SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat we nog niet weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS5 specificaties:
Bron:Sony
Mark Cerny geeft uitleg over de PS5:
De PS5-controller genaamd de DualSense:
Meer informatie is hier te vinden over de controller:
https://blog.playstation.(...)r-for-playstation-5/
Aangekondigde games (dit aantal zal snel toenemen):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dev-kits
Links naar de vorige delen: Topicreeks: [PS5#1] Waar de eerste geruchten aankomen
Kusjedoei
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Is dit niet de vage game waarvan er een tijd terug een trailer was?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ziet er wel vet uit ditOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Me wants.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Yup. Tokyo Ghost somethingquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:36 schreef Jimbo het volgende:
Is dit niet de vage game waarvan er een tijd terug een trailer was?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Vind het meh0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Dat was geen Engels hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een generatie dat nog steeds geen Engels kan.
Anno 2020 dit. SAD.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Setting is wel tof, maar ik ben niet overtuigd qua gameplayThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
hele vage game, wel quasi potentie denk je ook niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Real-time Shin Megami Tensei.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Echt precies dit!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Setting is wel tof, maar ik ben niet overtuigd qua gameplay![]()
prollquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hele vage game, wel quasi potentie denk je ook niet?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
ah nog een vage game...
indie alertOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wth is dit xdOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Het is zo slecht allemaal dat je dit soort shit op je 'misschien wel potentie' lijstje zet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hele vage game, wel quasi potentie denk je ook niet?
#sonyfailThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
er zijn maar 2 superbrothersluigi en mario
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |