Dat was het plan ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan eet je maar een boterham.
Ik weet niet of badr banaan eet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Badr eet geen banaan
Of eet jij badrs banaan niet?
Rinus moet zijn muil houden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Zoals rinus ooit zong. Eet veel bananen, bananen zijn gezond.
Ik een die tomaat met suiker eet op een boterhamquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die kiwi op een boterham eet. Ongelogen!
Watquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die kiwi op een boterham eet. Ongelogen!
Ja, dat schijnt naar aardbeien te smakenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik een die tomaat met suiker eet op een boterham
Wtf?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt naar aardbeien te smaken
Oh ja dat aten we vroegah thuis ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik een die tomaat met suiker eet op een boterham
Is wellicht iets voor bitterbal. hoeft ze geen wormen te eten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tomaat met suiker smaakt naar aardbei. Heb ik van horen zeggen. Nooit zelf geprobeerd.
Nou de aarbeien zijn einde verhaal nu er ook een duif het op heeft voorzien.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wellicht iets voor bitterbal. hoeft ze geen wormen te eten.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
Misschien kan bitterbal wel achtergrond dansen.
Zou die de wormen of de aardbeien eten?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de aarbeien zijn einde verhaal nu er ook een duif het op heeft voorzien.
ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die de wormen of de aardbeien eten?
Je hebt er een seks speeltje gegeven?quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een kadootje gekocht voor buufje maar ze is er een beetje meh om
Foto van jezelf?quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een kadootje gekocht voor buufje maar ze is er een beetje meh om
Geloof je nu echt dat als je mij hebt om mee te spelen dat je zoiets nog nodig hebt?quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt er een seks speeltje gegeven?
Knoblauch waffelquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
ik gooi altijd een shitload knoflook op die groente maar dat heb ik nu niet goed overdacht
Niet van mezelf...quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon real size kartonnen afbeelding van jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |