abonnement Unibet Coolblue
pi_193681441
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk Venco!

Wij hebben vanmorgen een aankoopsbevestiging voor een nieuwbouwhuis verstuurd! Straks eindelijk in een huis woning, met tuin. De wc doortrekken met regenwater, en niet meer de kinderen altijd twee trappen omhoog sleuren voordat we binnen zijn. Als alles goed gaat, ik wacht nog steeds op bevestiging....
Spannend!! Ik hoop dat je snel bericht krijgt!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_193681443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:11 schreef laziness het volgende:

[..]

Tof!
Niet iedereen is er van fan maar ik ben zeer blij met mijn nieuwbouw woning :Y
Beetje duurzame maatregelen ook?
Ja, warmtepomp, luchtdicht, vloerverwarming, regenwateropvang, etc. etc.
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:16:44 #128
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_193681483
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, warmtepomp, luchtdicht, vloerverwarming, regenwateropvang, etc. etc.
^O^
Behalve de regenwateropvang hebben wij dit ook. Dat van die regenwater is in BE verplicht voor nieuwbouw, niet? De vloer kan hier ook koelen. En de zonnepanelen er bij zorgen voor een gunstige energierekening. Ik kan het enkel aanbevelen.

Hopelijk snel bericht dat het rond is!
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:26:01 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_193681603
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk Venco!

Wij hebben vanmorgen een aankoopsbevestiging voor een nieuwbouwhuis verstuurd! Straks eindelijk in een huis woning, met tuin. De wc doortrekken met regenwater, en niet meer de kinderen altijd twee trappen omhoog sleuren voordat we binnen zijn. Als alles goed gaat, ik wacht nog steeds op bevestiging....
oh wat tof! Spannend!
disclaimer
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:40:10 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193681737
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:51 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb doorgaans goede ervaringen met Amazon zelf gehad (partnerverkopen variëren inderdaad). Maar tegenwoordig vermijd ik bij Amazon te kopen, want ik wil Jeff Bezos' compleet amorele business model niet verder spekken.
Dit.
Ik boycot, en dat is hier thuis wel eens een twistpuntje :+
Overigens geldt voor mij hetzelfde voor Aliexpressmeuk, dat bestel ik ook niet.

Dat eeuwige "ja, maar precies hetzelfde product!" word ik ook zo moe van, nee niet hetzelfde product, namaak die niet aan de EU-eisen voldoet.

De BBC had er een keer een mooie uitzending over, een Elsa verkleedjurkje dat een 1 op 1 rip off was van het artikel van de Britse fabrikant, zelfs hun merknaam alles was fake overgenomen.
Zogenaamd ook hetzelfde jurkje, behalve dat die rip off niet aan de EU/Britse eisen voldeed.
Het originele jurkje doofde dus als er vuur bij kwam, de rip off was een Elsa inferno... je kind zal maar in het jurkje zitten.

Idem met Thomas de Trein (of een willekeurig ander figuur) kinderservies.
Zaten gewoon giftige stoffen in die hier niet gebruikt mogen worden.

Maar ja, los van het feit dat voor zulke goedkope productie vrijwel zeker mensen uitgebuit moeten worden lekker volhouden dat het "hetzelfde product" is.

/rant

Man en kind op werk en school, kleinzoon op KDV (die was de afgelopen 2 dagen hier, want snotneus), dus ik ben voor het eerst in 3 maanden helemaal alleen thuis, en voor het eerst in dit huis sowieso O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193681803
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Ik boycot, en dat is hier thuis wel eens een twistpuntje :+
Overigens geldt voor mij hetzelfde voor Aliexpressmeuk, dat bestel ik ook niet.

Dat eeuwige "ja, maar precies hetzelfde product!" word ik ook zo moe van, nee niet hetzelfde product, namaak die niet aan de EU-eisen voldoet.
:Y :Y :Y Helemaal +1 op je rant.

Ik probeer Bol.com ook te vermijden overigens, want steun dan liever een onafhankelijke boeken/platenzaak. Maar voor andere meuk (vuilnisbak, kabels, etc) maakt dat me weer minder uit. En qua moraliteit is Bol geen Amazon, zeg maar (hoewel vast ook niet heilig).
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:46:58 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193681836
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm, er staat wel morgen geleverd...en verder geen gekke dingen. Het gaat om iets wat normaal bijna ¤200 kost en bij hun ¤155. :?
Hier zit hij in het midden qua prijs:
https://www.vanbeekart.nl(...)lig-fc-110011/88290/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:48:52 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193681865
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk Venco!

Wij hebben vanmorgen een aankoopsbevestiging voor een nieuwbouwhuis verstuurd! Straks eindelijk in een huis woning, met tuin. De wc doortrekken met regenwater, en niet meer de kinderen altijd twee trappen omhoog sleuren voordat we binnen zijn. Als alles goed gaat, ik wacht nog steeds op bevestiging....
*O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:53:40 #134
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193681930
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:40 schreef Leandra het volgende:
Dat eeuwige "ja, maar precies hetzelfde product!" word ik ook zo moe van, nee niet hetzelfde product, namaak die niet aan de EU-eisen voldoet.
Er zijn anders ook voldoende webwinkels die hun producten zelf bij Ali bestellen en doorverkopen. Precies andersom dus, en dan is het dus wel hetzelfde product.
Heel veel bedrijven die prints verkopen voor op de muur bijvoorbeeld, halen ze rechtstreeks van Ali. Of "schilderen op nummer", bloempotjes, dat soort dingen.
KuikenGuppy
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:54:57 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193681954
Mijn vader was gisteren jarig, dus na school even langsgereden (ook een vriendje van Soneal mee), gevraagd of hij even naar beneden kon komen en toen hebben wij vanuit de auto met alle ramen open terwijl mijn vader naast de auto stond "Happy Birthday" en "Er is er een jarig" gezongen :')

En dat was eigenlijk zo enorm leuk O+

Ik denk dat mijn vader zijn achterkleinzoon al sinds de verjaardag van Soneal (30/11) niet meer gezien had, dus dat was ook leuk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193681970
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 00:09 schreef hilliebillie het volgende:
Maar als je man flexibele werktijden heeft kan hij misschien de dingen als het opwachten van de klusjesman op zich nemen als dit tijdens jouw werktijd is.
(...)
En inderdaad als kinderen ziek worden is het lastig, dat is een ding waar ik ook wel mee zit..
Maar wellicht dat daar afspraken over te maken zijn
Vriend mopperde gisteren dat ik dat soort dingen altijd op hem afschuif, maar zei net dat ik het misschien toch maar moet doen. O+ En na even sparren met een collega zie ik een ziek kind ook als een minder groot probleem. Ik zal vanmiddag eens contact opnemen met de opdrachtgever voor overleg. Bedankt voor het meedenken!

Met kindvrije tijd bedoelde ik trouwens vooral handen vrij om bijv een kozijn te schilderen of iets anders te doen wat niet handig is met kind erbij. Ik doe vrijwel nooit iets voor mezelf in mijn eentje, behalve sporten (voor coronatijd). Maar goed, mijn kleuter wordt natuurlijk ook groter dus er kan straks vast wel weer meer met hem in de buurt.

@Jägartrut Tof, een huis!
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:01:12 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193682038
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Er zijn anders ook voldoende webwinkels die hun producten zelf bij Ali bestellen en doorverkopen. Precies andersom dus, en dan is het dus wel hetzelfde product.
Heel veel bedrijven die prints verkopen voor op de muur bijvoorbeeld, halen ze rechtstreeks van Ali. Of "schilderen op nummer", bloempotjes, dat soort dingen.
Ja, maar dan heeft die webwinkel wel de verantwoordelijkheid te zorgen dat ze een product verkopen dat aan de EU/NL eisen voldoet.

Overigens bestel ik sowieso weinig online, want als ik over 5 jaar niet meer het dorp of de stad in kan lopen om iets te halen dan heb ik ook de pest in.
Ik ben erg voor het ondersteunen van de lokale economie.

Het vriezertje en de droger die we na de verhuizing nodig hadden heb ik ook bij een lokale witgoedhandel gekocht, een die op zowel de site van Liebherr als Miele als dealer vermeld was.
Leuke bijkomstigheid; los van het feit dat hij de boel keurig kwam plaatsen en aansluiten zat hij prijstechnish zelfs gunstiger dan de internetprijzen.
En hem kan ik gewoon bellen als er iets mis is, en hij kan het ook nog repareren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193682059
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Ik boycot, en dat is hier thuis wel eens een twistpuntje :+
Overigens geldt voor mij hetzelfde voor Aliexpressmeuk, dat bestel ik ook niet.

Dat eeuwige "ja, maar precies hetzelfde product!" word ik ook zo moe van, nee niet hetzelfde product, namaak die niet aan de EU-eisen voldoet.
+1. Arjen Lubach heeft er ook een item over gehad. Ali komt hier de deur niet in. Zeker qua spullen voor zoon niet.
En het feit dat hier sommige winkels het doorverkopen is voor ons geen reden om het dan maar zelf bij Ali te kopen. Maar om op te letten en een andere winkel te zoeken. En ja, dan betalen we vaak wat meer. Meer nog, we hebben recent per ongeluk iets gekocht bij zo'n webshop (echt stom, gewoon niet goed gekeken. Ik geef slaapgebrek de schuld) en dat sturen we terug als het aankomt. Ook al moeten we die kosten zelf betalen. Het komt gewoon niet in de buurt van onze zoon
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:03:57 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193682072
Maar goed, over online bestellen gesproken; ik moet eigenlijk (papieren) wegwerp cakevormen hebben, weet iemand waar ik die kan kopen zonder ze online te moeten bestellen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:10:47 #140
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_193682135
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:03 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, over online bestellen gesproken; ik moet eigenlijk (papieren) wegwerp cakevormen hebben, weet iemand waar ik die kan kopen zonder ze online te moeten bestellen?
Echt groot formaat zoals je reguliere cakevorm?
Die zie je weinig volgens mij.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_193682146
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:56 schreef Hupje het volgende:

[..]

Vriend mopperde gisteren dat ik dat soort dingen altijd op hem afschuif, maar zei net dat ik het misschien toch maar moet doen. O+ En na even sparren met een collega zie ik een ziek kind ook als een minder groot probleem. Ik zal vanmiddag eens contact opnemen met de opdrachtgever voor overleg. Bedankt voor het meedenken!

Met kindvrije tijd bedoelde ik trouwens vooral handen vrij om bijv een kozijn te schilderen of iets anders te doen wat niet handig is met kind erbij. Ik doe vrijwel nooit iets voor mezelf in mijn eentje, behalve sporten (voor coronatijd). Maar goed, mijn kleuter wordt natuurlijk ook groter dus er kan straks vast wel weer meer met hem in de buurt.

@:Jägartrut Tof, een huis!
Sinds corona hebben mijn kinderen het buitenspelen met buurtkinderen volledig omarmd. Ook mijn kleuter van 5 is nu vaak zonder ons lekker buiten aan het spelen. Eerst waren we daar nog een beetje huiverig voor, want er is veel water rondom ons huis. Maar toch maar een beetje losgelaten (je moet wat als je ook echt even wil werken...), ze spelen vaak met 3-5 kinderen en letten gelukkig ook op elkaar. En het is zo fijn dat je dan weer even wat meer ruimte hebt om dingen te doen zonder kind dat continu meekijkt en commentaar geeft op alles wat je doet!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:13:01 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193682162
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:10 schreef laziness het volgende:

[..]

Echt groot formaat zoals je reguliere cakevorm?
Die zie je weinig volgens mij.
Ze zijn er wel (soms zitten ze ook om een cake als je die koopt), maar ik vind ze alleen maar online :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 juni 2020 @ 11:13:46 #143
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_193682175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:03 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, over online bestellen gesproken; ik moet eigenlijk (papieren) wegwerp cakevormen hebben, weet iemand waar ik die kan kopen zonder ze online te moeten bestellen?
Zit je in de buurt van de Duitse grens? Zo ja dan bij de kaufland

Of anders bij de leukste taartenwinkel of love tot bake? Beide fysieke winkels hier in de buurt, de eerste heeft door t land meerdere vestigingen meen ik
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_193682187
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:03 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, over online bestellen gesproken; ik moet eigenlijk (papieren) wegwerp cakevormen hebben, weet iemand waar ik die kan kopen zonder ze online te moeten bestellen?
Dille & Kamille misschien of Oldenhof?
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:15:38 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193682197
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:13 schreef Ynske het volgende:

[..]

Zit je in de buurt van de Duitse grens? Zo ja dan bij de kaufland
Nee, op de Veluwe, tegen Amersfoort aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:16:34 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193682212
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dille & Kamille misschien of Oldenhof?
Dat vind ik wel een goede, die zitten allebei in Amersfoort, dus dan zo even wat eerder weg en daar even langsfietsen.

Thnx ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193682274
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een goede, die zitten allebei in Amersfoort, dus dan zo even wat eerder weg en daar even langsfietsen.

Thnx ^O^
Op allebei de websites zie ik wel alleen papieren cupcakevormpjes, geen grotere vormen. Overigens, ik hoorde dat de Sligro nu ook open is voor gewone consumenten. Daar vind je het zeker, maar ik heb geen idee of er ook een filiaal in de buurt van Amersfoort zit. Het lijkt erop dat ze dit weer hebben stopgezet nu de horeca weer open mag. Ik kan er niks meer over vinden op de site.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:20:47 #148
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_193682282
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:13 schreef Ynske het volgende:

[..]

Zit je in de buurt van de Duitse grens? Zo ja dan bij de kaufland

Of anders bij de leukste taartenwinkel of love tot bake? Beide fysieke winkels hier in de buurt, de eerste heeft door t land meerdere vestigingen meen ik
De leukstetaartenshop is ook mijn go to plek voor dit soort zaken. Zij hebben helaas alleen nog maar een winkel in Geleen terwijl ze eerst door het land zaten -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:24:41 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193682323
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193682385
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:02 schreef vencodark het volgende:
Kind -en man vrije tijd. *O*
Het komt er te weinig van maar zodra Z. naar school gaat... })
Nou, ik heb besteld hoor. *O* Worden morgen op mijn verjaardag geleverd. O+
Deze veel te dure schatjes: https://www.amazon.nl/gp/(...)o0_img?ie=UTF8&psc=1
oeh, dat zijn echt heeel fijne potloden!
Wij moesten ze voor de studie aanschaffen (wel maar 36) en ik vond t echt onzin (was het ook). Maar nu ben ik heel blij dat ik ze heb! en de kinderen ook!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')