Fiets je vaker met muziek/podcast aan?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik tijdens een fietstochtje.
Was interessant, kan het de haters van harte aanraden.
Het mag ook volgens deze site hoor; https://www.welklidwoord.nl/grasmat. (maar volgens mij is het gewoon de grasmat ja)quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Godenkind zweeft over de grasmat.
Zelfs ik heb m'n twijfels af en toe, alleen ben ik er nog steeds niet uit wat fijner klinkt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het mag ook volgens deze site hoor; https://www.welklidwoord.nl/grasmat. (maar volgens mij is het gewoon de grasmat ja)
Altijd eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Fiets je vaker met muziek/podcast aan?
Wilders neemt Kaag uiterst serieus.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 18:21:49Klaver is zo bang.
Bang dat Kaag lijsttrekker wordt van D66 en Groenlinks electoraal leegvreet.
Je ziet de angst in zijn ogen. https://t.co/O8OyBloInl reageer retweet
Je hebt de politieke microbe wel weer te pakken he?quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:43 schreef El-Stinho het volgende:
Wilders neemt Kaag uiterst serieus.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 18:21:49Klaver is zo bang.
Bang dat Kaag lijsttrekker wordt van D66 en Groenlinks electoraal leegvreet.
Je ziet de angst in zijn ogen. https://t.co/O8OyBloInl reageer retweet
Ik heb alle tokkies uit mijn timeline verwijderd dus dat scheelt een hoop.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je hebt de politieke microbe wel weer te pakken he?
Waren het er zoveel?quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb alle tokkies uit mijn timeline verwijderd dus dat scheelt een hoop.
Levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zal wel gewenning zijn, maar het lijkt mij best afleidend.
Zuur, cynisch, badinerend, alles terzijde schuivend.quote:
We hebben het beste met je voor.quote:
Levensgevaarlijk die bamboefietsen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Als Steef het mag, dan wij toch zeker ook.
Ik heb geen zin om me te verantwoorden. Laat ik het zo zeggen: ik heb zelf niet de ervaring dat het gevaarlijker is dan fietsen zonder oortjes.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk die bamboefietsen.
Het is niet verboden, maar hopelijk mag je een eventuele eerste waarschuwing ook echt als een waarschuwing ervaren.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me te verantwoorden. Laat ik het zo zeggen: ik heb zelf niet de ervaring dat het gevaarlijker is dan fietsen zonder oortjes.
Mijn naam is niet Wilco Kelderman, dat scheelt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:33 schreef showtimer het volgende:
[..]Prima, ik zou van een uur Dijkshoorn gewauwel spontaan een bocht missen.
quote:Soms had Hoekstra moeite de leefwereld van zijn publiek aan te voelen. Vóór ‘corona’ gaf hij iedere maand gastlessen op basis-, mbo- en middelbare scholen over geldzaken. Hoekstra begon die lessen vaak op dezelfde manier: „Ik ben Wopke Hoekstra en ik ga over het geld.” Aan een Arnhemse middelbare schoolklas vroeg Hoekstra in juni 2019 waar de leerlingen hun meeste geld aan uitgeven. Veruit de meesten vulden ‘eten’ in. „Kapsalon!”, riep iemand. „Wát zei je?”, vroeg Hoekstra. „Een kapsalon”, herhaalde de jongen. Hoekstra: „Jullie kopen dus heel veel verschillende soorten eten. En één jongen geeft ook geld uit aan de kapsalon.” De jongen in kwestie: „Maar met kapsalon bedoel ik eten.” Hoekstra: „Heel goed, heel goed. En wat eet je daar dan? Nu ben ik wel heel benieuwd.” De jongen, vol ongeloof: „Het ís eten.” Een deel van de klas kon de rest van de les niet meer ophouden met lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |