Vooral het stukje over dat de sound al in wezen het verhaal zelf is. Sta je te weinig bij stil, maar het klopt perfect.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik tijdens een fietstochtje.
Was interessant, kan het de haters van harte aanraden.
Vind ik eigenlijk wel vrij logisch. Vaak luister je toch ook niet eens naar de tekst?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooral het stukje over dat de sound al in wezen het verhaal zelf is. Sta je te weinig bij stil, maar het klopt perfect.
Ja, maar ik dacht er eigenlijk nooit over na.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel vrij logisch. Vaak luister je toch ook niet eens naar de tekst?
Daar heb je wel vaker last van hahahaha sorry dat ik weer deze grap maak en er weer zo hard om moet lachen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht er eigenlijk nooit over na.
Er is wel stiekem een frikandelbroodje meegenomen van de AH.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar heb je wel vaker last van hahahaha sorry dat ik weer deze grap maak en er weer zo hard om moet lachen.
Als brievenbusmaatschappij?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, Doug Ryder woont blijkbaar in Den Haag tegenwoordig.
Wanneer gaan we er met de WLR-knokploeg naartoe?
Ik geloof dat de hele ploeg in Nederland gevestigd is ondertussen, dus Doug mag niet achterblijven.quote:
Dan had hij beter voor Antwerpen kunnen kiezen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof dat de hele ploeg in Nederland gevestigd is ondertussen, dus Doug mag niet achterblijven.
Of zou het een manier zijn om dichter bij de vrouw van Bobbie Traksel te zijn? Zij werkt als hospitality manager (wat?) voor NTT.
The Hague, wijk in Kaapstad (Zuid-Afrika)quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof dat de hele ploeg in Nederland gevestigd is ondertussen, dus Doug mag niet achterblijven.
Of zou het een manier zijn om dichter bij de vrouw van Bobbie Traksel te zijn? Zij werkt als hospitality manager (wat?) voor NTT.
Klinkt niet slecht.quote:Als hospitality manager ben je verantwoordelijk voor de organisatie van VIP dagen en evenementen bij verschillende wielerkoersen voor partners en sponsoren.
Ik zal ervoor zorgen dat alles tot in de puntjes is geregeld en dat onze partners terug kunnen kijken op een schitterend event!
Nee, hij zegt The Hague, the Netherlands. Zit niet met m'n kloten te spelen!quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
The Hague, wijk in Kaapstad (Zuid-Afrika)
Nee?
De feestcommissie dus.quote:[..]
Klinkt niet slecht.
Ah klassequote:Op woensdag 17 juni 2020 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, hij zegt The Hague, the Netherlands. Zit niet met m'n kloten te spelen!
https://www.instagram.com/tv/CBgSs7ZjkwC/
6:30 en verder
Doug is wereldkampioen open deuren intrappen. Het was weer mooi zonde van m'n tijd, op dit nieuwtje na dan.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ah klasseVerder geen noemenswaardige teksten van Doug?
Gaan ze dan ook een keer Afrikaantjes een contract geven?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doug is wereldkampioen open deuren intrappen. Het was weer mooi zonde van m'n tijd, op dit nieuwtje na dan.
Vision 2020 is mislukt, maar ze willen nog altijd een keer een Afrikaan op het podium van een grote ronde krijgen. Waarvan akte.
Nee, daar had Doug ook nog wel een verklaring over. Het gaat om de punten!quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gaan ze dan ook een keer Afrikaantjes een contract geven?
Ik ben Engeland alleen dankbaar voor Darts, verder een doodvermoeiend kutland.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
De premier Liek is begonnen en men kan weer los op de VAR.
[ afbeelding ]
Misschien kan Erik de Jong zich dan op instrumentale nummers gaan toeleggen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooral het stukje over dat de sound al in wezen het verhaal zelf is. Sta je te weinig bij stil, maar het klopt perfect.
Die van de AH zijn ook wel erg https://youtu.be/SfRZ40tWUpE?t=60quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is wel stiekem een frikandelbroodje meegenomen van de AH.
Hoe kan zo'n horloge nou eigenlijk falen?quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
De premier Liek is begonnen en men kan weer los op de VAR.
[ afbeelding ]
Hawk-Eye Innovations heeft uitleg gegeven over de problemen met de techniek bij de niet toegekende goal van Sheffield United woensdagavond. Volgens het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de doellijntechnologie in de Premier League is het eigenlijk misgegaan door pure pech.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n horloge nou eigenlijk falen?
En LEKKER goedkoop.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die van de AH zijn ook wel erg https://youtu.be/SfRZ40tWUpE?t=60
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |