Een neusring in vrije tijd als eigentijdse versiering is gewoon lichaamsversieringversiering.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Juist. Naomi Pieter bepaald hoe de rest zich moeten gedragen. En niet andersom.
Die neusring is een symbool voor haar identiteit.
Dat is natuurlijk geen geldig argument om te janken en mensen aan te vallen die een nare situatie hebben meegemaakt. Kan wel, maar dat is natuurlijk erg triestquote:Op maandag 15 juni 2020 12:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En dat is weer een aparte discussie, de media weet de boel goed op te hitsen.
Maar hij kan zich prima aangesproken voelen, er worden immers nogal wat beschuldigingen en verwijten, via de media ja als medium, richting blanken gegooid en eigenlijk richting het hele land.
Reageer hier eens op dan lieve mensen. Ik sta te popelen om reacties die uitleggen waarom zij het probleem is en niet de schoonouders.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zeg, stel je voor dat iemand het gore lef heeft om, als enige tegen meerderen, voor zichzelf op te komen.
Eerst word je in je eentje zonder je vriend erbij in een ongemakkelijke en ongepaste positie voor het blok gezet, en dan moet je ook nog gaan ja-knikken?
Dus niet degenen die zo’n totaal irrelevant onderwerp aansnijden, maar degene die in de hoek staat is het probleem?
Juist ja.
Ik denk dat er heel veel vreemde vragen door ouders aan vrienden/vriendinnen worden gesteld bij een eerste bezoek. Ik denk ook dat er heel veel zonen en dochters met plaatsvervangende schaamte voor het gedrag van hun ouders zijn bij zulke eerste bezoeken. Alleen gaan al die mensen niet doen alsof ze er iets verschrikkelijks is gebeurd en er voor demonstreren met lui die beweren dat ze systematisch onderdrukt worden in Nederlandquote:Op maandag 15 juni 2020 11:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zeg, stel je voor dat iemand het gore lef heeft om, als enige tegen meerderen, voor zichzelf op te komen.
Eerst word je in je eentje zonder je vriend erbij in een ongemakkelijke en ongepaste positie voor het blok gezet, en dan moet je ook nog gaan ja-knikken?
Dus niet degenen die zo’n totaal irrelevant onderwerp aansnijden, maar degene die in de hoek staat is het probleem?
Juist ja.
Oh vertel mij wat, hij en contextquote:Op maandag 15 juni 2020 12:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lastig hè om dingen in context te zien?
Nee. Natuurlijk niet. Je gaat toch niet wachten tot je zoon weg is om zijn vriendinnetje vervolgens uit te horen over zwarte piet.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel vreemde vragen door ouders aan vrienden/vriendinnen worden gesteld bij een eerste bezoek. Ik denk ook dat er heel veel zonen en dochters met plaatsvervangende schaamte voor het gedrag van hun ouders zijn bij zulke eerste bezoeken. Alleen gaan al die mensen niet doen alsof ze er iets verschrikkelijks is gebeurd en er voor demonstreren met lui die beweren dat ze systematisch onderdrukt worden in Nederland
Ik denk dat in dit geval de ouders het goed deden inschatten en bij deze meid de sluimerende slachtofferrol blootlegden
Bedankt. Je begon goed maar zodra je hiermee afsluit is de hele alinea ervoor saus.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval de ouders het goed deden inschatten en bij deze meid de sluimerende slachtofferrol blootlegden
Spijker/kop, peace out.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:15 schreef 00wildchild het volgende:
Dus als het andersom gebeurt, en een witte jongen komt bij een zwarte familie en ze vragen daar naar zijn mening over Zwarte Piet en hij reageert daar aangevallen op, dan ligt het ook aan de slachtofferrol toch van de zwarten en is de jongen oh zo zielig. Toch?
Ik sluit mijn aanwezigheid in dit topic af met de wijze woorden; Reflecteren kun je leren.
Gegroet medelanders.
quote:Op maandag 15 juni 2020 12:01 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee je voelt je onterecht aangesproken, en je gedrag richting alles en iedereen toont al helemaal aan hoe makkelijk je te manipuleren bent door de media.
Zeker, lastig om context te zien als je je continu maar blijft afzetten van die periode en de 'witte' continu als racist weg zet, maar zelf totaal niet gevrijwaard bent racisme.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lastig hè om dingen in context te zien?
Dat werkt twee kanten op.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:08 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen geldig argument om te janken en mensen aan te vallen die een nare situatie hebben meegemaakt. Kan wel, maar dat is natuurlijk erg triest
Ten eerste is het een blanke jongen, wit is een kleur voor je muur. Het is incorrect Nederlands en ik kan mensen moeilijk serieus nemen die dit serieus toepassen in een zin.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:15 schreef 00wildchild het volgende:
Dus als het andersom gebeurt, en een witte jongen komt bij een zwarte familie en ze vragen daar naar zijn mening over Zwarte Piet en hij reageert daar aangevallen op, dan ligt het ook aan de slachtofferrol toch van de zwarten en is de jongen oh zo zielig. Toch?
Ik sluit mijn aanwezigheid in dit topic af met de wijze woorden; Reflecteren kun je leren.
Gegroet medelanders.
Tevens als je al kwaad ziet /aangevallen voelt door een kinderfeest of een standbeeld, ben je gewoon echt niet goed.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:26 schreef Devion het volgende:
[..]
Ten eerste is het een blanke jongen, wit is een kleur voor je muur. Het is incorrect Nederlands en ik kan mensen moeilijk serieus nemen die dit serieus toepassen in een zin.
Ten tweede als die jongen zich aangevallen voelt en zielig doet, moet die naar zichzelf kijken. Kwaad/aangevallen worden om een vraag over zwarte piet is absurd, maar daar gaat dit hele topic niet over.
Want als deze jongen samen met zn "lotgenoten" op de dam gaan staan omdat ze vinden dat ze gediscrimineerd worden omdat ze lastige vragen krijgen van hun schoonouders, dan zou ik hem vierkant uitlachen, net zoals ik BLM vierkant uit lach.
Precies dus nu is elke slachtoffer van racisme een zeikerd en een jankerdquote:Op maandag 15 juni 2020 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Ik voel me onterecht aangesproken? Jahoor.. Ik ben voorstander van Zwarte Piet en de NL cultuur en afkomst. Ik ben voorstander van alles te laten staan uit de Gouden Eeuw periode. Omdat het gewoon bij de geschiedenis hoort. Voorstander om het te laten staan, net zoals opper kraker en gl-amsterdam voorzitter. Maar dat doet er even niet toe natuurlijk.
Dan ben ik volgens de schreeuwlelijken van blm/kozp een racist. En dat wordt jarenlang al gebezigd door die groepjes die overal en bij alles een podium krijgen. Immers is 'ZP racisme' volgens die gasten.
Je laat jezelf leiden door de media.quote:Op dit moment heeft de media inderdaad een grote vinger in de pap met manipulatie. Dat klopt. De dood van een gewelddadige junk die met vals geld wilde betalen en niet naar de politie wilde luisteren, is door de media inderdaad opgepompt tot een protest- en vandalismegolf waar mensen vaak niet eens weten waarom ze iets stuk willen hebben, zie ook de bekladding van het beeld van Piet Hein door helden van nooit, die er gewoon naast zaten.
Ja dit artikel is zeker niet opgepompt.quote:
Hoe ben ik dan hypocriet?quote:Als jij je post serieus meent, dan toont het alleen maar je enorme hypocriete domheid wederom aan.
Inderdaad.quote:
Ik ben het hier zo mee eensquote:Op maandag 15 juni 2020 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Ik voel me onterecht aangesproken? Jahoor.. Ik ben voorstander van Zwarte Piet en de NL cultuur en afkomst. Ik ben voorstander van alles te laten staan uit de Gouden Eeuw periode. Omdat het gewoon bij de geschiedenis hoort. Voorstander om het te laten staan, net zoals opper kraker en gl-amsterdam voorzitter. Maar dat doet er even niet toe natuurlijk.
Dan ben ik volgens de schreeuwlelijken van blm/kozp een racist. En dat wordt jarenlang al gebezigd door die groepjes die overal en bij alles een podium krijgen. Immers is 'ZP racisme' volgens die gasten.
Op dit moment heeft de media inderdaad een grote vinger in de pap met manipulatie. Dat klopt. De dood van een gewelddadige junk die met vals geld wilde betalen en niet naar de politie wilde luisteren, is door de media inderdaad opgepompt tot een protest- en vandalismegolf waar mensen vaak niet eens weten waarom ze iets stuk willen hebben, zie ook de bekladding van het beeld van Piet Hein door helden van nooit, die er gewoon naast zaten.
Maar natuurlijk, ik ben blank dus ik moet alleen luisteren en achteraan gaan staan.
Als jij je post serieus meent, dan toont het alleen maar je enorme hypocriete domheid wederom aan.
Maar dat meer mensen die situatie meemaken is toch ook geen excuses om iedereen samen met een aantal organisaties over 1 kam te scheren. Of om helemaal tekeer te gaan tegen mensen die een mening hebben over een standbeeld. En die demonstraties gaan misschien wel ergens over, het zijn er veel en veel mensen komen erop af. Misschien zien jij en ik wel een aantal dingen over het hoofd.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op.
Die "nare situatie" maken wel meer mensen mee en dat kan van alles zijn.
De huidige demonstraties gaan nergens over, met name hier in Nederland ben je zo vrij als het maar kan in je doen en laten, misschien iets té zelfs.
Focus de hele tijd maar wat op anderen doen, in plaats van te kijken naar wat onder de streep (dus zonder jezelf continu in de context van anderen te zetten) je eigen bijdrage is.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Laat zelfreflecterend vermogen nu een beetje afwezig zijn als je al op 'all lives matter' compleet in de stuip schiet. Zoals zoveel nu doen in het BLM groepje.
quote:Op maandag 15 juni 2020 12:30 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Precies dus nu is elke slachtoffer van racisme een zeikerd en een jankerd
[..]
Je laat jezelf leiden door de media.
[..]
Ja dit artikel is zeker niet opgepompt.
[..]
quote:Hoe ben ik dan hypocriet?
quote:
Dank.quote:
Ik ben een vrouw. Voel mij verder ook niet voor- of tegen groeperingen. Ben wel tegen extreem gedachtegoed (vanuit beide kanten) en zie zaken als een grijs gebied waarin zaken en meningen steeds kunnen veranderen afhankelijk van hoe de wind staat. Nuance bestaat.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Hele wereld in rep en roer.. maar he, de dood van een geweldadige valsmuntende junk is niet opgepompt hoor. Zeker niet.
[..]![]()
Ik weet nu niet of ik moet lachen of janken van je. Of gewoon medelijden moet krijgen voor je.
Zoals je braddah al vertelde en je hem zelfs gelijk in gaf door een repost:
[..]
Dat is niet wat de blm demonstraties uitdragen hè. Als je, je niet uitspreekt tegen racisme ben je een racist is het credo. Kleur bekennen noemt men dat.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Focus de hele tijd maar wat op anderen doen, in plaats van te kijken naar wat onder de streep (dus zonder jezelf continu in de context van anderen te zetten) je eigen bijdrage is.![]()
Je hoeft niet perse bij een groep te horen als persoon, wist je dat al?
het mag op veel plaatsen niet eens genoemd worden. want, volgens Nujij, dan ben je de dood van George Floyd aan het goedpraten.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:34 schreef Bottendaal het volgende:
Op dit moment heeft de media inderdaad een grote vinger in de pap met manipulatie. Dat klopt. De dood van een gewelddadige junk die met vals geld wilde betalen en niet naar de politie wilde luisteren, is door de media inderdaad opgepompt tot een protest- en vandalismegolf waar mensen vaak niet eens weten waarom ze iets stuk willen hebben, zie ook de bekladding van het beeld van Piet Hein door helden van nooit, die er gewoon naast zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |