Jezusquote:
hij blowt hooggeleid denk ikquote:Op zondag 14 juni 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Jezus![]()
Is er ook bekend hoe het deze kansenparel tegenwoordig vergaat?
Wat een klapmongoolquote:Op zondag 14 juni 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
hij doet van alles. misschien is het wel act geweest
https://sidneyschmeltz.nl/
hahahaquote:Op zondag 14 juni 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Jezus![]()
Is er ook bekend hoe het deze kansenparel tegenwoordig vergaat?
Ja. In Eindje zitten ook genoeg prima ijsboeren. Dus alleen maar naar Kees als ik toch bij pa ben..quote:Op zondag 14 juni 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn achternaam is Kees? Briljant![]()
En top zeg! Hier zit een prima ijsboer, maar de beste uit de regio zit net even te ver
Ook prima eigenlijk want zo vaak kom ik er gelukkig toch niet. IJs
Neuh ben nooit een Star Wars fanboy geweest, was altijd meer van de Star Trek kantquote:Op zondag 14 juni 2020 19:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
https://starwars.fandom.com/wiki/Order_66
Waarschijnlijk niet boeiend voor jou.
Heb ik ook wel eens gekeken, maar kon me niet lang genoeg blijven boeien. Maar is idd niet slecht.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh ben nooit een Star Wars fanboy geweest, was altijd meer van de Star Trek kant
Ja dat bedenk ik me ook vaak bij kansloze media hype typesquote:Op zondag 14 juni 2020 19:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij verdient waarschijnlijk meer dan jij en ik bij elkaar Molo.
NOu ja als het een act is is het wel knapquote:Op zondag 14 juni 2020 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat bedenk ik me ook vaak bij kansloze media hype types
Ja met wat onzin worden ze miljonair. Wie is dan gek? Wij eigenlijk dat wij zelf niet dat soort onzin op de markt brengen.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat bedenk ik me ook vaak bij kansloze media hype types
Daar vertoon ik mijn gezicht liever niet..quote:Op zondag 14 juni 2020 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je beter in Rotterdam naast CS kijken
Chanel West Coast?quote:Op zondag 14 juni 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Dat heeft die blonde chick ook gedaan toch. ben haar naam kwijt, met haar paarden hobby
Heb er ook altijd wel respect voor hoor. Binnenlopen terwijl je niks kan, types als Femke Louise etcquote:Op zondag 14 juni 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja als het een act is is het wel knap
Maar even gekeken op Maps . En ik snap het nuquote:Op zondag 14 juni 2020 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar vertoon ik mijn gezicht liever niet..
Oh Britt Dekker die domme doosquote:Op zondag 14 juni 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Dat heeft die blonde chick ook gedaan toch. ben haar naam kwijt, met haar paarden hobby
Ze kunnen juist wel iets. Met minimale effort het maximale binnenhalen. Hoe knap is dat?quote:Op zondag 14 juni 2020 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb er ook altijd wel respect voor hoor. Binnenlopen terwijl je niks kan, types als Femke Louise etc
Maar die was al bekend voordat Youtubekanaal..quote:Op zondag 14 juni 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
neeequote:
ja omdat ze zich verschrikkelijk dom voordeedquote:Op zondag 14 juni 2020 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar die was al bekend voordat Youtubekanaal..
Anouk?quote:Op zondag 14 juni 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Nee joh die domheid is een act, dus feitelijk slimquote:Op zondag 14 juni 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die! Maar die is niet zo dom als dat ze liet zien in het begin
preciesquote:Op zondag 14 juni 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee joh die domheid is een act, dus feitelijk slim
Mijn neef was (mede-)producer van die filmquote:Op zondag 14 juni 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze zich verschrikkelijk dom voordeed
Dat is gewoon om aandacht en succes te vergaren. Geef ze eens ongelijk. Onzin sells.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze zich verschrikkelijk dom voordeed
Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op zondag 14 juni 2020 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Maar Femke H. is een slechte actrice, de rol van burgemeester was een flop
Oh okeequote:
Waarschijnlijk heeft het hebben van een blond bekkie en grote tieten er ook wel wat mee te maken.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is gewoon om aandacht en succes te vergaren. Geef ze eens ongelijk. Onzin sells.
Van zwarte worsten?quote:Op zondag 14 juni 2020 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeIk weet er ook niet veel van verder hoor
Moet je even naar de Chinees gaanquote:
Britt is wel een leuk mensch in t echie. En ze speelt die rol wel goed verderquote:Op zondag 14 juni 2020 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft het hebben van een blond bekkie en grote tieten er ook wel wat mee te maken.
Vakantie alweer voorbijquote:
I knowquote:Op zondag 14 juni 2020 20:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Troost je, F1 start over een paar weken. Een veredeld seizoen.
Beter iets dan niets iig
Zit er dik in ja. Maar hoop op een verrassingquote:Op zondag 14 juni 2020 20:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het zal wel weer Mercedes worden, al is dit een kans om hun WDC reeks te verbreken.
Toen ik daar over ging was het nog gewoon okee om erbij aan negerlullen te denkenquote:
Alles kan. Max maakt nu eigenlijk best kans.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit er dik in ja. Maar hoop op een verrassing
Dat laatste zou ik wel prachtig vinden. Of iig LEC op een hoopje rijdenquote:Op zondag 14 juni 2020 20:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Alles kan. Max maakt nu eigenlijk best kans.
Van Vettel zou het mooi zijn als hij in zijn laatste jaar Ferrari WDC wordt. Zou dat even grote karma worden voor Ferrari.![]()
quote:Op zondag 14 juni 2020 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik wel prachtig vinden. Of iig LEC op een hoopje rijden
Ik overigens ook. Mis Johnnie na meer dan een week samenquote:
Monzaquote:Op zondag 14 juni 2020 20:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]Idd
LEC zoekrijden ook. Al blijf ik voor Ferrari, LEC heeft zich wel erg diva gedragen vorig jaar.
Dat was respectloos voor de oude garde. Maar die agressie is wat het F1 toneel wil zien.
quote:
Waar ik niet op zit te wachten is Weltschmerz en zijn gelul na de race..quote:Op zondag 14 juni 2020 20:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Enige waar ik totaal NIET op zit te wachten zijn de eindeloze VAR discussies na elke race en die belachelijke onregelmatige besluiten van de organisatie.
Toegegeven, wij lullen allemaal wel eens in het F1 subforum.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar ik niet op zit te wachten is Weltschmerz en zijn gelul na de race..
Herkenbaarquote:Op zondag 14 juni 2020 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik kijk sowieso elke zondagavond alweer uit naar vrijdagmiddag
Welt is té erg. Overal trouwens tegenwoordigquote:Op zondag 14 juni 2020 20:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Toegegeven, wij lullen allemaal wel eens in het F1 subforum.
Droog, bewolkt, af en toe wat zon en benauwd?quote:
Droog? Ondanks dat het droog zou blijven toch een paar buien hierquote:Op zondag 14 juni 2020 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Droog, bewolkt, af en toe wat zon en benauwd?
Hele ochtend regen hier...quote:Op zondag 14 juni 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Droog? Ondanks dat het droog zou blijven toch een paar buien hier
Volgens mij was er in onze regio helemaal geen regen voorspeld vandaagquote:
Kloptquote:Op zondag 14 juni 2020 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij was er in onze regio helemaal geen regen voorspeld vandaag
Ik zit net wat zuidelijker en al die buien van vanochtend trokken overquote:Op zondag 14 juni 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Droog? Ondanks dat het droog zou blijven toch een paar buien hier
Nou hier nietquote:Op zondag 14 juni 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit net wat zuidelijker en al die buien van vanochtend trokken over
Owh, niks ernstigs dus gelukkigquote:Op zondag 14 juni 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon moe, fysieke after dinner dip dus
Ken datquote:Op zondag 14 juni 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar met het weekend, maar het weekend wel met mij
Vakantie ook.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:48 schreef mschol het volgende:
morgen weer werken, weekend is voorbij gevlogen alsof het niet bestond
ik wil sowieso wel 26 weken vakantiequote:Op zondag 14 juni 2020 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou ja, zo maar eens douchen, de was doen en de wekker zetten.
Ik wil nog 26 weken vakantie..
Ik niet. Ik zou me na 2 weken al dood vervelen..quote:
Serieus?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou me na 2 weken al dood vervelen..
Nu helemaal.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een half jaar kan ik nog wel wat dingen verzinnen om te doen, maar moet niet langer aaneengesloten zijnquote:Op zondag 14 juni 2020 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt wel. Als ik kon gaan rentenieren...quote:Op zondag 14 juni 2020 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
een half jaar kan ik nog wel wat dingen verzinnen om te doen, maar moet niet langer aaneengesloten zijn
Ik ben nu een week thuis, en weet echt niet zo goed wat ik komende week allemaal kan doen..quote:
Zal best, zulke mensen kun je missen als kiespijnquote:Op zondag 14 juni 2020 19:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nee, dat verdient hij niet. Hij krijgt het echter wel..quote:Op
zondag 14 juni 2020 19:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geen problemen meequote:Op zondag 14 juni 2020 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nu een week thuis, en weet echt niet zo goed wat ik komende week allemaal kan doen..
Je kunt niet even ongedwongen een dagje naar Amsterdam of winkelen in Duitsland ofzo.quote:
Ik ga binnenkort gewoon een keertje shoppen in Kleve hoor.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt niet even ongedwongen een dagje naar Amsterdam of winkelen in Duitsland ofzo.
Daar ga ik ook twee keer per jaar naartoe.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort gewoon een keertje shoppen in Kleve hoor.
Functioneel kan het prima, echter allemaal minder leuk dus je doet het niet zo gauw nuquote:Op zondag 14 juni 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt niet even ongedwongen een dagje naar Amsterdam of winkelen in Duitsland ofzo.
oeeeeehquote:Op zondag 14 juni 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://9gag.com/gag/a9nrxdL
Zou niet weten waarom niet?quote:Op zondag 14 juni 2020 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Functioneel kan het prima, echter allemaal minder leuk dus je doet het niet zo gauw nu
Ik ookquote:Op zondag 14 juni 2020 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ga ik ook twee keer per jaar naartoe.
er is ergens in indonesie ook een groep mensen die om de zoveel tijd de doden opgraven om schoon te maken, nieuwe mooie kleren aan te trekken en er mee op de foto gaanquote:Op zondag 14 juni 2020 21:06 schreef mschol het volgende:
lekker dan, zit oets op natgeo te kijken over Indonesië en daar latrn daar een begrafenis ritueel vam torajaanse bevolking..
een familie die 2(!) jaar een overleden familielid in huis houdt om de dure begravenis te kunnen betalen, brr
Kon ik dat maar zo makkelijkquote:Op zondag 14 juni 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort gewoon een keertje shoppen in Kleve hoor.
Gezellig.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is ergens in indonesie ook een groep mensen die om de zoveel tijd de doden opgraven om schoon te maken, nieuwe mooie kleren aan te trekken en er mee op de foto gaan
Ga er meestal naartoe voor schoenen en de supermarkt en kleren en gewoon gezellig ergens wat vretenquote:Op zondag 14 juni 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik ben wat minder geïnteresseerd in de DM
WTFquote:Op zondag 14 juni 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is ergens in indonesie ook een groep mensen die om de zoveel tijd de doden opgraven om schoon te maken, nieuwe mooie kleren aan te trekken en er mee op de foto gaan
Ik voor de supermarkt, bierhal en currywurstquote:Op zondag 14 juni 2020 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga er meestal naartoe voor schoenen en de supermarkt en kleren en gewoon gezellig ergens wat vreten
O en de grote dierenwinkel.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voor de supermarkt, bierhal en currywurstEn gewoon een beetje rondwandelen en even in het buitenland zijn
Ik laat me niet tegenhouden hoor, maar kan me voorstellen dat mensen die van funshoppen houden het niet zo snel doen nu, ik ben meer van het functioneel shoppen en dat gaat nu ook prima.quote:
koekje erbij?quote:Op zondag 14 juni 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Ik zat aan een kopje koffie.
Ik laat me niet tegenhouden hoor, maar kan me voorstellen dat mensen die van funshoppen houden het niet zo snel doen nu, ik ben meer van het functioneel shoppen en dat gaat nu ook prima.quote:
quote:
Die willikquote:Op zondag 14 juni 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/9GAGCute/videos/812867739248364/?t=6
ja die zag ik laatst.Super mooi beestjequote:Op zondag 14 juni 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze
https://instagram.com/honeydewthedachshund?igshid=yo6m237kmwpj
De verhouding hoofd/lichaam staat me enorm tegen...quote:Op zondag 14 juni 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze
Die kijkt alsof ze hem vaak slaanquote:Op zondag 14 juni 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze
Dat zijn echt lopende worsten, maar nog altijd beter dan Poedels..quote:Op zondag 14 juni 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
teckels zijn wel echt super cute. Lopen hier tegenwoordig ook 2 in de straat. Waggel waggel
Zijn leukquote:Op zondag 14 juni 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
teckels zijn wel echt super cute. Lopen hier tegenwoordig ook 2 in de straat. Waggel waggel
Ik ook dus dat maakt niet uit.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
Kleine hondjes stinken vaak uit hun mondje.
Een eenmalige gebeurtenis zo te zien.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:50 schreef Koen66 het volgende:
De SEX SC, jaren terug ook best actief in gepost. Maar leeft ie opeens weer?
hoop hetquote:Op zondag 14 juni 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een eenmalige gebeurtenis zo te zien.
Waaróm antwoord je MCH? En waaróm lok je timmmmmm hierheen?quote:
nah tim is vaak genoeg een leuke user geweest hoorquote:Op zondag 14 juni 2020 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waaróm antwoord je MCH? En waaróm lok je timmmmmm hierheen?
Naief?
Huehuequote:Op zondag 14 juni 2020 21:53 schreef Bos81 het volgende:
De TT is wel een usertrekkende, maar wel een misleidende....
Ik ben tegen die idioten die met hun racismedemos denken dat ze zo maar alles kunnen vernielen en plunderenquote:
De originele is er ook nog maar sinds eind december stilquote:Op zondag 14 juni 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een eenmalige gebeurtenis zo te zien.
Ze gaan daar weer flink tekeerquote:Op zondag 14 juni 2020 21:50 schreef Koen66 het volgende:
De SEX SC, jaren terug ook best actief in gepost. Maar leeft ie opeens weer?
Je kunt een kickje geven?quote:Op zondag 14 juni 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De originele is er ook nog maar sinds eind december stil
SEX / [SEX SC #2535] Houd je bek en pijp mij
Iets teveel incels daar vroeger en het onderwerp is een beetje meh.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De originele is er ook nog maar sinds eind december stil
SEX / [SEX SC #2535] Houd je bek en pijp mij
Had dan ook gewoon een username genomen die niemand fatsoenlijk kan spellenquote:
Bwipperbwal666quote:Op zondag 14 juni 2020 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dan ook gewoon een username genomen die niemand fatsoenlijk kan spellen
Niet in mijn belevingquote:Op zondag 14 juni 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah tim is vaak genoeg een leuke user geweest hoor
Je lijkt nogal uit te gaan vh goede in iedere user...quote:Op zondag 14 juni 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
En naief? heeft hier toch niks mee te maken
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je lijkt nogal uit te gaan vh goede in iedere user...
Waaróm antwoord je MCH? En waaróm lok je timmmmmm hierheen?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt hoor...
Maar veel plezier met MCH en timmmmm![]()
Ja wat? Doe je die acties niet dan?quote:
Ik vraag het me gewoon oprecht en serieus af. De "toon" lees je er zelf in..quote:Op zondag 14 juni 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waaróm antwoord je MCH? En waaróm lok je timmmmmm hierheen?
Naief?
Deze toon.. is toch nergens voor nodig?
ik praat met mch wat voor jou verder niet relevant is en heb tim 1 keer getagd....quote:Op zondag 14 juni 2020 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja wat? Doe je die acties niet dan?
Wind je niet zo op..quote:Op zondag 14 juni 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik praat met mch wat voor jou verder niet relevant is en heb tim 1 keer getagd....![]()
Die acties?
Bedankt modjequote:Op zondag 14 juni 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, niks te knabbelen in huis
doe ik niet maar hoef toch verder geen verantwoording af te leggen ofzo? :p Met ja naief? Das gewoon een slechte toon maar dat ligt blijkbaar aan mijquote:
ja kloptquote:Op zondag 14 juni 2020 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Die Tim was wel erg raar en vreemd en onbeschoft.
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
![]()
en medicatie innemen voor ik het weer vergeet...
Het is ook de manier waarop jij de post opvat... Dat is het nadelige van geschreven woorden. Je hoort niet hoe de ander ze bedoelt...quote:Op zondag 14 juni 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe ik niet maar hoef toch verder geen verantwoording af te leggen ofzo? :p Met ja naief? Das gewoon een slechte toon maar dat ligt blijkbaar aan mij
Als je eindigt met naief? en begint over een eenmalige actie.. ?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is ook de manier waarop jij de post opvat... Dat is het nadelige van geschreven woorden. Je hoort niet hoe de ander ze bedoelt...
twitter:SjaakHaasnoot twitterde op zondag 14-06-2020 om 21:10:08Heftige beelden uit Leusden waar de brandweer op een melding voertuigbrand afging. De auto bleek vol te liggen met lachgasflessen. https://t.co/P1oik7mFMz https://t.co/25XnceaPaj reageer retweet
Misschien morgen even een van mijn Beatles cd's opzetten hier. Altijd gewoon lekker en tijdloos imoquote:
quote:
ja maar het is decaf dusquote:Op zondag 14 juni 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlg Whiskas ben je naïef als je zo laat koffie drinkt.
Wijn🍷quote:
Lekker op z’n tijdquote:Op zondag 14 juni 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien morgen even een van mijn Beatles cd's opzetten hier. Altijd gewoon lekker en tijdloos imo
melkquote:Op zondag 14 juni 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een wintje pak, denk gewoon een glas melk.
Wijnquote:Op zondag 14 juni 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net de fles leeggemaaktquote:Op zondag 14 juni 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
quote:
Lijzige vrouw vond ik dat, beetje een kruising tussen een aubergine en een courgette, niet lelijk ook niet echt maar net of ze 15 procent teveel mannelijke hormonen had.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijzige vrouw vond ik dat, beetje een kruising tussen een aubergine en een courgette, niet lelijk ook niet echt maar net of ze 15 procent teveel mannelijke hormonen had.
Zoete popcornquote:Op zondag 14 juni 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap nooit dat mensn popcorn pakken. Da’s toch niet te vreten? Gepoft piepschuim
Wat voor ijsje?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Brain freeze van m'n waterijsje
En ik zit al de hele dag te wachten tot het gaat regenen. Gebeurde niet dus nu maar zelf de planten water gegeven.
Ik drink koffie voor de smaak en de caffeine kick dus waarom zou ik Decaf drinkenquote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit dode gerbil tegen haar hoofd aan.
zodat je niet de hele nacht mentaal ligt te spoken?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik drink koffie voor de smaak en de caffeine kick dus waarom zou ik Decaf drinken
Of zo’n korrel die onder je tong schietquote:Op zondag 14 juni 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoete popcornmaar nooit in de bioscoop want er blijft altijd zo'n flintertje aan m'n huig plakken. Of ik breek een kies op zo'n harde.
Ik vindt het ook niks, maar als er een bak op tafel staat eet ik hem leegquote:Op zondag 14 juni 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap nooit dat mensn popcorn pakken. Da’s toch niet te vreten? Gepoft piepschuim
Ja, een beetje alsof je een lijntje poedersuiker snuift toch?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het idee dta je het verschil niet proeft maar dat het toch decaf is?
Ik drink ook koffie voor de caff. voor mij ook echt geen suiker of melk in de koffie. Dat noem ik dan ook smaakverziekers...quote:Op zondag 14 juni 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik drink koffie voor de smaak en de caffeine kick dus waarom zou ik Decaf drinken
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of zo’n korrel die onder je tong schiet
Hele dag hier grijs met droge momenten en lichte regen geweestquote:Op zondag 14 juni 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Brain freeze van m'n waterijsje
En ik zit al de hele dag te wachten tot het gaat regenen. Gebeurde niet dus nu maar zelf de planten water gegeven.
Heb ik nooit gedaanquote:Op zondag 14 juni 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een beetje alsof je een lijntje poedersuiker snuift toch?
Hier alleen gewoon grijs.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hele dag hier grijs met droge momenten en lichte regen geweest
Zit je daar te kuchen en schrapen als een brachiosaurus jaquote:Op zondag 14 juni 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoete popcornmaar nooit in de bioscoop want er blijft altijd zo'n flintertje aan m'n huig plakken. Of ik breek een kies op zo'n harde.
Neuh ik slaap er prima door. Enige twijfelachtige slaap avond is dezequote:Op zondag 14 juni 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zodat je niet de hele nacht mentaal ligt te spoken?
Oh ja ik slaap wel slecht danquote:Op zondag 14 juni 2020 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh ik slaap er prima door. Enige twijfelachtige slaap avond is deze
F1 spannend, je kent spannendere kruispunten. Dat zal best, maar het doel van F1 is niet om elkaar roekeloos uit te moorden.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn nee. Al heb ik geen flauw idee meer waar die over ging
Ik ook nietquote:Op zondag 14 juni 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan![]()
maar drink het nu voor de smaak en niet voor de kick toch :p
IK drink altijd na 12 uur koffie. of het nu 12 uur smiddags is of de dagwissel.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Ik drink na 12u geen koffie meer..
maar i heb sinds woensdag ook geen koffie meer op. En sindsdien ook al geen rennie's bij moeten slikken
Je moet wat aan je toon doenquote:Op zondag 14 juni 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ja, oké. Ik vind decaf toch een beetje naïef.
nja ik drink aan boord om 04u 1 kop koffie. en thuis tussen 8 & 9.. anders slaap ik 's middags dan wel 's avonds niet.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK drink altijd na 12 uur koffie. of het nu 12 uur smiddags is of de dagwissel.
O ja. Hmm, het is niet mijn sport. Maar ieder z’n pleziertjequote:Op zondag 14 juni 2020 22:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
F1 spannend, je kent spannendere kruispunten. Dat zal best, maar het doel van F1 is niet om elkaar roekeloos uit te moorden.
Zondagavond is bij mij een soort self-fulfilling prophecyquote:
omdat ej morgen weer moet werken?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zondagavond is bij mij een soort self-fulfilling prophecy
Trolololquote:
Idd.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja. Hmm, het is niet mijn sport. Maar ieder z’n pleziertje
Ik ook. Sterker nog: als ik niet kan slapen, sta ik op en drink een kopje koffie. Werkt prima.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik slaap nog wel als ik vijf minuten voor het slapen gaan acht koffie drink. lucky me als koffieverslaafde
Een leven is zo overratedquote:Op zondag 14 juni 2020 22:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Trololol
[..]
Idd.Geeft ons Fok!kers weer een leven. De zolderkamer is eenzaam.
Laat m'n nest uit, vroeg er weer in. Moeten slapen want vroeg weer op. Lukt dus vaak matigquote:
ja dat kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 14 juni 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laat m'n nest uit, vroeg er weer in. Moeten slapen want vroeg weer op. Lukt dus vaak matig
Ja dit doe ik ook regelmatig, ook lekker iets warms in je buik.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Sterker nog: als ik niet kan slapen, sta ik op en drink een kopje koffie. Werkt prima.
Je verwacht het niet hequote:Op zondag 14 juni 2020 22:30 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)ronamaatregelen.html
nee, dat zag echt niemand aankomen
In verder nieuws:quote:Op zondag 14 juni 2020 22:30 schreef mschol het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:30 schreef mschol het volgende:
Wat moet je dan, vliegen?quote:Met name de verplichting om binnen niet te blijven zitten en niet te gaan lopen of staan, blijkt lastig na te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |