Dit. En waarom beslis jij alvast voor de ander dat het met foto gameover is?quote:Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Hoe kom je überhaupt tot de conclusie dat je extreem lelijk bent? Lijkt meer een psychologische kwestie, oude reus.
Toen ik nog actief was op datingsites is dat 38 van de 38 keer gebeurd. Tevens ben ik niet blind, ik weet zelf ook dat ik dramatisch uitzie.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. En waarom beslis jij alvast voor de ander dat het met foto gameover is?
Dit.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Hoe kom je überhaupt tot de conclusie dat je extreem lelijk bent? Lijkt meer een psychologische kwestie, oude reus.
Ik weet het fijne niet van de menselijke psyche, maar wellicht werkt (gezien de inhoud van de ontvangen berichten) het fenomeen "cognitieve vertekening" in dit geval in jouw voordeel.quote:Op zondag 14 juni 2020 18:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Toen ik nog actief was op datingsites is dat 38 van de 38 keer gebeurd. Tevens ben ik niet blind, ik weet zelf ook dat ik dramatisch uitzie.
Geloof mij op mijn woord, ik ben qua uiterlijk een 0.
Chatervaring denk ik. Natuurlijk was ik in het begin sceptisch ,maar naar verloop van tijd werd duidelijk dat ik met een echte vrouw te maken had. Het is onmogelijk dat het geen vrouw is... ik heb haar stem zelfs gehoord... en ze kwam ook over als een echte vrouw een man kan zoiets nooit volhouden zo lang.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:00 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dit.
Maar ook:
Heb je wel al een foto van haar gezien? Wie zegt dat je niet met een oude mannelijke incel met een extreem onaantrekkelijk uiterlijk te maken hebt?
Het ding met dit soort anonieme chats is dat je vaak meer bezig bent jezelf op te winden dan elkaar. De persoon kan IRL erg tegen vallen, maar ook erg mee. Hoe dan ook is een ontmoeting heel anders dan wat je nu voelt.
Wat heb je daar nou aan op de langere termijn?quote:Op zondag 14 juni 2020 19:00 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik wil graag het chat contact in stand houden..
Ja ik zit er aan te denken om het contact te verbreken, wat ik wel jammer vind... ik heb wel een soort chatklik ... alleen zij haalt van alles in haar hoofd en dat is jammer voor haar...quote:Op zondag 14 juni 2020 19:07 schreef spinazieruiker het volgende:
Zij zoekt iemand die een foto wil delen, jij wilt dat niet.
Zij heeft er gevoelens bij maar jij niet.
Dit klinkt niet als een contact met toekomst.
In mijn situatie is dit het hoogst haalbare... ik kan geen contact met vrouwen krijgen vanwege mijn uiterlijk maar ik zou het wel graag willen dus vandaar dat ik het op deze manier in stand wil houden.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan op de langere termijn?
Zij wil blijkbaar iets meer, en als jij haar aan het lijntje verbreekt ze het contact en ben je alsnog alleen.
Maak gewoon een leuke foto waar je er verzorgd uitziet en misschien komt er een leuke date van.
Geloof mij... ik heb echt een pauper hoofd, vergeleken met mij ben jij een foto model dat weet ik bijna zeker zelfs zonder jou gezien te hebben.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als dikke papzak ikke al een meid met maatje S kan krijgen, zo’n type als je er naast loopt dat mannen haar begroeten en mij niet.![]()
Als ik dat kan, kan jij dat ook.
Je hebt volgens mij niet echt iets te verliezen, hoogstens dat iemand, 1 iemand, heel misschien bevestigd waar je eigenlijk bang voor bent.
En als dat zo is, ben je misschien wel teleurgesteld maar blijkbaar ben je ook wel gewend aan de gedachte.
Zal het geen win-win situatie noemen, maar echt iets verliezen valt er nou ook weer niet.
Je kan ook eerst juist aankondigen dat je heel lelijk bent en daarna een foto sturen. Best kans dat ze t mee vind vallen. Dus kans op getting laid. Drastische dingen als je account verwijderen kan dan altijd nog, mocht het mis gaanquote:Op zondag 14 juni 2020 19:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja ik zit er aan te denken om het contact te verbreken, wat ik wel jammer vind... ik heb wel een soort chatklik ... alleen zij haalt van alles in haar hoofd en dat is jammer voor haar...
Maar je kunt het niet in stand houden, er zit geen toekomst in. Zij wil niet doelloos heen en weer blijven chatten.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:15 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
In mijn situatie is dit het hoogst haalbare... ik kan geen contact met vrouwen krijgen vanwege mijn uiterlijk maar ik zou het wel graag willen dus vandaar dat ik het op deze manier in stand wil houden.
Zo zie ik het ook ja.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar je kunt het niet in stand houden, er zit geen toekomst in. Zij wil niet doelloos heen en weer blijven chatten.
Dus in dat opzicht heb je niets te verliezen, maar misschien wel iets te winnen als je gewoon een foto stuurt.
Jammer weer dit soort reacties terwijl ik keer op keer bewijs dat ik er niet uitzie..quote:Op zondag 14 juni 2020 19:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Of je bedenkt dat het je BDD is die spreekt en je stuurt gewoon een foto.
Wat een romantische reactie op haar berichtjequote:Op zondag 14 juni 2020 19:34 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jammer weer dit soort reacties terwijl ik keer op keer bewijs dat ik er niet uitzie..
De laatste keer was bij deze vrouw,
[ afbeelding ]
Dus wie heeft hier nu gelijk![]()
![]()
Wacht even.. ze zegt dat je een smal hoofd hebt en jouw reactie is "fuck you"?quote:Op zondag 14 juni 2020 19:34 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jammer weer dit soort reacties terwijl ik keer op keer bewijs dat ik er niet uitzie..
De laatste keer was bij deze vrouw,
[ afbeelding ]
Dus wie heeft hier nu gelijk![]()
![]()
Op fok! zit iedereen er naast.
Iedereen hier denkt dat ik alleen over mijn uiterlijk kan zeiken... dat is helemaal niet zo.
Het is gewoon zo dat ik bij voorbaat al afgewezen ben. Ik krijg van vrouwen geen kans omdat ik er zo dramatisch uitzie, ik zeik hier alleen over op fok! om mijn frustraties te uiten.
In het echt en op chatboxen doe ik dat nooit.
Waarom vraag je dat? Je saboteert jezelf ook gewoon.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:04 schreef -Deluzion- het volgende:
Oh en qua uiterlijk valt ze dus op zoiets:
[ afbeelding ]
Ja wat moet ik dan zeggen.. ze lacht me uit.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht even.. ze zegt dat je een smal hoofd hebt en jouw reactie is "fuck you"?
quote:Op zondag 14 juni 2020 19:46 schreef Zilverenvis het volgende:
Dit is wel ernstigze zegt dat je een wat smaller hoofd hebt maar anders grrr.
Opzich vind ze je dus best aantrekkelijk alleen smalle hoofden zijn voor haar een afknapper. Nou big deal.
Heb eens niet zoveel zelfmedelijden en stop met janken.
Meer mensen zullen te horen krijgen dat ze een te bolle kop hebben. Als alleen knappe mensen een relatie konden krijgen werden er wel een stuk minder lelijke mensen worden geborenquote:Op zondag 14 juni 2020 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht even.. ze zegt dat je een smal hoofd hebt en jouw reactie is "fuck you"?
Stop ook met chatten met haar dan.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:49 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik denk dat ik mijn tactiek wel besloten heb... ik ga haar d.m.v hints het verwachtingspatroon over mij laten bijstellen (want ik dring momenteel niet door), steeds een stapje verder. Net zolang tot haar brein het registreert dat ik niet ben dat zij zoekt/ dan wel hoopt te treffen en geleidelijk neemt haar gevoel voor mijn chatimage af.
Wat nu lijkt het wel zo dat ze verliefd is op iemand die ze helemaal niet kent
Zoals? bedankt voor het compliment?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:57 schreef Rene het volgende:
Jezus. Je had zoveel andere dingen kunnen zeggen dan fuck you. Jammer dat je een lichaamsstoornis hebt man. Feel for you.
Jammer dat je ogen zo goed zijn!quote:Op zondag 14 juni 2020 21:34 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zoals? bedankt voor het compliment?
"Ja God had helaas zijn dag niet toen hij me maakte" + een reactie op wat ze zei over Netflix.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:34 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zoals? bedankt voor het compliment?
Nee dat is tactisch geen sterk antwoord, je bereikt er niks mee, ook al is het zelfspot. Ze heeft haar serieuze mening gemaakt en dan kan je beter wat harder reageren imoquote:Op zondag 14 juni 2020 21:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
"Ja God had helaas zijn dag niet toen hij me maakte" + een reactie op wat ze zei over Netflix.
TS had onder de pannen kunnen zijn.
Met zo’n wat hardere reactie lat je juist zien dat je er wèl mee zit.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee dat is tactisch geen sterk antwoord, je bereikt er niks mee, ook al is het zelfspot. Ze heeft haar serieuze mening gemaakt en dan kan je beter wat harder reageren imoEen reactie waaruit blijkt dat je er niet mee zit.
Als je het zo goed weet waarom kom je dan hier advies vragen meneer de incel.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee dat is tactisch geen sterk antwoord, je bereikt er niks mee, ook al is het zelfspot. Ze heeft haar serieuze mening gemaakt en dan kan je beter wat harder reageren imoEen reactie waaruit blijkt dat je er niet mee zit.
Ik vraag daar ook geen advies over. Ik weet perfect hoe ik moet chatten met vrouwen.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet waarom kom je dan hier advies vragen meneer de incel.
Aan haar reactie te lezen kan je concluderen dat ze het iig prettig vond dat ik niet als mietje reageerde.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met zo’n wat hardere reactie lat je juist zien dat je er wèl mee zit.
Luchtigheid is in zo’n geval zo veel meer aantrekkelijker dan wat jij deed!
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik vraag daar ook geen advies over. Ik weet perfect hoe ik moet chatten met vrouwen.
Dat is de beste optie die er is, eigenlijk.quote:1 ding is zeker... als ik mezelf laat zien is het gameover.
Maar wat als al die aannames over mezelf telkens uitkomen? Zowel via internet als in real life?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:15 schreef zarGon het volgende:
Wetende dat deze woorden en deze post toch niet zullen aankomen bij TS...
Je bent jezelf enorm aan het saboteren. Je maakt allerlei aannames, je vult van alles in voor de tegenpartij en het allerbelangrijkste... je geeft al op voordat je het een kans geeft. Ja, dan houd je de huidige situatie inderdaad wel in stand.
Chatten en op die manier iemand leren kennen is juist voor personen zoals jij enorm geschikt. Hoe langer je met iemand praat, hoe sterker de band wordt. En omdat de nadruk niet ligt op het uiterlijk (tekstberichtjes...), kun je je innerlijk enorm goed naar voren brengen en daar goed mee scoren.
Wat jij echter niet helemaal lijkt te begrijpen is... hoe sterker de band met een ander, hoe minder het uiterlijk een rol speelt. Natuurlijk speelt het nog wel een rol, maar wanneer er beslissingen worden gemaakt, wordt er ook aan je innerlijk gedacht (want daar is al die tijd mee gesproken).
Je bent jezelf echt zo enorm aan het saboteren door zo om te gaan met de kansen die je krijgt. Wat win je er nou mee door iemand weg te duwen die je wil zien? Als je het niet een kans geeft, heb je bij voorbaat toch al niets mee gewonnen? Als je het een kans geeft, wordt het misschien wel wat.
Je hebt een bepaald beeld van jezelf, waardoor je de behoefte hebt om jezelf de grond in te trappen, nog voordat iemand anders daar de kans voor krijgt. Wat je daarmee bereikt is dat je helemaal niet meer verder komt en je aannames op weinig gebaseerd is.
Kan je alsnog afgewezen worden? Natuurlijk. Bestaat er een kans dat je toch nog in de smaak valt? Ja.
Zwelgen in medelijden is misschien fijn om even de gevoelens te verdoven, maar door alle kansen maar weg te duwen bereik je helemaal niets mee.
Stilstand is achteruitgang, je staalt stil als je geen kansen neemt.
Als je kansen neemt, kan je op je bek gaan. Maar dat is positief, want dat zijn allemaal ervaringen. En die heb je nodig om vooruit te gaan. Vallen. Opstaan. Vallen. Opstaan. Telkens weer nieuwe inzichten en ervaringen, en opeens merk je dat je heel wat verder bent.
Maar goed. Ik vind het gewoon triest eigenlijk.
[..]
Dat is de beste optie die er is, eigenlijk.
Al die andere opties win je niets mee. Je denkt er zelfs over om foto's van een ander te gebruiken. Lekker eerlijk dan.
Als het eindigt nadat je jezelf laat zien, is dat jammer, maar dan weet je ook waar je staat. Kans is er ook dat het minder erg afloopt dan je denkt, misschien wel positief.
Maar goed.
Maar wat heb je dan? Ben je gruwelijk verminkt? Elephant Man? Dat is echt de enige keer dat ik zou staren, hoe lullig ook. Maar 'lelijk' zijn zoveel mensen.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:32 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar wat als al die aannames over mezelf telkens uitkomen? Zowel via internet als in real life?
Voorbeeld via paiq toen ik daar nog kwam zo'n 6 jaar geleden.
Altijd zonder uitzondering werd ik afgewezen om uiterlijk op 3 manieren.
1 Ze verzinnen een smoes dat ze moeten gaan en de volgende dag ben ik geblokkeerd.
2 Ze blokkeren mij tijdens het chatten
3 Ze zeggen eerlijk dat ik hun type niet ben, dan wel ik vind je onaantrekkelijk.
In real life word ik óf compleet genegeerd door alle vrouwen óf ze roddelen wel eens over mij dat ik er niet uitzie maar dan praten ze net iets hard waardoor ik het kan verstaan.
Voor mij is het een statische overtuiging dat ik te onaantrekkelijk ben voor welke vrouw dan ook, geen enkele ervaring heeft uitgewezen dat ik geen gelijk heb. De ervaringen sluiten juist aan op mijn denkbeelden.
Nu ik redelijk oud begin te worden heb ik geen enkel twijfel meer. Dus daarom weet ik dat chatten zonder foto's het hoogst haalbare is voor mij. Ik voel mij er zelfs niet meer gefrustreerd bij. Ik heb geaccepteerd dat dit de grens is.
Na een tijdje sluit ik het contact af en doe ik een hele periode niks meer en dan ga ik de chat weer op. Nu wil het zo zijn dat ik deze keer wel echt een geweldig leuke vrouw heb ontmoet.
Deze vrouw past echt helemaal bij mij op papier. Daarom wil ik graag het contact in stand houden.
Afgewezen worden door deze vrouw is te pijnlijk voor woorden dat weet ik nu al, ondanks dat ik ervaringsdeskundige ben in afwijzingen.
Hij heeft BDD, zijn foto heeft op FOK! gestaan, niks vreemds aan.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:34 schreef AgentS het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan? Ben je gruwelijk verminkt? Elephant Man? Dat is echt de enige keer dat ik zou staren, hoe lullig ook. Maar 'lelijk' zijn zoveel mensen.
quote:Op zondag 14 juni 2020 18:50 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ben namelijk een incel van tegen 40jaar oud die nooit een relatie heeft gehad en zelfs geen date vanwege mijn onaantrekkelijke uiterlijk. Mijn karakter daarentegen is wel leuk maar mijn uiterlijk is te ondermaats voor vrouwen om daar doorheen te kunnen kijken.
Lelijk zou ik het niet noemen, onzichtbaar. Licht verminkt qua gezichtsvorm.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:34 schreef AgentS het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan? Ben je gruwelijk verminkt? Elephant Man? Dat is echt de enige keer dat ik zou staren, hoe lullig ook. Maar 'lelijk' zijn zoveel mensen.
Heeft hij therapie? BDD denk ik altijd aan https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=sharequote:Op zondag 14 juni 2020 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft BDD, zijn foto heeft op FOK! gestaan, niks vreemds aan.
Hij ziet er normaal uit maar een vrouw die er zelf ook gewoon normaal uitziet is voor hem niet goed genoeg.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Bewerkt, zo zou ik er graag willen uitzien.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij heeft alles al geprobeerd maar niemand kan hem helpen.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:37 schreef AgentS het volgende:
[..]
Heeft hij therapie? BDD denk ik altijd aan https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Niet waar. Ik heb nog niet zo lang geleden een gewone foto gezien.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Bewerkt, zo zou ik er graag willen uitzien.
Ik heb meerdere 'types' gedate dan... ik kijk naar de persoon. Waar haal je dit vandaan?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:37 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Lelijk zou ik het niet noemen, onzichtbaar. Licht verminkt qua gezichtsvorm.
Een vrouw die mij afwees zei ooit dat ik niet in een hokje te plaatsen was.. ik hoorde volgens haar niet bij een sportief type, intelligent uitziend type, nerd type, ... ik paste gewoon nergens bij . Vrouwen vallen op een bepaalt type en ik behoor tot geen enkele categorie.
Pointy knees?quote:Op zondag 14 juni 2020 22:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij ziet er normaal uit maar een vrouw die er zelf ook gewoon normaal uitziet is voor hem niet goed genoeg.
Z'n eigen zielige gedachten. Ts is ziek.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:39 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik heb meerdere 'types' gedate dan... ik kijk naar de persoon. Waar haal je dit vandaan?
Geen idee... ze vindt me gewoon leuk. Door alles wat ik typ. En omdat ik haar opgewonden weet te krijgen, denk dat dat het vooral is. D.m.v chatervaring weet ik hoe ik met vrouwen moet omgaan online.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:31 schreef AgentS het volgende:
Waarom verdoet zo'n vrouw uren aan een vent zonder foto...
TS je lijkt me iemand met BDD, zoek hulp aub... zelfs Trump heeft een vrouw, dan kan jij het ook.
Ja klopt ook helemaal, maar deze vrouw is wel heel erg leuk... volgens mij past deze 100% bij mij qua persoonlijkheid en dat zeg ik niet snel... eigenlijk nooit eerder zoquote:Op zondag 14 juni 2020 22:44 schreef spinazieruiker het volgende:
Als je geaccepteerd hebt dat chatten zonder foto's het hoogst haalbare is, accepteer dan ook dat contacten zullen eindigen wanneer vrouwen wel graag willen zien met wie ze te maken hebben. Je kunt het hooguit iets rekken, de wens zelf kun je niet weghalen.
Ik zou liever blijven zoeken naar iemand die je waardeert voor wie je bent dan dagelijks jezelf kwellen met de aanname dat dit nooit zal gebeuren. No pain no gain.
Als je alles binnenstapt met de mindset die je in dit topic toont, dan is het echt een logisch gevolg dat je aannames uitkomen.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:32 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar wat als al die aannames over mezelf telkens uitkomen? Zowel via internet als in real life?
Deze:quote:Op zondag 14 juni 2020 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb nog niet zo lang geleden een gewone foto gezien.
Ging over je haar geloof ik?
Compleet bewerkt zeg ik alvast.quote:
Je zegt net dat je er niks bij voelt...!quote:Op zondag 14 juni 2020 22:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja klopt ook helemaal, maar deze vrouw is wel heel erg leuk... volgens mij past deze 100% bij mij qua persoonlijkheid en dat zeg ik niet snel... eigenlijk nooit eerder zo
Daarom heb ik moeite met het eindigen met dit chatcontact en houd ik het liever in stand.
Of je eindigt het chatcontact en daarmee is het sowieso einde verhaal.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja klopt ook helemaal, maar deze vrouw is wel heel erg leuk... volgens mij past deze 100% bij mij qua persoonlijkheid en dat zeg ik niet snel... eigenlijk nooit eerder zo
Daarom heb ik moeite met het eindigen met dit chatcontact en houd ik het liever in stand.
Bij die spannende gesprekjes niet nee... maar wel gewoon haar persoonlijkheid.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zegt net dat je er niks bij voelt...!
Ik weet niet wat je hebt bewerkt, maar ik zie daar absoluut geen lelijke persoon.quote:
Als het contact binnenkort toch eindigt, deel dan gewoon je foto.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die foto kun je gerust appen naar haar. Daar hoef je je echt niet voor te schamen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |