abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_193642485
*O* *O* *O*
Look for the good
  maandag 15 juni 2020 @ 17:57:38 #52
482080 AgnesGru
It’s sooo fluffy!
pi_193643313
Hoop wel dat er de mogelijkheid komt om te kijken voor andere plaatsen (nu vak gb😬).
pi_193643619
Het blijft afwachten in welke vorm het doorgaat, maar over één ding hoef ik geen stress te hebben: ik woon 15 minuten met de metro van Rotterdam. Thuiswedstrijd dus. Fingers crossed dat er publiek bij mag en dat ook de feesten in de stad kunnen plaatsvinden.

Was het alvast maar mei!
pi_193649220
Interessant nieuwtje, dat weinig tot geen aandacht lijkt te krijgen:

https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp

Met andere woorden, omdat verzekeraars van evenementen collectief het schip in gaan met verzekeringen tegen een pandemie, hebben ze massaal besloten dat onderdeel uit de polissen te schrappen.

Het ESF werd dit jaar voornamelijk afgelast omdat een editie zonder publiek of op locatie zou betekenen dat de verzekering niet uit zou keren. Dat kan volgend jaar niet nog eens gebeuren, dus er komt in principe hoe dan ook een ESF.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193650642
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 00:20 schreef Fred_B het volgende:
Interessant nieuwtje, dat weinig tot geen aandacht lijkt te krijgen:

https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp

Met andere woorden, omdat verzekeraars van evenementen collectief het schip in gaan met verzekeringen tegen een pandemie, hebben ze massaal besloten dat onderdeel uit de polissen te schrappen.

Het ESF werd dit jaar voornamelijk afgelast omdat een editie zonder publiek of op locatie zou betekenen dat de verzekering niet uit zou keren. Dat kan volgend jaar niet nog eens gebeuren, dus er komt in principe hoe dan ook een ESF.
Dat gaat inderdaad weinig aandacht krijgen, maar verklaart een heleboel.
pi_193657102
Interview met Sietse
Eurovision twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 12:39:51 The core team for the #Eurovision Song Contest 2021 has been revealed!

We'd like to welcome Astrid Dutrénit to the family with a big Eurovision hug 💖

Find out more about her and the big plans for #ESC2021 from Executive Producer @SietseBakker 👇

https://t.co/Zu5NZUBOcY https://t.co/KAVR4PnH33 reageer retweet
  donderdag 18 juni 2020 @ 12:05:00 #57
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193682862
Eurovision twitterde op donderdag 18-06-2020 om 12:00:07 ⭐️ The rules of the #Eurovision Song Contest have been amended to ensure that there WILL be a Contest in 2021.

When we bring Eurovision back next year, we are bringing it #BackForGood! 😁

Find out more from Executive Supervisor Martin Österdahl ⬇️

https://t.co/6JSp3uiSMN https://t.co/yy7gbFKQZv reageer retweet
pi_193682987
Er wordt dus een test gehouden voor één jaar, waarin pre-recorded backings worden toegestaan
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 12:14:18 #59
163650 crew  Greys
Nee.
pi_193682988
De backing vocals mogen op tape staan. :o
Koutist in opleiding.
  donderdag 18 juni 2020 @ 12:18:48 #60
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_193683031
Daar ben ik echt niet blij mee. Ik snap het wel, maar vind het erg jammer
Just do it »
pi_193683046
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:14 schreef Greys het volgende:
De backing vocals mogen op tape staan. :o
Dit klinkt als een slecht idee :o

#ZwedenmaakthetESFkapot
pi_193683056
Wat een kutidee, en vooral dat Covid nu wordt misbruikt om iets wat al jaren bij Melodifestivalen gebeurt er toch doorheen te drukken :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 12:27:32 #63
163650 crew  Greys
Nee.
pi_193683143
Ze moeten wel, want dan kan er in geval van nood met kleinere delegaties worden gewerkt. Maar de backings op tape mogen dus voor iedereen en je mag er daarnaast ook nog live backings bij gooien. Daarbij blijven de lead stemmen live. Ik vind het wel een goed compromis om doorgaan te waarborgen. Tuurlijk is het jammer dat het moet, maar nog vaker een esf dat niet doorgaat is nog veel erger.
Koutist in opleiding.
pi_193683211
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:27 schreef Greys het volgende:
Ze moeten wel, want dan kan er in geval van nood met kleinere delegaties worden gewerkt. Maar de backings op tape mogen dus voor iedereen en je mag er daarnaast ook nog live backings bij gooien. Daarbij blijven de lead stemmen live. Ik vind het wel een goed compromis om doorgaan te waarborgen. Tuurlijk is het jammer dat het moet, maar nog vaker een esf dat niet doorgaat is nog veel erger.
Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om een standaard aantal goede backings uit het organiserende land beschikbaar te maken voor alle deelnemers.

Ik vind dit echt een hele slechte richting die ze op gaan...
pi_193683217
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:14 schreef Nashipeer het volgende:
Er wordt dus een test gehouden voor één jaar, waarin pre-recorded backings worden toegestaan
Net zoals het een test was om Australie voor een jaartje uit te nodigen :+
pi_193683300
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:14 schreef Nashipeer het volgende:
-O-
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 12:38:09 #67
163650 crew  Greys
Nee.
pi_193683312
Jeangu met een compleet gospelkoor. Kom er maar in!
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 12:39:47 #68
163650 crew  Greys
Nee.
pi_193683341
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om een standaard aantal goede backings uit het organiserende land beschikbaar te maken voor alle deelnemers.

Ik vind dit echt een hele slechte richting die ze op gaan...
Mjah, gospelstemmen zijn geen popstemmen zijn geen rockstemmen zijn geen operastemmen etc.

En dan zou er weer gedoe kunnen komen met "de Nederlandse backing heeft de Italiaanse inzending expres verkloot!". :+
Koutist in opleiding.
  donderdag 18 juni 2020 @ 12:39:50 #69
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193683345
Snap het wel met de moderne muziek met elektronische stemeffecten. Zoals deze
Hopelijk gaan ze dan geen Zhana doen waarbij de backings het nummer dragen.
pi_193683367
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:39 schreef Momo het volgende:

Hopelijk gaan ze dan geen Zhana doen waarbij de backings het nummer dragen.
Dat willen ze voorkomen met de regel dat de lead-dubs (dus de lui die met de lead meezingen, wat blijkbaar een geaccepteerd genre is :+ ) wel ook live op stage moeten staan... maar geen idee of dat te controleren valt...
pi_193683384
Bij Melfest vaak gedacht, maar hoe zouden ze dat straks dan doen als de backings live moeten zijn?

Ze hebben de oplossing gevonden. :')
pi_193683402
Het liefst hadden ze natuurlijk ook 8 man on stage gewild... dat past alleen weer niet in de regel "we moeten bezuinigen vanwege Covid".

Dus die aanpassing zullen we in 2022 wel zien verschijnen :P
pi_193683403
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:27 schreef Greys het volgende:
Mwah, een scenario waarin de hele delegaties, met ik weet niet hoeveel mensen, kunnen komen, maar precies de achtergrondkoortjes het probleem zijn, is wel vergezocht hoor.

Nog een ESF dat niet doorgaat is sowieso spelen op de emotie, en niet aan de orde. Zoals hierboven al aangegeven, keert de verzekering niet nog eens uit, dus al wordt het een YouTube-show, dat ESF komt er volgend jaar hoe dan ook.
pi_193683417
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:38 schreef Greys het volgende:
Jeangu met een compleet gospelkoor. Kom er maar in!
Jeangu? Waylon gaat het volgend jaar inzingen, en Jeangu mag meemompelen op het podium.
pi_193683430
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 12:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Mwah, een scenario waarin de hele delegaties, met ik weet niet hoeveel mensen, kunnen komen, maar precies de achtergrondkoortjes het probleem zijn, is wel vergezocht hoor.

Precies, je kunt echt wel op 5 andere personen in de delegatie besparen dan op de achtergrondzangers _O-
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')