De zaken waar het hier om gaat, zijn ook gewoon excessief he. Dit is niet iemand die even een douceurtje kreeg van zijn favoriete oompje uit Klazienaveen.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:56 schreef Koen66 het volgende:
als je eenmalig een bedrag 'krijgt' op je bankrekening zal er nog niks gebeuren, gebeurt dat frequent en komt jet niet van je werkgever dan slaan de honden geheid aan
bitterbal is hier expert in he, dat weet jequote:
nouquote:Op maandag 15 juni 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bitterbal is hier expert in he, dat weet je
In theorie had ik hoogleraar wiskunde kunnen zijn aan Harvardquote:
Kloptquote:Op maandag 15 juni 2020 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
In theorie had ik hoogleraar wiskunde kunnen zijn aan Harvard
Dat hoofdstuk zit later in de cursusquote:Op maandag 15 juni 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bitterbal is hier expert in he, dat weet je
Dan mag ik weer een tapje openzettenquote:Op maandag 15 juni 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De zaken waar het hier om gaat, zijn ook gewoon excessief he. Dit is niet iemand die even een douceurtje kreeg van zijn favoriete oompje uit Klazienaveen.
als je oompje een paar keer een douceurtje geeft willen ze daar ook wel een deel vanquote:Op maandag 15 juni 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De zaken waar het hier om gaat, zijn ook gewoon excessief he. Dit is niet iemand die even een douceurtje kreeg van zijn favoriete oompje uit Klazienaveen.
onderschat nooit de domheid van mensenquote:Op maandag 15 juni 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als crimineel is het dan ook wat dom om een huis te kopen als je dit nie kan verantwoorden met je bijstand uitkering
quote:Op maandag 15 juni 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Afijn, @:bitterbal, heb je genoeg info voor operatie Witterwasbal?
Plus hebzuchtquote:Op maandag 15 juni 2020 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onderschat nooit de domheid van mensen
Ze doen ws ook wel een klein beetje moeite om dat allemaal enigszins uit beeld te houden natuurlijk.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als crimineel is het dan ook wat dom om een huis te kopen als je dit nie kan verantwoorden met je bijstand uitkering
Wat? Klik je eigen FIOD bij elkaar, voor dummies?quote:
Vorige week dinsdag alquote:Op maandag 15 juni 2020 14:00 schreef Koen66 het volgende:
is er al geklaagd over de term 'zwart geld'?
Nee, wel over master in github.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:00 schreef Koen66 het volgende:
is er al geklaagd over de term 'zwart geld'?
het zou kunnen als je een louche notaris kent. tenminste het overschrijven... als je dan nog niet onder de radar valt van de fiod... Dan zouden er dus algoritmes moeten zijn die hier dan gaan piepenlquote:Op maandag 15 juni 2020 14:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze doen ws ook wel een klein beetje moeite om dat allemaal enigszins uit beeld te houden natuurlijk.
Wacht, wat???quote:Op maandag 15 juni 2020 14:03 schreef Modus het volgende:
Ik durf geen omelet te maken, omdat ik denk dat het mega mislukt.
#teamnognooitomeletgemaakt
Kan ook in een wokpan of is koekenpan toch beter?
Heb je een ernstige handicap of zo?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:03 schreef Modus het volgende:
Ik durf geen omelet te maken, omdat ik denk dat het mega mislukt.
#teamnognooitomeletgemaakt
Kan ook in een wokpan of is koekenpan toch beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |