Bol gaat hier weinig fout mee eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bol haal ik hem sowieso niet.
Bij mijn Pro was er iets fout gegaan bij Bol en heb ik een aantal dagen moeten wachten tot ik hem uiteindelijk in huis had.
Ik haal hem tzt wel fysiek bij Gamemania, Nedgame of Intertoys.
Ik had van m'n werk een tegoedbon gekregen voor CoolBlue van ¤100. Had 'm verstampt en weggeflikkerd omdat ik dacht dat 't gewoon kartonnen afval/reclame was aangezien het daar ook op lijktquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bol gaat hier weinig fout mee eigenlijk
Wehkamp is ook altijd wel lief <3
Coolblue is sowieso voor mij de plek waar ik hem kan halen, flinke lading aan korting(sbonnen) daar nog, dusja snelle keuze
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik had van m'n werk een tegoedbon gekregen voor CoolBlue van ¤100. Had 'm verstampt en weggeflikkerd omdat ik dacht dat 't gewoon kartonnen afval/reclame was aangezien het daar ook op lijktKwam er net op tijd achter fjuuwwww
Jawel was net op tijd met uit oud papier vissenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]lul
Heb je de code ook niet meer? DAn kan je ze vast ff mailen
Kan je mooi een ps5 voor 499 scorenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel was net op tijd met uit oud papier vissen
HYPED AS FUCK Gquote:
Die site hebben ze al tijden. Ik denk ook niet dat ze direct live gaan. Misschien in de loop van morgen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:06 schreef Jimbo het volgende:
https://www.bol.com/nl/i/(...)=CPS&utm_content=txl
vanavond preorders live bij bol?
Zodra ze online staan kunnen ze van mij een pre-order verwachtenquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die site hebben ze al tijden. Ik denk ook niet dat ze direct live gaan. Misschien in de loop van morgen?
Als je achteraf kunt betalen bij Bol (niet altijd mogelijk met dure preorders) doe ik het ook.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zodra ze online staan kunnen ze van mij een pre-order verwachten
Kon vroeger nog wel bij bol.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je achteraf kunt betalen bij Bol (niet altijd mogelijk met dure preorders) doe ik het ook.
Oeh ja, gowquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Games
Nieuwe Ratchet in de stijl van Crack in Time
God of War 2
Dikke jrpg, kan FFXVI zijn maar iets anders is ook goed
Console
Led verlichting in de console
Een snel menu, minimalistisch
BC die ook regiovrij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |