abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juni 2020 @ 14:14:21 #251
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193626736
Mensen, er komen nog meer spannende weken waar ook veel dingen gaat versoepelen zoals landen die grenzen open gaan stellen voor anderen, sanitairhuizen op de camping gaan open, en veel meer. In China, Japan en etc, lopen de besmettingen weer op... Het virus is nog lang actief, maar niet zo heftig meer zoals in het voorjaar geval was.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_193626740
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:14 schreef Ven1972 het volgende:
Mensen, er komen nog meer spannende weken waar ook veel dingen gaat versoepelen zoals landen die grenzen open gaan stellen voor anderen, sanitairhuizen op de camping gaan open, en veel meer. In China, Japan en etc, lopen de besmettingen weer op... Het virus is nog lang actief, maar niet zo heftig meer zoals in het voorjaar geval was.
Oke, dominee ven _O_
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193626750
quote:
Dit....en dan weer in de herfst iedereen binnen, grote kans dat er dan (veel) meer besmettingen gaan komen en meer opnames.

dit virus is nog lang niet klaar....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193626755
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Oke, dominee ven _O_
ook erg inhoudelijk weer, en jij beschuldigd anderen ervan dat ze niet inhoudelijk zijn ? _O- _O-
pi_193626758
Het gaat weer erger worden he.
pi_193626766
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:17 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ook erg inhoudelijk weer, en jij beschuldigd anderen ervan dat ze niet inhoudelijk zijn ? _O- _O-
Daar valt inhoudelijk niks op te zeggen. Allemaal onzin en onderbuikgevoel.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193626768
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 13:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je vergeet even voor het gemaakt dat er enorm bijgesprongen moest worden door personeel wat eigenlijk niet opgeleid is voor dit werk.
Nee, dat vergeet ik helemaal niet. :')
pi_193626783
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Daar valt inhoudelijk niks op te zeggen. Allemaal onzin en onderbuikgevoel.
yeah right, alles wat niet in jouw straatje past is onzin ^O^ :W :W
pi_193626784
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:17 schreef quirina het volgende:
Deze zomer niet.
Het griepseizoen wordt een test.....
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:17 schreef quirina het volgende:
pi_193626785
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 13:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Elke andere afdeling dan IC ging zo'n beetje dicht in het hele land. Normale zorg werd niet meer gedaan.

Als je punt is; we hebben het, ondanks idioot kritieke situatie, gered, dan heb je wel gelijk.
Nee, het punt was: we hebben Duitsland per saldo niet per se nodig gehad. Welke noodgrepen we daarvoor hebben moeten nemen doet daar niets aan af. We konden het zelfstandig doen.
pi_193626789
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Nee, het punt was: we hebben Duitsland per saldo niet per se nodig gehad. Welke noodgrepen we daarvoor hebben moeten nemen doet daar niets aan af. We konden het zelfstandig doen.
Oke man.
pi_193626790
quote:
Misschien wordt het net zo spannend hier, eergisteren een stijging van 100%.
Een gigantisch piek, als je maar ver genoeg inzoomt.

Gisteren is de piek weer ingedaald met 9 cases in totaal
pi_193626799
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:20 schreef Jed1Gam het volgende:

Misschien wordt het net zo spannend hier, eergisteren een stijging van 100%.
Een gigantisch piek, als je maar ver genoeg inzoomt.

[ afbeelding ]

Gisteren is de piek weer ingedaald met 9 cases in totaal
:D
pi_193626800
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Oke man.
Alle patiënten die we naar Duitsland hebben gestuurd hadden ook in Nederland behandeld kunnen worden. Binnen de eigen opschalingsmogelijkheden (we hadden in theorie nog honderden IC-plekken over).

Dat ontkennen is gewoon verdraaiing van de feiten.
pi_193626816
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:16 schreef Predator40 het volgende:

Dit....en dan weer in de herfst iedereen binnen, grote kans dat er dan (veel) meer besmettingen gaan komen en meer opnames.

Ga jij op vakantie naar het buitenland deze zomer/dit najaar?
  zondag 14 juni 2020 @ 14:25:42 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193626836
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:21 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Alle patiënten die we naar Duitsland hebben gestuurd hadden ook in Nederland behandeld kunnen worden. Binnen de eigen opschalingsmogelijkheden (we hadden in theorie nog honderden IC-plekken over).

en daar doe jij niet aan :)
  zondag 14 juni 2020 @ 14:28:17 #267
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_193626862
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat mensen besmet raken? We liggen toch ook niet wakker wanneer er een griepgolf is? De ziekenhuizen zijn daar niet overbelast of vol, daar is het allemaal om te doen toch? De zorg moet het aankunnen. Zolang mensen geen of lichte klachten ondervinden (95%) maakt het geen donder uit of je besmet raakt of niet. Dit virus is zo dodelijk niet en resulteert niet automatisch in een ziekenhuisopname, zie dat nou eens in man. :O
Het is toch nog maar 8 weken geleden dat mensen uit de Brabantse ziekenhuizen werden vervoerd naar alle delen van het land en zelfs naar Duitsland omdat de ziekenhuizen in de regio het niet meer aan konden. Het is niet erg dat we allemaal ziek worden van Covid, maar liever niet allemaal tegelijk. Het ging niet om het voorkomen van de golf, maar om hem uit te smeren en te verlagen.
Niet alleen omdat de ziekenhuizen het niet aankunnen, maar ook omdat er geen mensen zijn die de maatschappij draaiend houden als 25 % uitvalt door ziekte. En hoe gering de symptomen in het gros van de gevallen ook zijn, in andere gevallen zijn ze heftig.
En dit is geen griepgolf, dit is iets anders, ik geloof niet dat griep voor klonters in je bloed zorgt en voor herseninfarcten.
Ik weet ook niet wat dit is, maar ik kijk iets verder dan mijn navel: in Zuid Amerika is een drama gaande, Noord Amerika is te vroeg helemaal open gegaan, op New York na, en daar zit het virus weer op het vliegwiel.

Als ik kijk naar alle aanpassingen in tv-programma's in België, Frankrijk, Duitsland, Amerika en Engeland, kan ik denken dat iedereen op de wereld knetter is geworden en veel te veel drukte maakt over een vrij onschuldig virusje, maar meer voor de hand ligt dat ik er te weinig van af weet,en het getuigt van gezond verstand dat Stephen Colbert, Rachel Maddows, Arjen Lubach, Nagui en vele anderen programma's maken vanuit hun eigen huis of in zwaar aangepaste studio's, zoals het plexiglas scherm bij Twee voor Twaalf.
pi_193626877
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

en daar doe jij niet aan :)
Welke feiten heb ik verdraaid dan?

Welke hulp vanuit Duitsland was onontbeerlijk?
pi_193626881
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:23 schreef Za het volgende:

[..]

Nee
pi_193626889
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:21 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Volgens mij ga je er voor het gemak even aan voorbij wat extreme inzet het personeel geleverd heeft de afgelopen periode. Dat valt niet oneindig vol te houden
pi_193626914
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:30 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Volgens mij ga je er voor het gemak even aan voorbij wat extreme inzet het personeel geleverd heeft de afgelopen periode. Dat valt niet oneindig vol te houden
Of je leest gewoon wat ik daadwerkelijk heb gezegd (in reactie op jou). Duitsland moest niet helpen. We hadden het in theorie binnen het Nederlandse bestel kunnen regelen. Dat dat met allerlei noodmaatregelen gepaard is gegaan ontken ik niet en heb ik nooit ontkend. De steun vanuit Duitsland was welkom, maar niet noodzakelijk.
pi_193627006
DireStraits7 wat wil je nou bereiken?
  zondag 14 juni 2020 @ 14:40:49 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193627018
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Of je leest gewoon wat ik daadwerkelijk heb gezegd (in reactie op jou). Duitsland moest niet helpen. We hadden het in theorie binnen het Nederlandse bestel kunnen regelen. Dat dat met allerlei noodmaatregelen gepaard is gegaan ontken ik niet en heb ik nooit ontkend. De steun vanuit Duitsland was welkom, maar niet noodzakelijk.
niet zonder opschaling met ook als gevolg dat de zorg niet 100% was op de IC's plus dat de non corona zorg gewoon even niet gedaan werd, al met al dus een normale situatie volgens jou
pi_193627027
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet zonder opschaling met ook als gevolg dat de zorg niet 100% was op de IC's plus dat de non corona zorg gewoon even niet gedaan werd, al met al dus een normale situatie volgens jou
Nogmaals, 'gewoon' had ik even ertussen gezet, dat woord had inderdaad prima weggelaten kunnen worden.
pi_193627034
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:40 schreef Noordzijde het volgende:
DireStraits7 wat wil je nou bereiken?
Niet zoveel. Ik reageerde even kort op iemand, met een, naar ik inschatte, vrij oncontroversieel punt. Dat er vervolgens een aantal mensen over vallen kan ik niet zoveel aan doen.
  zondag 14 juni 2020 @ 14:43:50 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193627050
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:41 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Nogmaals, 'gewoon' had ik even ertussen gezet, dat woord had inderdaad prima weggelaten kunnen worden.
maar dan nog ga je wat voorbij aan hoe de situatie was, op een gegeven moment zat de IC vraag voor alleen corona patiënten boven die van de pre corona IC capaciteit
pi_193627071
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dan nog ga je wat voorbij aan hoe de situatie was, op een gegeven moment zat de IC vraag voor alleen corona patiënten boven die van de pre corona IC capaciteit
Maar daar ben ik het gewoon mee eens, dus ik snap je punt gewoon niet...

Of Duitsland nou die IC-patiënten opgenomen had of niet, dat had daar echt niets in veranderd. De electieve zorg was allang afgeschaald ruim voordat Duitsland in beeld kwam.
pi_193627098
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:16 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Dus de huidige maatregelen nu in stand houden is zorgen voor een extra grote piek in de herft, holéé.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193627112
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:28 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Het is toch nog maar 8 weken geleden dat mensen uit de Brabantse ziekenhuizen werden vervoerd naar alle delen van het land en zelfs naar Duitsland omdat de ziekenhuizen in de regio het niet meer aan konden. Het is niet erg dat we allemaal ziek worden van Covid, maar liever niet allemaal tegelijk. Het ging niet om het voorkomen van de golf, maar om hem uit te smeren en te verlagen.
Niet alleen omdat de ziekenhuizen het niet aankunnen, maar ook omdat er geen mensen zijn die de maatschappij draaiend houden als 25 % uitvalt door ziekte. En hoe gering de symptomen in het gros van de gevallen ook zijn, in andere gevallen zijn ze heftig.
En dit is geen griepgolf, dit is iets anders, ik geloof niet dat griep voor klonters in je bloed zorgt en voor herseninfarcten.
Ik weet ook niet wat dit is, maar ik kijk iets verder dan mijn navel: in Zuid Amerika is een drama gaande, Noord Amerika is te vroeg helemaal open gegaan, op New York na, en daar zit het virus weer op het vliegwiel.

Als ik kijk naar alle aanpassingen in tv-programma's in België, Frankrijk, Duitsland, Amerika en Engeland, kan ik denken dat iedereen op de wereld knetter is geworden en veel te veel drukte maakt over een vrij onschuldig virusje, maar meer voor de hand ligt dat ik er te weinig van af weet,en het getuigt van gezond verstand dat Stephen Colbert, Rachel Maddows, Arjen Lubach, Nagui en vele anderen programma's maken vanuit hun eigen huis of in zwaar aangepaste studio's, zoals het plexiglas scherm bij Twee voor Twaalf.
Angsthazen houden van anekdotisch bewijs.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193627127
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:30 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Als jij 1500 mensen op de IC kunt bolwerken, waarom zou je dan verwachten dat het extreem druk is bij 150 mensen op de IC?
pi_193627442
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom moet je mensen hier neerzetten als angsthaas, hier worden types zoals jij toch ook niet consequent aangesproken als ziektehitsers? :')
Nee, mensen die er anders in staan; mensen die vinden dat er meer mogelijk zou moeten zij worden hier regelmatig neergezet als complete egoďsten, idioten, of het argument ‘je wil alleen maar op een terrasje zitten’ komt weer eens langs (nu is dat vervangen door ‘je wil alleen maar een festival mee pakken’ bv). Gaat toch echt twee kanten op hoor ;) allebei vrij onnodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2020 15:21:36 ]
  zondag 14 juni 2020 @ 15:25:27 #282
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_193627495
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee, mensen die er anders in staan; mensen die vinden dat er meer mogelijk zou moeten zij worden hier regelmatig neergezet als complete egoďsten, idioten, of het argument ‘je wil alleen maar op een terrasje zitten’ komt weer eens langs (nu is dat vervangen door ‘je wil alleen maar een festival mee pakken’ bv). Gaat toch echt twee kanten op hoor ;) allebei vrij onnodig.
Waarschijnlijk lokt het een het ander uit. In het begin van deze reeks werd er veel minder op de man gespeeld.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_193627505
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:07 schreef Za het volgende:

[..]

Ik denk er exact hetzelfde over.
Excuses voor wie er aanstoot aan neemt, maar mijn bloed begint te koken bij de aanblik van deze twee:

[ afbeelding ]
Eens. Creëren alleen maar angst en roepen maar dat iedereen afstand moet houden. Vanuit hun vak logisch, maar we varen hier nu allemaal op.

1,5 meter :r
Love is in the air!
  zondag 14 juni 2020 @ 15:26:33 #284
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_193627506
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2020 15:25 schreef mazaru het volgende:

[..]

Waarschijnlijk lokt het een het ander uit. In het begin van deze reeks werd er veel minder op de man gespeeld.
Toen was het nog iedereen vs de Tweets van de RIVM
  zondag 14 juni 2020 @ 15:27:11 #285
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_193627516
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Angsthazen houden van anekdotisch bewijs.
Je hebt volkomen gelijk, ik ben een angsthaas. Als dat tenminste is wat je met deze losse flodder wilde zeggen, want in feite is het natuurlijk een dooddoenerige one-liner. Maar "liever laf en levend" en hoe meer ik over dit virusje met zijn achterbakse trucjes lees, ik meer ik denk dat ik het liever niet wil hebben.
En ik denk ook -alle optimisme van intelligente mensen zoals jij ten spijt- dat we nog niet klaar zijn met dit virus. Ik ga niet achter een dichtgelaste deur zitten, maar ik hou me aan de regels, blijf op afstand en was vaker mijn handen. En ik draag een mondkapje in de trein en als ik straks, als het weer mag, in Luxemburg moet tanken. (Ik ga zo snel het kan naar mijn huis in Frankrijk, om daar orde op zaken te stellen(water afsluiten,, luiken dicht), met het idee dat ik er wel eens heel lang niet meer heen kan. Heropende delen van China en Japan gaan weer in lock down, en in Frankrijk hoeft het maar even fout te gaan, en ze gooien de boel weer op slot.)
pi_193627528
quote:
:’) met 3 nieuwe ziekenhuisopname dit weekend. Ga toch weg. Spannende weken.
Spannend of de overheid ons nog langer vasthoudt ja
Love is in the air!
pi_193627552
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:23 schreef Za het volgende:

[..]

Tuurlijk....
Love is in the air!
pi_193627622
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als jij 1500 mensen op de IC kunt bolwerken, waarom zou je dan verwachten dat het extreem druk is bij 150 mensen op de IC?
Dat beweer ik dus niet.
pi_193627654
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Sowieso niet als er geen maatregelen getroffen waren. De mensen op de IC en zorgafdelingen waren niet de hoogbejaarden uit huize Avondzon
pi_193627666
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 15:28 schreef Landgeld het volgende:

[..]

:’) met 3 nieuwe ziekenhuisopname dit weekend. Ga toch weg. Spannende weken.
Spannend of de overheid ons nog langer vasthoudt ja
Waarom zou het wel in China kunnen gebeuren maar niet hier, die tweede golf?

Kijk, ik weet het niet. Ik weet niet of er een tweede golf gaat komen of niet, maar ik blijf voorlopig wel gewoon voorzichtig. Was mijn handen regelmatig, ga niet naar plekken waar ik geen 1,5m afstand kan houden (binnen). Is daar iets mis nee, voorzichtigheid?
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 14 juni 2020 @ 15:50:03 #291
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_193627838
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 15:38 schreef Messina het volgende:

[..]

Kijk, ik weet het niet. Ik weet niet of er een tweede golf gaat komen of niet, maar ik blijf voorlopig wel gewoon voorzichtig. Was mijn handen regelmatig, ga niet naar plekken waar ik geen 1,5m afstand kan houden (binnen). Is daar iets mis nee, voorzichtigheid?
In China is er toch nog helemaal geen sprake van een 2e golf? Het gaat om tientallen besmettingen. Die hebben wij ook dagelijks. Het verschil is alleen dat China nog steeds denkt het hele virus te kunnen uitbannen waardoor ze direct in de paniek-stand schieten.
pi_193627927
RIVM: Modelleur RIVM waarschuwt voor opleving epidemie

Oeps. Jacco Wallinga, hoofd computer­modellen van het RIVM, had een verkeerde aanname gedaan in het programma waarmee wordt berekend hoeveel ellende er met corona op Nederland zou afkomen.

Als je die modellen bekijkt, zat RIVM er gewoon naast .En maar dreigen dat het terugkomt. Dit schreef hij ook op 6 april in de Volkskrant.

Het is complete bullshit gebleken. Misleiden.
Love is in the air!
pi_193627944
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 15:38 schreef Messina het volgende:

[..]

Een lokale uitbraak/brandhaard is wat anders dan een tweede golf.
pi_193627951
Wel interessant is dit ook:

https://www.accuweather.c(...)-temperatures/701036

Kijk eens, volgt gewoon de griep.
Love is in the air!
  zondag 14 juni 2020 @ 16:03:52 #295
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193628018
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 15:58 schreef Landgeld het volgende:
Wel interessant is dit ook:

https://www.accuweather.c(...)-temperatures/701036

Kijk eens, volgt gewoon de griep.
Nog even en je gaat vertellen dat dit al in april bekend was.
pi_193628100
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 15:56 schreef Landgeld het volgende:
RIVM: Modelleur RIVM waarschuwt voor opleving epidemie

Oeps. Jacco Wallinga, hoofd computer­modellen van het RIVM, had een verkeerde aanname gedaan in het programma waarmee wordt berekend hoeveel ellende er met corona op Nederland zou afkomen.

Als je die modellen bekijkt, zat RIVM er gewoon naast .En maar dreigen dat het terugkomt. Dit schreef hij ook op 6 april in de Volkskrant.

Het is complete bullshit gebleken. Misleiden.
"In het meest waarschijnlijke scenario liggen er half april 2500 coronapatienten op de intensive care. Dat is best wel een grote verschuiving ten opzichte van vorige week", aldus Wallinga

https://nos.nl/artikel/23(...)ef-over-brabant.html
pi_193628143
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2020 15:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Een lokale uitbraak/brandhaard is wat anders dan een tweede golf.
Compleet anders maar een tweede golf klinkt als meer spanning en sensatie. Als een Tsunami die op ons afkomt. Mensen zijn nog erger dan de media.

En denk maar niet dat wanneer er nu een school in Delft moet sluiten ze alle scholen in Sneek ook gaan dichtgooien. Al lijkt dat voor sommigen de enige oplossing te zijn.
pi_193628245
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 16:11 schreef Za het volgende:

[..]

"In het meest waarschijnlijke scenario liggen er half april 2500 coronapatienten op de intensive care. Dat is best wel een grote verschuiving ten opzichte van vorige week", aldus Wallinga

https://nos.nl/artikel/23(...)ef-over-brabant.html
Totaal verkeerde vooirspelling dus. de "RIVM". WAAROM Zien mensen dit niet :?
Love is in the air!
pi_193628288
quote:
https://www.maurice.nl/20(...)el-nul-besmettingen/
We staan op vrijwel 0 besmettingen!
Love is in the air!
pi_193628293
Lees dit eens mensen - serieus:

https://www.maurice.nl/20(...)el-nul-besmettingen/

Neem er eens de tijd voor. Het zit vol nuance en achtergrond.
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')