quote:Op maandag 15 juni 2020 14:54 schreef Molo het volgende:
Plottwist, ik was die vriendin toen van Joop
NLP?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:55 schreef Koen66 het volgende:
oninteressante training mag nu wel stoppen
Dit soort fipo's...quote:Op maandag 15 juni 2020 14:54 schreef Molo het volgende:
Plottwist, ik was die vriendin toen van Joop
Zou er, zeker bij mijn posts, niet aan beginnenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit soort fipo's...Nu moet ik het vorige topic weer teruglezen om het plot te begrijpen
.dat valt volgens mij reuze meequote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Misschien straks tijdens de wekelijkse saaie update call van een uurquote:Op maandag 15 juni 2020 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou er, zeker bij mijn posts, niet aan beginnen![]()
Krijgt jouw date vervolg?
Hoezo is dat erg? Is toch handig?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:04 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-minder-winkels.html
MEER Hema's?
quote:Op maandag 15 juni 2020 15:04 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-minder-winkels.html
MEER Hema's?
Leuk!quote:Op maandag 15 juni 2020 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien straks tijdens de wekelijkse saaie update call van een uur![]()
En
vind het echt zo'n nikszeggende kleurloze winkelquote:Op maandag 15 juni 2020 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo is dat erg? Is toch handig?
Als ze het goed aanpakken zie ik daar wel markt voor
Doorbreek die cirkelquote:Op maandag 15 juni 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lig alweer de hele dag in de clinch met vervelende collega. Wat een energievampier is dat
Geeft niet, als ze maar de spullen hebben die je vaak wilt kopenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het echt zo'n nikszeggende kleurloze winkel
Maar dan wel volledige winkels. In mijn ouwe dorp had je een Hema zonder levensmiddelen. Daar is niks aan.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo is dat erg? Is toch handig?
Als ze het goed aanpakken zie ik daar wel markt voor
enige dat ik er de laatste jaren wel eens kocht waren geodriehoekenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Geeft niet, als ze maar de spullen hebben die je vaak wilt kopen![]()
Degelijkheid zouden ze moeten uitstralen wmb. En snel verkrijgbaar
Dus niet die domme goedkope teringzooi uit China aanpak van laatste jaren
Ik sokken en ondergoed.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
enige dat ik er de laatste jaren wel eens kocht waren geodriehoeken
Ja, eensquote:Op maandag 15 juni 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan wel volledige winkels. In mijn ouwe dorp had je een Hema zonder levensmiddelen. Daar is niks aan.
misschien wil ze wel op de potquote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op mijn strepen staan. Ze kan de pot op.
De zoute geur van die gore worst, spul voor mensen met een kleine beurs, TL-verlichting en Ria en Trudy achter de kassaquote:Op maandag 15 juni 2020 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het echt zo'n nikszeggende kleurloze winkel
Mensen kopen meer dan één geodriehoek in hun leven?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
enige dat ik er de laatste jaren wel eens kocht waren geodriehoeken
En heeft die aanpak tot nu toe geholpen?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op mijn strepen staan. Ze kan de pot op.
En inderdaad: leuke, originele spullen en geen standaardchinameuk.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, eens
Onhandig ook, want juist voer trekt mensen ook naar binnen
Horeca er overal bijna ,hoppa, domineren die handel
de hema hier in het dorp had eerst wel een horecagedeelte, maar dat is weg.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, eens
Onhandig ook, want juist voer trekt mensen ook naar binnen
Horeca er overal bijna ,hoppa, domineren die handel
juniors die ze mollen en kwijtrakenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen kopen meer dan één geodriehoek in hun leven?
Als mijn reet net zo van vorm zou veranderen als de pasvorm van Zeeman ondergoed doet na het wassen, zou ik hard naar een arts rennen iigquote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik sokken en ondergoed.
Want ik vertik het om naar de Zeeman naar binnen te gaan.
Heerlijkquote:Op maandag 15 juni 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zoute geur van die gore worst, spul voor mensen met een kleine beurs, TL-verlichting en Ria en Trudy achter de kassa
quote:Op maandag 15 juni 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
wat is dat toch met zeeman-ondergoed vandaag?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Als mijn reet net zo van vorm zou veranderen als de pasvorm van Zeeman ondergoed doet na het wassen, zou ik hard naar een arts rennen iig
Is dat in het onderdeel van een broek met rits plaatsje? Wel grote Jumbo daar. Waar ik overigens voor Hollander werd uitgescholdenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hema hier in het dorp had eerst wel een horecagedeelte, maar dat is weg.
Vers voedsel is er dan ook niet niet meer.
daarom ziki ondergoed van de actionquote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Als mijn reet net zo van vorm zou veranderen als de pasvorm van Zeeman ondergoed doet na het wassen, zou ik hard naar een arts rennen iig
Ik las Holleederquote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat in het onderdeel van een broek met rits plaatsje? Wel grote Jumbo daar. Waar ik overigens voor Hollander werd uitgescholden
Voor mij wel. Het is voor haar kennelijk erg vervelend dat ze haar zin niet doorgedreven krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:10 schreef Molo het volgende:
[..]
En heeft die aanpak tot nu toe geholpen?
Hebben prima brood en vleesbeleg. En maaltijdsalades.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik kan mij niet herinneren ooit iets van eten bij een Hema gekocht. te hebben?
Of misschien dan eens een taart met foto erop...
Hengelen om foto's van jouquote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
wat is dat toch met zeeman-ondergoed vandaag?
Ik had een flexibelequote:Op maandag 15 juni 2020 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
juniors die ze mollen en kwijtraken
En Hema was de enige die harde niet flexibele geodriehoeken had, school had de rare regel dat flexibele niet mochten
deze zin moest ik echt 3x lezenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat in het onderdeel van een broek met rits plaatsje? Wel grote Jumbo daar. Waar ik overigens voor Hollander werd uitgescholden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |