quote:Op maandag 15 juni 2020 14:54 schreef Molo het volgende:
Plottwist, ik was die vriendin toen van Joop
NLP?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:55 schreef Koen66 het volgende:
oninteressante training mag nu wel stoppen
Dit soort fipo's...quote:Op maandag 15 juni 2020 14:54 schreef Molo het volgende:
Plottwist, ik was die vriendin toen van Joop
Zou er, zeker bij mijn posts, niet aan beginnenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit soort fipo's...Nu moet ik het vorige topic weer teruglezen om het plot te begrijpen
.dat valt volgens mij reuze meequote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Misschien straks tijdens de wekelijkse saaie update call van een uurquote:Op maandag 15 juni 2020 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou er, zeker bij mijn posts, niet aan beginnen![]()
Krijgt jouw date vervolg?
Hoezo is dat erg? Is toch handig?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:04 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-minder-winkels.html
MEER Hema's?
quote:Op maandag 15 juni 2020 15:04 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-minder-winkels.html
MEER Hema's?
Leuk!quote:Op maandag 15 juni 2020 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien straks tijdens de wekelijkse saaie update call van een uur![]()
En
vind het echt zo'n nikszeggende kleurloze winkelquote:Op maandag 15 juni 2020 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo is dat erg? Is toch handig?
Als ze het goed aanpakken zie ik daar wel markt voor
Doorbreek die cirkelquote:Op maandag 15 juni 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lig alweer de hele dag in de clinch met vervelende collega. Wat een energievampier is dat
Geeft niet, als ze maar de spullen hebben die je vaak wilt kopenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het echt zo'n nikszeggende kleurloze winkel
Maar dan wel volledige winkels. In mijn ouwe dorp had je een Hema zonder levensmiddelen. Daar is niks aan.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo is dat erg? Is toch handig?
Als ze het goed aanpakken zie ik daar wel markt voor
enige dat ik er de laatste jaren wel eens kocht waren geodriehoekenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Geeft niet, als ze maar de spullen hebben die je vaak wilt kopen![]()
Degelijkheid zouden ze moeten uitstralen wmb. En snel verkrijgbaar
Dus niet die domme goedkope teringzooi uit China aanpak van laatste jaren
Ik sokken en ondergoed.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
enige dat ik er de laatste jaren wel eens kocht waren geodriehoeken
Ja, eensquote:Op maandag 15 juni 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan wel volledige winkels. In mijn ouwe dorp had je een Hema zonder levensmiddelen. Daar is niks aan.
misschien wil ze wel op de potquote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op mijn strepen staan. Ze kan de pot op.
De zoute geur van die gore worst, spul voor mensen met een kleine beurs, TL-verlichting en Ria en Trudy achter de kassaquote:Op maandag 15 juni 2020 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het echt zo'n nikszeggende kleurloze winkel
Mensen kopen meer dan één geodriehoek in hun leven?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
enige dat ik er de laatste jaren wel eens kocht waren geodriehoeken
En heeft die aanpak tot nu toe geholpen?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op mijn strepen staan. Ze kan de pot op.
En inderdaad: leuke, originele spullen en geen standaardchinameuk.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, eens
Onhandig ook, want juist voer trekt mensen ook naar binnen
Horeca er overal bijna ,hoppa, domineren die handel
de hema hier in het dorp had eerst wel een horecagedeelte, maar dat is weg.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, eens
Onhandig ook, want juist voer trekt mensen ook naar binnen
Horeca er overal bijna ,hoppa, domineren die handel
juniors die ze mollen en kwijtrakenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen kopen meer dan één geodriehoek in hun leven?
Als mijn reet net zo van vorm zou veranderen als de pasvorm van Zeeman ondergoed doet na het wassen, zou ik hard naar een arts rennen iigquote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik sokken en ondergoed.
Want ik vertik het om naar de Zeeman naar binnen te gaan.
Heerlijkquote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zoute geur van die gore worst, spul voor mensen met een kleine beurs, TL-verlichting en Ria en Trudy achter de kassa
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
wat is dat toch met zeeman-ondergoed vandaag?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Als mijn reet net zo van vorm zou veranderen als de pasvorm van Zeeman ondergoed doet na het wassen, zou ik hard naar een arts rennen iig
Is dat in het onderdeel van een broek met rits plaatsje? Wel grote Jumbo daar. Waar ik overigens voor Hollander werd uitgescholdenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hema hier in het dorp had eerst wel een horecagedeelte, maar dat is weg.
Vers voedsel is er dan ook niet niet meer.
daarom ziki ondergoed van de actionquote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Als mijn reet net zo van vorm zou veranderen als de pasvorm van Zeeman ondergoed doet na het wassen, zou ik hard naar een arts rennen iig
Ik las Holleederquote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat in het onderdeel van een broek met rits plaatsje? Wel grote Jumbo daar. Waar ik overigens voor Hollander werd uitgescholden
Voor mij wel. Het is voor haar kennelijk erg vervelend dat ze haar zin niet doorgedreven krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:10 schreef Molo het volgende:
[..]
En heeft die aanpak tot nu toe geholpen?
Hebben prima brood en vleesbeleg. En maaltijdsalades.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik kan mij niet herinneren ooit iets van eten bij een Hema gekocht. te hebben?
Of misschien dan eens een taart met foto erop...
Hengelen om foto's van jouquote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
wat is dat toch met zeeman-ondergoed vandaag?
Ik had een flexibelequote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
juniors die ze mollen en kwijtraken
En Hema was de enige die harde niet flexibele geodriehoeken had, school had de rare regel dat flexibele niet mochten
deze zin moest ik echt 3x lezenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat in het onderdeel van een broek met rits plaatsje? Wel grote Jumbo daar. Waar ik overigens voor Hollander werd uitgescholden
Troep, voor vrouwen iig, want heb geen herenspul aan doorgaansquote:
ik erger me vaak aan de acties van Hema, dat ze als eerste winkel de genders en Zwarte Piet in de ban dedenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik kan mij niet herinneren ooit iets van eten bij een Hema gekocht. te hebben?
Of misschien dan eens een taart met foto erop...
Ze heeft haar gedrag erna aangepast ja?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij wel. Het is voor haar kennelijk erg vervelend dat ze haar zin niet doorgedreven krijgt.
De winkel en de treffende omschrijving waar ik mij prima bij thuis voel. Liever dan die kouwe kak-zaken.quote:
Zat met Margraten in mijn hoofd. Bijna hetzelfdequote:Op maandag 15 juni 2020 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze zin moest ik echt 3x lezen
maar ja
En we hebben hier geen jumbo
Zeker!quote:Op maandag 15 juni 2020 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Deze zijn toch best leuk?
[ afbeelding ]
het was wel allemaal vrij snel kapot, maar wel lekker goedkoop.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Troep, voor vrouwen iig, want heb geen herenspul aan doorgaans
Synthetische plakballuchtquote:Op maandag 15 juni 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Ondergoed moet je in investeren juist, goed ademende want anders hallo smetliezenen dat je oooh en aaahs krijgt als je zwoel je broek naar beneden doet
Aldi en Lidl hebben prima ondergoedquote:Op maandag 15 juni 2020 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was wel allemaal vrij snel kapot, maar wel lekker goedkoop.
tegenwoordig heb ik volgens mij meer kwaliteitsondergoed.
Ookal koop ik dat als het in de aanbieding is bijd e aldi
quote:Op maandag 15 juni 2020 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker!
Na het wassen is het alleen vaak drama hier
Jaja, jij zou dit heel anders aanpakken. Beter, slimmer. Er op z'n Moloiaans overheen walsen of weet ik veel. En ik laat haar gewoon in d'r sop gaarkoken.quote:
dan kom je in de richting, maar de Jumbo ligt in Cadier en keer.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat met Margraten in mijn hoofd. Bijna hetzelfde![]()
En het was een Plus geloof ik
Wat is een gelpen?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:15 schreef kwiwi het volgende:
Hema heeft (of had?) ook goede donzen dekbedden voor een redelijke prijs![]()
En gelpennen
quote:Op maandag 15 juni 2020 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Deze heb ik ook, krijgt vrijwel elke vrouw goeie billen van
Hier blijven ze prima in de was
Ik heb ook hun oma-slips voor lamme zondagen in joggingbroek, trouwens
ja, aldi heeft af en toe wel goede merken in de aanbieding.quote:
mmmmquote:
Eens!quote:
Leuk!quote:Op maandag 15 juni 2020 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Deze heb ik ook, krijgt vrijwel elke vrouw goeie billen van
Hier blijven ze prima in de was
Ik heb ook hun oma-slips voor lamme zondagen in joggingbroek, trouwens
Heb er nu eentje aan zelfsquote:Op maandag 15 juni 2020 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
mmmm
[..]
Eens!
hun jurkjes zijn vaak ook dikke prima!
Ik heb nu mijn joggingbroek aanquote:
kut jip en jannekequote:Op maandag 15 juni 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
hemaHoe kan je daar nou wat op tegen hebben
Dat eerste zeg ik helemaal nietquote:Op maandag 15 juni 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaja, jij zou dit heel anders aanpakken. Beter, slimmer. Er op z'n Moloiaans overheen walsen of weet ik veel. En ik laat haar gewoon in d'r sop gaarkoken.
Dat kan de HEMA wel overnemen met eigen spullen. Degelijke zutquote:Op maandag 15 juni 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
Blokker, dat is pas een nutteloze winkel.
lampen hadden ze die ik nodig had 3 voor 3 euro, bij de praxis eentje voor 8,50quote:Op maandag 15 juni 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
Blokker, dat is pas een nutteloze winkel.
serieus nog nooit het idee gehad om dat daar te kopenquote:
Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant zakken aan de zij kant zakken aan de zij kantquote:Op maandag 15 juni 2020 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn joggingbroek aan
Gisteren wel, toevallig! Mét zakken
Ik heb de tactiek al veranderd. Ik ging eerst het gesprek aan. Dat haalde niks uit. En nu kan ze de pleuris krijgen.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat eerste zeg ik helemaal niet
Maar als gedrag van een ander je stoort en het blijft zo, moet je zelf je tactiek veranderen wil je de ander veranderen.
Anders vreet je jezelf op man, is toch zonde.
Kan zijn dat je het hier anders ventileert dan in het echt maar klinkt alsof het je veel energie kost en lijkt me zonde
Hebben ze niet altijd maar flip het vaak in mijn mandje als ik er toch boodschappen doe. Ook weleens online besteld, is primaquote:Op maandag 15 juni 2020 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus nog nooit het idee gehad om dat daar te kopen
de A staat voor Amsterdam...quote:Op maandag 15 juni 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
hemaHoe kan je daar nou wat op tegen hebben
Scheelt al jaquote:Op maandag 15 juni 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de tactiek al veranderd. Ik ging eerst het gesprek aan. Dat haalde niks uit. En nu kan ze de pleuris krijgen.
Jaquote:Op maandag 15 juni 2020 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant zakken aan de zij kant zakken aan de zij kant
Zakken zakken zakken zakken zakken zakken zak!
ook zo'n zaak die maar telkens in leven gehouden wordt tegen alle beter weten inquote:Op maandag 15 juni 2020 15:21 schreef Muck het volgende:
ik vind de blokker ook echt een kutwinkel.
Niets op voorraad en wat ze wél hebben, is onnodig duur.
Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 15 juni 2020 15:21 schreef Koen66 het volgende:
Blokker tijdje terug in Schiedam een tosti-ijzer gekocht
Heb je de online zoekfunctie weleens geprobeerd?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:21 schreef Muck het volgende:
ik vind de blokker ook echt een kutwinkel.
Niets op voorraad en wat ze wél hebben, is onnodig duur.
ik heb 1 trainingsbroek van de lidl, maar dat ding heeft dus geen zakken aan de zijkantquote:Op maandag 15 juni 2020 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant zakken aan de zij kant zakken aan de zij kant
Zakken zakken zakken zakken zakken zakken zak!
Ja, als het niet loopt, sluit het dan...quote:Op maandag 15 juni 2020 15:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook zo'n zaak die maar telkens in leven gehouden wordt tegen alle beter weten in
net als de klmquote:Op maandag 15 juni 2020 15:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook zo'n zaak die maar telkens in leven gehouden wordt tegen alle beter weten in
omgquote:Op maandag 15 juni 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo
[..]
Heb je de online zoekfunctie weleens geprobeerd?
Ongeveer alles wat ze wél hebben, komt niet van Blokker zelf![]()
En geen filterfunctie om alleen in winkels beschikbare zut te filteren
Opbokken met die kutwinkel
was er met junior voor een tafeltennistoernooi, en moest ff wat verjaardagscadeaus regelenquote:
Vorige week nog een tondeuse gekocht bij de blokker.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan de HEMA wel overnemen met eigen spullen. Degelijke zut
En dan Blokker weg
Het vest dat bij mijn werkkleding hoort, is heerlijk, maar heeft geen zakkenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb 1 trainingsbroek van de lidl, maar dat ding heeft dus geen zakken aan de zijkant
Alleen 1 nutteloos kontzakje
Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 15 juni 2020 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vorige week nog een tondeuse gekocht bij de blokker.
Ja. daar haal ik ooit wel eens kleren.quote:
De laatste tijd niet, maar ik kom nu nergens.quote:
Ja hoor, zit tussen de crap best regelmatig wat leuks. Plus perfecte jeansquote:
Vroeger wel. De laatste jaren ziet alle kleding eruit alof het van gerecyclede PET-flessen is gemaakt.quote:
Pics? Kan me geen voorstelling maken van jouw werkkledingquote:Op maandag 15 juni 2020 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Het vest dat bij mijn werkkleding hoort, is heerlijk, maar heeft geen zakken![]()
Als ik dan met kabels, gereedschap of weet ik veel wat door de rechtbank loopt, heb ik altijd mijn handen vol
al jaren niet meerquote:
Zwarte toga en een witte pruik met krulletjes toch?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Pics? Kan me geen voorstelling maken van jouw werkkleding
Ha, ja!quote:Op maandag 15 juni 2020 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor, zit tussen de crap best regelmatig wat leuks. Plus perfecte jeans
als we de corona crisis werkelijk z'n gang hadden laten gaan en alles failliet was gegaan dan zat volgend jaar iedereen te janken dat ze niet meer op reis kunnen, want alle airlines en reisorganisaties failliet.quote:
Het vest hangt nu aan de waslijn, ik ben al aan het kijken of ik een foto hebquote:Op maandag 15 juni 2020 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Pics? Kan me geen voorstelling maken van jouw werkkleding
Ik kwam er vaak toen ik in Boedapest woonde. De enige winkel die nog enigszins kleding verkocht voor iemand van 2 meter. Maar ik ben overgestapt op webwinkelen.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
c en a kom ik ook wellesWat zijn jullie allemaal kritisch
denk dat werkbehoud belangrijker wasquote:Op maandag 15 juni 2020 15:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als we de corona crisis werkelijk z'n gang hadden laten gaan en alles failliet was gegaan dan zat volgend jaar iedereen te janken dat ze niet meer op reis kunnen, want alle airlines en reisorganisaties failliet.
Geheid dat er dan wel weer iets inspringt, maar goedkoop op reis kan je dan wel ff schudden
quote:Op maandag 15 juni 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwarte toga en een witte pruik met krulletjes toch?
ja ik ookquote:Op maandag 15 juni 2020 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam er vaak toen ik in Boedapest woonde. De enige winkel die nog enigszins kleding verkocht voor iemand van 2 meter. Maar ik ben overgestapt op webwinkelen.
werkbehoud en functie van de div bedrijven.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat werkbehoud belangrijker was
dat goedkoop de halve wereld over vliegen moet sowieso maar eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als we de corona crisis werkelijk z'n gang hadden laten gaan en alles failliet was gegaan dan zat volgend jaar iedereen te janken dat ze niet meer op reis kunnen, want alle airlines en reisorganisaties failliet.
Geheid dat er dan wel weer iets inspringt, maar goedkoop op reis kan je dan wel ff schudden
ik ben het ermee eens dat vliegen niet bevooroordeeld moet worden en er een fair price gerekend moet worden.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat goedkoop de halve wereld over vliegen moet sowieso maar eens afgelopen zijn.
Schiphol en klm spelen idd een grote rol. Nie eens alleen horeca maar ook het vestigingsklimaat voor internationale bedrijvenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkbehoud en functie van de div bedrijven.
Zonder steun was ook 85% van de horeca failliet gehaan door de lockdown
Ik vind dat nog steeds tofquote:Op maandag 15 juni 2020 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Das een meisjesdingPennen met gekleurde/glittergel als 'inkt'.
Die gebruik je nog steeds?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Das een meisjesdingPennen met gekleurde/glittergel als 'inkt'.
Met kabels en gereedschap in de rechtbank ... ik weet niet wat voor rechtbank dat is hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Het vest dat bij mijn werkkleding hoort, is heerlijk, maar heeft geen zakken![]()
Als ik dan met kabels, gereedschap of weet ik veel wat door de rechtbank loopt, heb ik altijd mijn handen vol
Een hele strengequote:Op maandag 15 juni 2020 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met kabels en gereedschap in de rechtbank ... ik weet niet wat voor rechtbank dat is hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
die maakt een grote kans op de wpfquote:Op maandag 15 juni 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
Foto van het jaar al wel.
https://www.ad.nl/buitenl(...)a367300d2/171914191/
ja las al ergens dat de fotograaf deze in zijn zak kan stekenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
Foto van het jaar al wel.
https://www.ad.nl/buitenl(...)a367300d2/171914191/
Die met glitters mogen volgens mij niet meer omdat glitters over 1.000.000 jaar nog steeds te vinden zullen zijn in vissenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat je van die pennen had met meerdere kleuren en geurinkt
Dingen van de c&a webshop koop ik meestal via wehkamp, dan heb je het tenminste de volgende dag ipv dat het na 2 weken een keertje komt aankakkenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam er vaak toen ik in Boedapest woonde. De enige winkel die nog enigszins kleding verkocht voor iemand van 2 meter. Maar ik ben overgestapt op webwinkelen.
Wat een beer hč?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja las al ergens dat de fotograaf deze in zijn zak kan steken![]()
wat een reus ook die vent
Oh is er daarom ook geen douchegel meer met microplastic meer te vindenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die met glitters mogen volgens mij niet meer omdat glitters over 1.000.000 jaar nog steeds te vinden zullen zijn in vissen
"Doet u mij één glitterlekkerbekje, visboer!"quote:Op maandag 15 juni 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die met glitters mogen volgens mij niet meer omdat glitters over 1.000.000 jaar nog steeds te vinden zullen zijn in vissen
Ik woon praktisch naast de C&A, ds even binnenwandelen zou nog sneller zijn voor mijquote:Op maandag 15 juni 2020 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dingen van de c&a webshop koop ik meestal via wehkamp, dan heb je het tenminste de volgende dag ipv dat het na 2 weken een keertje komt aankakken
Jawel hoor, ik heb niet heel lang geleden nog een doosje gekocht voor de dochter van een vriendinquote:Op maandag 15 juni 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal gillende 14 jarige meisjes, ik wil een glitterlekkerbekje pappa, NU!!!!quote:Op maandag 15 juni 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Doet u mij één glitterlekkerbekje, visboer!"
Morgen is het veel drukker hoor.quote:
Wil ik welquote:Op maandag 15 juni 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Doet u mij één glitterlekkerbekje, visboer!"
denk het niet, was er 4 dagen geleden stond geen rij kon zo doorlopen, pakje aanstekers gekochtquote:
ja jezus geef je inlog danquote:Op maandag 15 juni 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb al de hele dag dat mijn mailbox onophoudelijk pingt en er links en rechts vensters oppoppen met gesprekken.
oei, nee, morgenvroeg is echt topdrukte. ik zou nu snel gaan.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, nee, morgenvroeg is echt topdrukte. ik zou nu snel gaan.
wacht maar, morgen zul je zien dat ik gelijk heb.quote:
dan zal ik je je gelijk gevenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar, morgen zul je zien dat ik gelijk heb.
*probeert in te loggen*quote:Op maandag 15 juni 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
gebruikersnaam: Buda
ww: Zekunnenallemaaldepleuriskrijgen1!
ben te moe om de link te snappenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Wat maakt dat nou nog uit die drukte in winkels, de condooms zijn niet aan te slepen in Europa
Gewoon een leuke baan zoekenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb al de hele dag dat mijn mailbox onophoudelijk pingt en er links en rechts vensters oppoppen met gesprekken.
De mijne is nog niet zover, maar groeit wel goedquote:Op maandag 15 juni 2020 15:57 schreef Karzai het volgende:
mijn peper heeft een bloemetje, en er zitten heel veeeel knopjes aan dus er komen er nog meer
Mijn kattenquote:
straks moet je ze opdwijlenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn katten
Ze liggen allebei voor pampus op de tegels
Ik heb een paprika en die is al zo groot als een dikke groene rups.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:57 schreef Karzai het volgende:
mijn peper heeft een bloemetje, en er zitten heel veeeel knopjes aan dus er komen er nog meer
Koffie! Ik dacht al: wat mis ikquote:Op maandag 15 juni 2020 15:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben te moe om de link te snappen
hebnodig
mijn volgende koffie moment is 1700 met nieuwsuur van gisterenquote:Op maandag 15 juni 2020 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffie! Ik dacht al: wat mis ik
nice, volgend jaar doe ik er ook paprika's bijquote:Op maandag 15 juni 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een paprika en die is al zo groot als een dikke groene rups.
apartquote:Op maandag 15 juni 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
wtf![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Eeeeugh geil, gewoon echt geil.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
wtf![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op maandag 15 juni 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn volgende koffie moment is 1700 met nieuwsuur van gisteren
neuh.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 16:05 schreef Karzai het volgende:
Zou ook mooi zijn als er een heel nest uit haar vagina zou kruipen![]()
quote:Op maandag 15 juni 2020 16:05 schreef Karzai het volgende:
Zou ook mooi zijn als er een heel nest uit haar vagina zou kruipen![]()
quote:Op maandag 15 juni 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk een stijgende populariteit in het gebruik van
Ja maar ik gebruik hem niet verkeerdquote:Op maandag 15 juni 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk een stijgende populariteit in het gebruik van
quote:Op maandag 15 juni 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik gebruik hem niet verkeerd
Daar ga ik even over nadenken ..quote:Op maandag 15 juni 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik gebruik hem niet verkeerd
Hmm, ben benieuwd hoe het staat met de besmettingsfactor. Die was in de UK ook weer licht gestegen, las ik.quote:
2e golf komt eraan. Was Pasen niet een maand geleden, dat iedereen op het strand was die keer?quote:
nee was hemelvaart geloof ik maar daar zeiden ze dat er geen extra besmettingen heeft opgeleverdquote:Op maandag 15 juni 2020 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2e golf komt eraan. Was Pasen niet een maand geleden, dat iedereen op het strand was die keer?
Oh leuk ja, net als ik misschien eindelijk naar Zweden mag, ben ik daar, hoor ik dat het beter is om niet meer naar huis te gaanquote:
Gewoon meteen gaan inwonen bij een blonde schone.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh leuk ja, net als ik misschien eindelijk naar Zweden mag, ben ik daar, hoor ik dat het beter is om niet meer naar huis te gaan
Tinder?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
peking loopt nu ook weer op na die vleesmarkt
zal het tegen ze zeggenquote:Op maandag 15 juni 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil wel eerst mijn weekje wandelen in het Zwarte Woud.
Broodje pangoline was weer in de aanbieding?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
peking loopt nu ook weer op na die vleesmarkt
het virus werd ook aangetrokken op een snijplank voor vis blijkbaarquote:Op maandag 15 juni 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broodje pangoline was weer in de aanbieding?
Eén pangoline met een niesbui en die hele markt is ground zero.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het virus werd ook aangetrokken op een snijplank voor vis blijkbaar
PLMquote:Op maandag 15 juni 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén pangoline met een niesbui en die hele markt is ground zero.
Ik heb er een schuifje voorquote:Op maandag 15 juni 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie de camera van jullie laptop afgeplakt?
leer die chinezen om ze niet op te etenquote:Op maandag 15 juni 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leer die beesten eens om een zakdoek te gebruiken.
Heb een schuifding ervoor.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij niet zo groot. Bij jou heel groot dat Uitstraling af en toe inbreekt als je onder de douche vandaan komt.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe groot is die kans nou dat iemand meekijkt?
Sommige online meeting tools zeggen niet vantevoren dat de camera aangaat, en da's verrekte irritant. Ik wil zelf bepalen of ik te zien ben of niet.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat je een pangoline nog eerder leert om een zakdoek te gebruikenquote:Op maandag 15 juni 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leer die chinezen om ze niet op te eten
quote:Op maandag 15 juni 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij niet zo groot. Bij jou heel groot dat Uitstraling af en toe inbreekt als je onder de douche vandaan komt.
wat sneaky dat ze dat niet aangevenquote:Op maandag 15 juni 2020 16:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sommige online meeting tools zeggen niet vantevoren dat de camera aangaat, en da's verrekte irritant. Ik wil zelf bepalen of ik te zien ben of niet.
Qua hacken is de kans vast heel klein.
mja zolang je niet zit te rukken valt er ook weinig te zienquote:Op maandag 15 juni 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze scheuren die zakdoekjes elke keer kapot door hun klauwenquote:Op maandag 15 juni 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je een pangoline nog eerder leert om een zakdoek te gebruiken
nou ...quote:Op maandag 15 juni 2020 16:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja zolang je niet zit te rukken valt er ook weinig te zien
quote:Op maandag 15 juni 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze scheuren die zakdoekjes elke keer kapot door hun klauwen
Kunnen is makkelijk, mogen en willen is dan weer een geheel andere kwestie.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij niet zo groot. Bij jou heel groot dat Uitstraling af en toe inbreekt als je onder de douche vandaan komt.
Nee ik heb daar een contraption van technisch Lego voor gemaakt. En daar heb ik later een 2.0 van gemaakt die čn ingeklapt compacter is čn ingeklapt kan worden zonder hem uit elkaar te halen. En even goed traploos aan te passen aan de schermdikte. Met reserve friction pins ingebouwd.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2020 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik heb daar een contraption van technisch Lego voor gemaakt. En daar heb ik later een 2.0 van gemaakt die čn ingeklapt compacter is čn ingeklapt kan worden zonder hem uit elkaar te halen. En even goed traploos aan te passen aan de schermdikte. Met reserve friction pins ingebouwd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vragen?
ja desktop heb ik ook gelukkig zonder cameraquote:Op maandag 15 juni 2020 16:38 schreef Modus het volgende:
Ik heb gewoon nog een desktop. Ook een webcam maar die is al jaren niet meer aangesloten.
Heb je iets te verbergen dan?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:39 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij zijn er sowieso geen fotos van mij op internet te vinden, met die camera herkennings software kunnen ze je overal volgen
pciesquote:Op maandag 15 juni 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Krijg je van die Chinese toestanden "ja ik ben ziek hoor werkgever" "je staat nu bij kruispunt x, beetje doorlopen ja, tot over 5 minuten"
Collega's uit Shenzen waren daar al helemaal aan gewend dat hun baas tot op 0,5 meter nauwkeurig kon zien waar ze uithingen, horror.quote:
Huh? het is hier alleen maar klam en plakkerig en nietszeggend grijs.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
zou het morgen net zulk mooi weer worden?
in Nederland had je syri, gelukkig heeft de overheid die rechtzaak verloren. mag niet meerquote:Op maandag 15 juni 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega's uit Shenzen waren daar al helemaal aan gewend dat hun baas tot op 0,5 meter nauwkeurig kon zien waar ze uithingen, horror.
hier was het vanmiddag blauwquote:Op maandag 15 juni 2020 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh? het is hier alleen maar klam en plakkerig en nietszeggend grijs.
ja morgen ook, de hele weekquote:Op maandag 15 juni 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
zou het morgen net zulk mooi weer worden?
zijn er nu nog bepaalde restricties voor nederlanders?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:57 schreef Fogel het volgende:
De charterboeren zijn begonnen met chartervakanties naar Denemarken ipv Griekenland enzo
Slim.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
buurchick is de zijkant aan het schuren met een machine. maar wilt niks voor haar mond doen
Nederlanders mogen Noorwegen nog steeds niet in voor vakantie.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er nu nog bepaalde restricties voor nederlanders?
Lekker al die fijne deeltjes inademen.quote:
Ga jij last krijgen van haar stoflongen dan? Nee, lekker heen laten doen.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
buurchick is de zijkant aan het schuren met een machine. maar wilt niks voor haar mond doen
oh nee krijg er ook geen last vanquote:Op maandag 15 juni 2020 17:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga jij last krijgen van haar stoflongen dan? Nee, lekker heen laten doen.
Och, sommige mensen staan er gewoon niet bij stil en snappen na even herinneren wel dat bescherming vooral voor henzelf handig is.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga jij last krijgen van haar stoflongen dan? Nee, lekker heen laten doen.
Mensen zijn over het algemeen gewoon dom.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, sommige mensen staan er gewoon niet bij stil en snappen na even herinneren wel dat bescherming vooral voor henzelf handig is.
Waarheid op zich, maar wel zo sociaal om ze erop te wijzen.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen zijn over het algemeen gewoon dom.
"Buurvrouw? Je bent dom!" Zoiets?quote:Op maandag 15 juni 2020 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid op zich, maar wel zo sociaal om ze erop te wijzen.
"Joh, is een mondkapje niet prettiger met al dat fijne stof?"quote:
Dat is een dagtaak.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid op zich, maar wel zo sociaal om ze erop te wijzen.
heb een theedoek op haar hoofd gegooidquote:Op maandag 15 juni 2020 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Joh, is een mondkapje niet prettiger met al dat fijne stof?"
Eh, als ik het toevallig zie. Da's echt niet zo'n enorme taak hoor.quote:
"Heeeeey dom wijf, doe eens een stofmasker op, als je niet zo'n goeie ballen had dan had ik niks gezegd"quote:Op maandag 15 juni 2020 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kak hoerende kak met poep en stront en mest en faecesquote:Op maandag 15 juni 2020 17:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nederlanders mogen Noorwegen nog steeds niet in voor vakantie.
Noren (en mensen die er vast wonen) mogen naar Denemarken als ze er minimaal 6 nachten blijven, en niet in Kopenhagen.
Er zijn specifieke regels voor "noodzakelijke reizen" en sommige varianten daarvan hebben quarantaine bij aankomst, anderen weer niet.
Het makkelijkste antwoord is: blijf lekker in je eigen land tenzij je heel zeker weet dat je niet teruggestuurd wordt.
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 15 juni 2020 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |