Whitetrashofoobquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zijn ook echt alleen maar mannen. White trash. Vol met tatoeages enzo.
Tsja. En ze hebben natuurlijk geen voetbal nu. Dus dan maar knokken met Antifaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk de 'football lads', die hadden een paar jaar geleden ook al met zijn tienduizenden gedemonstreerd tegen extremisme, maar toen ging alle aandacht uit naar de door CNN georiganiseerd demonstratie van 7 moslims.
Dit hadden gewoon agenten moeten zijn. Of moeten die de iconoclasten nog een sloophamer en drilboor geven?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat ie een punt heeft. Sad but true...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:06 schreef Eufonie het volgende:
Ik vind dit wel een interessant perspectief.twitter:KonstantinKisin twitterde op woensdag 10-06-2020 om 15:37:57You're going to hate me for writing this. You're going to resist what I say because you don't want it to be true. You're going to pretend that I want this to be true when, in fact, there is nothing I hate more than the fact that is has come to this.
Here is what happens next: reageer retweet
En in Nederland loopt bij elke BLM demonstratie voor 75% het stereotype middenklasse blanke meisje rond dat niet eens weet waarvoor ze er nu überhaupt staat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Die blanke mannen? Dat EDL?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit hadden gewoon agenten moeten zijn. Of moeten die de iconoclasten nog een sloophamer en drilboor geven?
Diepe zucht.quote:
Weet niet of het zo'n vaart zal lopen eigenlijk... dit soort tegenstellingen zijn namelijk al heel lang aan de gang. Nu denk ik wel dat het deze keer duidelijker is, dus wie weet...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:18 schreef Borisboemboem het volgende:
[..]
Denk dat ie een punt heeft. Sad but true...
Ik heb het over dat whitetrash. Wat die agent in zijn rug schopt enzo.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Diepe zucht.
Politiemannen moeten gewoon hun werk doen.
Oh, duidelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb het over dat whitetrash. Wat die agent in zijn rug schopt enzo.
Wat een tokkkies.
Tokkielivesmatter!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een tokkkies.
Geen enkele noodzaak om de huidskleur van deze mensen erbij te halen toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een tokkkies.
En om over memorials heen te pissen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:43 schreef Nielsch het volgende:
Dus extreemrechts kwam helemaal niet om standbeelden te beschermen maar om de politie in de rug te schoppen en hun buitenlanderhaat te verspreiden.
In tegenstelling tot jij natuurlijk, jij weet heel goed vanaf je beeldscherm waarom zij er staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:24 schreef Eufonie het volgende:
[..]
En in Nederland loopt bij elke BLM demonstratie voor 75% het stereotype middenklasse blanke meisje rond dat niet eens weet waarvoor ze er nu überhaupt staat.
Als je nadenkt hoe ga je dit ooit nog oplossen op een manier dat iedereen daar enigszins tevreden mee kan zijn (met als resultaat dus; de "protesten" aan beide zijdes stoppen en de rust keert terug) dan zie ik geen oplossing. De groepen staan haaks tegenover elkaar. Hoe is hier nog een compromis mogelijk? Alles wat er vanaf nu gaat gebeuren zal olie op het vuur zijn. En dan nog de wankele economie...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n vaart zal lopen eigenlijk... dit soort tegenstellingen zijn namelijk al heel lang aan de gang. Nu denk ik wel dat het deze keer duidelijker is, dus wie weet...
Ach ja, wat weten die vrouwen toch ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:24 schreef Eufonie het volgende:
[..]
En in Nederland loopt bij elke BLM demonstratie voor 75% het stereotype middenklasse blanke meisje rond dat niet eens weet waarvoor ze er nu überhaupt staat.
Linkse media is weer lekker bezig. Bernie Sanders trouwens ook eerst twitteren dat iedereen massaal moet komen protesteren tegen racisme en dat mensen op moeten staan tegen Trump. En dan een dag later twitteren dat Trump de volksgezondheid in gevaar brengt door een rally te willen organiseren tijdens coronacrisis. Hypocriet.quote:
Het was vooral een reactie op:quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Ach ja, wat weten die vrouwen toch ook
Kun jij ze dat niet even uitleggen?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Mam man manquote:
Vervelend die media die schrijven over dronken extreem rechtse racisten die vechten met de politie en over standbeelden heen pissen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Linkse media is weer lekker bezig. Bernie Sanders trouwens ook eerst twitteren dat iedereen massaal moet komen protesteren tegen racisme en dat mensen op moeten staan tegen Trump. En dan een dag later twitteren dat Trump de volksgezondheid in gevaar brengt door een rally te willen organiseren tijdens coronacrisis. Hypocriet.
Dat is juist het kortzichtige denk ik. Het is niet te ontkennen dat er jammerlijk volk bij de tegendemonstraties liep. Echter, tegendemonstranten waren zeer divers, inclusief oorlogsveteranen bijvoorbeeld. Feit blijft dat het verdedigen van standbeelden op zichzelf niet extreemrechts is. Ook GroenLinks wethouder Rutger Groot Wassink stelt dat er geen standbeelden weggehaald worden bijvoorbeeld. Onder de Britse bevolking zelf is dergelijk animo er ook niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vervelend die media die schrijven over dronken extreem rechtse racisten die vechten met de politie en over standbeelden heen pissen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |