Waardeloze mods.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:34 schreef onlogisch het volgende:
Mention van @:wereldgozer gemist in een CUL topic
Crewbashquote:Op zondag 14 juni 2020 14:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waardeloze mods.
Ik had een ludieke mention naar @:el-stinho in het hamburgertopic gezet.
lol ze hebben het weggehaald, geen idee waarom @onlogisch ??quote:Op zondag 14 juni 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
Mention van @:doublepain maar geen quote
Erg raar
Zo zie je maar wie je vrienden zijnquote:
Zelfs hier jaquote:
Hoiquote:
Ik heb EK88 laatst wel terug gezien, maar voor de rest geloof ik het allemaal wel met die oude toernooien.quote:Op zondag 14 juni 2020 15:41 schreef Evertjan het volgende:
SPT / Studio Sport topic #4 - voor alle op- en aanmerkingen
Lekker terugblikken op EURO2000
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 14 juni 2020 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb EK88 laatst wel terug gezien, maar voor de rest geloof ik het allemaal wel met die oude toernooien.
Redelijk wat regen gehad, maar de afgelopen 2 of 3 dagen was het wel droog ja.quote:Op zondag 14 juni 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Is het bij jullie de afgelopen week nog steeds droog geweest?
@PicoMMPquote:Op zondag 14 juni 2020 16:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit nu aan een glaasje vino rouge.
moet jij wetenquote:Op zondag 14 juni 2020 16:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit nu aan een glaasje vino rouge.
toch net even wat gekeken van dat 2000 toernooi, erge is dat ik bij alle wedstrijden was maar me er echt niets van kan herinneren behalve dat ik voetbalmoe was na die halve finalequote:Op zondag 14 juni 2020 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb EK88 laatst wel terug gezien, maar voor de rest geloof ik het allemaal wel met die oude toernooien.
Ik had na de halve finale Nederland - Italië afscheidsmusical van de lagere school.quote:Op zondag 14 juni 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch net even wat gekeken van dat 2000 toernooi, erge is dat ik bij alle wedstrijden was maar me er echt niets van kan herinneren behalve dat ik voetbalmoe was na die halve finale
Moet jij weten.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had na de halve finale Nederland - Italië afscheidsmusical van de lagere school.
De penalties heb ik toen met mijn klasgenootjes via de radio gevolgd tijdens het voorbereiden.
Ik zat even terug te denken wat ik in die periode deed, ik moest denken aan de wissel van Advocaat, maar dat blijkt 2004 te zijn. Ik kan me, op de rellen na, heel weinig herinneren van Euro 2000.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had na de halve finale Nederland - Italië afscheidsmusical van de lagere school.
De penalties heb ik toen met mijn klasgenootjes via de radio gevolgd tijdens het voorbereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |