abonnement Unibet Coolblue
pi_193644052
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 17:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Nouja, zoals je zelf al zegt, als je echt een penisbreuk zou hebben zou je wel door de grond gaan van de pijn. Dat is geen leuke grap.
Het kan best zijn dat je iets beschadigd hebt, een klein stukje van een zwellichaam ofzo. Maar als alles nog goed functioneert en je hebt geen pijn, gaat de HA daar ook vrij weinig aan kunnen doen. Herstelt vanzelf wel weer.

Dus, geen klachten, ik zou het zo laten. Wel klachten (ook pas na langere tijd), toch naar HA.

En bij twijfel kun je ook altijd even je HA bellen hé, al is het maar ter geruststelling (telefonisch consult).
Geen klachten nee. Nog wat lichte pijn/irritatie maar volgens spoedeisende arts gewoon afwachten. Die kan er niet veel aan doen op pijnstillers na, zei die.

Voor de rest merk ik dat het niet lukt om weer iets van een erectie te krijgen maar dat kan ook door de stress en focus erop komen. Dus lastig om te bestempelen dat het door de 'knap' komt.

Halleluja zeg. Wat een gedoe. Had niet verwacht dat ik in zo'n situatie zou belanden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sucuk op 15-06-2020 19:02:26 ]
pi_193645704
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 18:53 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Geen klachten nee. Nog wat lichte pijn/irritatie maar volgens spoedeisende arts gewoon afwachten. Die kan er niet veel aan doen op pijnstillers na, zei die.

Voor de rest merk ik dat het niet lukt om weer iets van een erectie te krijgen maar dat kan ook door de stress en focus erop komen. Dus lastig om te bestempelen dat het door de 'knap' komt.

Halleluja zeg. Wat een gedoe. Had niet verwacht dat ik in zo'n situatie zou belanden.
Ik zou het gewoon even afwachten nu een weekje ofzo. Misschien dat je dan niet meer de focus erop legt en dat ding vanzelf weer een keer omhoog gaat :)
Je bent gezien door een arts dus ik ga er vanuit dat die goed onderzoek heeft verricht en goed advies gegeven heeft. Moet gewoon herstellen.
pi_193645963
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 20:27 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon even afwachten nu een weekje ofzo. Misschien dat je dan niet meer de focus erop legt en dat ding vanzelf weer een keer omhoog gaat :)
Je bent gezien door een arts dus ik ga er vanuit dat die goed onderzoek heeft verricht en goed advies gegeven heeft. Moet gewoon herstellen.
Nja niet fysiek gezien :P. Telefonisch consult.

Volgens de arts betreft het een kneuzing en zou het inderdaad vanzelf moeten genezen. Als het een breuk was, had ik het moeten uitschreeuwen aan de telefoon en had ik echt geen dag gewacht met bellen, zo stelt de arts. Rusten, tijdelijk afblijven ervan en er niet aan denken. Pas contact opnemen bij toename pijn of bloed in urine.

Moet wel zeggen, zeker gerustgesteld. Hopelijk verdwijnt de pijn en komen de erecties terug. Man man man. Wat een paniek had ik zeg.
pi_193648666
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 20:46 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Nja niet fysiek gezien :P. Telefonisch consult.

Volgens de arts betreft het een kneuzing en zou het inderdaad vanzelf moeten genezen. Als het een breuk was, had ik het moeten uitschreeuwen aan de telefoon en had ik echt geen dag gewacht met bellen, zo stelt de arts. Rusten, tijdelijk afblijven ervan en er niet aan denken. Pas contact opnemen bij toename pijn of bloed in urine.

Moet wel zeggen, zeker gerustgesteld. Hopelijk verdwijnt de pijn en komen de erecties terug. Man man man. Wat een paniek had ik zeg.
Gelukkig ben je al gerustgesteld, dat scheelt al erg. Gewoon ontspannen, dan komt het vanzelf wel terug. En ontspannen kan je als je er niet bij nadenkt. Komt goed ^O^
pi_193648951
Beter een gebroken penis, dan een gebroken hart.. oh nee, wacht...
pi_193649080
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Gelukkig ben je al gerustgesteld, dat scheelt al erg. Gewoon ontspannen, dan komt het vanzelf wel terug. En ontspannen kan je als je er niet bij nadenkt. Komt goed ^O^
Thanks!

Ik zal niet uit dit topic met de noorderzon vertrekken. Ik zal zeker met een update komen, mocht er wat tijd overheen zijn geweest.
pi_193649097
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:03 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Thanks!

Ik zal niet uit dit topic met de noorderzon vertrekken. Ik zal zeker met een update komen, mocht er wat tijd overheen zijn geweest.
Kan niet wachten tot het hoogtepunt.
-
pi_193664938
Hij kan ook Apeldoorn bellen. :-)
  woensdag 17 juni 2020 @ 01:06:57 #34
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193664954
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:03 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Thanks!

Ik zal niet uit dit topic met de noorderzon vertrekken. Ik zal zeker met een update komen, mocht er wat tijd overheen zijn geweest.
Want tijd gaat die breuk herstellen?
pi_193669503
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2020 01:06 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Want tijd gaat die breuk herstellen?
Dat is wel de bedoeling, als ik de spoedeisende arts moet geloven.
pi_193697039
Mijn oude buurjongen had dat ook, 6 maanden later had hij een vagina.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_193951141
Typisch. Nu ik erover nadenk. Dit is de tweede keer dat er iets knapte...

GC / Penis gebroken, erectieproblemen?!

Geen complicaties aan overgehouden. Natuur deed zijn werk. Maar de gevolgen zijn ditmaal wel veel forser. Mijn haren vallen weg van de stress.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')