Jinek had die negers wel aangepakt. En zij haar na de aftiteling.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje cringe, Beau was ook net te lief.
Wel hele eenzijdige tafel, was bij M ook al zo. Dan moet de presentator wel erg sterk zijn. (kan alleen Pauw imo)quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:53 schreef Buitendam het volgende:
Met uitzondering van Akwasi was ik het volledig eens met die drie jongens.
of wilfredgodquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel hele eenzijdige tafel, was bij M ook al zo. Dan moet de presentator wel erg sterk zijn. (kan alleen Pauw imo)
je impliceert dat je geen grote bek moet hebben als je ouders of voorouders hier naar toe zijn gekomen met economische motieven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
John de Bever.![]()
Pure cringe was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn uitleg was sowieso bullshit. Die bedreigingen waren zogenaamd woordspelingen. Rot op man.blablablabla
Dat was een mooi verzonnen verhaaltje ja. (niet dat ik zijn uitroep nou zo erg vind hoor)quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Pure cringe was dat.
Zijn uitleg was sowieso bullshit. Die bedreigingen waren zogenaamd woordspelingen. Rot op man.
inderdaad daar komt het wel op neer dan mag het wel een toontje lager, ik vind dat toch een heel ander geval dan mensen die vanuit het koninkrijk of ex koninkrijk hierheen komen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je impliceert dat je geen grote bek moet hebben als je ouders of voorouders hier naar toe zijn gekomen met economische motieven?
ah okay, mee oneens welquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad daar komt het wel op neer dan mag het wel een toontje lager, ik vind dat toch een heel ander geval dan mensen die vanuit het koninkrijk of ex koninkrijk hierheen komen.
Dus er zijn gradaties op basis van afkomst m.b.t hoe grote bek je mag hebben? Godzijdank ben ik blank, blond haar en blauwe ogen zodat ik meer kritiek mag leveren dan mijn medemens van Afrikaanse komaf.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad daar komt het wel op neer dan mag het wel een toontje lager, ik vind dat toch een heel ander geval dan mensen die vanuit het koninkrijk of ex koninkrijk hierheen komen.
De schoonmaker bedoel je?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had de facilitair medewerker (een ZWARTE man) van mijn vorige werkgever van LinkedIn verwijderd, nu wil hij mij opnieuw toevoegen.
Ben ik een RACIST?
Niet zo erg?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was een mooi verzonnen verhaaltje ja. (niet dat ik zijn uitroep nou zo erg vind hoor)
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had de facilitair medewerker (een ZWARTE man) van mijn vorige werkgever van LinkedIn verwijderd, nu wil hij mij opnieuw toevoegen.
Ben ik een RACIST?
Ik vind het ook een beetje een vreemde opmerking maar misschien begrijp ik Tarado verkeerd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus er zijn gradaties op basis van afkomst m.b.t hoe grote bek je mag hebben? Godzijdank ben ik blank, blond haar en blauwe ogen zodat ik meer kritiek mag leveren dan mijn medemens van Afrikaanse komaf.
Weet ik eigenlijk niet, ben na de 'discussie' gaan slapen.quote:
Belastingadviseurquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ben na de 'discussie' gaan slapen.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zo erg?
Het is natuurlijk wachten tot een paar van zijn geflipte volgelingen dat advies letterlijk gaan opvolgen en ergens in december in Amsterdam West een zwarte piet dood trappen.
Daag me niet uitquote:Op donderdag 11 juni 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Ja hoor. Als dat ooit gaat gebeuren post ik nooit meer op FOK!. Overdrijf niet zo man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |