Dat wordt smullen maandagquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Daar zullen ze bij VI van ondersteboven zijn![]()
![]()
![]()
Jank niet zo man. Racistische grappen moeten gewoon kunnen. Mensen moeten eens niet zo hysterisch lopen doen en gewoon weer aan het werk gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:53 schreef Mansjester het volgende:
Johan Derksen roept regelmatig dat hij geen racist is, dus hij is geen racist hoor!!!!
Echt goede redenatie wel
quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:56 schreef Gehrman het volgende:
Racistische grappen moeten gewoon kunnen
dat is een beetje het probleem, de tenen zijn langquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:03 schreef Gehrman het volgende:
[..]
* Denkt met weemoed terug aan Eddy Murphy Raw.
Talpa kan er weinig aan doen, als ze geen reclame-inkomsten kunnen genereren gaat de stekker eruitquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zou het wel lachen vinden als Talpa voor die onzin gaat buigen. Dan krijg je helemaal een shitshow.
Het was gewoon een super grappige opmerking. Maar de zwarte gemeenschap is direct weer op de teentjes getrapt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:52 schreef BobW het volgende:
Natuurlijk is de ophef overdreven maar de opmerking van Johan was niet goed.
Hij is geen racist maar hij moet dat gewoon niet zeggen.
Dit vooral. Het was gewoon een grap. Top.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:39 schreef PzKpfw het volgende:
Heerlijk hoe Johan de lange tenen van dit soort gastjes zo makkelijk weet te raken.
moraalridder of niet maar dit is gewoon een racistische opmerking, Ik denk niet dat Johan een racist is maar hier gaat hij wel over het randje, daar kan je weinig anders van maken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:49 schreef Generationalpha het volgende:
Wordt wel enorm veel gezeik nu. Genee wil af en toe ook nog weleens de moraalridder uithangen dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Dus een grap mag geen enkele vorm van racisme bevatten? Waar ligt die grens precies?quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
moraalridder of niet maar dit is gewoon een racistische opmerking, Ik denk niet dat Johan een racist is maar hier gaat hij wel over het randje, daar kan je weinig anders van maken.
Kun je over twisten, mij interesseert het geen reet wat Derksen roept en ik ga hem er zeker niet op veroordelen. Gaat me vooral om de gevolgen van deze uitspraak, ben benieuwd of dit echt sponsors gaat kosten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
moraalridder of niet maar dit is gewoon een racistische opmerking, Ik denk niet dat Johan een racist is maar hier gaat hij wel over het randje, daar kan je weinig anders van maken.
ik lig er niet wakker van maar als je de grenzen opzoekt kan je er ook wel eens overheen gaanquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kun je over twisten, mij interesseert het geen reet wat Derksen roept en ik ga hem er zeker niet op veroordelen. Gaat me vooral om de gevolgen van deze uitspraak, ben benieuwd of dit echt sponsors gaat kosten.
Dit is feitelijk gewoon oproepen tot censuur.
Probleem is dat dit soort slachtoffergejank ook nog eens wordt aangemoedigd. Normale mensen ontwikkelen een schild voor 'kwetsende' uitingen. Ben bang dat we de komende tijd steeds meer censuur gaan krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:49 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Het was gewoon een super grappige opmerking. Maar de zwarte gemeenschap is direct weer op de teentjes getrapt.
Net als dikke mensen, gekleurde mensen, kleine mensen wordt er soms een grapje gemaakt.
Totale onzin deze hetze weer.
Dit vooral. Het was gewoon een grap. Top.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:39 schreef PzKpfw het volgende:
Heerlijk hoe Johan de lange tenen van dit soort gastjes zo makkelijk weet te raken.
Hoezo?quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Trek de racisme kaart maar. Zo zielig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij maakt zelf wel uit wat en hoe hij iets zegt sneeuwvlokje. En nou ophoeren.quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:52 schreef BobW het volgende:
Natuurlijk is de ophef overdreven maar de opmerking van Johan was niet goed.
Hij is geen racist maar hij moet dat gewoon niet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |