quote:Op maandag 15 juni 2020 17:01 schreef grazz het volgende:
Ik en mn vrienden speciaal voor @:Aoibhin
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wauw wat goed van jullie zeg!@skysherrif zou dit niet kunnen!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dankjequote:Op maandag 15 juni 2020 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks![]()
En wauw wat goed van jullie zeg!@:skysherrif zou dit niet kunnen!
Moet ook altijd zo hard gieren om dat stukje op 0:40 dat hij die microfoon per ongeluk in zijn gezicht meptquote:Op maandag 15 juni 2020 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dit moet toch mínstens 0 punten halenquote:
klopt dit kan ik absoluut niet, zou het niet eens proberenquote:Op maandag 15 juni 2020 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks![]()
Maar Double Date voor de volgende ronde moet je echt kunnen!quote:Op maandag 15 juni 2020 17:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
klopt dit kan ik absoluut niet, zou het niet eens proberen
Oeh die ken ik niet, zo even luisteren!quote:Op maandag 15 juni 2020 17:31 schreef skysherrif het volgende:
Dit bandje is trouwens echt heerlijk, doe ik dit wel in de top2000 voor mijn muziek uit de eighties
ik kan het stiekem onderhand al een beetje meezingenquote:Op maandag 15 juni 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar Double Date voor de volgende ronde moet je echt kunnen!
Nou dat kan niet meer misgaan dit!quote:Op maandag 15 juni 2020 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik kan het stiekem onderhand al een beetje meezingen
hahahhaa nou het kan behooooorlijk mis gaan jobi, of ik nou de tekst uit mijn hoofd ken of nietquote:
Jij zingt het ongetwijfeld minder vals!quote:Op maandag 15 juni 2020 17:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hahahhaa nou het kan behooooorlijk mis gaan jobi, of ik nou de tekst uit mijn hoofd ken of niet
en dan jullie reacties na afloop net als paul de leeuwquote:Op maandag 15 juni 2020 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij zingt het ongetwijfeld minder vals!
Bedankt lieve Koen!quote:
Ik zit me al helemaal voor te bereiden op de commentatorrol!quote:Op maandag 15 juni 2020 17:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
en dan jullie reacties na afloop net als paul de leeuw
"goh wat leuk"
"enig"
quote:Op maandag 15 juni 2020 15:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je gaat het gewoon halen![]()
dat zeg ik ook tegen m'n dochter. Hoop wel dat dat lukt, anders faal ik als moeder![]()
Jullie gaan het gewoon doen
Ik heb een nieuwe fiets!quote:
Er is nog een stuk!quote:Op maandag 15 juni 2020 18:07 schreef MMF93 het volgende:
Jobi die taart ziet er té lekker uit hoor.
Tofquote:Op maandag 15 juni 2020 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe fiets!En verder nog wat dingetjes gehad (koekjes, nieuwe mok, een soort kitje om zelf waterkers mee te kweken, dat soort dingen
)
Chipolataquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |