SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
Au
Dat ziet er niet goed uit JobiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je het nog laten controleren?
Au
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Au
Kan je er nog op staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Wel als het zo blijft. Momenteel denk ik echt niet dat het meer is dan een verstuikte enkel, dus dat moet de komende dagen wel gaan helen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet goed uit JobiGa je het nog laten controleren?
Thanksquote:
Ja ik kan er op staan en lopen; doet alleen wat pijn.quote:
Nee dat had ik dan meteen moeten doen, maar die zwelling is er pas sinds vanochtend (en wordt nu steeds een beetje erger) en gisteren was de pijn ook in eerste instantie niet zo aanwezig, dus ik dacht dat het wel meeviel.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Heb je het gekoeld met ijs? Had misschien kunnen helpen voor de zwelling. Weet niet of dat nu nog zin heeft...
Au
Er groeit een ei op je enkel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er verzwikt uitau...
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand zin in een nieuwe ronde snackruzie?
Laat Upcoming raden waar je vandaan komt
Volgens de test ben ik een Belg
quote:Jij komt uit het noorden
Lekker patat eten, dat is aan jou besteed. En een raspatatje op z'n tijd gaat er ook wel in. Of wat te denken van een eierbal...
Ik kom uit midden-nederland volgens test, dus ik zou naar Utrecht of Gelderland verhuizenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja het is echt zo'n eierbultquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er groeit een ei op je enkel...
Ziet er verzwikt uitau...
Hoewel ik niet uit het zuiden kom, klopt de omschrijving wel preciesquote:
Scherpquote:
Thanksquote:
Ja...quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Scherp![]()
Dus ik kom uit het zuiden maar er groeit iets Gronings op mijn voet?
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Een enkeling verzwikt wel eens wat.
Ik niet, maar ik heb net wel m'n tanden in een sprits gezetquote:
Volgens de test kom ik uit Midden-Nederland.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |