Heb ik het al eens met mijn arts overgehad. Kon geen kwaad volgens haar en sowieso mag ik sommige medicatie in de ochtend innemen. Maar heb er in het begin voor gekozen dit 's avonds te doen..quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat er in de bijsluiter niet wat je moet doen als je een dosis vergeten bent? Ik moet mijne dan namelijk niet de volgende ochtend alsnog innemen.
Dat vind ik anders best een heftige reactiequote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:44 schreef Bos81 het volgende:
Maar goed, ik neem ze gewoon nu maar in. Het enige wat kan gebeuren is dat ik als een blok in slaap val..
Het is dan ook o.a medicatie waarvan ik meestal rustig wordt en van in slaap zou moeten vallen. Blok in slaap vallen, is misschien ook wat overdreven tbh.. Ik heb ze wel eens per abuis in de ochtend ingenomen en ben toen gewoon gaan werken (realiseerde me pas op het werk, dat ik de verkeerde meds had ingenomen)..quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik anders best een heftige reactie
Nee. zat veilig binnen tijdens het onweer..quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:56 schreef Gruj0 het volgende:
Wie voelt zich ook moe van al het gekut op het werk?
IK niet, bij mij is het werk ook redelijk normaal gebleven tijdens de corona.. Alleen afstand houden en 1 uur later beginnen, om niet iedereen tegelijk te laten beginnen..quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:56 schreef Gruj0 het volgende:
Maar klinkt niet echt als dat je ze dan 's ochtends nog moet nemen als je ze 's avonds bent vergeten toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dan ook o.a medicatie waarvan ik meestal rustig wordt en van in slaap zou moeten vallen. Blok in slaap vallen, is misschien ook wat overdreven tbh.. Ik heb ze wel eens per abuis in de ochtend ingenomen en ben toen gewoon gaan werken (realiseerde me pas op het werk, dat ik de verkeerde meds had ingenomen)..
Kutten op het werk?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:56 schreef Gruj0 het volgende:
Ach ik kan het nu niet meer terugdraaien natuurlijk..quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar klinkt niet echt als dat je ze dan 's ochtends nog moet nemen als je ze 's avonds bent vergeten toch?
Dus straks een lekker middagdutjequote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik kan het nu niet meer terugdraaien natuurlijk..
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit je een heel formulier in te vullen om garantie te claimen. Persoonlijke gegevens tot drie generaties terug ingevuld. Krijg je op de bevestigingspagina deze mededeling:
“Door de huidige omstandigheden zijn we op dit moment niet in staat om e-mail te beantwoorden. Op www.ikea.nl vind je antwoorden op veelgestelde vragen.”
![]()
Nee jij niet nee.quote:
Beter.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK niet, bij mij is het werk ook redelijk normaal gebleven tijdens de corona.. Alleen afstand houden en 1 uur later beginnen, om niet iedereen tegelijk te laten beginnen..
quote:
Wat een flikkers. Net zo'n OV chipkaart geldterugvraagformulier.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit je een heel formulier in te vullen om garantie te claimen. Persoonlijke gegevens tot drie generaties terug ingevuld. Krijg je op de bevestigingspagina deze mededeling:
“Door de huidige omstandigheden zijn we op dit moment niet in staat om e-mail te beantwoorden. Op www.ikea.nl vind je antwoorden op veelgestelde vragen.”
![]()
Je moet ze ook gewoon bellen, dan zeggen ze ook 'je kunt beter gewoon naar de winkel gaan', maar een beetje doordrammen dan lukt het vaak wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Daar krijg je op het eind de mededeling ‘bedankt, we houden je geld’?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat een flikkers. Net zo'n OV chipkaart geldterugvraagformulier.
Nee, maar ze willen wel alle NAW gegevens tot 3 generaties terug.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar krijg je op het eind de mededeling ‘bedankt, we houden je geld’?
Ja, nu moet ik ze gewoon bellen ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ze ook gewoon bellen, dan zeggen ze ook 'je kunt beter gewoon naar de winkel gaan', maar een beetje doordrammen dan lukt het vaak wel.
Mja, dan willen ze misschien checken of het echt jouw kaart is en niet eentje die je hebt gevonden?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nee, maar ze willen wel alle NAW gegevens tot 3 generaties terug.
Terwijl ze om je saldo te tonen alleen het nummer van je kaart nodig hebben. De droeftoeters.
Ja had het een paar weken terug met tuinlampjes van ¤5,- die kapot waren en ik ook nog eens via de webshop had besteld. Eerst gingen ze allemaal moeilijk doen en zeggen dat het voor mij makkelijker was om naar de winkel te gaan want dan kon ik ze gelijk omruilen. Na even wat moeilijk doen gingen ze toch overstag en heb ik ze nu een week of 4 later binnenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik ze gewoon bellen ja.![]()
En niks naar de winkel, ze sturen het maar gewoon op.
Kan allemaal idd. Maar ze vragen buitensporig veel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dan willen ze misschien checken of het echt jouw kaart is en niet eentje die je hebt gevonden?
Ha! Ze dokken maar gewoon voor de verzending.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had het een paar weken terug met tuinlampjes van ¤5,- die kapot waren en ik ook nog eens via de webshop had besteld. Eerst gingen ze allemaal moeilijk doen en zeggen dat het voor mij makkelijker was om naar de winkel te gaan want dan kon ik ze gelijk omruilen. Na even wat moeilijk doen gingen ze toch overstag en heb ik ze nu een week of 4 later binnen
Ja, irritant is dat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kan allemaal idd. Maar ze vragen buitensporig veel.
Ja precies mijn idee, normaal zou ik voor zoiets gewoon even naar de winkel gaan maar had ik nu niet zo'n zin inquote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ha! Ze dokken maar gewoon voor de verzending.Geen trek om nu naar een Ikea-winkel te gaan.
Lust die kat aardbeien dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
de mooie kat van de buren is weer op avontuur en was net hier op terras
nee maar ze was hier nog niet geweestquote:
rozequote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Snel de kat verven en dan tegen de buren zeggen dat je hem nergens hebt gezien.
Pic!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Het s een wat klein uitgevallen noorse boskat. Het zou zo uit zon kattenvoedselreclame kunnen komen.
ja was leukquote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Heb je toch een paar minuten een knap huisdier gehad
Cabriorit gaat doorquote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:40 schreef kwiwi het volgende:
Wolken vedwijnen langzaam, toch nog wat zon vandaag![]()
Vond net een oude videoband van Bassie & Adriaan
Allememaggiesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:40 schreef kwiwi het volgende:
gatverquote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
*zoekt op harige wandelende tak met borsten..
Nu alleen nog een videorecorderquote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:40 schreef kwiwi het volgende:
Ja goed puntquote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu alleen nog een videorecorder
En Adriaan de baron in één seriequote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:47 schreef kwiwi het volgende:
Overigens kwam ik er pas een paar jaar geleden achter dat bassie ook vlugge japie was
Wat wil je doen met een dode nerts dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
al die nertsen die nu geruimd zijn. ze hadden er best 1 aan mij kunnen geven toch
Watquote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Adriaan de baron in één serie
ja dood niets neequote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat wil je doen met een dode nerts dan?
Ze was te ziek door de bestraling?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Ingewikkelde dag vandaag, zusje moest gisteren de bestraling afkappen want ze was al te ziek dus dadelijk maar eens kijken wat ik kan betekenen, koffie met een nymfomane Amerikaanse advocate en zojuist vraagt een collega of ik please please please please van 12:00 tot 14:00 wil aanschuiven in een conf. call waar hij tegenop ziet.
Eerst zelf nog maar een kopje koffie dan
Nee ze krijgt ook eenmaal in de week chemo en dat leek even goed te gaan maar de dag erna was ze daar doodziek van en ze moet nog zes weken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was te ziek door de bestraling?
Ow, bestraling en chemo tegelijkertijd lijkt me ook wel zwaar zegquote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ze krijgt ook eenmaal in de week chemo en dat leek even goed te gaan maar de dag erna was ze daar doodziek van en ze moet nog zes weken.
zou voor je zus kiezen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Ingewikkelde dag vandaag, zusje moest gisteren de bestraling afkappen want ze was al te ziek dus dadelijk maar eens kijken wat ik kan betekenen, koffie met een nymfomane Amerikaanse advocate en zojuist vraagt een collega of ik please please please please van 12:00 tot 14:00 wil aanschuiven in een conf. call waar hij tegenop ziet.
Eerst zelf nog maar een kopje koffie dan
Nee ze proberen zoiets zo lang mogelijk door te zetten anders is het sowieso einde oefening.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow, bestraling en chemo tegelijkertijd lijkt me ook wel zwaar zegGaan ze nu de behandeling bijstellen?
Bij mijn moeder was er nog sprake van dat ze de dosering iets konden aanpassen zodat ze er niet zo ziek van zou worden. Maar goed, daar wordt de behandeling ook minder effectief van natuurlijkquote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ze proberen zoiets zo lang mogelijk door te zetten anders is het sowieso einde oefening.
Ja dat zou wellicht nog een optie zijn, denk dat ze ook flink erop klappen qua dosis omdat ze lichamelijk nog zo sterk en jong is.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn moeder was er nog sprake van dat ze de dosering iets konden aanpassen zodat ze er niet zo ziek van zou worden. Maar goed, daar wordt de behandeling ook minder effectief van natuurlijk![]()
Bah.
Over 100 jaar kijken mensen hoofdschuddend naar dit soort behandelingen, zoals wij nu kijken naar aderlatingen en lobotomies. Maar ja, het is het beste wat we nu hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zou wellicht nog een optie zijn, denk dat ze ook flink erop klappen qua dosis omdat ze lichamelijk nog zo sterk en jong is.
bonttasje maken?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat wil je doen met een dode nerts dan?
Ja laten we het hopen voor de mensen die het dan treft.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over 100 jaar kijken mensen hoofdschuddend naar dit soort behandelingen, zoals wij nu kijken naar aderlatingen en lobotomies. Maar ja, het is het beste wat we nu hebben
Maak eens een foto van je arm zodat wij kunnen beoordelen of je nog langer de zon in moet?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
heb even aan mijn krokante jasje gewerkt, toch wat warm
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maak eens een foto van je arm zodat wij kunnen beoordelen of je nog langer de zon in moet?
Ja alleen al om het kleurtje johquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens het is een arm. broeken weer omhoog.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens het is een arm. broeken weer omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |