abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 juni 2020 @ 19:34:54 #26
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_193644728
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gewoon rustig door drukken net als bij een 16 jarig hertje toch...
16 jarige hertjes ben ik een te oude bok voor. Misschien dat het een paar jaar geleden nog net kon... Maar nee dat gaat niet meer. Maar ik was sowieso nooit echt een casanova of zo. Ik heb altijd chaos aan of in mijn hoofd. Vrouwen geven mij soms wat stabiliteit daarom respecteer ik ze.

Niet dat ik zelf last heb van die chaos overigens ik ben gewoon een chaoot van nature. Maar een vrouw in mijn leven zorgt ervoor dat ik iets gestructureerder leeft, tenzij ze ook een chaoot is natuurlijk dan is het chaos voor twee.
Gelieve verwijderen
pi_193644751
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:31 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Soms moet ik gewoon even op de groenteafdeling zijn. Is die gewoon van alle kanten dichtgetimmerd. Een kind met een kar die zichzelf zo positioneert dat ze gewoon midden op een kruispunt staat, tussen diepvriezen. Een paar oude vrouwen die als een soort poortwachters dienst doen om niemand bij de mandarijnen te laten. Voorheen ging ik altijd gewoon met een mandje en had ik er niet zo'n last van. Nu ik een kar moet pakken zie ik hoe klote het is.

Vaak neem ik ook gewoon een big shopper mee, en vul ik die gewoon. Bij de kassa even uitpakken en terug erin.
Is dan altijd ook druk als je boodschappen gaat doen
Ook slim idd doe ik ook wel eens
Vooral als ik toch niet veel hoefde te hebben
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_193644812
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:34 schreef Fernweh het volgende:

[..]

16 jarige hertjes ben ik een te oude bok voor. Misschien dat het een paar jaar geleden nog net kon... Maar nee dat gaat niet meer. Maar ik was sowieso nooit echt een casanova of zo. Ik heb altijd chaos aan of in mijn hoofd. Vrouwen geven mij soms wat stabiliteit daarom respecteer ik ze.

Niet dat ik zelf last heb van die chaos overigens ik ben gewoon een chaoot van nature. Maar een vrouw in mijn leven zorgt ervoor dat ik iets gestructureerder leeft, tenzij ze ook een chaoot is natuurlijk dan is het chaos voor twee.
Ik ook maar niet alles te serieus...een dame in mijn leven dat wordt nog wat...denk niet dat dat ooit gaat gebeuren ook allang niet meer mee bezig...mag er graag naar kijken met dit weer ..maar daar blijft het ook wel bij levert alleen maar stress op (voor mij )
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 15 juni 2020 @ 19:43:16 #29
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_193644871
quote:
99s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Is dan altijd ook druk als je boodschappen gaat doen
Ook slim idd doe ik ook wel eens
Vooral als ik toch niet veel hoefde te hebben
Ja nu probeer ik ook wel alles in één keer te kopen, maja dat is ook niet altijd te doen. Soms heb ik toch weer een bak champignons nodig of zo, je weet hoe dat gaat...

quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik ook maar niet alles te serieus...een dame in mijn leven dat wordt nog wat...denk niet dat dat ooit gaat gebeuren ook allang niet meer mee bezig...mag er graag naar kijken met dit weer ..maar daar blijft het ook wel bij levert alleen maar stress op (voor mij )
Als je er ooit over wil praten weet je me te vinden. Een dame kan wel leuk maar je moet elkaar aanvullen en als je het hebt over stress... Dan heb je denk ik zo'n soort dame die je eigenlijk niet aankan. Beetje zelfde als dat je in een Range Rover rijdt, maar stress hebt om dat ding omdat je het geld niet had en een dure lening bij de bank hebt die je net niet krijgt afbetaald elke maand.

Je moet wel een beetje een vrouw zoeken die een aanvulling op je is, dan is het prima. Maar ja niks mis met alleen zijn.
Gelieve verwijderen
pi_193644957
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:43 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Ja nu probeer ik ook wel alles in één keer te kopen, maja dat is ook niet altijd te doen. Soms heb ik toch weer een bak champignons nodig of zo, je weet hoe dat gaat...
[..]

Als je er ooit over wil praten weet je me te vinden. Een dame kan wel leuk maar je moet elkaar aanvullen en als je het hebt over stress... Dan heb je denk ik zo'n soort dame die je eigenlijk niet aankan. Beetje zelfde als dat je in een Range Rover rijdt, maar stress hebt om dat ding omdat je het geld niet had en een dure lening bij de bank hebt die je net niet krijgt afbetaald elke maand.

Je moet wel een beetje een vrouw zoeken die een aanvulling op je is, dan is het prima. Maar ja niks mis met alleen zijn.
Neuh bedoel meer sws al aanspreken laat staan een date ;) bij de gedachte al stress modus..ja uit je comfort zone dit dat..nou heet niet voor niks comfort zone fuck jullie
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 15 juni 2020 @ 19:49:25 #31
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_193644989
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Neuh bedoel meer sws al aanspreken laat staan een date ;) bij de gedachte al stress modus..ja uit je comfort zone dit dat..nou heet niet voor niks comfort zone fuck jullie
Ah dat ja, beetje als wennen aan koud water, in het begin kut daarna kan je er wel lekker in zitten. Niks hoeft Geerd, zolang je tevreden bent met wat je hebt zit je wel goed eigenlijk. Ik zelf knuffel gewoon graag.
Gelieve verwijderen
pi_193645152
Zo fapje maken en dan naar bed
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_193645267
Vriendinnetjes :')
Gewoon naar de hoeren gaan _O_
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_193645366
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 20:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Vriendinnetjes :')
Gewoon naar de hoeren gaan _O_
bah..net wollah in gezeten met zijn onbesneden penis
Ik zwaai naar dieren.
pi_193645408
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 20:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

bah..net wollah in gezeten met zijn onbesneden penis
Jakkie bah
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  Leukste jonkie 2022 maandag 15 juni 2020 @ 22:10:07 #36
213457 engine
pi_193647329
:W
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193647446
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:10 schreef engine het volgende:
:W
Hi!
  Leukste jonkie 2022 maandag 15 juni 2020 @ 22:20:55 #38
213457 engine
pi_193647540
quote:
17s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hi!
Hey cd :)

Goed begin van de week gehad?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193647699
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:20 schreef engine het volgende:

[..]

Hey cd :)

Goed begin van de week gehad?
Nee niet echt, maar er zijn gelukkig wel positieve vooruitzichten......en jouw mondkapjes zijn mateloos irritant, maar vooruit.....beter dan een boete :)
  Leukste jonkie 2022 maandag 15 juni 2020 @ 22:40:21 #40
213457 engine
pi_193647948
quote:
17s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nee niet echt, maar er zijn gelukkig wel positieve vooruitzichten......en jouw mondkapjes zijn mateloos irritant, maar vooruit.....beter dan een boete :)
Oh jammer... Maar goede vooruitzichten is wel fijn dan! :)

Ja ik weet het _O- draag die dingen zelf ook. Maar weinig in het ov geweest laatste tijd. Voor even tankstation in en uit zijn ze wel prima :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193648097
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:40 schreef engine het volgende:

[..]

Oh jammer... Maar goede vooruitzichten is wel fijn dan! :)

Ja ik weet het _O- draag die dingen zelf ook. Maar weinig in het ov geweest laatste tijd. Voor even tankstation in en uit zijn ze wel prima :D
Moet echt de bus in en mijn bril beslaat.....en iedereen kijkt elkaar schichtig aan ha ha :) En ach komt wel goed, zorgen even een plekje geven......en nu lekker mijn slaapmandje opzoeken, trusten!
  Leukste jonkie 2022 maandag 15 juni 2020 @ 22:52:29 #42
213457 engine
pi_193648188
quote:
17s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Moet echt de bus in en mijn bril beslaat.....en iedereen kijkt elkaar schichtig aan ha ha :) En ach komt wel goed, zorgen even een plekje geven......en nu lekker mijn slaapmandje opzoeken, trusten!
Ja ken het. Moet op werk regelmatig veiligheidsbril en mondkapje op, wel andere. Maar als het buiten al een beetje warm is beslaat die bril altijd ja.

Lekker slapen! :z
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193648205
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:52 schreef engine het volgende:

[..]

Ja ken het. Moet op werk regelmatig veiligheidsbril en mondkapje op, wel andere. Maar als het buiten al een beetje warm is beslaat die bril altijd ja.

Lekker slapen! :z
Goed plan !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_193648228
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Goed plan !!
Trusten lief schatje, komende nacht wel stil blijven liggen hè!
pi_193648245
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:34 schreef Fernweh het volgende:

[..]

16 jarige hertjes ben ik een te oude bok voor. Misschien dat het een paar jaar geleden nog net kon... Maar nee dat gaat niet meer. Maar ik was sowieso nooit echt een casanova of zo. Ik heb altijd chaos aan of in mijn hoofd. Vrouwen geven mij soms wat stabiliteit daarom respecteer ik ze.

Niet dat ik zelf last heb van die chaos overigens ik ben gewoon een chaoot van nature. Maar een vrouw in mijn leven zorgt ervoor dat ik iets gestructureerder leeft, tenzij ze ook een chaoot is natuurlijk dan is het chaos voor twee.
Wil je kennis maken met de tandeloze heks? Zij is iemand van structuur en verwacht dat ook van haar levenspartner. Ze heeft wel 4 kinderen bij 4 vaders die geen structuur hadden. Van die kinderen ga je geen last krijgen want ze mag ze 1x in de maand maar zien.
  Leukste jonkie 2022 maandag 15 juni 2020 @ 22:55:15 #46
213457 engine
pi_193648246
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Goed plan !!
Zeker!

Over een uurtje :s)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193648446
quote:
17s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Trusten lief schatje, komende nacht wel stil blijven liggen hè!
Houd je niet van midden in de nacht even stevig.... ~O> ~O> ~O> ~O>
Ik zwaai naar dieren.
pi_193648460
Deeg te kneden bedoel ik .vers brood voor bij de koffie
Ik zwaai naar dieren.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 16 juni 2020 @ 06:32:49 #49
213457 engine
pi_193650491
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:08 schreef Geerd het volgende:
Deeg te kneden bedoel ik .vers brood voor bij de koffie
Heb je een broodbakmachine dan? :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193650708
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:08 schreef Geerd het volgende:
Deeg te kneden bedoel ik .vers brood voor bij de koffie
Ruikt al lekker dat verse brood :9 :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')