Maar zonder vrouwen krijg je..quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk weer overal voorwaarden aan stellen he![]()
vrouwens
Die kerel post in CUL?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me had een tijdje wat met een kerel die haar bedankte na het klaarkomen
.....
hengstenbalquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar zonder vrouwen krijg je..
Hoe noemde jij dat ook alweer Koen?
Een feestje met alleen mannen?
wist niet eens dat het uberhaupt kon, blocken zonder aboquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blijkbaar kan het alleen als je abbo hebt
nee dat kan dus niet. ik had blijkbaar abbo die nu voorbij isquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist niet eens dat het uberhaupt kon, blocken zonder abo
Mentale block kan altijdquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist niet eens dat het uberhaupt kon, blocken zonder abo
Meer een Reddit typequote:
Ja die in cul ookquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Meer een Reddit type
Maar is 15 jaar terug ofzo
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die bij "rare groepjes" (zie TT) horen denken om een of andere reden ook altijd de koning of koningin van moraliteit te zijn.
Nice.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:11 schreef Molo het volgende:
Ik ga hier op werk maar even wat ordnung muss sein roepen want collega maakt er een teringbende van
Ajuus
laterrrrrquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:11 schreef Molo het volgende:
Ik ga hier op werk maar even wat ordnung muss sein roepen want collega maakt er een teringbende van
Ajuus
Je zei bedankt toen je klaar kwam?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Oefff ik kom ermee weg met mijn fratsen van gisterenavond maar ja dat lag wel in de lijn der verwachting
Oh god, is de footage weer eens "helaas" verloren gegaan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Oefff ik kom ermee weg met mijn fratsen van gisterenavond maar ja dat lag wel in de lijn der verwachting
Wat zijn we er weer allemaal druk meequote:Het standbeeld van Winston Churchill
op Parliament Square in Londen is
vannacht ingepakt.Ook de beelden van
Gandhi en Mandela en de cenotaaf ter
herdenking van de Britse doden uit de
twee wereldoorlogen zijn ingepakt.
De maatregel is genomen om een veldslag
om de beelden tussen antiracisten en
rechtsextremisten te voorkomen.Politie
in volle wapenuitrusting staat paraat
om de beelden te beschermen.
Deze week werden Churchills beeld en
de cenotaaf beklad.Voetbalhooligans
hebben aangekondigd dat ze dit weekend
massaal naar Londen komen om de beelden
tegen antiracisten te beschermen.
Dat hoop ik wel jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god, is de footage weer eens "helaas" verloren gegaan?
Wat leestquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het standbeeld van Winston Churchill
op Parliament Square in Londen is
vannacht ingepakt.Ook de beelden van
Gandhi en Mandela en de cenotaaf ter
herdenking van de Britse doden uit de
wel of geen jas. weet het nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blauwe lucht is niet goed genoeg? Het moet 40 graden zijn?
Heerlijk. Gezellig.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zijn we er weer allemaal druk mee
And so it begins...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga op Teletekst hatenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat leest
dit enorm
irritant. Zo
vervelend
wanneer
mensen
hun tekst
zo afbreken.
is het aan de kust zo veel kouder?quote:
teletekst is ook gewoon internet voor boomersquote:
Live streamen en blackmailen die sloer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voortaan je videomeetings op snapchat doen.
Besttaat dat nog?quote:
ja hier toch nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het wordt 26 graden vandaag, toch?
Zelfs hier!quote:
hier is het al een verstikkende 21 graden.quote:
Ja en straks komt er wel een George Floyd standbeeld, terwijl hij ook geen schoon blazoen heeft...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oke dat is jas temperatuurquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het al een verstikkende 21 graden.
nee?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen jas, je hebt toch geen hangbuik of zo?
Mot je klappen joh reservebelg?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
teletekst is ook gewoon internet voor boomers
je maakt een grapje toch?quote:
Ja, maar het niveau is vaak echt om te janken.. En dan heb ik het nog niet eens over al die spel en stijlfouten die ze maken..quote:
kom vechten dan, opaquote:
Staat Claus dadelijk te wijzen AAAH DU HABST EIN HANGBAUCH, TREKKE DOCH EINE JASSE AN BITTE DU VERHAFTIGES NADDCHENquote:
ben je hier al eens voor naar een dokter geweest?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, wel een dunne jas maar toch jasweer.
Ga als mummie. Kun je altijd nog claimen dat dat traditionele klederdracht is.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, wel een dunne jas maar toch jasweer.
Ga Schots leren joh mafkeesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat Claus dadelijk te wijzen AAAH DU HABST EIN HANGBAUCH, TREKKE DOCH EINE JASSE AN BITTE DU VERHAFTIGES NADDCHEN
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga als mummie. Kun je altijd nog claimen dat dat traditionele klederdracht is.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dat ik beter gedij in tropische klimaten?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je hier al eens voor naar een dokter geweest?
Wedden dat ze dan over die windsels struikelt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
je weet waar adidas de afkorting van is he??quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
kan beter adidas jasje doen dan denk ik
arg waarom doe ik mezelf dit toch ook aan
Is wel ingewikkeld.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan over die windsels struikelt.
ben het vergeten. 2 duitsers toch met nazi sympathy?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je weet waar adidas de afkorting van is he??![]()
dit is gewoon korte broeken weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik beter gedij in tropische klimaten?
Nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben het vergeten. 2 duitsers toch met nazi sympathy?
ik ben geen Hollanderquote:
20 graden en men ligt massaal te bakken op het strand ;Pquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben geen Hollander
Smerige racist
Dan kan Claus tonen hoe galant hij is door haar op te rapenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan over die windsels struikelt.
elke 5 stappenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kan Claus tonen hoe galant hij is door haar op te rapen
Of hij leegt spontaan zijn Walther P38 op zoveel klunzigheid het is en blijft een Duitser hè.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kan Claus tonen hoe galant hij is door haar op te rapen
Goeie test om te zien of hij een beetje geduldig is.Als hij na drie keer struikelen al 'Du Schweinhund' begint te roepen, weet je dat het niks gaat wordenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie test om te zien of hij een beetje geduldig is.Als hij na drie keer struikelen al 'Du Schweinhund' begint te roepen, weet je dat het niks gaat worden
Nou als je zo gaat doen vind ik het niet meer zo leuk hoor US.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of hij leegt spontaan zijn Walther P38 op zoveel klunzigheid het is en blijft een Duitser hè.
maar er was toch iets met nazi's?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef Bos81 het volgende:
Maar BItterbal de naam Adidas is afgeleid van Adolf Dassler de oprichter, Zijn broer zat ook in de zaak (die toen nog niet Adidas heette), maar die is er uitgestapt om zelf PUma op te richten...
als hij een zwarte broek met kisten met witte veters aan heeft ren ik hard wegquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Of hij is een Neonazi en ontvoert hij onze bitterbal als seksslavin naar Hamburg.
Aldi heeft ook zo'n fascinerend verhaal. Eén naam, twee bedrijvenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef Bos81 het volgende:
Maar BItterbal de naam Adidas is afgeleid van Adolf Dassler de oprichter, Zijn broer zat ook in de zaak (die toen nog niet Adidas heette), maar die is er uitgestapt om zelf PUma op te richten...
Hier moet ik je corrigeren. In andere landen bijvoorbeeld Oostenrijk heb je de Höfer. gewoon dezelfde zaak als Aldiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aldi heeft ook zo'n fascinerend verhaal. Eén naam, twee bedrijvenAlleen jammer dat wij Aldi Nord hebben
Met de opkomst van Adolf Hitler in de jaren 1930, werden beide broers lid van de nazipartij, waarbij Rudolf de reputatie van meest fanatieke nazi kreeg.quote:
ze waren inderdaad lid van HItlers partijquote:
Höfer? Die naam ken ik niet? Maar mijn verhaal klopt op zich wel. De twee broers hebben hun bedrijf in de jaren zeventig (dacht ik) opgesplitst in Aldi Süd en Aldi Nord. Wij behoren tot het Nord-gebied. Met minder leuke winkels.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier moet ik je corrigeren. In andere landen bijvoorbeeld Oostenrijk heb je de Höfer. gewoon dezelfde zaak als Aldi
O, dat wist ik niet. Maar Hugo Boss maakte de kostuums voor de officieren.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met de opkomst van Adolf Hitler in de jaren 1930, werden beide broers lid van de nazipartij, waarbij Rudolf de reputatie van meest fanatieke nazi kreeg.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adidas
Adidas ook
elk duits bedrijf dat bestond tijdens de 2e wereldoorlog heeft geleverd aan de nazi's als we ze daar op moeten gaan afrekenen hebben we een probleem denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met de opkomst van Adolf Hitler in de jaren 1930, werden beide broers lid van de nazipartij, waarbij Rudolf de reputatie van meest fanatieke nazi kreeg.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adidas
Adidas ook
Ja, die zat vlak bij mijn hotel in Wenen, gewoon hetzelfde logo en inrichting en ook sommige artikelen die de aldi hier ook verkoopt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Höfer? Die naam ken ik niet? Maar mijn verhaal klopt op zich wel. De twee broers hebben hun bedrijf in de jaren zeventig (dacht ik) opgesplitst in Aldi Süd en Aldi Nord. Wij behoren tot het Nord-gebied. Met minder leuke winkels.
Aldi Hongarije en Suisse zijn ook onderdeel van Hofer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Höfer? Die naam ken ik niet? Maar mijn verhaal klopt op zich wel. De twee broers hebben hun bedrijf in de jaren zeventig (dacht ik) opgesplitst in Aldi Süd en Aldi Nord. Wij behoren tot het Nord-gebied. Met minder leuke winkels.
O, een beetje zoals Primarkt in Ierland Penneys heet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die zat vlak bij mijn hotel in Wenen, gewoon hetzelfde logo en inrichting en ook sommige artikelen die de aldi hier ook verkoopt.
In Hongarije heten de winkels wel gewoon Aldi.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aldi Hongarije en Suisse zijn ook onderdeel van Hofer.
Hofer is een dochteronderneming van Aldi Süd, die zowel Hofer als Aldi winkels in een aantal landen hebben. Was toevallig ooit m’n klant.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije heten de winkels wel gewoon Aldi.Is dat dan een soort franchise-constructie?
quote:In strijd met het advies om drukke plekken te vermijden in verband met het coronavirus, hervat president Trump deze maand zijn massale campagnebijeenkomsten. De duizenden mensen die op 19 juni verwacht worden in Tulsa, in de staat Oklahoma, moeten wel beloven dat ze het campagneteam niet aanklagen als ze daar een besmetting oplopen.
Ach so!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hofer is een dochteronderneming van Aldi Süd, die zowel Hofer als Aldi winkels in een aantal landen hebben. Was toevallig ooit m’n klant.
Maar het gaat er dus helemaal niet om of mensen ziek worden of doodgaan. Zijn eigen aanhangers.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat halsema mag mag ik ook denkt ie.
Had je wat anders verwacht van Trump?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het gaat er dus helemaal niet om of mensen ziek worden of doodgaan. Zijn eigen aanhangers.
Het gaat er alleen maar om om niet aangeklaagd te worden
ik had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat hij de 4 jaar zou vol maken.quote:
Verbazend zijn dit soort dingen allang niet meer neequote:
Dat is dus het verschil tussen een Nederlandse en een Duitse vogelquote:
Zelfs de vogels zijn beter opgevoed over de grensquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil tussen een Nederlandse en een Duitse vogel
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs de vogels zijn beter opgevoed over de grens
Inderdaad. Nederlanders hebben gewoon schijt aan regels.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil tussen een Nederlandse en een Duitse vogel
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1300.
kom net uit de douche. hopen op een good hair day
Ik weet niet of ik wil klikkenquote:
Spannend! En wat vroeg!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1300.
Zuiderpark jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spannend! En wat vroeg!Gaan jullie in het park midgetgolfen?
Douchen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1300.
Genieten ditquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zuiderpark jaOp hs afgesproken. schijt inmiddels wel wat in mijn broek. Al die ongemakkelijkheid
Komt wel goed joh. Hebben jullie ook een picknick ofzo gepland? Anders is de date om 1500 alweer voorbij.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zuiderpark jaOp hs afgesproken. schijt inmiddels wel wat in mijn broek. Al die ongemakkelijkheid
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt wel goed joh. Hebben jullie ook een picknick ofzo gepland? Anders is de date om 1500 alweer voorbij.
Jeps.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als het een bad hairday is? Abort mission?
Om 15:00 de eerste lange zoen, jaaaaah zoenen zoenen zoenenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt wel goed joh. Hebben jullie ook een picknick ofzo gepland? Anders is de date om 1500 alweer voorbij.
Dat wordt dan een hele korte date?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NeeHij zou later nog naar een bbq gaan geloof ik
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om 15:00 de eerste lange zoen, jaaaaah zoenen zoenen zoenen
Om op te scheppen over zijn knappe date optomechanische quantumhydrauliekscriptiequote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NeeHij zou later nog naar een bbq gaan geloof ik
ja dat beter daar dan bij mijquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om op te scheppen over zijn knappe date optomechanische quantumhydrauliekscriptie
Hoezo, volgens mij kun je wel twintig kinderen maken in zes uur tijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wordt dan een hele korte date?
Moest googlen wat een een cenotaaf wasquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar als ze alleen gaan midgetgolfen zijn ze in een uurtje wel uitgedate toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, volgens mij kun je wel twintig kinderen maken in zes uur tijd.
nou ja moeten er nog heen. Geen idee waar het is ;Pquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar als ze alleen gaan midgetgolfen zijn ze in een uurtje wel uitgedate toch?
Ligt eraan hoe goed je bent toch, met alles in 7 slagen gaat het niet zo hardquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar als ze alleen gaan midgetgolfen zijn ze in een uurtje wel uitgedate toch?
Ze kunnen daarna toch nog een drankje doen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
dan heb jue er meestal wel genoeg van ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een uurtje ballen in gaatjes oefenen en dan rampetampenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
kliktaalquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat gaat jullie voertaal worden eigenlijk? Nederlands, Engels, Duits, kliktaal?
Na een uur? Ik heb eerste dates gehad die duurden een uur of 9quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan heb jue er meestal wel genoeg van ja.
En als de gesprekken al over zijn dan is dat een mooi moment er een einde aan te maken
Beetje tegenover het hertenkamp, maar als je met de tram gaat heb je ook nog wel een leuke wandeling door het park.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja moeten er nog heen. Geen idee waar het is ;P
ja tram negenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje tegenover het hertenkamp, maar als je met de tram gaat heb je ook nog wel een leuke wandeling door het park.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan heb jue er meestal wel genoeg van ja.
En als de gesprekken al over zijn dan is dat een mooi moment er een einde aan te maken
ik heb wel eens een blind date gehad die in minder dan een uurtje klaar wasquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Na een uur? Ik heb eerste dates gehad die duurden een uur of 9
Ja soms klikt het gewoon niet dan kun je maar beter snel wegwezenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb wel eens een blind date gehad die in minder dan een uurtje klaar was
woont ie in de buurt ook?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
had scooter ook nog in gedachte maar ja je weet niet wat voor type het is dus dat kan altijd ongemakkelijk worden
Mevrouw Koen belde of je naar huis wilde komen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb wel eens een blind date gehad die in minder dan een uurtje klaar was
Weet jij of ze daar openbare camera's met livestream beelden hebben?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje tegenover het hertenkamp, maar als je met de tram gaat heb je ook nog wel een leuke wandeling door het park.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mevrouw Koen belde of je naar huis wilde komen?
er was ook een tijd dat die nog niet uitgevonden wasquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mevrouw Koen belde of je naar huis wilde komen?
Club.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik op de golstick doen toch? vergeet de hele tijd dat woord
Weeniet. Prikt zo lastigquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik op de golstick doen toch? vergeet de hele tijd dat woord
Dat ding op het dakje van dat kraampje, is dat een raketwerper?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
De kinderen van mijn werk.
[ afbeelding ]
Je kan het op de foto niet zo goed zien maar uit de bek van de grote monster eend bungelen legobeentjes.
En ja ik kan de grondplaat wel eens schoonmaken inderdaad.
Hotdog.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ding op het dakje van dat kraampje, is dat een raketwerper?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ding op het dakje van dat kraampje, is dat een raketwerper?
zo dan, goede servicequote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn ipad is terugOf terug, het is een ganz neue
die site weiger ik aan te klikkenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/n(...)erlaag-blijft-zitten
Oh nicequote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn ipad is terugOf terug, het is een ganz neue
Het is een scenario dat je niet verwacht in een democratisch land maar in de Verenigde Staten neemt de vrees toe dat zittend president Donald Trump zal weigeren plaats te maken mocht hij in november de verkiezingen verliezen. Een hoogleraar recht is in de wetgeving gedoken om uit te zoeken wat er zo’n situatie gebeurt en ontdekte dat er helemaal niets voor geregeld is. De overdracht van de macht wordt door de wetgever gezien als een vanzelfsprekend iets en gaat uit van de goede wil van winnaar en verliezer.quote:
Zou wel echt bizar zijn als dat nodig is.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/n(...)erlaag-blijft-zitten
Thanksquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is een scenario dat je niet verwacht in een democratisch land maar in de Verenigde Staten neemt de vrees toe dat zittend president Donald Trump zal weigeren plaats te maken mocht hij in november de verkiezingen verliezen. Een hoogleraar recht is in de wetgeving gedoken om uit te zoeken wat er zo’n situatie gebeurt en ontdekte dat er helemaal niets voor geregeld is. De overdracht van de macht wordt door de wetgever gezien als een vanzelfsprekend iets en gaat uit van de goede wil van winnaar en verliezer.
Velen denken dat het Hooggerechtshof in zo’n geval uiteindelijk beslist maar dat is nergens vastgelegd. In 2000 toen George W. Bush bij een discutabele uitslag de overwinning opeiste, was het uiteindelijk zijn tegenstrever de Democraat Al Gore die voor de lieve vrede zijn verlies toegaf. Mocht Trump blijven zitten dan is volstrekt onduidelijk wat er in die situatie gaat gebeuren.
Lawrence Douglas stelt in zijn boek Will He Go? Trump and the Looming Election Meltdown in 2020 dat Trump nu al aanstuurt op een claim van verkiezingsfraude. De jurist verwacht dat vanwege de coronacrisis veel kiezers per post zullen stemmen. Daarom, stelt hij, verklaart Trump vrijwel dagelijks dat stemmen per post fraude in de hand werkt. Mocht hij in november verliezen met een kleine marge dan kan hij dat gebruiken om zijn positie niet prijs te willen geven.
There is NO WAY (ZERO!) that Mail-In Ballots will be anything less than substantially fraudulent. Mail boxes will be robbed, ballots will be forged & even illegally printed out & fraudulently signed. The Governor of California is sending Ballots to millions of people, anyone…..
— Donald J. Trump (@:realDonaldTrump) May 26, 2020
Joe Biden is inderdaad bevreesd dat Trump de uitslag zal gaan kapen, zegt hij in een interview met The Daily Show.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee joh, ben je veel te nieuwsgierig voor
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is een scenario dat je niet verwacht in een democratisch land maar in de Verenigde Staten neemt de vrees toe dat zittend president Donald Trump zal weigeren plaats te maken mocht hij in november de verkiezingen verliezen. Een hoogleraar recht is in de wetgeving gedoken om uit te zoeken wat er zo’n situatie gebeurt en ontdekte dat er helemaal niets voor geregeld is. De overdracht van de macht wordt door de wetgever gezien als een vanzelfsprekend iets en gaat uit van de goede wil van winnaar en verliezer.
Velen denken dat het Hooggerechtshof in zo’n geval uiteindelijk beslist maar dat is nergens vastgelegd. In 2000 toen George W. Bush bij een discutabele uitslag de overwinning opeiste, was het uiteindelijk zijn tegenstrever de Democraat Al Gore die voor de lieve vrede zijn verlies toegaf. Mocht Trump blijven zitten dan is volstrekt onduidelijk wat er in die situatie gaat gebeuren.
Lawrence Douglas stelt in zijn boek Will He Go? Trump and the Looming Election Meltdown in 2020 dat Trump nu al aanstuurt op een claim van verkiezingsfraude. De jurist verwacht dat vanwege de coronacrisis veel kiezers per post zullen stemmen. Daarom, stelt hij, verklaart Trump vrijwel dagelijks dat stemmen per post fraude in de hand werkt. Mocht hij in november verliezen met een kleine marge dan kan hij dat gebruiken om zijn positie niet prijs te willen geven.
There is NO WAY (ZERO!) that Mail-In Ballots will be anything less than substantially fraudulent. Mail boxes will be robbed, ballots will be forged & even illegally printed out & fraudulently signed. The Governor of California is sending Ballots to millions of people, anyone…..
— Donald J. Trump (@:realDonaldTrump) May 26, 2020
Joe Biden is inderdaad bevreesd dat Trump de uitslag zal gaan kapen, zegt hij in een interview met The Daily Show.
serieusquote:
je kan ook naar Groningen verhuizen, daar hadden ze kennelijk al moeite genoeg zwarten te vinden voor de BLM demonstratiequote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
Denk toch dat ik naar Schotland terug moet verhuizen, als daar een neger in het dorp rondloopt dan gaat iedereen met stenen gooien en sturen we de honden erachteraan
Heb je daar nog ergens een verlaten stal of portiershuisje waar ik kan wonen. Niet vanwege die negers, maar gewoon omdat Schotlandquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
Denk toch dat ik naar Schotland terug moet verhuizen, als daar een neger in het dorp rondloopt dan gaat iedereen met stenen gooien en sturen we de honden erachteraan
U krijgt de master bedroom.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je daar nog ergens een verlaten stal of portiershuisje waar ik kan wonen. Niet vanwege die negers, maar gewoon omdat Schotlandis?
Wie doet dat nou op een date.. eerder komenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi op tijd, sta je op HS te wachten en zit je haar goed?
Ze gaan midgetgolfen bij de hertenkamp! Heb je je camera mee?quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi op tijd, sta je op HS te wachten
quote:en zit je haar goed?
Ja, alleen landschappelijk is Groningen wat minder aantrekkelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:27 schreef Koen66 het volgende:
Oost Groningen lijkt me net zo koud nat en winderig als Schotland
Dankje US. Dat het even duidelijk is.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat vrouwen dat haten?
Ja weet ik ook alleen maar omdat ik dat eenmaal flikte, kreeg de wind van voren, nog wel hele nacht seks gehad.quote:
Jammer dan. Hij moet ook op tijd bieries lurken met zijn matties natuurlijk. Meer te doen vandaag. Ik snap dat welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen ook hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Consider it carved in stone.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een eigen huisje lijkt me rustiger.
zelfs ik ken dat gevoel nogquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het komt goed.
Maar ik snap hoe je je voelt![]()
Eerste keer sinds 2015 dat ik een jaar niet in Engeland benquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste keer sinds 2016 dat ik niet in het voorjaar in Schotland ben eigenlijkNou ja, kan Corona de schuld geven gelukkig
Gelukkig was ik in januari in Londen, Durham, Newcastle en in Hullquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerste keer sinds 2015 dat ik een jaar niet in Engeland ben
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeps er viel een stukje in m’n shirt...
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeps er viel een stukje in m’n shirt...
als ik d'r berichten uit het verleden zag is ze die omgeving gewendquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
rip bitterbal
alleen al het naar HS durven lopen
Je hebt ook mafkezen die "HoofdStation" zo noemen. Daarbij bedoelende Groningen.quote:
Altijd handig om te weten voor een datequote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
aan de reaxties van de mannen op straat af te lezen zie k er best oke uit
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
@Bos81 opschieten nu!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
@:Bos81, ok begin maar met de fotorapportage hoor
Sissen ze?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Soort van graadmeterquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd handig om te weten voor een date
this post is worthless without picsquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Die is niet nerveus.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je al ergens een nerveuze Duitser?
Nee wel een erg nerveuze snackquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je al ergens een nerveuze Duitser?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je bij Smullers door de ruitjes van de automatiek te loeren?
Naar een schichtige picanto.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je bij Smullers door de ruitjes van de automatiek te loeren?
Ow.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige types zijn niet snel nerveus.
Zouden ze het al doen nu?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is missing in action. Dus ik denk dat Claus is gearriveerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |