quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:27 schreef skysherrif het volgende:
jullie hadden toch een standaard mooi ochtendliedje?
Nooouuuuquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik drink overigens nooit koffie.
En ja, ik functioneer prima verder
heb wel een kleine aversie voor dit nummer ontwikkeldquote:
Haha die had ik toen ook op mijn Mp3-spelerquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Over wekkers gesproken, rond 2005 kreeg je ineens telefoons die MP3's konden afspelen en dat ging ook prima als wekker.
Nokia 6230i
Dus ik had Ilse DeLange als wekker ingesteld... een jaar lang ofzo... dit nummer...
Dus toen ze dat vorige jaar in Carré speelde was ik klaarwakker
Hamlapjes is toch net te onaantrekkelijk om te gebruiken als roepnaam voor iemand, volgens mijquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij jou ook!
Nee moet bij jou zeggen dat ik echt sinds ik het weet wel heel makkelijk jouw echte naam gebruik
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb wel een kleine aversie voor dit nummer ontwikkeld
hahahah ja dat is echt zon pavlovje geworden danquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Over wekkers gesproken, rond 2005 kreeg je ineens telefoons die MP3's konden afspelen en dat ging ook prima als wekker.
Nokia 6230i
Dus ik had Ilse DeLange als wekker ingesteld... een jaar lang ofzo... dit nummer...
Dus toen ze dat vorige jaar in Carré speelde was ik klaarwakker
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik drink overigens nooit koffie.
En ja, ik functioneer prima verder
Ik heb het nooit gehoord en ik heb er al een aversie voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb wel een kleine aversie voor dit nummer ontwikkeld
dit nummer gebruiken ze altijd als we met de studievereniging ergens een weekend of langer heengaan en de organiserende commissie komt iedereen dan wakker maken met de megafoon en dit nummerquote:
Ja dat zal het wel zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hamlapjes is toch net te onaantrekkelijk om te gebruiken als roepnaam voor iemand, volgens mij
Je functioneert niet goed in het wakker houden van mij neequote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik niet goed functioneer?
OH THE HORRORquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dit nummer gebruiken ze altijd als we met de studievereniging ergens een weekend of langer heengaan en de organiserende commissie komt iedereen dan wakker maken met de megafoon en dit nummer
Ik ben qua studieverenigingen echt zo blij dat ik in Engeland heb gestudeerdquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Achja ken erger, deze gebruikten ze tijdens de ontgroening
Oh nee bij studievereniging was geen ontgroening of iets hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben qua studieverenigingen echt zo blij dat ik in Engeland heb gestudeerd
Trusten Guaan!quote:
Hé heeft Utrecht het nou gedaanquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nee bij studievereniging was geen ontgroening of iets hoor
Die 2e was van studentenvereniging nog in utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |