Geef jij je vriendin weleens een bloemetje?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:10 schreef GGMM het volgende:
Zo'n verplicht cadeautje omdat het moet wordt niemand blij van
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geef jij je vriendin weleens een bloemetje?
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geef jij je vriendin weleens een bloemetje?
Hier roddelen we niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene gast die geen persoonlijkheid heeft.
Het was niet eens post #11, dus wat probeer je nou tof te doenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niemand merkt op dat mijn prikje aan @:GGMM gepost is op 11:11:11.
Valt me tegen, vooral van @:onlogisch
Dat weet 'ie zelf waarschijnlijk ook niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:22 schreef fetX het volgende:
Wie is die Nouri toch waar het regelmatig over gaat?
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:21 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 85% gewijzigd door Buitendam op 16-06-2020 11:21 ]
Ik ben op dit moment even niet in de gelegenheid om muziek te draaien, maar hij gaat naar een nieuw tabblad voor strakjes !!quote:
11:11:11quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niemand merkt op dat mijn prikje aan @:GGMM gepost is op 11:11:11.
Valt me tegen, vooral van @:onlogisch
Top, ik kan niet wachten op je review !!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment even niet in de gelegenheid om muziek te draaien, maar hij gaat naar een nieuw tabblad voor strakjes !!
Ik ga het porem van je moeder strakjes lakken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag weer schilderen boys. Er gaat gelakt worden
Handig, als het gaat regenen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
schiet het een beetje op?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
Mwah. Het gaat niet echt snel of zo. Maar ik heb geen haast. Ben ook geen schilder. Maar de hele schuur is nu gedaan, de kozijnen/ramen beneden zijn gedaan. Vandaag kozijntje lakken. Daarna de keukendeur. Dan naar de eerste verdiepingquote:
Hoe kom je hierbijquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is er al een maand over bezig
You do the math
bovenaan beginnen heb je nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Het gaat niet echt snel of zo. Maar ik heb geen haast. Ben ook geen schilder. Maar de hele schuur is nu gedaan, de kozijnen/ramen beneden zijn gedaan. Vandaag kozijntje lakken. Daarna de keukendeur. Dan naar de eerste verdieping
Daar moet ik een stelling voor huren. Dat doe ik in mijn vakantiequote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
bovenaan beginnen heb je nooit van gehoord?
de kans dat je het werk van beneden gaat besmetten is wel groot zoquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar moet ik een stelling voor huren. Dat doe ik in mijn vakantie
Heb je geen werk meer?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Het gaat niet echt snel of zo. Maar ik heb geen haast. Ben ook geen schilder. Maar de hele schuur is nu gedaan, de kozijnen/ramen beneden zijn gedaan. Vandaag kozijntje lakken. Daarna de keukendeur. Dan naar de eerste verdieping
Je bent zo extreem lui.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar moet ik een stelling voor huren. Dat doe ik in mijn vakantie
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kans dat je het werk van beneden gaat besmetten is wel groot zo
Omdat daar dik geld voor wordt gevraagd. Dat vind ik het niet waard. Ik doe het zelf wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:37 schreef GGMM het volgende:
Waarom huur je niet gewoon iemand in? Je kan er zelf duidelijk niks van.
Jawel. Maar ik werk toch geen 24 uur per dag????quote:
@Lange_Lansquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:46 schreef onlogisch het volgende:
Omdat daar dik geld voor wordt gevraagd. Dat vind ik het niet waard. Ik doe het zelf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |