de fotografequote:Op donderdag 11 juni 2020 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Van wie is die slip op je Funda pagina dan?
Zie, omschrijft die lillijke banden en dito oma-ondergoed veel beter.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
Beige is wel een lelijke onbestemde kleur
Waarom kijk je naar oma-ondergoed?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie, omschrijft die lillijke banden en dito oma-ondergoed veel beter.
Blijkbaar een nieuw item wat gepushed werd op mijn Facebook.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar oma-ondergoed?
Dat is ook niet voor iedereen hetzelfde! En "huidskleur" wel! Of zou het moeten zijn in ieder geval!!quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:43 schreef gianni61 het volgende:
sommige kleuren hebben ook gewoon domme namen, maar ja, je kunt je pot verf moeilijk volle babyluier of ochtendurine noemen
Viel mijnwet enigszins schuldig voor de slaven periode in de gouden eeuw. Hoop dat het hiermee wel is afgekocht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Zie het als Wiedergutmachung.
Daarom gewoon RAL.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook niet voor iedereen hetzelfde! En "huidskleur" wel! Of zou het moeten zijn in ieder geval!!
*Rent hard weg
Weet je hoeveel kleuren dat zijn?quote:
alleen jammer dat ral kleuren ook vaak afwijken.quote:
In het geval van iets specifieks als babypoep?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kleuren dat zijn?
Waarom niet gewoon die 6 basiskleuren en dan alles wat op rood lijkt, "ongeveer rood" noemen... en dan voor de rest ook.
Waarom alles zo moeilijk maken.
Dat verdient geen kleur, maar een omschrijving. Ik denk aan 'Goor' of zo?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het geval van iets specifieks als babypoep?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Liesje - kinderopvang en plantenzaak
Buda - burgemeester
Molo - huisarts, slager des duivels
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Kwiwi - architecte en agente
Bitterbal - serveerster Gulzige Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Karzai - chefkok Gulzige Gerbil
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Koen - nachtwaker & brugwachter
Bos - bostpode & hontenuitlater
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
IJsdraakje - spellingsnazi
LTVDK - opzichter van L'Estate Bitterboulette
crv - wijnboer
Amarantha - koffieshop exploitatie
CherryLips - cavia trainer
RockNijntje - programmerende nomade
Haags - beroepsweigeraar
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
Mschol - Lego Kluizenaar.
Friemelaar - Vuilnisman
DerRabbit - beroepshipster
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Toekito - Gameshop
-Miauw- Stadsgids en schrijver van parfum- en verfomschrijvingen
Arch-Indar - Sportinstructeur
DW457 - Eigenaar platenzaak
Ja, net wat voor materiaal het is ook.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen jammer dat ral kleuren ook vaak afwijken.
Als je 1 ral code zoekt krijg je meerdere verschillende tinten
Hebbie afrikaantjes? Karma punten als je die in huis neemt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:56 schreef kwiwi het volgende:
M'n plantjes leven nog steedsMan man, deze SC heeft een echte tuinvrouw van me gemaakt
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:56 schreef kwiwi het volgende:
M'n plantjes leven nog steedsMan man, deze SC heeft een echte tuinvrouw van me gemaakt
Neequote:Op donderdag 11 juni 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie het.
Waar is @:-Miauw- als we haar nodig hebben?
nou ja het begon met liesje die als een soort van plantjeshova een plantenkit voor mijn deur heeft gezetquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Bal en Liesje.
oh, ja, zo vaak lees ik de OP niet..quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
iemand heeft weer het de naam van het restaurant aangepast
Hoe een kleur er uit ziet heeft ook te maken met het oppervlak waar het op wordt aangebracht, dus kleuren zullen altijd afwijken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen jammer dat ral kleuren ook vaak afwijken.
Als je 1 ral code zoekt krijg je meerdere verschillende tinten
NOU EN MENS tsjongequote:Op donderdag 11 juni 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
iemand heeft weer het de naam van het restaurant aangepast
Even advocatenteam achter jouw ass aan jagen viessert. Momentjequote:Op donderdag 11 juni 2020 15:08 schreef UitStraling het volgende:
*wist zijn zoekgeschiedenis na het zoeken op granny in beige underwear
Ik vind Afrikaantjes tof. Echt supertoffe blije plantjes. Word er oprecht vrolijk van. iedereen Afrikaantjes in de border.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Afrikaantjes zijn eigenlijk de slaven van de tuin....
Afrikaantjes worden daarom veel langs de randen van moestuintjes gezaaid als natuurlijke bestrijding of voorkoming van een plaag.
Die worden gewoon misbruikt dus...
Wij hadden ze vroeger toen ik nog thuiswoonde ook heel veel. Idd als borders van de perken in de tuin.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Afrikaantjes tof. Echt supertoffe blije plantjes. Word er oprecht vrolijk van. iedereen Afrikaantjes in de border.
Lekker op je knietjes?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Afrikaantjes tof. Echt supertoffe blije plantjes. Word er oprecht vrolijk van. iedereen Afrikaantjes in de border.
Beetje je ballen naar Afrikaantjes trappen. Ik heb je door,.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hadden ze vroeger toen ik nog thuiswoonde ook heel veel. Idd als borders van de perken in de tuin.
Daarom mocht ik nooit voetballen in de tuin, want de bal ging dan altijd tegen die plantjes aan. Vandaar mijn hekel aan afrikaantjes.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Afrikaantjes hebben matig voedselrijke grond nodig en veel zon. Op een plek in de halfschaduw kunnen de planten ook goed gedijen. Een vochtige en goed doorlatende grond is optimaal voor de ontwikkeling. Het uitplanten dient te gebeuren in het vroege voorjaar.
De plant doodt wortellesieaaltjes (Pratylenchus-soorten) en houdt insecten uit de buurt, wat haar in de volksmond ook de bijnaam "stinkertje" heeft opgeleverd.
gaat niet. het is nog steeds zo droog dat ik geen nieuwe plantjes kan zettenquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
denk dat we over de naam van het plantje nog wel iets gaan horen
Oh jee, dat gaat niet lang duren iddquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
denk dat we over de naam van het plantje nog wel iets gaan horen
ik begin wel:quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee, dat gaat niet lang duren idd
ik zal jou eens aan stoten!quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik begin wel:
Ik neem er aanstoot aan
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:32 schreef Modus het volgende:
Deze moeten ze misschien maar niet opnieuw uitbrengen. Tenzij het hele bedrijf graag met pensioen wil.
Ja preciesquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Bal en Liesje.
Ohh dat was lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:32 schreef Modus het volgende:
Deze moeten ze misschien maar niet opnieuw uitbrengen. Tenzij het hele bedrijf graag met pensioen wil.
Ja, met kleine vogeltjes zelfs die steeds in de plantenbakken gaan zittenquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu heb je wel een leuk balkon
mwuahahahahaha
Misschien was het meer de kleur, net als duo vla, die het leuk maaktequote:Op donderdag 11 juni 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vond dat witte altijd beetje smaakloos
Zo liet ik me dus regelmatig vervoeren in Chinaquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:34 schreef Modus het volgende:
Alle Kuifjes ritueel verbranden op het dorpsplein!
[ afbeelding ]
Racistquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vond dat witte altijd beetje smaakloos
Dit zijn toch zwarte pieten in korte broek?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:34 schreef Modus het volgende:
Alle Kuifjes ritueel verbranden op het dorpsplein!
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat witte smaakte naar ongebruikt toiletpapier
Dus je hebt iets tegen bruin?!quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Racist
ik at juist alleen het witte
nam je dan ook je eigen negertjes mee, of kon je die daar ergens kopen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo liet ik me dus regelmatig vervoeren in China
Met een piepjonge sinterklaas met lelijke wipneusquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit zijn toch zwarte pieten in korte broek?
vroeger.quote:
ah het kwam mij al zo bekend voor jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een piepjonge sinterklaas met lelijke wipneus
ik ben groot voorstander van rozequote:Op donderdag 11 juni 2020 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger.
In middels heb ik iets tegen alle kleuren
Gele mannetjes met spleetogen hebben ze daar zodat je zelf niet hoeft te lopen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nam je dan ook je eigen negertjes mee, of kon je die daar ergens kopen?
Nou inderdaad, afschaffen dat multiculti gedoe!quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien was het meer de kleur, net als duo vla, die het leuk maakte
Hoe kom ik dan aan een tintje af en toe in bed?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, afschaffen dat multiculti gedoe!
ja hebt van die zonnebank dingen die je boven je bed kan hangenquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan aan een tintje af en toe in bed?
roze smaakt vaak wel lekker jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben groot voorstander van roze
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hebt van die zonnebank dingen die je boven je bed kan hangen
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof vrouwen er ooooooit ongeschoren bijlopen
insmeren met pindakaas.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan aan een tintje af en toe in bed?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof vrouwen er ooooooit ongeschoren bijlopen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat zeg je na een dag smurfen?
het lijkt er op alsof er nu warme lucht aangevoerd wordtquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:53 schreef Karzai het volgende:
Wat een prutweer vandaag, morgen gewoon weer lekker 26 graden
make it stopquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het lijkt er op alsof er nu warme lucht aangevoerd wordt
why do you hate me?quote:
jaja, je kunt morgen met je bruine bitterballetjes op het balkon liggenquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen zijn er flinke zonnige perioden en warmt het snel op naar 24 tot 28 graden.
Nee morgen balletjes slaan met clausquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, je kunt morgen met je bruine bitterballetjes op het balkon liggen
Stuur die laatste maar geschoren en gewassen langs.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[imghttps://thumbs.gfycat.com(...)-size_restricted.gif[/img]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuur die laatste maar geschoren en gewassen langs.
Even benen maaien.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen zijn er flinke zonnige perioden en warmt het snel op naar 24 tot 28 graden.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Zie die laatste niet dus weet niet wat er voor mijn deur staat vanavond
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:06 schreef Modus het volgende:
"Nah gut schon. Nach 18 Löcher jetzt zum wichtigsten Loch muahaha" *friemelfriemel*
Sag mal, warum liegt hier Stroh rum?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:07 schreef Modus het volgende:
Nah Claus was machst du denn da! Das geht doch niemals
Ja, dat voel ik ook.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het lijkt er op alsof er nu warme lucht aangevoerd wordt
met het risico dat je kaal geschoren werdquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef UitStraling het volgende:
"Erotiek in de eerste oorlogsjaren 1940; een ander teken dat normen sterk veranderden door de Duitse bezetting was dat Nederlandse vrouwen seks hadden met Wehrmacht soldaten in bijvoorbeeld het openbare park of op de golfbaan"
"Dat de meisjes die soldaten aantrekkelijk vonden, had voor een deel te maken met hun uniform. Die waren volgens Fahnenbruck zo gesneden dat de benen langer en de schouders breder leken. "De makers van de uniformen wilden hen er zo mannelijker, sterker en gezonder uit laten zien."
Uniformquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef UitStraling het volgende:
"Erotiek in de eerste oorlogsjaren 1940; een ander teken dat normen sterk veranderden door de Duitse bezetting was dat Nederlandse vrouwen seks hadden met Wehrmacht soldaten in bijvoorbeeld het openbare park of op de golfbaan"
"Dat de meisjes die soldaten aantrekkelijk vonden, had voor een deel te maken met hun uniform. Die waren volgens Fahnenbruck zo gesneden dat de benen langer en de schouders breder leken. "De makers van de uniformen wilden hen er zo mannelijker, sterker en gezonder uit laten zien."
Pek met verenquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met het risico dat je kaal geschoren werd
Kort rokje en bh "vergeten"quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
morgen is wel twijfelachtig je je een jas aantrekt of niet
Hoe laat ga je? Ik gok dat je zonder jas wel redt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
morgen is wel twijfelachtig je je een jas aantrekt of niet
k kom gewoon in spijkerbroek, truitje en sneakersquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen weten zelf toch ook wel exact wat ze aan moeten trekken als ze mannen gaan verleiden?
geloof 1400.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe laat ga je? Ik gok dat je zonder jas wel redt.
Als je een beetje spijkerbroek-rondingen hebt kan dat ook prima.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k kom gewoon in spijkerbroek, truitje en sneakers
Red je wel zonder jas als ik kijk naar de voorspelling.quote:
"Dat de meisjes die soldaten aantrekkelijk vonden, had voor een deel te maken met hun uniform. Die waren volgens Fahnenbruck zo gesneden dat de benen langer en de schouders breder leken. "De makers van de uniformen wilden hen er zo mannelijker, sterker en gezonder uit laten zien."quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
maar goed we weten ook niet wat hij aan heeft
morgenquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb iets gemist.. ballie heeft een date vanavond?
NEin!quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb iets gemist.. ballie heeft een date vanavond?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEin!
Morgen geht sie AUS MIT CLAUS
ik denk dat het een hipsterlook isquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah dat is Clausquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEin!
Morgen geht sie AUS MIT CLAUS
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is half hongaars dus het is alsof ik toch een beetje Buda datequote:Op donderdag 11 juni 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
als wingbal van buda ben ik niet enthousiast kwiwi
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah dat is Claus
[..]
Hij is half hongaars dus het is alsof ik toch een beetje Buda date
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]2 meter das ook wel erg toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k kom gewoon in spijkerbroek, truitje en sneakers
Picsquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal mijn mod-uniform aantrekken
https://tix.nl/bestemming(...)mEAAYASAAEgL_q_D_BwEquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal mijn mod-uniform aantrekken
Waar ken je Claus van?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 meter das ook wel erg toevallig
we moeten ons herpakken. 1 date zegt niets buda! misschien heeft die wel totaal geen etiquettes en praat die alleen over zichzelf.quote:
Wingen met een kilometer of 900 ertussen is ook wat lastigquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Jullie wingen maar erg gebrekkig allemaal
Ach nee, ik gun het Kwiwi.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we moeten ons herpakken. 1 date zegt niets buda! misschien heeft die wel totaal geen etiquettes en praat die alleen over zichzelf.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach nee, ik gun het Kwiwi.
* Zoekt stevig touw
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
Met uit eten gaan neemt de man een groot risico
Neee Budiquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach nee, ik gun het Kwiwi.
* Zoekt stevig touw
Wingman (or wingmate) is a role that a person may take when a friend needs support with approaching potential romantic partners. People who have a wingman can have more than one wingman. This is allowed because you can get different points of views and advice from other wingmen to help. [1] A wingman is someone who is on the "inside" and is used to help someone with intimate relationships. In general, one person's wingman will help him or her avoid attention from undesirable prospective partners or attract desirable ones, or bothquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wingen met een kilometer of 900 ertussen is ook wat lastig
Mja, maar als Gergely ook mee eet is dat voor mij wat minder leuk, Kwiwiquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neee Budi![]()
We moeten nog ontbijten samen in Duitsland
Natuurlijk eet die niet mee. Eerst maar kijken of het langer dan 1 avond duurtquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar als Gergely ook mee eet is dat voor mij wat minder leuk, Kwiwi
Kijk dat bedoel ikquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus dat zou echt een afknapper zijn, geen tafelmanierenGoed punt.
Tweede vrouw kwijt aan een Hongaarquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar als Gergely ook mee eet is dat voor mij wat minder leuk, Kwiwi
Das gemeen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede vrouw kwijt aan een Hongaar
thats the spiritquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk eet die niet mee. Eerst maar kijken of het langer dan 1 avond duurt
Ja. Nou is dat bij een Hongaarse niet zo verwonderlijkquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede vrouw kwijt aan een Hongaar
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:43 schreef kwiwi het volgende:
Waarom hebben we het niet meer over Claus?
Promiscue volkje dan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Nou is dat bij een Hongaarse niet zo verwonderlijk
Kan zijn dat ze op buitenlanders valt, Noord Europeanen zijn wat knapper en frisser over het algemeen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ook. Maar het is toch niet zo gek dat mijn Hongaarse ex nu een Hongaarse vriend heeft?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze op buitenlanders valt, Noord Europeanen zijn wat knapper en frisser over het algemeen.
Dat is echt zo'n enorme irritatie van me hč. Dat geluidquote:
Je had vroeger een Hongaarse Zwemster, Agnes Kovacs, die vond ik best wel wat hebben. Dopingzondaar of niet...quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hongaren zijn er in alle vormen, maten en kleuren, van Roma-achtige types tot blonde Germaanse types.
Geflipt?quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
nu heb ik gedaan wat hier in het topic staat. Is mijn pc geflipt
DIG / Steeds ergere haperende bluetooth verbinding
same. ademen ook. Dus mondademerds zijn ook geen optiequote:Op donderdag 11 juni 2020 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n enorme irritatie van me hč. Dat geluidIk kan echt boos worden als iemand naast me met mond open zit te eten.
Ik zat een keer voor zo iemand bij het eindexamen. Ik dacht dat ik gek werdquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
same. ademen ook. Dus mondademerds zijn ook geen optie
Sowieso ademertsquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus daarom is snel uit eten geen slecht ideequote:Op donderdag 11 juni 2020 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat een keer voor zo iemand bij het eindexamen. Ik dacht dat ik gek werd
Ik heb een collega die door zijn neus ademt maar daarbij een fluitend geluid maakt. Daar kan ik dus gek van wordenquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgenavond verslag. Mondademer: ja/nee, smakker: ja/nee ...quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus daarom is snel uit eten geen slecht ideeZal claus morgen ook voeren
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die door zijn neus ademt maar daarbij een fluitend geluid maakt. Daar kan ik dus gek van worden
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus daarom is snel uit eten geen slecht ideeZal claus morgen ook voeren
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die door zijn neus ademt maar daarbij een fluitend geluid maakt. Daar kan ik dus gek van worden
Neem vast even een checklist mee. Op zo'n klembordquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgenavond verslag. Mondademer: ja/nee, smakker: ja/nee ...
Gelijk even een zaadsample vragen om te kijken of daar alles klopt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem vast even een checklist mee. Op zo'n klembord
Andersom ook. Alleen let ik op andere dingen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu weet je het hč. Als een vrouw voorstelt om te gaan uieten is het een test
Oeh, vertelquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andersom ook. Alleen let ik op andere dingen.
wat dan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andersom ook. Alleen let ik op andere dingen.
Zelf afnemen om fraude te voorkomen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk even een zaadsample vragen om te kijken of daar alles klopt.
Neequote:
Je kan het mij wel vertellen toch?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeStel je voor dat we ooit nog gaan ontbijten als Gergely een smekker of neusfluiter is. Dan werkt de test niet meer.
DMquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan het mij wel vertellen toch?
AIDS, Corona, beestjestest voor de daad invullen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk even een zaadsample vragen om te kijken of daar alles klopt.
We gaan sowieso samen ontbijten Budi, of je nou wil of nietquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeStel je voor dat we ooit nog gaan ontbijten als Gergely een smekker of neusfluiter is. Dan werkt de test niet meer.
Zit je daar met je dikke buikquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We gaan sowieso samen ontbijten Budi, of je nou wil of niet
Friendzonedquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We gaan sowieso samen ontbijten Budi, of je nou wil of niet
Jezusquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een kleine Attila die aan het schoppen is.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je de date beter kunt afzeggen, voordat je het weet ben je zwanger
quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je de date beter kunt afzeggen, voordat je het weet ben je zwanger
oeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, ik ga mijn soepje opwarmen. Ik krijg vanavond twee dames op bezoek
"soepje"quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien moet ik eens even googelen op "half hongaars half duitse mannen + daten"quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaren zijn wel echte casanova's
Well well well...quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
Eén is al 25 jaar getrouwd en de ander wil me al 15 jaar nietquote:
nou ja iets is beter als niets?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Eén is al 25 jaar getruwd en de nader wil me al 15 jaar niet
De derde in het gezelschap wil me wel, maar heeft het verkeerde geslacht
Ik ruik de Hongaarse salami alquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, in dit geval is niets toch echt beter dan iets.
Die is vrij ranzig ja.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:31 schreef Karzai het volgende:
Ik vind de hongaarse salami van de appie maar smakeloos
Gloryhole?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee geen tinder, helemaal niet via de computer
Remind me not to eat at Buda’s..quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed dat we vanavond anderhalve meter afstand moeten houden. Ik heb een knoflookbom gemaakt van mijn linzensoep
Dat lukt meestal nog welquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een kamerlamp daten
Shoarma zo te ruiken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar snel kijken wat er in de kombuis op je ligt te wachten
Ja die shoarma mot ik ook niet..quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zegt er eentje wat over mijn soep
Daten?quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, is ook niet mijn favoriete eten.
Ja maar jij bent van badr’s hariquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
lekker broodje shoarma lust ik wel hoor
Gohquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
lekker broodje shoarma lust ik wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |