Windows.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:52 schreef mosred het volgende:
Het probleem lijkt dan bij je pc vandaan te komen. Windows of mac?
Als het bij beide is dan lijkt het me te toevallig dat het aan de hardware ligt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Windows.
Denk zon beetje de recente versie?
overigens is het via de laptop ook. dacht nog even dat de pc misschien kapot ging maar dat lijkt het dus niet te zijn
hmm ja dat klinkt mij wat te ingewikkeld zoquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:59 schreef mosred het volgende:
[..]
Als het bij beide is dan lijkt het me te toevallig dat het aan de hardware ligt.
Als ze beide up-to-date zijn zou het een driver issue kunnen zijn. Wil nog wel eens gebeuren na een update.
Google eens op Bluetooth issues en dan filteren op de afgelopen 2 weken. Krijg je veel hits dan is dat vaak het probleem.
De oplossing is de Bluetooth drivers downgraden of simpelweg wachten totdat windows een fix uitbrengt (als dat het probleem inderdaad is).
Type bij zoekbalk (windows) “CMD”. Rechtermuisknop, klik op “run as administrator”.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja dat klinkt mij wat te ingewikkeld zo
@bitterbal ik lees het op meerdere plekken, dit is wss je oplossingquote:Op woensdag 10 juni 2020 23:01 schreef mosred het volgende:
[..]
Type bij zoekbalk (windows) “CMD”. Rechtermuisknop, klik op “run as administrator”.
Type:
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
Wacht tot het klaar is
Type dan:
sfc /scannow
Wacht tot het klaar is en restart je pc
ik doe het nuquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:44 schreef mosred het volgende:
[..]
@:bitterbal ik lees het op meerdere plekken, dit is wss je oplossing
nee zelf niks veranderd alleen zijn er windows updates geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 10 juni 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Sinds enige tijd/quote]
Hoe lang heeft het prima gewerkt en wat is er in de tussentijd veranderd aan de software en hardware?
k was schijnbaar zware bevallingquote:Op donderdag 11 juni 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
mja weet niet wat ik nu heb gedaan maar hij wilt nu niets meer uitvoeren
Oke. thnxquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:13 schreef mosred het volgende:
Ik kijk later even mee weer, ben aant werk atm.
Kans bestaat dat windows gewoon een fix uitbrengt overigens, maar je weet nooit wanneer jammer genoeg
ik heb 1903.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Welke windows versie heb je?
Was er laatst toevallig een grote update van of naar windows 10 2004?
Kijk naar je build versie ga naar - instellingen - bijwerken en beveiliging - aan de rechterzijde onder verwante koppelingen zie je staan "build info van besturingssysteem", klik daar op.
Op dat scherm moet je misschien beetje naar beneden scrollen voor windows specificaties.
op rij daaronder staat : Editie, Versie, Installatiedatum en build van besturingssysteem.
Wat achter Versie staat is voldoende informatie.
Router en magnetron staan verder weg en die hebben altijd op die plek ook gestaanquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:14 schreef Gruj0 het volgende:
Heb je een dect telefoon, een (oudere) mobiele telefoon, subwoofers, wifi router, magnetron of zo in de buurt van je PC en draadloze koptelefoon? Wat gebeurt er als je ze verderweg van elkaar zet?
Misschien is je koptelefoon gewoon kaduuk. Werkt hij wel goed met andere apparaten (niet hele topique gelezen)?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Router en magnetron staan verder weg en die hebben altijd op die plek ook gestaan
Nee heb het probleem op 2 verschillendequote:Op donderdag 11 juni 2020 19:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Misschien is je koptelefoon gewoon kaduuk. Werkt hij wel goed met andere apparaten (niet hele topique gelezen)?
Waar heb je het met je tel geprobeerd? Zelfde plek? Soms kunnen teveel bluetooth apparaten storingen veroorzaken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb het probleem op 2 verschillendeEn op tel werkt het vlekkeloos :p Dacht ook nog dat dat de bluetooth in de pc misschien kapot was maar das het ook niet want op laptop zelfde probleem
Nee maar tel heb ik die haperingen helemaal niet. Ook niet alle bluetooths staan te gelijk aanquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Waar heb je het met je tel geprobeerd? Zelfde plek? Soms kunnen teveel bluetooth apparaten storingen veroorzaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |