Bronquote:Het EK voetbal mag dan zijn uitgesteld naar juni 2021, het oranjegevoel blijft gewoon bestaan. Dat moet New York Pizza gedacht hebben bij het lanceren van hun nieuwe wortelbodem: voor de diehard oranjefan.
Een normale pizzabodem is toch ook vegan? Ik zie het probleem niet. Niemand dwingt mij om een worteltjespizza te eten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:23 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zelfs New York Pizza, bekend van 'lekkerste dozen van 't land' gaat op de vegantour. Doorgeslagen pc?
Waarom zou de consument vragen naar een niet te eten pizzabodem?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:26 schreef Ifrane het volgende:
Dit heeft niets met PC te maken maar ingaan op vraag en aanbod.
Het is waarschijnlijk totaal niet te vreten zoals de bloemkoolbodems, maar ze reageren alleen op de behoeftes van de consument. Verder dwingt niemand je dit op, jij kiest ervoor om daaraan te gaan ergeren.
Geen idee, ik heb ook niks met veganvreten maar toch groeit die markt als kool de laatste jaren.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:27 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waarom zou de consument vragen naar een niet te eten pizzabodem?
Misschien voor de gluten gekkies?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:26 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Een normale pizzabodem is toch ook vegan? Ik zie het probleem niet. Niemand dwingt mij om een worteltjespizza te eten.
nee, dominos heeft 't deeg allemaal aangepast zodat ze voor vegan pizza's geen aparte deeginkoop hoeven te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:26 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Een normale pizzabodem is toch ook vegan? Ik zie het probleem niet. Niemand dwingt mij om een worteltjespizza te eten.
hoe zou je ze raten?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:28 schreef Speekselklier het volgende:
Als hard-core vlees-eter heb ik al verschillende groentebodems gehad.
Bloemkool, erwten en verder alles wat ik tegen kom bij appie.
Ze bevallen me prima, gelijk de groentjes binnen en beter te verteren dan bloem.
Nou, ik denk dat het in ieder geval minder lang houdbaar zal zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:30 schreef BasEnAad het volgende:
Zou het ook op een of andere manier goedkoper zijn om te produceren, dan gewoon pizzadeeg?
niet slechter dan een gewone kant en klare pizza-bodem. 6je, maar dat vind ik alle kantenklaar pizza's.quote:
Dit zou de rechtsen toch aan moeten spreken, me dunkt.quote:In 1776 schreef Adam Smith het volgende:
“It is not from the benevolence (kindness) of the butcher, the brewer, or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.”
Ik zie de relatie met PC ook niet. Er is ook pizza met bloemkoolbodem. Handig voor mensen met glutenallergie.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:26 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral om minder koolhydraten binnen te krijgen bij het eten.quote:
Dat is het niet, het punt is dat zulke producten de plaats innemen van de gewone standaard producten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:55 schreef soeverein het volgende:
Oh nee meer aanbod aan eten gatverdamme, stel je voor dat iemand anders iets eet wat ik niet lekker vind. Hoe durven ze!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |