quote:Op maandag 30 december 2019 09:21 schreef TheGentleman het volgende:
Hallon. Iemand zin om te neuken?
Godverrquote:Op maandag 30 december 2019 09:55 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Is dat een ja? Ik ben een beffer.
Neequote:Op maandag 30 december 2019 11:56 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
wat ga je doen vandaag? nog iets spannends?
Oh dat begrijp ik wel, ik vier de mijne ook nooit tbhquote:Op maandag 30 december 2019 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb een schurfthekel aan verjaardagen![]()
![]()
Ik ben altijd weer blij als alles voorbij is en het weer januari is![]()
Plus ik loop gewoon te kloten met mijn bloedwaarden momenteel
Ziekte van Gravesquote:Op maandag 30 december 2019 16:56 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Oh dat begrijp ik wel, ik vier de mijne ook nooit tbh
Vervelend van je bloedwaarden. Suikerziekte ofzo neem ik aan?
oei, dat is ietsje heftiger. damn. is dat een levenslang iets of krijg je dat op een bepaalde leeftijd?quote:
Ik heb er jaren mee gelopen maar het werd niet opgemerkt, en daardoor is de kans dat ik daar ooit nog van zal herstellen nihil geworden. Maar er valt met de behandeling die ik doe en met mijn standaard ups en downs mee te leven gelukkigquote:Op maandag 30 december 2019 17:56 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
oei, dat is ietsje heftiger. damn. is dat een levenslang iets of krijg je dat op een bepaalde leeftijd?
De begeerde Cali en C.E. doen elkaar, dus weinig meer te doen, nu kleffen ze wat minder en kan de sc weer rustig opstarten.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:58 schreef MCH het volgende:
@:scrupuleus wie heeft die R&P SC om zeep gehaald?
Waarom wil @Citizen.Erased nou roeren in het zaad van Hostimeister?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De begeerde Cali en C.E. doen elkaar, dus weinig meer te doen, nu kleffen ze wat minder en kan de sc weer rustig opstarten.
ik hoorde via via dat jij geile bitches kentquote:Op zondag 21 juni 2020 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom wil @:citizen.erased nou roeren in het zaad van Hostimeister?
optiefen, ik ken alleen Elvi en Cherrylipsquote:Op zondag 21 juni 2020 21:29 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
ik hoorde via via dat jij geile bitches kent
Dat zaad van hosti is toch allang weg.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
noem je @Elvi en @CherryLips nou lelijk?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:31 schreef MCH het volgende:
[..]
optiefen, ik ken alleen Elvi en Cherrylips
nee hoor, misschien heb jij de potentie om de mooie bloemen die ze zijn te openen. Ik zie nu alleen flinke knoppen.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:32 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
noem je @:Elvi en @:cherrylips nou lelijk?
flinke knoppen? wacht even, ze hebben grote bazongas?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:33 schreef MCH het volgende:
[..]
nee hoor, misschien heb jij de potentie om de mooie bloemen die ze zijn te openen. Ik zie nu alleen flinke knoppen.
Hoi MCH.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 04:57 schreef scrupuleus het volgende:
Welkom in de SEX SC.
Waar we weer lekker verder keuvelen over de dagelijkse sleur.haha, ik had niet eens gezien dat je ook de TS was van dezen SCSPOILER: Regels omtrent foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Game on!
ben wel blij voor je dat je weer wat te bangen hebt, heeft je ma al gevraagd wanneer er kids komen?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die komt weer terug zodra zijn relatie over is. Of zijn werk weer saai begint te worden.
Te druk met het kind van mijn broer; ik kan dat soort vragen makkelijk ontwijken.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
ben wel blij voor je dat je weer wat te bangen hebt, heeft je ma al gevraagd wanneer er kids komen?
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te druk met het kind van mijn broer; ik kan dat soort vragen makkelijk ontwijken.
1 van mijn meesterwerkjesquote:Op zondag 21 juni 2020 21:46 schreef MCH het volgende:
[..]
haha, ik had niet eens gezien dat je ook de TS was van dezen SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |