Ik ook niet, ik hoef dat spul niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig maar denkbeeldig he!
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd overigens.
Lijkt me sowieso een heel slappe hap.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik hoef dat spul niet.
Tis heiligschennis om zo met frieten om te gaan....
Is stamppot toch beter!quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso een heel slappe hap.
Kun je net zo goed stamppot vreten.
Hutspot!!!!quote:
Is toch wel de minste van alle stamppottenquote:
Wat is mis met stamppot? Gewoon goed makenquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Stamppot legt precies bloot wat er mis is aan de Nederlandse keuken. Bah.
Hutspot is beter dan stamppot!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hutspot!!!!
Vanmorgen las ik veel haat jegens stamppot rauwe andijvie, maar ik vind dat juist zo ongeveer de lekkerste stamppot die er is!
Ik hekel aardappelen, ik lust ze alleen in de friet en chips vorm. Gebakken, gekookt etc gadverdamme. Tenzij in de curry dan gaan ze wel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat is mis met stamppot? Gewoon goed maken
Precies dit! Het is droog en vaak eet men er dan een kookworst bij, gadver. Doe mij maar een Aziatisch gerecht die combineren meerdere smaken en groentes in een gerecht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef ToT het volgende:
Meh, vergeleken met goede Aziatische gerechten zijn stamppotten toch wel een beetje....tjah......meh.
Saai, ja idd. Maar wel lekker fris na alle vette Aziatisch etenquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef ToT het volgende:
Meh, vergeleken met goede Aziatische gerechten zijn stamppotten toch wel een beetje....tjah......meh.
Aziatisch hoeft niet vet te zijn!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Saai, ja idd. Maar wel lekker fris na alle vette Aziatisch eten
Wat is je hoofdvoedsel dan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik hekel aardappelen, ik lust ze alleen in de friet en chips vorm. Gebakken, gekookt etc gadverdamme. Tenzij in de curry dan gaan ze wel.
Damn! Ik denk aan Aziatisch toch altijd aan Indonesich en Indiiaas.quote:
Natuurlijk is de Nederlandse keuken niet zo bijzonder maar kan toch ook lekker zijn soms.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef ToT het volgende:
Vietnamees is totaal niet vet vaak.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Damn! Ik denk aan Aziatisch toch altijd aan Indonesich en Indiiaas.
Chinees is chinees en japaans is japaans
En Thais is Thais? Ik vind de Thaise keuken wel lekker ook vrij gezond, Chinees authentiek is ook vrij gezond en kan zeer gezond zijn met wat aanpassingen her en der.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Damn! Ik denk aan Aziatisch toch altijd aan Indonesich en Indiiaas.
Chinees is chinees en japaans is japaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |