Maar zonder vrouwen krijg je..quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk weer overal voorwaarden aan stellen he![]()
vrouwens
Die kerel post in CUL?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me had een tijdje wat met een kerel die haar bedankte na het klaarkomen
.....
hengstenbalquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar zonder vrouwen krijg je..
Hoe noemde jij dat ook alweer Koen?
Een feestje met alleen mannen?
wist niet eens dat het uberhaupt kon, blocken zonder aboquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blijkbaar kan het alleen als je abbo hebt
nee dat kan dus niet. ik had blijkbaar abbo die nu voorbij isquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist niet eens dat het uberhaupt kon, blocken zonder abo
Mentale block kan altijdquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist niet eens dat het uberhaupt kon, blocken zonder abo
Meer een Reddit typequote:
Ja die in cul ookquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Meer een Reddit type
Maar is 15 jaar terug ofzo
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die bij "rare groepjes" (zie TT) horen denken om een of andere reden ook altijd de koning of koningin van moraliteit te zijn.
Nice.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:11 schreef Molo het volgende:
Ik ga hier op werk maar even wat ordnung muss sein roepen want collega maakt er een teringbende van
Ajuus
laterrrrrquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:11 schreef Molo het volgende:
Ik ga hier op werk maar even wat ordnung muss sein roepen want collega maakt er een teringbende van
Ajuus
Je zei bedankt toen je klaar kwam?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Oefff ik kom ermee weg met mijn fratsen van gisterenavond maar ja dat lag wel in de lijn der verwachting
Oh god, is de footage weer eens "helaas" verloren gegaan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Oefff ik kom ermee weg met mijn fratsen van gisterenavond maar ja dat lag wel in de lijn der verwachting
Wat zijn we er weer allemaal druk meequote:Het standbeeld van Winston Churchill
op Parliament Square in Londen is
vannacht ingepakt.Ook de beelden van
Gandhi en Mandela en de cenotaaf ter
herdenking van de Britse doden uit de
twee wereldoorlogen zijn ingepakt.
De maatregel is genomen om een veldslag
om de beelden tussen antiracisten en
rechtsextremisten te voorkomen.Politie
in volle wapenuitrusting staat paraat
om de beelden te beschermen.
Deze week werden Churchills beeld en
de cenotaaf beklad.Voetbalhooligans
hebben aangekondigd dat ze dit weekend
massaal naar Londen komen om de beelden
tegen antiracisten te beschermen.
Dat hoop ik wel jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god, is de footage weer eens "helaas" verloren gegaan?
Wat leestquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het standbeeld van Winston Churchill
op Parliament Square in Londen is
vannacht ingepakt.Ook de beelden van
Gandhi en Mandela en de cenotaaf ter
herdenking van de Britse doden uit de
wel of geen jas. weet het nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blauwe lucht is niet goed genoeg? Het moet 40 graden zijn?
Heerlijk. Gezellig.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zijn we er weer allemaal druk mee
And so it begins...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga op Teletekst hatenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat leest
dit enorm
irritant. Zo
vervelend
wanneer
mensen
hun tekst
zo afbreken.
is het aan de kust zo veel kouder?quote:
teletekst is ook gewoon internet voor boomersquote:
Live streamen en blackmailen die sloer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voortaan je videomeetings op snapchat doen.
Besttaat dat nog?quote:
ja hier toch nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het wordt 26 graden vandaag, toch?
Zelfs hier!quote:
hier is het al een verstikkende 21 graden.quote:
Ja en straks komt er wel een George Floyd standbeeld, terwijl hij ook geen schoon blazoen heeft...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oke dat is jas temperatuurquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het al een verstikkende 21 graden.
nee?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen jas, je hebt toch geen hangbuik of zo?
Mot je klappen joh reservebelg?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
teletekst is ook gewoon internet voor boomers
je maakt een grapje toch?quote:
Ja, maar het niveau is vaak echt om te janken.. En dan heb ik het nog niet eens over al die spel en stijlfouten die ze maken..quote:
kom vechten dan, opaquote:
Staat Claus dadelijk te wijzen AAAH DU HABST EIN HANGBAUCH, TREKKE DOCH EINE JASSE AN BITTE DU VERHAFTIGES NADDCHENquote:
ben je hier al eens voor naar een dokter geweest?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, wel een dunne jas maar toch jasweer.
Ga als mummie. Kun je altijd nog claimen dat dat traditionele klederdracht is.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, wel een dunne jas maar toch jasweer.
Ga Schots leren joh mafkeesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat Claus dadelijk te wijzen AAAH DU HABST EIN HANGBAUCH, TREKKE DOCH EINE JASSE AN BITTE DU VERHAFTIGES NADDCHEN
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga als mummie. Kun je altijd nog claimen dat dat traditionele klederdracht is.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dat ik beter gedij in tropische klimaten?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je hier al eens voor naar een dokter geweest?
Wedden dat ze dan over die windsels struikelt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
je weet waar adidas de afkorting van is he??quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
kan beter adidas jasje doen dan denk ik
arg waarom doe ik mezelf dit toch ook aan
Is wel ingewikkeld.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan over die windsels struikelt.
ben het vergeten. 2 duitsers toch met nazi sympathy?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je weet waar adidas de afkorting van is he??![]()
dit is gewoon korte broeken weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik beter gedij in tropische klimaten?
Nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben het vergeten. 2 duitsers toch met nazi sympathy?
ik ben geen Hollanderquote:
20 graden en men ligt massaal te bakken op het strand ;Pquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben geen Hollander
Smerige racist
Dan kan Claus tonen hoe galant hij is door haar op te rapenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan over die windsels struikelt.
elke 5 stappenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kan Claus tonen hoe galant hij is door haar op te rapen
Of hij leegt spontaan zijn Walther P38 op zoveel klunzigheid het is en blijft een Duitser hè.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kan Claus tonen hoe galant hij is door haar op te rapen
Goeie test om te zien of hij een beetje geduldig is.Als hij na drie keer struikelen al 'Du Schweinhund' begint te roepen, weet je dat het niks gaat wordenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie test om te zien of hij een beetje geduldig is.Als hij na drie keer struikelen al 'Du Schweinhund' begint te roepen, weet je dat het niks gaat worden
Nou als je zo gaat doen vind ik het niet meer zo leuk hoor US.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of hij leegt spontaan zijn Walther P38 op zoveel klunzigheid het is en blijft een Duitser hè.
maar er was toch iets met nazi's?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef Bos81 het volgende:
Maar BItterbal de naam Adidas is afgeleid van Adolf Dassler de oprichter, Zijn broer zat ook in de zaak (die toen nog niet Adidas heette), maar die is er uitgestapt om zelf PUma op te richten...
als hij een zwarte broek met kisten met witte veters aan heeft ren ik hard wegquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Of hij is een Neonazi en ontvoert hij onze bitterbal als seksslavin naar Hamburg.
Aldi heeft ook zo'n fascinerend verhaal. Eén naam, twee bedrijvenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:30 schreef Bos81 het volgende:
Maar BItterbal de naam Adidas is afgeleid van Adolf Dassler de oprichter, Zijn broer zat ook in de zaak (die toen nog niet Adidas heette), maar die is er uitgestapt om zelf PUma op te richten...
Hier moet ik je corrigeren. In andere landen bijvoorbeeld Oostenrijk heb je de Höfer. gewoon dezelfde zaak als Aldiquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aldi heeft ook zo'n fascinerend verhaal. Eén naam, twee bedrijvenAlleen jammer dat wij Aldi Nord hebben
Met de opkomst van Adolf Hitler in de jaren 1930, werden beide broers lid van de nazipartij, waarbij Rudolf de reputatie van meest fanatieke nazi kreeg.quote:
ze waren inderdaad lid van HItlers partijquote:
Höfer? Die naam ken ik niet? Maar mijn verhaal klopt op zich wel. De twee broers hebben hun bedrijf in de jaren zeventig (dacht ik) opgesplitst in Aldi Süd en Aldi Nord. Wij behoren tot het Nord-gebied. Met minder leuke winkels.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier moet ik je corrigeren. In andere landen bijvoorbeeld Oostenrijk heb je de Höfer. gewoon dezelfde zaak als Aldi
O, dat wist ik niet. Maar Hugo Boss maakte de kostuums voor de officieren.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met de opkomst van Adolf Hitler in de jaren 1930, werden beide broers lid van de nazipartij, waarbij Rudolf de reputatie van meest fanatieke nazi kreeg.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adidas
Adidas ook
elk duits bedrijf dat bestond tijdens de 2e wereldoorlog heeft geleverd aan de nazi's als we ze daar op moeten gaan afrekenen hebben we een probleem denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met de opkomst van Adolf Hitler in de jaren 1930, werden beide broers lid van de nazipartij, waarbij Rudolf de reputatie van meest fanatieke nazi kreeg.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adidas
Adidas ook
Ja, die zat vlak bij mijn hotel in Wenen, gewoon hetzelfde logo en inrichting en ook sommige artikelen die de aldi hier ook verkoopt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Höfer? Die naam ken ik niet? Maar mijn verhaal klopt op zich wel. De twee broers hebben hun bedrijf in de jaren zeventig (dacht ik) opgesplitst in Aldi Süd en Aldi Nord. Wij behoren tot het Nord-gebied. Met minder leuke winkels.
Aldi Hongarije en Suisse zijn ook onderdeel van Hofer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Höfer? Die naam ken ik niet? Maar mijn verhaal klopt op zich wel. De twee broers hebben hun bedrijf in de jaren zeventig (dacht ik) opgesplitst in Aldi Süd en Aldi Nord. Wij behoren tot het Nord-gebied. Met minder leuke winkels.
O, een beetje zoals Primarkt in Ierland Penneys heet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die zat vlak bij mijn hotel in Wenen, gewoon hetzelfde logo en inrichting en ook sommige artikelen die de aldi hier ook verkoopt.
In Hongarije heten de winkels wel gewoon Aldi.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aldi Hongarije en Suisse zijn ook onderdeel van Hofer.
Hofer is een dochteronderneming van Aldi Süd, die zowel Hofer als Aldi winkels in een aantal landen hebben. Was toevallig ooit m’n klant.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije heten de winkels wel gewoon Aldi.Is dat dan een soort franchise-constructie?
quote:In strijd met het advies om drukke plekken te vermijden in verband met het coronavirus, hervat president Trump deze maand zijn massale campagnebijeenkomsten. De duizenden mensen die op 19 juni verwacht worden in Tulsa, in de staat Oklahoma, moeten wel beloven dat ze het campagneteam niet aanklagen als ze daar een besmetting oplopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |