Geweldig verhaalquote:Op maandag 15 juni 2020 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had vroeger als klein kind een vrij raar handschrift, waarin mijn a's meer een soort krulletjes leken. Toen schreef ik een keer "Hoera!" op een uitnodiging voor mijn verjaardagsfeestje, maar dat leek meer op "Hoer" met een krulletje erachter![]()
Mijn ouders "Nee nu staat er hoer, de a mist nog!"
Ik "Neeheeee er staat wél een a!"
Ouders: "Nee nu staat er hoer"
Ik "Nietes!"
Ouders "Wel"
Ik "Wat betekent dat dan wat anders?"
Ouders: "Eh... een hoer is een heel stout meisje."
De eerstvolgende keer dat een kreng mij zat te treiteren op het schoolplein riep ik daar dus hoer tegen.
Juf compleet in shock, ik een hele middag nablijven en mijn ouders linea recta op het matje van school![]()
/echtgebeurd
Ja ik had echt het imago van een heel braaf meisjequote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hahaha fijn is dat he als je dat kan
ik herken dat dus echt totaal niet hehe. maar wist wel gewoon altijd een goede relatie te behouden door wel gewoon altijd super beleefd te blijven verder en gewoon altijd een praatje te maken met de leraren enzo
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha!Ik ben een stukje dichter in de buurt van oude-taartendom gekomen!
Ik heb op meets en ook op Jitsi wel dat ik soms bepaalde users echt nog lang bij hun username blijf noemenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een raar idee dat vrijwel niemand hier mijn echte naam weet. Maar met nicknames is het dan ook weer zo dat die heel snel normaal worden als gewone naam
Nja, ik had al wel meteen door dat ik kennelijk iets heel fouts had gezegd. Maar ondertussen legde ook niemand me uit waarom dat woord dan fout was en waarom ik het niet had mogen zeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geweldig verhaalAl is het wel zielig dat je dan een middag in de aula zit zonder dat je weet wat je fout gedaan hebt.
Late prinsen zijn voor mij altijd nog op tijd!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]gefeliciteerd
![]()
net te laat natuurlijk
@:TheLatePrince
Zit je nu in de gevaarlijke leeftijd?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Late prinsen zijn voor mij altijd nog op tijd!Thanks!
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zit je nu in de gevaarlijke leeftijd?
Voordat ik zag dat je jarig was, was ik net "The Doors" aan het luisterenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk kan nu bij een beruchte club gaan horen!
Ja ik had gewoon later geboren moeten wordenquote:
Wow toepasselijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voordat ik zag dat je jarig was, was ik net "The Doors" aan het luisteren
Maar Guanabana ís toch je echte naam?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een raar idee dat vrijwel niemand hier mijn echte naam weet. Maar met nicknames is het dan ook weer zo dat die heel snel normaal worden als gewone naam
People are strange...quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow toepasselijk!![]()
Welk nummer van hen?
Het mag voor jullie best mijn echte naam zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar Guanabana ís toch je echte naam?
Oeh die is nicequote:
Nu nog koffie?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:17 schreef skysherrif het volgende:
ik ga koffie zetten ik moet even bekomen van de schrik
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:17 schreef skysherrif het volgende:
even moeten losschudden ik zat opeens 2 minuten naar dat nummer te luisteren
dat was eng
Dat snap ik!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:17 schreef skysherrif het volgende:
ik ga koffie zetten ik moet even bekomen van de schrik
Nou kijk maar uit dan!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk kan nu bij een beruchte club gaan horen!
Guana banana I do what I wanna!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het mag voor jullie best mijn echte naam zijn
Maar dan liever Guana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |