quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit, begin bijna te hopen op een tweede golf.
Dus die tunnel in Amsterdam was niet naar Moulijn vernoemd?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:37 schreef JanCees het volgende:
Als je aan JP Coen zit sla ik je hoogstpersoonlijk terug naar je eigen land
Echt lachwekkend, wat een gastquote:Op zondag 14 juni 2020 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
Braboneger die jankt over het woord neger hahaha
Als niggers het zelf zeggen mag het opeens welquote:Op zondag 14 juni 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
Zou de Braboneger ook geen muziek luisteren waar het woord ‘nigger’ in voorkomt?
Zou hij inmiddels ook al tegen zwarte piet zijn?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:40 schreef michiel_merk het volgende:
Afleveringen van Braboneger ook maar offline halen
is meestal nigga dus geen probleemquote:Op zondag 14 juni 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
Zou de Braboneger ook geen muziek luisteren waar het woord ‘nigger’ in voorkomt?
Lol nee want het zijn stukvoor stuk hypocrietenquote:Op zondag 14 juni 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
swsquote:Op zondag 14 juni 2020 22:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou hij inmiddels ook al tegen zwarte piet zijn?
Dat heeft een andere boodschap, man man manquote:Op zondag 14 juni 2020 22:43 schreef Poefbank het volgende:
Deze week maar weer eens American History X kijken.
Zeker met de gasten die ze keer op keer uitnodigen met maar een geluidquote:Op zondag 14 juni 2020 22:44 schreef JanCees het volgende:
Dit soort onzin polariseert alleen maar meer
Gewoon bij letterlijk alles (muziek, films, series, kunst en ga zo maar door) vermelden "dit materiaal kan kwetsend zijn voor wie er iets kwetsend in willen zien". Echt, dit is gewoon een glijdende schaal, overal zal wel iemand zich door gekwetst zijn.quote:
Doet ook nog een paar keer een blanke na, inclusief schmink.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Dave chapelle roept iedere aflevering zestig keer nigger man flikker op hypocriet
Satire, begrijp dat dan!quote:Op zondag 14 juni 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heeft een andere boodschap, man man man
Dit ja maar dat zal nooit ergens af gehaald wordenquote:Op zondag 14 juni 2020 22:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
Doet ook nog een paar keer een blanke na, inclusief schmink.
Gewoon allemaal stil zijn en niks meer zeggen, voor je het weet is iemand geraaktquote:Op zondag 14 juni 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan dit echt niet meer aanhoren.
Het begint bij Zwarte Piet, dan standbeelden vernietigen en uiteindelijk films en cabaret verbieden.
Een relletje, daar houdt Pauw wel vanquote:Op zondag 14 juni 2020 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Zeker met de gasten die ze keer op keer uitnodigen met maar een geluid
Zeker, maar als je 3 jaar terug moet voor een goed voorbeeld dan is 't probleem niet zo ergquote:Op zondag 14 juni 2020 22:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Die vrouw blijft imbeciel.
Fascismequote:Op zondag 14 juni 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Het begint bij Zwarte Piet, dan standbeelden vernietigen en uiteindelijk films en cabaret verbieden.
Ze moeten hun plek kennen inderdaadquote:Op zondag 14 juni 2020 22:46 schreef Poefbank het volgende:
Negers zijn gewoon de oorzaak van racisme. Zonder negers zou er geen eens racisme bestaan.
Nee het is gewoon keer op keer een eenzijdig geluid, altijd tegen zwarte piet en shit terwijl meer dan de helft dat gewoon zo wil latenquote:
Zelfs de meest linkse, politiek correct cabaret van vandaag zal over 10 jaar waarschijnlijk ook gezien worden als aanstootgevend.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Had een hekel aan Aziaten, heeft z'n zoons gedrilld en een blanke wereldkampioen Judo gemaakt. Yellow Lives Matterquote:Op zondag 14 juni 2020 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat heeft deze oude gek nou weer te vertellen dan
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:52 schreef maan_man het volgende:
Ik zag laatst bij de supermarkt een neger een fiets stelen. Ik was even bang dat het die van mij was, maar ik was niet zeker.
Dus ik snel naar huis in de schuur kijken. Gelukkig stond die van mij gewoon in de schuur...
... mijn schoenen de poetsen.
Ik zag laatst bij de supermarkt een neger een fiets stelen. Ik was even bang dat het die van mij was, maar ik was niet zeker.
Dus ik snel naar huis in de schuur kijken. Gelukkig stond die van mij gewoon in de schuur...
Allemaal even lachen.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:52 schreef maan_man het volgende:
Ik vind het totaal niet boeiend om te zienquote:
Vind er weinig aan om te kijkenquote:
Aardige beerquote:Op zondag 14 juni 2020 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegenwoordig wat meer kleur met Roy Meyer
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat continu strafjes uitlokken maakt het oervervelend om naar te kijken.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet boeiend om te zien
Nee, te flitsend.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het totaal niet boeiend om te zien
Oh sickquote:Op zondag 14 juni 2020 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij strijdt met Henk Grol voor het zwaargewicht plekje voor naar de Olympische Spelen
Ik vond het op school ook niet leukquote:Op zondag 14 juni 2020 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, te flitsend.
Gewoon op een club judoën is leuker.
Dat zal het zijnquote:Op zondag 14 juni 2020 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel vrijwillig doen, hè?
Terechtquote:Op zondag 14 juni 2020 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Als hypochonder wordt hij ook moe van zichzelf.
Die is wel een stukje vermoeiender jaquote:Op zondag 14 juni 2020 23:09 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik kan hem wel waarderen, niet zo vermoeiend als Herman Pleij
Niet gekliktquote:Op zondag 14 juni 2020 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
![]()
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik wil meer zendtijd voor Leon de Winter!quote:
In principe met je eens maar ik vrees dat Wopke iets te veel een koele en kille boekhouder is om D66'ers en PvdA'ers te ronselen. Hugo komt een stuk charismatischer over.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Tering
4 weken in coma liggen en dan nog moddervet zijn
Hij weet nu alles van de HEMAquote:Op maandag 15 juni 2020 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Welke expert speelt hij nu weer
Het is ook niet echt een flatteuze dame.quote:
Wel lekker pittig gekniptquote:Op maandag 15 juni 2020 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een flatteuze dame.
Er mist een boekenkast in het geheelquote:
nou nou nouquote:Op maandag 15 juni 2020 22:55 schreef Monolith het volgende:
Je ziet Erik hopen op die fatale hersenbloeding.
quote:Op maandag 15 juni 2020 22:55 schreef Monolith het volgende:
Je ziet Erik hopen op die fatale hersenbloeding.
Lea denkt niet zoveel.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:08 schreef Monolith het volgende:
Je ziet Lea denken: "huh negers, goed opgeleid?"
Ik nietquote:
Wi ekwam eigenlijk op het idee om New York te ruilen met surinamequote:Op maandag 15 juni 2020 23:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Suriname moest toch zo nodig onafhankelijk zijn?
Dan zoeken ze het ook maar zelf uit.
Lekker veel lebensraum.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:14 schreef Ronald het volgende:
Het gekke is dat dat enorme Suriname slechts een half miljoen inwoners heeft, daar moet je toch iets beters van kunnen maken
Klopt, maar ik heb herhalingen gezienquote:
Als er geen machthebbers zijn die de boel plukken wel.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:14 schreef Ronald het volgende:
Het gekke is dat dat enorme Suriname slechts een half miljoen inwoners heeft, daar moet je toch iets beters van kunnen maken
Ik ergerde me altijd kapot aan de brabantse en limburgse dialecten die ze - met weinig succes - probeerden na te doen.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
RIP Aad!
Ook dat nog! was 1 van de beste programma's van de jaren '90.
Dat meen je?quote:Op maandag 15 juni 2020 23:14 schreef svann het volgende:
[..]
Die zijn al decennia Nederlander.
Je loopt achter.
Hij heeft ooit de Paus geïnterviewdquote:Op maandag 15 juni 2020 23:18 schreef Martinello het volgende:
Frequin, dat dit seniele drankorgel ooit serieuze journalistiek heeft bedreven
Juist door die serieuze journalistiek uit oorlogsgebieden is het misgegaanquote:Op maandag 15 juni 2020 23:18 schreef Martinello het volgende:
Frequin, dat dit seniele drankorgel ooit serieuze journalistiek heeft bedreven
Door wie is die mevrouw (patiënt nul) eigenlijk besmet?quote:
? geen idee of was het een nerst? Of was ze in Italie.. ik heb het niet gevolgdquote:Op dinsdag 16 juni 2020 00:59 schreef svann het volgende:
[..]
Door wie is die mevrouw (patiënt nul) eigenlijk besmet?
Vijftig en na corona een conditie van een tachtigjarige. Heftig.
Nou zeg doe normaal jij😠quote:Op maandag 15 juni 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Tering
4 weken in coma liggen en dan nog moddervet zijn
quote:Emile Roemer, burgmeester van Heerlen.
Hoogleraar financiële markten Arnoud Boot, journalist en schrijver ‘Fantoom Groei’ Sander Heijne en Hendrik Noten, schrijver ‘Fantoom Groei’.
Lucie Horsch is pas twintig jaar oud, maar al jaren een rijzende ster binnen de klassieke muziek. En dat met een bijzonder instrument: de blokfluit. Op haar dertiende won ze het Prinses Christina Concours, ze ontving een Edison voor haar debuutalbum, en vorige week nam ze de prestigieuze Nederlandse Muziekprijs in ontvangst. En als kers op de taart debuteerde ze afgelopen weekend als solist bij Het Concertgebouworkest, onder toeziend oog van Dominic Seldis, jurylid van het tv-programma Maestro, maar vooral contrabassist van datzelfde orkest.
Ja, waarom niet even wat dieper doorvragen? Of is dat onbeschoft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |