Ahh ja wel effectief hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ging er wel uit dan, volgende stap was water... of een fret onder het dekbed...
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh ja wel effectief hoor![]()
Bij mij zou het helpen door te zeggen dat er ergens een spin op me loopt. Dan loop ik fladderend en gillend door de kamer en heb ik ook gelijk ochtendgymnastiek gehad
Ja het is niet ineens "klaar" ofzo. Maar ik verwacht die dalende lijn wel ook nog verder de komende jaren!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zal hier en daar nog wel wat langer duren.
M'n moeder is ook nog #teamzwartepiet ... de kleinkinderen zal het een zorg zijn, zolang er maar cadeau's zijn
Ja, dat is dan altijd wel lastigquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Ja het lijkt me nu wel onhoudbaar
Was onlangs nog in discussie met iemand uit het buitenland, ook over racisme en het belang van BLM
en toen ineens
'maar is jullie land niet dat land van black pete?'
ehhh
Die komt dan morgen want ik lig nu boven met een zere voet en de fiets staat benedenquote:
Oeh die is ook nicequote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben van The Doors even overgestapt op Kate Bush.
Kate Bushquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben van The Doors even overgestapt op Kate Bush.
Dat is het beste he, als ie lekker rijdtquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die komt dan morgen want ik lig nu boven met een zere voet en de fiets staat beneden![]()
Al is het verder geen beauty hoor. Maar hij rijdt heel fijn en is ook nog redelijk nieuw voor een tweedehands fiets.
Die grote ogen lukt me best aardig trouwensquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kate Bush![]()
ook eventjes wuthering heights opzetten
Wuthering Heightsquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kate Bush![]()
ook eventjes wuthering heights opzetten
Of running up that hillquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wuthering Heights![]()
Cloudbusting vind ik ook heel mooi
Haha, jaquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is het beste he, als ie lekker rijdt
Jaaaa December Will Be Magic Againquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of running up that hill
en dat kerst nummertje van haar vind ik ook erg leuk
Op allemaal even een testritje gemaakt?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, jaEn gek genoeg was dit een van de goedkopere die er stond, maar hij reed veel beter dan de andere.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa December Will Be Magic AgainDie kent haast niemand
Niet allemaal, zaten ook herenfietsen bij en andere soorten waar ik sowieso niks aan hebquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op allemaal even een testritje gemaakt?
Nu Zwarte Piet op z'n retour is, moet de Dierenbescherming eigenlijk nog even aan de gang met de Kerstman.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa December Will Be Magic AgainDie kent haast niemand
Jaaa ik nu ook. Fuck dat het geen december is!quote:
Come to cover the lovers.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa ik nu ook. Fuck dat het geen december is!
Kan je wel zeggen ja. Mooi nummer van Kate.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 01:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen in deze SC hebben best een goede muzieksmaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |