Gaat van je eigen risico af.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die test hoef je niet te betalen.
Nee. Testen uitgevoerd door de GGD kosten je niks.quote:
Oh wacht, je hebt gelijk. Mijn test was nog voor die GGD periode, via huisarts verwezen. Ik moest 150 eigen risico betalen, dan is het bij een ziekenhuis post volgens mij.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee. Testen uitgevoerd door de GGD kosten je niks.
Sorry, ik vergiste mij. Ging af op eigen ervaring, maar dat was voor deze GGD-periode, toen viel het niet onder openbare gezondheidszorg.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:18 schreef VarkensHart het volgende:
[..]![]()
![]()
Ander gaat toch niemand testen joh poepchinees
No probz niffauwquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:27 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Sorry, ik vergiste mij. Ging af op eigen ervaring, maar dat was voor deze GGD-periode, toen viel het niet onder openbare gezondheidszorg.
Ik werd vandaag gebeld en de uitslag werd me vertelt. Ik zou niet weten hoe ik Pics kan makenquote:
RIP dan maarquote:Op donderdag 18 juni 2020 01:45 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gebeld en de uitslag werd me vertelt. Ik zou niet weten hoe ik Pics kan maken
Lekker uitgeslapen, toen gewerkt, toen jointje gerookt en lig nu in bed. En jij?quote:Op donderdag 18 juni 2020 02:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, toch? Wat heb je meegemaakt vandaag?
Corona ligt naast je?quote:Op donderdag 18 juni 2020 02:05 schreef wollah het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen, toen gewerkt, toen jointje gerookt en lig nu in bed. En jij?
Nee, dat heb je niet. Je zie gisteren dat je een afspraak voor een test had, en op magische wijze wist je 30 minuten voordat je die test zou hebben dat je corona hebtquote:
Besmet door zijn verzonnen vriendinquote:Op donderdag 18 juni 2020 06:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Je zie gisteren dat je een afspraak voor een test had, en op magische wijze wist je 30 minuten voordat je die test zou hebben dat je corona hebt
Liegen over het sterven van je vader is één ding, maar nu ook fantaseren over het hebben van een besmettelijke ziekte... walgelijk.
En ik weet dat je te laf bent om normaal op me te kunnen reageren, erg triest.
Nee ik dacht dat het een vrouw was maar bleek een man. Bah 😅🤣😂quote:Op donderdag 18 juni 2020 01:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:stokj en was het lekker meid?
@wollah had je dan zulke overduidelijke symptomen dat dit werd vastgesteld voor de testafname?quote:Op donderdag 18 juni 2020 06:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Je zie gisteren dat je een afspraak voor een test had, en op magische wijze wist je 30 minuten voordat je die test zou hebben dat je corona hebt
Liegen over het sterven van je vader is één ding, maar nu ook fantaseren over het hebben van een besmettelijke ziekte... walgelijk.
Jezelf 3x tegensprekenquote:Op donderdag 18 juni 2020 08:26 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Mensen die corona hebben
Mensen die nog niet weten of ze corona hebben
Mensen die geen corona hebben
quote:Op donderdag 18 juni 2020 06:37 schreef JochemSjakie het volgende:
Ja, dat was echt niet fijn. De hele dag last van gehad. Terechte klacht.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:58 schreef VarkensHart het volgende:
Godverdomme wat een kutgevoel die stokje in je neus man man man.
Keel ook klote, bijna kotsen joh
No corona for me gelukkig.quote:Hopen op goede uitslag.
In hoeverre verschilt deze test van een soa test waar ze dacht ik ook met een stokje in je slurf of keel pielen?quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:58 schreef VarkensHart het volgende:
Godverdomme wat een kutgevoel die stokje in je neus man man man.
Keel ook klote, bijna kotsen joh![]()
Hopen op goede uitslag.
Klacht stokje in je neus is net marteling in quantanamo bay
Geen idee nooit SOA test gedaan broerquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
In hoeverre verschilt deze test van een soa test waar ze dacht ik ook met een stokje in je slurf of keel pielen?
Hoelang duurde bij jou? Ik heb nog geen uitslagquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ja, dat was echt niet fijn. De hele dag last van gehad. Terechte klacht.
[..]
No corona for me gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |