Dat was het plan ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan eet je maar een boterham.
Ik weet niet of badr banaan eet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Badr eet geen banaan
Of eet jij badrs banaan niet?
Rinus moet zijn muil houden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Zoals rinus ooit zong. Eet veel bananen, bananen zijn gezond.
Ik een die tomaat met suiker eet op een boterhamquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die kiwi op een boterham eet. Ongelogen!
Watquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die kiwi op een boterham eet. Ongelogen!
Ja, dat schijnt naar aardbeien te smakenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik een die tomaat met suiker eet op een boterham
Wtf?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt naar aardbeien te smaken
Oh ja dat aten we vroegah thuis ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik een die tomaat met suiker eet op een boterham
Is wellicht iets voor bitterbal. hoeft ze geen wormen te eten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tomaat met suiker smaakt naar aardbei. Heb ik van horen zeggen. Nooit zelf geprobeerd.
Nou de aarbeien zijn einde verhaal nu er ook een duif het op heeft voorzien.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wellicht iets voor bitterbal. hoeft ze geen wormen te eten.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
Misschien kan bitterbal wel achtergrond dansen.
Zou die de wormen of de aardbeien eten?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de aarbeien zijn einde verhaal nu er ook een duif het op heeft voorzien.
ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die de wormen of de aardbeien eten?
Je hebt er een seks speeltje gegeven?quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een kadootje gekocht voor buufje maar ze is er een beetje meh om
Foto van jezelf?quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een kadootje gekocht voor buufje maar ze is er een beetje meh om
Geloof je nu echt dat als je mij hebt om mee te spelen dat je zoiets nog nodig hebt?quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt er een seks speeltje gegeven?
Knoblauch waffelquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
ik gooi altijd een shitload knoflook op die groente maar dat heb ik nu niet goed overdacht
Niet van mezelf...quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon real size kartonnen afbeelding van jezelf?
Veel te warm.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
We kunnen mee doen als fokkers
https://www.funx.nl/news/(...)oGJnP5qjjuMbwpK8z6hM
quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
Nou laat je me weten wanneer je op de buis te zien bent?quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
ik zeg we kwiwiquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou laat je me weten wanneer je op de buis te zien bent?
Een blaadje van de boom.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Vaag, ik heb zo'n sinaasappelboom en die staat in een pot en daar zit al weken een wesp in om een nestje te maken en die was zo lekker druk bezig dat ik het zielig vond om hem dood te maken
Druk druk druk een holletje aan het graven![]()
Nu was ik dat een beetje vergeten en geef ik dat boompje net water, vliegt die wesp ineens dik en boos weg uit dat holletje met een enorm groen ding onderaan zijn poten, wat is dat nou weer?
wat een kut artikel:quote:
"HeT VerSchrIkKeliJkE hOrrOrVerHaAL"quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een kut artikel:
Het zit Zineb vooral dwars dat de Albert Heijn geen oplossingen heeft geboden. “Ze vroeg aan de telefoon of ze nog iets voor mij kon betekenen. Ik kaatste de vraag terug, wat kan AH hierin voor mij betekenen?” Daar heeft Zineb geen antwoord meer op gekregen.”Niet eens een daag of sterkte.”
Slachtofferolletje dus.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een kut artikel:
Het zit Zineb vooral dwars dat de Albert Heijn geen oplossingen heeft geboden. “Ze vroeg aan de telefoon of ze nog iets voor mij kon betekenen. Ik kaatste de vraag terug, wat kan AH hierin voor mij betekenen?” Daar heeft Zineb geen antwoord meer op gekregen.”Niet eens een daag of sterkte.”
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
De avond moet wel met zijn hoofd op een staak eindigen natuurlijk. Sta je niet altijd bij stil maar Claus is morgenavond wel gewoon finito terminado natuurlijk
thnx! Fijne avondquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:50 schreef Karzai het volgende:
Eten daarna verder luieren, fijne avond mensen
En succes met de dates morgen dames, veel plezier
ff quotenquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk niet dat ik een echte Kalimba ga kopen
waarom als ik met windows de opdracht geef de update te downloaden doet dat niet gelijk en gaat die eerst in pending? Moet die de update eerst van een server halen ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens weer lekker 4000 stappen gelopenOm de andere begraafplaats heen. Mijn kaart met straatjes moet weer uitgebreid worden want ik ga aan alle kanten over de grenzen heen
Geen idee, kan best dat ie dat dan voor vannacht plant of zo.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom als ik met windows de opdracht geef de update te downloaden doet dat niet gelijk en gaat die eerst in pending? Moet die de update eerst van een server halen ofzo?
Sterkte met je dode muis.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een kut artikel:
daaagquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga op het balkon zitten en een Warsteinertje doppen. Sterkte, daag
Wat verwacht ze dan, dat ze een nieuwe auto krijgt of elke maand duizend euro tot haar dood? Een half uur onbeperkt shoppen?quote:
Heet ik Zineb?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat verwacht ze dan, dat ze een nieuwe auto krijgt of elke maand duizend euro tot haar dood? Een half uur onbeperkt shoppen?
Als je dan weer naar buiten durft? ::Pquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Corrie en Gerrie. Wij zetten later echt het bejaardentehuis op stelten.
Ik ben net bij de Hema geweest! Alleen zal die tegen die tijd niet meer bestaan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dan weer naar buiten durft? ::P
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben net bij de Hema geweest! Alleen zal die tegen die tijd niet meer bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |