Je wordt geconfronteerd met je eigen waanideeën, en vervolgens trek je je keutel in en begin je andere rare verbanden te leggen die er niet zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Dus als je goed genoeg bent in wegrennen, dan hoef je later na een rechtszaak niet alsnog dood, maar bijvoorbeeld trage dikkertjes die verdienen wel de dood. Dat is fijn.
Nee, het gaat er vooral om (meen ik intussen door te hebben) dat ze niet meteen ter plekke gedood worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:31 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Haha, ja er is een enorme dubbele moraal in dit geheel. Eigenlijk is de onderliggende gedachte een beetje dat als een zwarte man of vrouw tegenstribbelt bij een arrestatie dat gewoon moet kunnen en je die maar moet laten gaan. Sowieso, mogen zwarte mensen überhaupt nog gearresteerd worden?
Niet mensen standrechtelijk executeren is dus links? Ik hoop dat je trots bent om rechts te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:23 schreef mosred het volgende:
[..]
Je wordt geconfronteerd met je eigen waanideeën, en vervolgens trek je je keutel in en begin je andere rare verbanden te leggen die er niet zijn.
Typisch links weer, anderen woorden in de mond leggen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet mensen standrechtelijk executeren is dus links? Ik hoop dat je trots bent om rechts te zijn.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:23 schreef mosred het volgende:
Hey, leef jij nog?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach jezus krijgen we nu natuurlijk weer talloze jank protesten wereldwijd.
Als er dan zo veel onevenredig veel geweld is tegen AA, waarom verzet deze man zich dan en steelt dan bovendien een taser, dat is dan toch spelen met je leven?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bullshit. Als je de afgelopen weken een beetje heb gekeken dan heb je achterlijk grof geweld vanuit de politiehoek gezien. Daarnaast ook een goede poging om de verantwoordelijke agenten vrijuit te laten gaan en een langzame escalatie in arrestaties en nieuwe autopsierapporten toen bleek dat de vorige stap niet genoeg was.
Het probleem is niet dat zwarte mensen nooit meer gearresteerd mogen worden, maar dat agenten te snel naar grof geweld grijpen. Vaak ook in situaties waarin de arrestant normale menselijke paniek reacties vertoont. Situaties die de agenten veel vaker zouden moeten kunnen voorkomen of mee om moeten kunnen gaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shooting_of_Daniel_Shaver
Het filmpje hiervan kun je ook nog terugvinden en zo zijn er nog veel meer.
Het valt me op dat je vrij obsessief 'links' beschuldigt van van alles en nog wat. Ben je echt zo'n wij/zij denker?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:23 schreef mosred het volgende:
[..]
Je wordt geconfronteerd met je eigen waanideeën, en vervolgens trek je je keutel in en begin je andere rare verbanden te leggen die er niet zijn.
Niets naast wat ik al zei, namelijk dat de politie terecht geschoten heeft.quote:
Kunt ook gewoon in zijn knieschijf schieten.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:54 schreef mosred het volgende:
[..]
Niets naast wat ik al zei, namelijk dat de politie terecht geschoten heeft.
Jouw labiele gewaarwording mij ervan te beschuldigen voorstander te zijn van standrechtelijke executie ten spijt
Ik merk dat ik de laatste tijd door personen wordt beschuldigd van dingen waar ik het helemaal niet mee eens ben, of wat ik helemaal niet heb gezegd.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:52 schreef archito het volgende:
[..]
Het valt me op dat je vrij obsessief 'links' beschuldigt van van alles en nog wat. Ben je echt zo'n wij/zij denker?
Helemaal mee eens. Ik snap ook nooit zo waarom ze dat niet standaard doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kunt ook gewoon in zijn knieschijf schieten.
Maar goed bij een blanke was gelijk gehandeld denk ik.
Wat is het verschil tussen iemand standrechtelijk executeren en iemand door de overheid in de rug doodschieten?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:54 schreef mosred het volgende:
[..]
Niets naast wat ik al zei, namelijk dat de politie terecht geschoten heeft.
Jouw labiele gewaarwording mij ervan te beschuldigen voorstander te zijn van standrechtelijke executie ten spijt
Omdat bewegende benen bijna niet te raken zijn en als je mist kogels door een woonwijk vliegen. Het is allemaal niet heel moeilijk hoor. Is het ook links om enige basiskennis te hebben voor je wat roept?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:58 schreef mosred het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik snap ook nooit zo waarom ze dat niet standaard doen.
Naar mijn mening nauwelijks verschil.quote:Op zondag 14 juni 2020 00:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen iemand standrechtelijk executeren en iemand door de overheid in de rug doodschieten?
Bedankt voor je antwoord op mijn vraag. Snap niet dat je daar zo raar bij moet doen? Het was maar een vraag.quote:Op zondag 14 juni 2020 00:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Omdat bewegende benen bijna niet te raken zijn en als je mist kogels door een woonwijk vliegen. Het is allemaal niet heel moeilijk hoor. Is het ook links om enige basiskennis te hebben voor je wat roept?
Je eerste post was een reactie op een filmpje waarin duidelijk werd dat de beste man aan het wegrennen was toen ze hem doodmaakten. Wegrennen doe je met je rug naar hetgeen waarvan je weg wil. De agent vertegenwoordigd de overheid.quote:Op zondag 14 juni 2020 00:03 schreef mosred het volgende:
[..]
Naar mijn mening nauwelijks verschil.
Maar vanwaar deze uitschieter weer dan? Welke verbanden probeer je nu weer te leggen?
Ik zie echt niet waar je heen wilt of hoe dit verband houdt met mijn post die je in eerste instantie quote.
Ik ben gewoon benieuwd wat allemaal links is? Is het voor jou een persoonlijke belediging dat een links persoon ook positieve eigenschappen kan hebben ofzo?quote:Op zondag 14 juni 2020 00:05 schreef mosred het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord op mijn vraag. Snap niet dat je daar zo raar bij moet doen? Het was maar een vraag.
Ik heb het idee dat het emotioneel dicht bij je lijkt te komen ofzo?
Ja oke, maar wat probeer je nu te zeggen dan? Wat is het verband?quote:Op zondag 14 juni 2020 00:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je eerste post was een reactie op een filmpje waarin duidelijk werd dat de beste man aan het wegrennen was toen ze hem doodmaakten. Wegrennen doe je met je rug naar hetgeen waarvan je weg wil. De agent vertegenwoordigd de overheid.
Nee hoor, maar dat antwoord heb ik in een post hierboven al gegeven.quote:Op zondag 14 juni 2020 00:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat allemaal links is? Is het voor jou een persoonlijke belediging dat een links persoon ook positieve eigenschappen kan hebben ofzo?
hij pakte het af tijdens getasered worden. Een natuurlijke reactie vind ik, ervan uitgaand dat getasered worden pijn doet. De politieagent die hem aan het taseren was, had gewoon zijn taser weg moeten doen, of zijn taser helemaal niet moeten pakken, zodat hij zijn beide handen kon gebruiken om de verdachte in bedwang te houden samen met zijn collega. Ik vind het wegrennen van de verdachte met de taser in dit geval hetzelfde moet worden beoordeeld als een verdachte die wegrent zonder een taser.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:09 schreef BeriBeri het volgende:
Handig ook, een tazer afpakken van een cop🤣
Hij had een taser.quote:Op zondag 14 juni 2020 00:52 schreef wollah het volgende:
Schieten op een ongewapende dronken zwarte man![]()
De VS![]()
![]()
![]()
BLACKLIVESMATTER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |