Die staat er nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 00:06 schreef UitStraling het volgende:
Waarom staat er een bijna bloot meisje in de OP?
Joh..quote:Op woensdag 17 juni 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze prio's verschillen enigzins
Sorryquote:
Het was mijn plaatjequote:Op woensdag 17 juni 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze prio's verschillen enigzins
Is de babi pangang voor morgen.quote:
Komt wel weer.quote:Op woensdag 17 juni 2020 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Al kun je die zo weer terugzetten uiteraard
Die setter wel ja.quote:
Dat is géén Ierse setterquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je lijkt meer op Bitterbal dan je wil toegeven
quote:Op woensdag 17 juni 2020 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nu nog een keer over poepen begint.
zijn leuk ook. vrolijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minder aandoenlijk. Mijn broer heeft zo’n hond, een viszla.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 00:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
stiekem is ltvdk het monster van ons 2
Ja, we kunnen weer zeggen dat jij stiekem best lief bent, maar daar kun je niet tegenquote:Op woensdag 17 juni 2020 00:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
stiekem is ltvdk het monster van ons 2
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2020 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, we kunnen weer zeggen dat jij stiekem best lief bent, maar daar kun je niet tegen
zegt ze om 4:39quote:
Goedemorgen jongedamequote:
Alles goed op deze ochtend in het hooggebergte?quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles goed op deze ochtend in het hooggebergte?
Uurtje gestudeerd daarvoor, dat is gelukkig wat minder werk op het moment.quote:Op woensdag 17 juni 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Knap hoe je dat zo doetEn daarvoor nog de studie? Hoe kom je aan zoveel discipline?
ja maar is het niet super verleidelijk om toch te blijven liggen als die wekker gaat?quote:Op woensdag 17 juni 2020 08:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uurtje gestudeerd daarvoor, dat is gelukkig wat minder werk op het moment.
En geen ideeMaar goed ik stop ook om 3u met werken vandaag.
Nee ik ben vaak ook al net voor de wekker gaat wakker, dus dan sta ik gewoon op.quote:Op woensdag 17 juni 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar is het niet super verleidelijk om toch te blijven liggen als die wekker gaat?
ik vind het toch knapquote:Op woensdag 17 juni 2020 08:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik ben vaak ook al net voor de wekker gaat wakker, dus dan sta ik gewoon op.
En als tiener kon ik met moeite om 8u uit bed komen doordeweeks
Nee pas na het avondetenquote:Op woensdag 17 juni 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het toch knapkak je om 3 trouwens niet gigantisch in?
ik hoop dat het na het avondeten droog is. dan kan ik nog op de fiets springen.quote:
Niet echt eigenlijk. Maar goed, op een gegeven moment wordt het weer vijf uurquote:
Hopelijk kan je dan nog op het balkon smurfen :pquote:Op woensdag 17 juni 2020 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Maar goed, op een gegeven moment wordt het weer vijf uur
biljetjes?quote:Op woensdag 17 juni 2020 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
jawel dat zal wel lukkenHopelijk valt al het gezeik op werk vandaag een beetje mee. Gisteren was behoorlijk kut. En ik wil ook wel weer eens wat post binnen krijgen. Duurt me allemaal veel te lang
Jaquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaGisteren kwam er al een fantastisch mooi dik tijdschrift over biljetjes binnen
Maar ja dat had ik zelf samengesteld (en zelfs grotendeels zelf geschreven
) dus daar is weinig verrassing meer aan
Jij met je cliché zinnenquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:02 schreef kwiwi het volgende:
WGR / Heeft melden privacy-schending collega zin ?
Ritme is allesquote:Op woensdag 17 juni 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het toch knapkak je om 3 trouwens niet gigantisch in?
Wat een schijttopic zeg. Problemen zoekenquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:02 schreef kwiwi het volgende:
ja, maar er zijn landen waar je wordt doodgeschoten als familie van je vriend een collega op facebook heeft met een mening!quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:02 schreef kwiwi het volgende:
Dit is weer zo'n topic waar iemand van tevoren al bedacht heeft wat "het goede antwoord" is. Namelijk "God ja meid wat vreselijk ik begrijp je helemaal, alle alarmbellen aan, je werkgever inlichten, en de dorpspastoor en de huisarts en de verslavingszorg en de Instanties!! Niet met je laten sollen hoor!"quote:
Logischquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar er zijn landen waar je wordt doodgeschoten als familie van je vriend een collega op facebook heeft met een mening!
Die had gewoon een topic op viva.nl moeten openen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n topic waar iemand van tevoren al bedacht heeft wat "het goede antwoord" is. Namelijk "God ja meid wat vreselijk ik begrijp je helemaal, alle alarmbellen aan, je werkgever inlichten, en de dorpspastoor en de huisarts en de verslavingszorg en de Instanties!! Niet met je laten sollen hoor!"
Dat is "het goede antwoord". Al het andere is "fout, je hebt de OP niet gelezen". (Die overigens veel te lang is dus waarom zou je dat doen)
Mag je daar nog komen als je boven de 21 bent ja?quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die had gewoon een topic op viva.nl moeten openen.
is dat niet voor 50+ ?quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je daar nog komen als je boven de 21 bent ja?
Is dat niet juist voor vrouwen van middelbare leeftijd die graag op feesboek zitten?quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je daar nog komen als je boven de 21 bent ja?
Denk je dat ik dat weet?quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet juist voor vrouwen van middelbare leeftijd die graag op feesboek zitten?
Fles bedoeld Tinaquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet juist voor vrouwen van middelbare leeftijd die graag op feesboek zitten?
die meisjes die 30 jaar geleden naar de Margriet en de Libelle hadden moeten promoveren, maar al die tijd zijn blijven hangen?quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Viva.nl heeft volgens mij hetzelfde publiek als dat naar de huishoudbeurs gaat.
En op bokt.nl of hoe heet datquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit Fles stiekem ook op het Tina forum?
BAAS KWIWI SCHENDT MIJN PRIVACY DOOR MIJ MET KWALIJKE DINGEN IN VERBAND TE BRENGENquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit Fles stiekem ook op het Tina forum?
aangifte doen bij en tegen kwiwiquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BAAS KWIWI SCHENDT MIJN PRIVACY DOOR MIJ MET KWALIJKE DINGEN IN VERBAND TE BRENGENIK KAN HAAR NU NIET MEER VERTROUWEN WAT MOET IK DOEHOENNNN
Huilen en bij Danny melden. Nu kunnen we niet meer samen in 1 subforum komen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BAAS KWIWI SCHENDT MIJN PRIVACY DOOR MIJ MET KWALIJKE DINGEN IN VERBAND TE BRENGENIK KAN HAAR NU NIET MEER VERTROUWEN WAT MOET IK DOEHOENNNN
Vergadering op t schijthuisquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Net koffie op![]()
Nu moet ik schijten. Maar over 5 minuten heb ik een vergadering
wie?quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Bob is dood![]()
https://www.thesun.co.uk/(...)at-james-bowen-book/
quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Bob is dood![]()
https://www.thesun.co.uk/(...)at-james-bowen-book/
Nee.quote:
kwiwiquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb er wel een mening over!
Da's niet perse nieuw toch?quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Dit is een beetje het tijdperk van iets niet weten maar er toch een mening over hebben.
Ik heb dat issue met bloemkolen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Over kiwi's gesproken, waarom gaan die dingen tegenwoordig per stuk ipv op gewicht.
Omdat we zo speciaal zijnquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Over kiwi's gesproken, waarom gaan die dingen tegenwoordig per stuk ipv op gewicht.
Zal allemaal best, maar ze kosten nu bij de AH 55 cent per stuk, de gele zelfs 79quote:
hier gaan ze gewoon nog op gewicht.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Ja deze nieuwigheden moeten de hooggebergten van Limburg nog bereiken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier gaan ze gewoon nog op gewicht.
we lopen achter hier.
ik ben al lang blij dat er weer gele kiwi's verkocht worden. Er zijn tijden dat die dingen gewoon niet te vinden zijn en die groene vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze nieuwigheden moeten de hooggebergten van Limburg nog bereiken.
Wat? Zelfs hier kosten ze maar 45 eurocent..quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar ze kosten nu bij de AH 55 cent per stuk, de gele zelfs 79
Je betaalt daar niet eens met eurocentenquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat? Zelfs hier kosten ze maar 45 eurocent..
Nee met Rappen, maar had het even omgerekend voor de gemakkelijkheid (is dat een woord?).quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je betaalt daar niet eens met eurocenten
Ja daarom, blauwe bessen zijn onderhand haast goedkoperquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat? Zelfs hier kosten ze maar 45 eurocent..
ik fietste zondag langs een markt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmmm.... Markt is wel een idee, ik moet toch richting een winkelcentrum waar ze vanmiddag markt hebben.
Nu welquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee met Rappen, maar had het even omgerekend voor de gemakkelijkheid (is dat een woord?).
Yo yo yo, bitches en money zijn ok dus ik neem deze kiwi's in groen en geel mee.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yo yo yo, bitches en money zijn ok dus ik neem deze kiwi's in groen en geel mee.
[..]
Yo yo yo, bitches en money zijn ok dus ik neem deze kiwi's in groen en geel mee.
Sowieso maar vreemd, hoe die regels toegepast worden.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik fietste zondag langs een markt.
In Belgie schijnen de regels toch wel wat anders te zijn, want 1,5meter was hier nergens te bekennen.
aight nieuwe carriere gespotquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
alle terrassen waar ik langs fietste zaten ook gewoon vol. Geen ruimtes, tussenschotten, linten of wat dan ook te bekennen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Sowieso maar vreemd, hoe die regels toegepast worden.
Gezellig, beetje corona happen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle terrassen waar ik langs fietste zaten ook gewoon vol. Geen ruimtes, tussenschotten, linten of wat dan ook te bekennen.
Als ik op het terras wil gaan zitten ga ik voorlopig wel naar onze zuiderburen.
De weken zijn te lang.quote:
Weekje naar Rundumhause?quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De weken zijn te lang.
Gelukkig moet ik nog drie weken tot m'n vakantie.
overal waar ik langs kom qua terassen zit gewoon 1,5m tussen de tafelsquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle terrassen waar ik langs fietste zaten ook gewoon vol. Geen ruimtes, tussenschotten, linten of wat dan ook te bekennen.
Als ik op het terras wil gaan zitten ga ik voorlopig wel naar onze zuiderburen.
Twee.quote:
1 Zwitserse Franc bestaat uit 100 Rappen - vraag me niet waarom ze het niet gewoon cent noemenquote:
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 Zwitserse Franc bestaat uit 100 Rappen - vraag me niet waarom ze het niet gewoon cent noemen
Ik heb volgende week een korte vakantie, m'n zusje komt 5 dagen langsquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De weken zijn te lang.
Gelukkig moet ik nog drie weken tot m'n vakantie.
Nooit gewetenquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 Zwitserse Franc bestaat uit 100 Rappen - vraag me niet waarom ze het niet gewoon cent noemen
Ja volgens mij wel.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit gewetenIn Frankrijk was een franc onderverveeld in centimes, toch?
Ja, wat ook vrij logisch is (cent = 100)quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit gewetenIn Frankrijk was een franc onderverveeld in centimes, toch?
Ja, maar logica is altijd maar te bezien natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, wat ook vrij logisch is (cent = 100)
woont je zusje wel nog hier?quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een korte vakantie, m'n zusje komt 5 dagen langs
quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en toch heten/heetten die kleine muntjes die je liever niet in je portemonnee hebt in andere landen weer anders.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, wat ook vrij logisch is (cent = 100)
ja, dan woont ze dus niet hier hequote:Op woensdag 17 juni 2020 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen ideeMaar denk het niet want ze woont alweer een tijd in Braboland.
Ik dacht dat 'hier' Nederland wasquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan woont ze dus niet hier he
maar goed, kans is vrij klein natuurlijk
nee, Zuid-Limburg natuurlijk. De rest telt niet meequote:
De Freistaat Zuid-Limburgquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, Zuid-Limburg natuurlijk. De rest telt niet mee
O ja, dom van mequote:Op woensdag 17 juni 2020 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, Zuid-Limburg natuurlijk. De rest telt niet mee
Ik heb nog steeds geen fatsoenlijke bui gehad. Verrekte benauwd.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
De regen komt hier al de hele ochtend met bakken uit de lucht..
Lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
De regen komt hier al de hele ochtend met bakken uit de lucht..
je bent misschien al te lang wegquote:
Ik heb net een interview gegeven waarvan ik op een gegeven moment iets teveel op mijn praatstoel zat en begon af te dwalen, kreeg het zelf door toen ik het over Hutu's en Tutsi's had en de verbijsterde en lichtelijk geamuseerde blik van dat meisje zag, die kon alleen nog maar knipperen met haar ogenquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Chaotische ochtend weer. Toen ik gisteravond in bed lag, kwam ik tot de conclusie dat er iets op het werk enorm in de soep aan het lopen is. Dat heb ik net kunnen herstellen. En nu is er weer een product owner die onzin uitkraamt, waar een autistische tester blind op gaat varen zonder na te denken over de consequenties.
Samenvatting: mensen
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Chaotische ochtend weer. Toen ik gisteravond in bed lag, kwam ik tot de conclusie dat er iets op het werk enorm in de soep aan het lopen is. Dat heb ik net kunnen herstellen. En nu is er weer een product owner die onzin uitkraamt, waar een autistische tester blind op gaat varen zonder na te denken over de consequenties.
Samenvatting: mensen
quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net een interview gegeven waarvan ik op een gegeven moment iets teveel op mijn praatstoel zat en begon af te dwalen, kreeg het zelf door toen ik het over Hutu's en Tutsi's had en de verbijsterde en lichtelijk geamuseerde blik van dat meisje zag, die kon alleen nog maar knipperen met haar ogen
Nog twee diplomatendochtertjes en het pluche lonkt zeg ik jequote:Op woensdag 17 juni 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die verhalen moet je nog even bewaren voor als je bent verkozen tot secretaris-generaal van de VN
Vooral mijn klanten hebben dat probleem waardoor ze projecten moeilijker maken dan nodig.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Lopen jullie er ook tegenaan dat veel collega's niet in staat zijn om het totaalplaatje te zien, maar alleen het klusje waar ze op dat moment mee bezig zijn?
Precies dat ja. Collega's niet zoquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral mijn klanten hebben dat probleem waardoor ze projecten moeilijker maken dan nodig.
Lastig en herkenbaar. Geen eigen achterstallig werk meer? In zo'n geval heb ik altijd nog wel iets om te documenteren of zo.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb eigenlijk niks meer te doen op het werk vandaag en verveel me. Aan de ene kant wil ik anderen wel vragen of ze hulp nodig hebben, maar aan de andere kant krijg ik dan natuurlijk weer zoveel werk dat ik tot in de avond bezig ben. Dilemma's..
In mijn nieuwe baan heel herkenbaar!quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Lopen jullie er ook tegenaan dat veel collega's niet in staat zijn om het totaalplaatje te zien, maar alleen het klusje waar ze op dat moment mee bezig zijn?
Ook herkenbaarquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral mijn klanten hebben dat probleem waardoor ze projecten moeilijker maken dan nodig.
Nee niet echt, en m'n huis is na al die weken thuiswerken inmiddels ook schoon en tot in de puntjes georganiseerdquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lastig en herkenbaar. Geen eigen achterstallig werk meer? In zo'n geval heb ik altijd nog wel iets om te documenteren of zo.
Ik ben echt continu bezig met waarschuwen dat bepaalde acties gevolgen hebben op andere plekken in het proces. Heel vermoeiend.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In mijn nieuwe baan heel herkenbaar!
Dat lijkt me ook wel een vereiste om überhaupt in Zwitserland te mogen wonen, toch?quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt, en m'n huis is na al die weken thuiswerken inmiddels ook schoon en tot in de puntjes georganiseerd
Heeft denk ik ook met verantwoordelijkheden te maken. Ze zijn alleen verantwoordelijk voor dat deel en de rest interesseert ze wellicht ook gewoon niet genoeg om er over na te denken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben echt continu bezig met waarschuwen dat bepaalde acties gevolgen hebben op andere plekken in het proces. Heel vermoeiend.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een vereiste om überhaupt in Zwitserland te mogen wonen, toch?
Is dat ook je taak, dat waarschuwen of is het omdat jij wel vooruit kijkt? Ik probeer soms bewust om dingen een beetje los te laten, ik ben niet de enige die de toko draaiend hoeft te houden. En dat maakt het een stuk minder vermoeiend.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben echt continu bezig met waarschuwen dat bepaalde acties gevolgen hebben op andere plekken in het proces. Heel vermoeiend.
En dit ja. Of iig met verantwoordelijkheidsgevoel. Dat heeft het ene mens wat meer dan het andere.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook met verantwoordelijkheden te maken. Ze zijn alleen verantwoordelijk voor dat deel en de rest interesseert ze wellicht ook gewoon niet genoeg om er over na te denken.
waarom schaam je je daar voor?quote:
Ik las vermalen.quote:
Nee, ik ben gewoon één van de mensen in het team. Maar ik probeer altijd naar het totaalplaatje te kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat ook je taak, dat waarschuwen of is het omdat jij wel vooruit kijkt? Ik probeer soms bewust om dingen een beetje los te laten, ik ben niet de enige die de toko draaiend hoeft te houden. En dat maakt het een stuk minder vermoeiend.
alle kleding is onnodig toch?quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik daar onnodige kleding heb gekocht
snack couturequote:Op woensdag 17 juni 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die winkels naast Dames en Heren u ook een afdeling Snackmode hebben?
Je kan ook te ver gaanquote:
quote:
Hier wel.quote:
Ik ook niet. Een boterham en een appelquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog nietHeb niks voor de lunch eigenlijk
zolang ze er maar geen parfum bij gaan maken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Bitterbal draagt vandaag een creatie van Coco Viandel"
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang ze er maar geen parfum bij gaan maken.
als de hele dag iemand naast je zit met L'eau de Cafetaria
Dotje mosterd in de haren, zo'n plastic vorkje in de oogbol.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Bitterbal draagt vandaag een creatie van Coco Viandel"
Frituur en rauwe uitjes-lucht.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang ze er maar geen parfum bij gaan maken.
als de hele dag iemand naast je zit met L'eau de Cafetaria
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Snel, het kan nog!
Haute Friture: https://www.febo.nl/shop
omdat jij het bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat jij het bentGoedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*en als bureaublad ingesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
en dezeDie is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
ja denk alleen dat die bovenste blouse misschien wat groot is?quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Prima outfitje.Oogt lekker comfy ook.
en dezeLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee dat probleem heb ik nooitquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk alleen dat die bovenste blouse misschien wat groot is?
Ik vind 'm niet storend groot ofzo. En oversized is nog/weer "in" en je kan het hebben, dus och.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze past bij de klaarstaande reiskoffer![]()
ik wilde al niets zeggen, ging er van uit dat dat zo hoordequote:Op woensdag 17 juni 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die heb ik in thailand gekocht nadat ik teveel kleding had gekocht daar wat niet meer in mijn backpack pastequote:Op woensdag 17 juni 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Deze past bij de klaarstaande reiskoffer
ja denk wel dat het de stijl is van de blousequote:Op woensdag 17 juni 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde al niets zeggen, ging er van uit dat dat zo hoorde
jammer van de zonnetjes wel
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die heb ik in thailand gekocht nadat ik teveel kleding had gekocht daar wat niet meer in mijn backpack paste
Ik kocht altijd zowat dagelijks een ander shirtje en onderbroek zodat ik een meesleepbare rugzak bleef houden, wel zonde ergens van al die shirtjes.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die heb ik in thailand gekocht nadat ik teveel kleding had gekocht daar wat niet meer in mijn backpack paste
Mijn buik zit verstopt onder de blouse.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Maar bitterbal, zo te zien kun je echt nog wel vanavond twee koeien, acht kippen, een kinderbadje vol zalm en een half varken op eten hoor
Heb je wel gehoord van de hitterebitterewagenquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Maar bitterbal, zo te zien kun je echt nog wel vanavond twee koeien, acht kippen, een kinderbadje vol zalm en een half varken op eten hoor
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de hitterebitterewagen
Waar die hitterebittere Bal op zat?
Zij kon schrokken, grote brokken
Een koe en een kalf en een heel paard half
Een os en een stier en zeven tonnen bier
Een schip vol rapen en een kerk vol schapen
En nog kon Bal van de honger niet slapen!
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de hitterebitterewagen
Waar die hitterebittere Bal op zat?
Zij kon schrokken, grote brokken
Een koe en een kalf en een heel paard half
Een os en een stier en zeven tonnen bier
Een schip vol rapen en een kerk vol schapen
En nog kon Bal van de honger niet slapen!
jajaquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn buik zit verstopt onder de blouse.
Dan zou ik elke dag mijn arm brekenquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Zijn wel onderarmpjes die bij het gewicht van een anderhalf literfles Cola krak zeggen
Nee dat is het rijmpje van Holle Bolle Gijsquote:
ohquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is het rijmpje van Holle Bolle Gijs
Of iemand die je polsen vastpakt tijdens het minnespel en dat je dan ineens een dubbele krak hoort.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zou ik elke dag mijn arm breken
welke spel?quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of iemand die je polsen vastpakt tijdens het minnespel en dat je dan ineens een dubbele krak hoort.
een soort kruisje-rondje. Maar dan meer sterretje-rondje.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een soort kruisje-rondje. Maar dan meer sterretje-rondje.
Uiteraard telt dat gewoon meequote:Op woensdag 17 juni 2020 12:22 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik heb mijn stappendoel van vandaag al gehaald![]()
![]()
(ja okee, die 5km hardlopen telt daarbij gewoon mee)
hier nu wel, maar vanmiddag zou er regen aan kunnen komenquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uiteraard telt dat gewoon meeZo maar even op m'n crosstrainer, het is geen hardloopweer hier
we need pics for truth..quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn buik zit verstopt onder de blouse.
die blijft wel liggen. Het is dit probleemquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Plat op de grond gaan liggen, een grote grapefruit pakken en rustig op je navel leggen, rolt hij eraf dan geen hele beesten meer eten.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Plat op de grond gaan liggen, een grote grapefruit pakken en rustig op je navel leggen, rolt hij eraf dan geen hele beesten meer eten. nogeens proberen met een mandarijn.
Stappen zijn stappen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:22 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik heb mijn stappendoel van vandaag al gehaald![]()
![]()
(ja okee, die 5km hardlopen telt daarbij gewoon mee)
Awyiss, ik kan alles vreten wat ik wil.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Plat op de grond gaan liggen, een grote grapefruit pakken en rustig op je navel leggen, rolt hij eraf dan geen hele beesten meer eten.
Die zijn best lekker om vast te pakken hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die blijft wel liggen. Het is dit probleem
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awyiss, ik kan alles vreten wat ik wil.
ja maar vind het niet mooiquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn best lekker om vast te pakken hoor.
Is meestal wel exact de plek waar te dik zijn begint, beetje de kipfilets van het menselijk lichaam.quote:
dat bedoel ikquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is meestal wel exact de plek waar te dik zijn begint, beetje de kipfilets van het menselijk lichaam.
Rampspoed! Je bent verlorenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rampspoed! Je bent verlorenAfstotelijke walvis in 3...2..1....
En je broek plooit (nog) op de juiste manier naar binnen richting dat gedeelte waar de wereld om draait, geen bikini gap of hoe noemen ze dat.quote:
en dezeWat een stralend gezicht heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En leuk hoor je aankopen![]()
Alles zit toch op m'n reet, dus win.quote:
Echte vrouwenkontenquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles zit toch op m'n reet, dus win.
ja de thigh gap heb ikquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En je broek plooit (nog) op de juiste manier naar binnen richting dat gedeelte waar de wereld om draait, geen bikini gap of hoe noemen ze dat.
Probeerde daar vroeger als puber altijd van boven af naar beneden te kijken, gelukkig ben ik tegenwoordig volwassen.quote:
Ik heb wel een beetje medelijden met de vrouwen die een thigh gap ambiëren, da's echt typisch zo'n bouw-dingetje.quote:
Even quoten voor de lol ditquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
gelukkig ben ik tegenwoordig volwassen.
ja is weer zoiets raars verzonnen wat je moet hebben ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met de vrouwen die een thigh gap ambiëren, da's echt typisch zo'n bouw-dingetje.
Jep. Rare nonsens.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is weer zoiets raars verzonnen wat je moet hebben ofzo
Vind dat wel mooi.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met de vrouwen die een thigh gap ambiëren, da's echt typisch zo'n bouw-dingetje.
Nee johquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag hoor! Het is alleen voor velen niet te realiseren omdat de heupen gewoon niet op die manier staan.quote:
Het verschil zit 'm in de heupen. En een beetje richting X-pootjes neigen helpt ook.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje wel. Tuurlijk werke dikke benen niet mee
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in de heupen. En een beetje richting X-pootjes neigen helpt ook.
Vind ik ook al mooiquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in de heupen. En een beetje richting X-pootjes neigen helpt ook.
Geen idee, hangt er vanaf waar ze in omvang toe zouden nemen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus als ik dikkere benen zou krijgen kom ik er niet van?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, hangt er vanaf waar ze in omvang toe zouden nemen.
Maar iemand met smallere heupen moet wel écht hele dunne benen hebben om de bovenbenen elkaar niet te laten raken en ik heb het met m'n thunderthighs al iets.
Jezus, wat een belachelijke rages. Hebben psychologen een slim marketingbureau ingehuurd om zichelf van werk te voorzien of zo?quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
Thigh gap
Naar navigatie springenNaar zoeken springen
Thigh gap (aangeduid met een streepje)
Een thigh gap of dijkloof is een opening tussen de dijen van een vrouw wanneer zij rechtop staat en de knieën elkaar raken. In de jaren 2010 kwam de thigh gap op als een schoonheidsideaal voor tienermeisjes en jonge vrouwen. Het wordt gezien als een teken van fragiliteit en vrouwelijkheid.
De afstand tussen de dijen wordt voornamelijk bepaald door de breedte van het bekken en de positionering van de dijbenen.[1] Een thigh gap "verkrijgen" is voor weinig vrouwen haalbaar. Vanuit de associatie met slankheid kunnen pogingen om een thigh gap te verkrijgen aanzetten tot ongezonde diëten en cosmetische ingrepen.[2][3]
Gelijkaardige fenomenen zijn de bikini bridge ('bikinibrug') en ab crack ('buikspierkloof').[4][5] In 2016 werd het een rage in China om – met een A4-blad voor het middel ('A4 waist') of een iPhone 6 voor de knieën ('iPhone knees') – aan te tonen hoe mager je bent.[6][7]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Thigh_gap
Accuraat, I guess.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |