abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193643755
Als één van mijn vrienden uitgesproken racistisch oid was, was het al heel lang geen vriend meer.
pi_193643786
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 18:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lol, nee, dat is helemaal niet awkward. Dat zou ik dus juíst doen :D Gewoon, daar waar hij bij staat. Voor jezelf betalen, voor die maat van je, en tegen die pauper zeg je 'ik betaal niet voor lui waarbij ik me moet afvragen of ik dat geld ooit terug zie'. Klaar.
Eén van mijn beste vrienden heeft voor een carriere gekozen waar hij jarenlang, sowieso, krap zit, z'n vrouw is depressief. Ik vind het geen probleem om jarenlang de rekening op te pakken. Is maar net hoe de situatie is.
pi_193644406
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 18:37 schreef babylon het volgende:

[..]

Eén van mijn beste vrienden heeft voor een carriere gekozen waar hij jarenlang, sowieso, krap zit, z'n vrouw is depressief. Ik vind het geen probleem om jarenlang de rekening op te pakken. Is maar net hoe de situatie is.
waarom heeft ie daarvoor gekozen?
pi_193644431
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:15 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

waarom heeft ie daarvoor gekozen?
Omdat z'n hart daar ligt. En dat steun ik daarom volledig :)
pi_193645144
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 18:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lol, nee, dat is helemaal niet awkward. Dat zou ik dus juíst doen :D Gewoon, daar waar hij bij staat. Voor jezelf betalen, voor die maat van je, en tegen die pauper zeg je 'ik betaal niet voor lui waarbij ik me moet afvragen of ik dat geld ooit terug zie'. Klaar.
Het gaat niet eens per se om die tientjes maar het doelbewust structureel proberen te profiteren van iedereen maar tegelijk wel spreken in termen als gelukzoekers als het over buitenlanders gaat.

Zou je zoiets overigens echt zeggen? Wetende dat die pauper een goede vriend is van die goede gast (beter dan jezelf want verwaterd contact afgelopen tijd).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2020 19:57:58 ]
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 20:00:43 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193645247
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:56 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

Het gaat niet eens per se om die tientjes maar het doelbewust structureel proberen te profiteren van iedereen maar tegelijk wel spreken in termen als gelukzoekers als het over buitenlanders gaat.

Zou je zoiets overigens echt zeggen? Wetende dat die pauper een goede vriend is van die goede gast (beter dan jezelf want verwaterd contact afgelopen tijd).
Ja, dat zou ik echt zeggen. Ik héb zoiets wel eens gezegd al was dat een directe vriend van mij. Moest JIJ dat geld van hem terug krijgen? Zo ja, dan zou ik het 1000% zeggen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193645630
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik echt zeggen. Ik héb zoiets wel eens gezegd al was dat een directe vriend van mij. Moest JIJ dat geld van hem terug krijgen? Zo ja, dan zou ik het 1000% zeggen.
Wat bedoel je met moet terugkrijgen? Dat hij het me verschuldigd was? Ja.

Dit is overigens eveneens een direct vriend maar wel een die gelieerd is met andere vrienden.

Hoe reageerde die gast toen je dat zei en de rest die erbij stond?
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 20:23:05 #58
16180 crew  CoolGuy
pi_193645650
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 20:21 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

Wat bedoel je met moet terugkrijgen? Dat hij het me verschuldigd was? Ja.

Dit is overigens eveneens een direct vriend maar wel een die gelieerd is met andere vrienden.

Hoe reageerde die gast toen je dat zei en de rest die erbij stond?
Niet blij, maar hij wist dónders goed dat ik gelijk had. Hij had gewoon niet verwacht dat ik dat en plein publique zou zeggen.
  Moderator maandag 15 juni 2020 @ 21:44:19 #59
16180 crew  CoolGuy
pi_193646885
Gevoel bevestigd, trolltopic. Alsnog dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')