens vragen.quote:
Volgens mij niet meer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Bestaan die sigaretten nog steeds eigenlijk? Morgen eens vragen.
menthol peuken zijn uit de handel als ik het goed begrepen hebquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Bestaan die sigaretten nog steeds eigenlijk? Morgen eens vragen.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer.
Ze is inmiddels aardig op leeftijd, dat verkoopt niet meer...
Menthol wel. Maar ze hadden 3 soorten als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
menthol peuken zijn uit de handel als ik het goed begrepen heb
Volgens mij niet. Maar deze week is er nog niet gedraaid, volgens mij.quote:
Ik heb nog geen kaartjes ontvangen dus ik weet het nietquote:
Ik heb 2 keer gedraaid, maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar deze week is er nog niet gedraaid, volgens mij.
Ik was zelf niet fit genoeg om er plezier aan te beleven.
Oh.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer gedraaid, maandag en dinsdag.
Maar daar gaat het niet om...
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Three Degrees - When Will I See You Again
Zo, dat zo ineens (vroeg hij voor de 2e keer vanavond)?quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft een kamer gevonden in Utrecht. Ze krijgt maandag de sleutel. Ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Het is wel een hele nieuwe stap hoor.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft een kamer gevonden in Utrecht. Ze krijgt maandag de sleutel. Ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Het is wel een hele nieuwe stap hoor.
Wel knap dat ze een kamer gevonden heeft. Het is een verstandige dame, het komt vast goedquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
Ging heel snel, ja. Een klasgenote tipte haar dat er in haar complex een kamer vrij kwam. Ze heeft gemaild en mocht gisteren bezichtigen. Kreeg vervolgens 24 uur de tijd om te beslissen en gisterenavond heeft ze een mail gestuurd dat ze het deed. Vandaag kreeg ze het contract en maandag moet ze dus tekenen en krijgt ze de sleutel.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, dat zo ineens (vroeg hij voor de 2e keer vanavond)?
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ging heel snel, ja. Een klasgenote tipte haar dat er in haar complex een kamer vrij kwam. Ze heeft gemaild en mocht gisteren bezichtigen. Kreeg vervolgens 24 uur de tijd om te beslissen en gisterenavond heeft ze een mail gestuurd dat ze het deed. Vandaag kreeg ze het contract en maandag moet ze dus tekenen en krijgt ze de sleutel.
Mijn kantoor zit ook in Utrecht, dus dat is inderdaad heel makkelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is snel.
Gelukkig is het niet het einde van de wereld, dus kun je redelijk makkelijk even op de koffie.
Maar kan me wel voorstellen dat het spannend voor je is hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn kantoor zit ook in Utrecht, dus dat is inderdaad heel makkelijk.
Bij mochten ze het 1e jaar niet op kamers gaanquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar kan me wel voorstellen dat het spannend voor je is hoor.
Lag aan mij kennelijk. Na refresh deed hij het weer.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Lag aan mij kennelijk. Na refresh deed hij het weer.
Het is wel een hele beslissing.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ging heel snel, ja. Een klasgenote tipte haar dat er in haar complex een kamer vrij kwam. Ze heeft gemaild en mocht gisteren bezichtigen. Kreeg vervolgens 24 uur de tijd om te beslissen en gisterenavond heeft ze een mail gestuurd dat ze het deed. Vandaag kreeg ze het contract en maandag moet ze dus tekenen en krijgt ze de sleutel.
In haar geval vroeg. Zelf was ik 19 en dat vond ik al vroeg. Zij is 18.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel een hele beslissing.
Maar vroeg of laat gaat ze toch de deur uit...
En jij was op die leeftijd vast volwassener dan zij nu is.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
In haar geval vroeg. Zelf was ik 19 en dat vond ik al vroeg. Zij is 18.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
Ben je weer helemaal opgeknapt, Melting?
Oei, dat is best wel snel dan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
In haar geval vroeg. Zelf was ik 19 en dat vond ik al vroeg. Zij is 18.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, dat is best wel snel dan.
Ik was 21 en wilde eigenlijk helemaal niet...
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, dat is best wel snel dan.
Ik was 21 en wilde eigenlijk helemaal niet...
Nee, mw. MM had ineens een huis geregeld, terwijl ik op de tribune bij Ajax zat.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Mad: Maar mam, ik wil niet.
Moeder Mad: niets mee te maken. Je moet!
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM had ineens een huis geregeld, terwijl ik op de tribune bij Ajax zat.
Mij werd niks gevraagd...
Ik werd ook aangespoord om rond mijn 23e maar eens rond te kijken of er niets voor mij te krijgen was, zodat ik het huis uit kon.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:41 schreef just me het volgende:
Ik had ook geen haast om op kamers te gaan, ik zat wel goed thuis
[..]
Nee, mw. MM had ineens een huis geregeld, terwijl ik op de tribune bij Ajax zat.
Behalve als ze just me heten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik heb het idee dat dochters meer die drang hebben dan zoons.
Maar ik studeerde niet dus waarom zou ik op kamers gaan ?quote:
[..]
Goed punt. Idem hier.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
Maar ik studeerde niet dus waarom zou ik op kamers gaan ?
Mw. MM wilde zsm het ouderlijk huis uit, nadat ik uit dienst was gekomen en was gaan werken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik heb het idee dat dochters meer die drang hebben dan zoons.
En nog steeds samen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM wilde zsm het ouderlijk huis uit, nadat ik uit dienst was gekomen en was gaan werken.
Zij had al een goede baan, dus dat was het probleem niet...
Begin is gemaakt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat het terras bij de honkbal kantine ook weer per 1 juli open gaat!![]()
![]()
![]()
Nu alleen nog een wedstrijd er bij...
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat het terras bij de honkbal kantine ook weer per 1 juli open gaat!![]()
![]()
![]()
Nu alleen nog een wedstrijd er bij...
quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik had mijn vriendin net gemaild of ze zin had om 1 juli met mij naar de film te gaan, maar ze durft het nog niet aan
Als jij je penningmeester-taken nu neerlegt, kun jij dat mooi doen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:55 schreef just me het volgende:
Bij ons gaat het clubhuis en het terras ook open, 30 man in het clubhuis, 30 man op het terras
Geen idee wie dat in de gaten gaat houden
We hadden gisteren met het werk een borrel op een privé terras, maar 4 collega's dorsten het ook niet aan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik had mijn vriendin net gemaild of ze zin had om 1 juli met mij naar de film te gaan, maar ze durft het nog niet aan
NOC*NSF houdt de HKN regels aan en bij het honkbal is het terras behoorlijk groot.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:55 schreef just me het volgende:
Bij ons gaat het clubhuis en het terras ook open, 30 man in het clubhuis, 30 man op het terras
Geen idee wie dat in de gaten gaat houden
Little Women. Een echte vrouwenfilm. Ik wilde ook wel naar De beentjes van Sint-Hildegard samen met mijn man, maar die was al uitverkocht.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Welke film had je op het oog, want ik heb ook al zitten kijken, maar er draait nog weinig soeps.
Allemaal oude films.
Die film met Finkers is best geinig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Little Women. Een echte vrouwenfilm. Ik wilde ook wel naar De beentjes van Sint-Hildegard samen met mijn man, maar die was al uitverkocht.
no wayquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jij je penningmeester-taken nu neerlegt, kun jij dat mooi doen.
Ja, ik zat gisteren in een bijna lege bus met mondkapje en ik heb in de tijd dat het piekte in drukkere bussen gezeten zonder mondkapje. En heb me toen ook totaal niet angstig gevoeld.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden gisteren met het werk een borrel op een privé terras, maar 4 collega's dorsten het ook niet aan.
Er heerst nog aardig wat angst, blijkt dan wel...
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zat gisteren in een bijna lege bus met mondkapje en ik heb in de tijd dat het piekte in drukkere bussen gezeten zonder mondkapje. En heb me toen ook totaal niet angstig gevoeld.
Ik heb het gevoel dat we nu echt te kleine stapjes aan het maken zijn hoor.
Jij bent kopjes aan het zetten?quote:
Als ik zin heb,volgt over een paar minuten nog een kop ja..quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom niet op haar naam.
Charlene - Never Been To Mequote:Op donderdag 18 juni 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom niet op haar naam.
.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van K's Choice heet nu ook Sam en eerst Sarah...
Ik sta nog met Sarah op de fotoquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van K's Choice heet nu ook Sam en eerst Sarah...
Het is een rage...quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Keith Caputo van Life of Agony is ook van geslacht veranderd...
Glaasje water hierna dan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb al een wijntje op, maar heb een beetje spijt. Hij steeg wel erg snel naar mijn hoofd.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb al een wijntje op, maar heb een beetje spijt. Hij steeg wel erg snel naar mijn hoofd.
ik was al bang dat je in slaap gevallen was bij dat nummerquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
Zelfs versneld duurde het nog erg lang trouwens.
Nee hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik was al bang dat je in slaap gevallen was bij dat nummer
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:27 schreef Bos81 het volgende:
Een of andere boyband zanger. Niet Ronan Keating, maar iemand anders
Beetje te jongquote:
Mijn kinderen begonnen altijd om een ijsje te zeuren als ze dit nummer hoorden.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn kinderen begonnen altijd om een ijsje te zeuren als ze dit nummer hoorden.
Dat geloof ik dan graag.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Een ras Hollandse collega van me was getrouwd met een Tunesiër en die draaide dit de hele dag.
Gek werd je er van. Zij uiteindelijk ook, ze zijn na 3 jaar van elkaar gescheiden...
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Een ras Hollandse collega van me was getrouwd met een Tunesiër en die draaide dit de hele dag.
Gek werd je er van. Zij uiteindelijk ook, ze zijn na 3 jaar van elkaar gescheiden...
[..]
Nee, maar nu het niet meer zo druk is, hopen ze natuurlijk op wat impulsaankopen van je.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:38 schreef just me het volgende:
Picnic stuurt nu berichtjes dat ze morgen kunnen bezorgen hier maar ik heb helemaal niets nodig
En dat doe ik natuurlijk nietquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar nu het niet meer zo druk is, hopen ze natuurlijk op wat impulsaankopen van je.
Uiteraard niet.quote:
Ik heb al gehoord dat de kabouters morgen frietjes willen, ze komen me rond etenstijd halenquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Je gaat morgen lekker even naar de winkel. Even er op uit.
Ah...... natuurlijk. Had jij anders verwacht dan?quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat de kabouters morgen frietjes willen, ze komen me rond etenstijd halen
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit begrepen.
Waarom doet iemand dit?
Heb je die opname bij Op Volle Toeren van dat nummer wel eens gezien?quote:
Nee.....quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die opname bij Op Volle Toeren van dat nummer wel eens gezien?
Alsof die man stijf van de LSD staat, helemaal gestoord...
Ik wist dat hij tandarts was, maar ik snap nu ineens ook de link tussen carnaval en ballonnen...quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.....![]()
Misschien had hij teveel lachgas gebruikt. Hij was immers tandarts.
Ach, dit nummer is al 100 jaar oud en Bob leeft ook nog steeds...quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:46 schreef Melting het volgende:
De titel van dit nummer is erg toepasselijk helaas.
maar ook daar zal verandering in komenquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dit nummer is al 100 jaar oud en Bob leeft ook nog steeds...
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Adele met haar mooiste song, wat mij betreft...
Vast, Vera wacht op hem.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
maar ook daar zal verandering in komen
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast, Vera wacht op hem.
Als ik hem was, zou ik haar niet lang alleen laten...
Ik vind Chasing Pavements ook mooi.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Adele met haar mooiste song, wat mij betreft...
Op de eerste dag dat het album uitkwam heb ik het beluisterd en dit nummer stak er bovenuit.quote:
Ik vind de manier waarop ze bij Fire To The Rain met haar stem 'speelt' zo verbluffend en anderzijds lijkt het zo simpel...quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Chasing Pavements ook mooi.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:54 schreef just me het volgende:
als draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
Idem, ik hoef het alleen niet meer elke dag te horen...quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik vind trouwens best veel nummers van Adele mooi. En haar stem vind ik sowieso heel erg fijn.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Deze en komende weken had ik 6 concerten op het programma staan.
Het wordt een lange zomer...
Die heb je allemaal nog tegoed moet je maar denken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
De kantine is weer openquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Jawel, maar ik mis het echt wel nu...quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb je allemaal nog tegoed moet je maar denken.
Ja, ze gaat in Overvecht wonen. Daar heb ik zelf ook een tijd gewoond.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, show gemist, en nieuws van livelink, wat spannend voor iedereen
Ik heb ook een jaar of 8 in Overvecht gewoond, ik ben er nu iets van 7 jaar wegquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze gaat in Overvecht wonen. Daar heb ik zelf ook een tijd gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |