Heb ik het al eens met mijn arts overgehad. Kon geen kwaad volgens haar en sowieso mag ik sommige medicatie in de ochtend innemen. Maar heb er in het begin voor gekozen dit 's avonds te doen..quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat er in de bijsluiter niet wat je moet doen als je een dosis vergeten bent? Ik moet mijne dan namelijk niet de volgende ochtend alsnog innemen.
Dat vind ik anders best een heftige reactiequote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:44 schreef Bos81 het volgende:
Maar goed, ik neem ze gewoon nu maar in. Het enige wat kan gebeuren is dat ik als een blok in slaap val..
Het is dan ook o.a medicatie waarvan ik meestal rustig wordt en van in slaap zou moeten vallen. Blok in slaap vallen, is misschien ook wat overdreven tbh.. Ik heb ze wel eens per abuis in de ochtend ingenomen en ben toen gewoon gaan werken (realiseerde me pas op het werk, dat ik de verkeerde meds had ingenomen)..quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik anders best een heftige reactie
Nee. zat veilig binnen tijdens het onweer..quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:56 schreef Gruj0 het volgende:
Wie voelt zich ook moe van al het gekut op het werk?
IK niet, bij mij is het werk ook redelijk normaal gebleven tijdens de corona.. Alleen afstand houden en 1 uur later beginnen, om niet iedereen tegelijk te laten beginnen..quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:56 schreef Gruj0 het volgende:
Maar klinkt niet echt als dat je ze dan 's ochtends nog moet nemen als je ze 's avonds bent vergeten toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dan ook o.a medicatie waarvan ik meestal rustig wordt en van in slaap zou moeten vallen. Blok in slaap vallen, is misschien ook wat overdreven tbh.. Ik heb ze wel eens per abuis in de ochtend ingenomen en ben toen gewoon gaan werken (realiseerde me pas op het werk, dat ik de verkeerde meds had ingenomen)..
Kutten op het werk?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:56 schreef Gruj0 het volgende:
Ach ik kan het nu niet meer terugdraaien natuurlijk..quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar klinkt niet echt als dat je ze dan 's ochtends nog moet nemen als je ze 's avonds bent vergeten toch?
Dus straks een lekker middagdutjequote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik kan het nu niet meer terugdraaien natuurlijk..
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit je een heel formulier in te vullen om garantie te claimen. Persoonlijke gegevens tot drie generaties terug ingevuld. Krijg je op de bevestigingspagina deze mededeling:
“Door de huidige omstandigheden zijn we op dit moment niet in staat om e-mail te beantwoorden. Op www.ikea.nl vind je antwoorden op veelgestelde vragen.”
![]()
Nee jij niet nee.quote:
Beter.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK niet, bij mij is het werk ook redelijk normaal gebleven tijdens de corona.. Alleen afstand houden en 1 uur later beginnen, om niet iedereen tegelijk te laten beginnen..
quote:
Wat een flikkers. Net zo'n OV chipkaart geldterugvraagformulier.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit je een heel formulier in te vullen om garantie te claimen. Persoonlijke gegevens tot drie generaties terug ingevuld. Krijg je op de bevestigingspagina deze mededeling:
“Door de huidige omstandigheden zijn we op dit moment niet in staat om e-mail te beantwoorden. Op www.ikea.nl vind je antwoorden op veelgestelde vragen.”
![]()
Je moet ze ook gewoon bellen, dan zeggen ze ook 'je kunt beter gewoon naar de winkel gaan', maar een beetje doordrammen dan lukt het vaak wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Daar krijg je op het eind de mededeling ‘bedankt, we houden je geld’?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat een flikkers. Net zo'n OV chipkaart geldterugvraagformulier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |