Sowiesoquote:
En ik zou haar toch willen laten weten hoe vaak ik haar een brief schrijf maar hem toch weer verscheur of zoiets.quote:
Hoe lang geleden is het?quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En ik zou haar toch willen laten weten hoe vaak ik haar een brief schrijf maar hem toch weer verscheur of zoiets.
Vraag me af of ze mij ook mist, of niet.
Morgen zuipen
Februariquote:
Kom er wel eentje brengen lieverdquote:
Ja, dat is ook idd. Waarom stop je het niet?quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Februari
Maar we houden nog wat contact zo en ik denk dat dat het moeilijk maakt.
Proostquote:
Maakt het wel moeilijker om iemand te "vergeten" ja.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Februari
Maar we houden nog wat contact zo en ik denk dat dat het moeilijk maakt.
Wat let je?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, dat is ook idd. Waarom stop je het niet?
We hadden geen ruzie of zo, maar ze had het te druk om een relatie erbij te hebben. Werken, opleiding etc. Er was geen plek voor mij. En ja ik snap het wel..... Alleen het voelt zo zuur.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Maakt het wel moeilijker om iemand te "vergeten" ja.
Heb je ooit in een studentenkamer gewoond?quote:
Beetje teveel gisteren en daar nog beetje kapot vanquote:
Hugsquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
We hadden geen ruzie of zo, maar ze had het te druk om een relatie erbij te hebben. Werken, opleiding etc. Er was geen plek voor mij. En ja ik snap het wel..... Alleen het voelt zo zuur.
Laat het gaan lieve Fern....als ze jou had terug gewild had ze dat al lang laten weten....quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En ik zou haar toch willen laten weten hoe vaak ik haar een brief schrijf maar hem toch weer verscheur of zoiets.
Vraag me af of ze mij ook mist, of niet.
Morgen zuipen
Nee, nog nooit. Haha! Was gewoon thuis gebleven tijdens mijn studiequote:Op donderdag 11 juni 2020 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ooit in een studentenkamer gewoond?Kan gewoon.
Drink vooral bier op bed als ik wil chillen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ooit in een studentenkamer gewoond?Kan gewoon.
Ja snap ik wel dat het zuur voelt. Maarja toch maar afleiding zoeken ofzo. Soms makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
We hadden geen ruzie of zo, maar ze had het te druk om een relatie erbij te hebben. Werken, opleiding etc. Er was geen plek voor mij. En ja ik snap het wel..... Alleen het voelt zo zuur.
Bijna middernacht en nog steeds een kater?quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje teveel gisteren en daar nog beetje kapot van
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje teveel gisteren en daar nog beetje kapot van
Draag je wel een mondkapje?quote:
Ik ben er slecht in, het te laten gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Laat het gaan lieve Fern....als ze jou had terug gewild had ze dat al lang laten weten....
Nee dat niet, maar ben niet topfit ofzo . Al voel ik me wel stukken beter dan vanmiddagquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Bijna middernacht en nog steeds een kater?![]()
Ik ook vriend op ten duur moet je welquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Draag je wel een mondkapje?
[..]
Ik ben er slecht in, het te laten gaan.
Ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Haha! Was gewoon thuis gebleven tijdens mijn studie
Het is niet dat ik eraan kapot ga, ik bedoel ik leef gewoon door, ligt niet 's nachts te huilen. Maar ik sta wel elke dag even bij haar stil en dat ik haar mis. Ik was ervan overtuigd dat we samen zouden blijven voor altijd. Ach ja, zometeen een beetje lezen en dan slapen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap ik wel dat het zuur voelt. Maarja toch maar afleiding zoeken ofzo. Soms makkelijker gezegd dan gedaan.
Natuurlijk moet je ooit, maar ja wanneer moet het.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook vriend op ten duur moet je wel
Eigenlijk zo snel mogelijk maar neem je tijdquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je ooit, maar ja wanneer moet het.
Ah, okay!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ben niet topfit ofzo . Al voel ik me wel stukken beter dan vanmiddag
Weet hoe lastig dat is....maar echt, als zij geen enkele moeite doet.....quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Draag je wel een mondkapje?
[..]
Ik ben er slecht in, het te laten gaan.
Ik was altijd jaloersquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook
Behalve half jaartje tijdens uitwisselingsproject dan. Maar daarna ook nog wel in studentachtige appartementen gewoond. Zou het niet meer willenmaar was ook wel gezellig.
Word vanzelf minderquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is niet dat ik eraan kapot ga, ik bedoel ik leef gewoon door, ligt niet 's nachts te huilen. Maar ik sta wel elke dag even bij haar stil en dat ik haar mis. Ik was ervan overtuigd dat we samen zouden blijven voor altijd. Ach ja, zometeen een beetje lezen en dan slapen.
Lekker slapenquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet hoe lastig dat is....maar echt, als zij geen enkele moeite doet.....
Ik ga slapen lieverds, trusten!
Ja mijn zo snel mogelijk ligt denk ik beneden het gemiddelde.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk zo snel mogelijk maar neem je tijd
Slaap lekker!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet hoe lastig dat is....maar echt, als zij geen enkele moeite doet.....
Ik ga slapen lieverds, trusten!
Tegenwoordig eigenlijk niet meer. Heb ik een bank voorquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Drink vooral bier op bed als ik wil chillen.
I know. Je hart voelt dan pijnlijk, he.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is niet dat ik eraan kapot ga, ik bedoel ik leef gewoon door, ligt niet 's nachts te huilen. Maar ik sta wel elke dag even bij haar stil en dat ik haar mis. Ik was ervan overtuigd dat we samen zouden blijven voor altijd. Ach ja, zometeen een beetje lezen en dan slapen.
Het origineel is eigenlijk al steengoed op zichzelf. Zal morgen eens kijken.quote:
Fernando Pessoa:quote:
Deze is geniaal! Haha!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het origineel is eigenlijk al steengoed op zichzelf. Zal morgen eens kijken.
[..]
Fernando Pessoa:
Er zijn ziekten die erger zijn dan alle ziekten,
er is pijn die geen pijn doet, niet eens in de ziel,
maar die sterker is dan elke andere pijn.
Er zijn gedroomde angsten die echter zijn
dan de angsten die het leven ons brengt, gevoelens
die we alleen in onze verbeelding ervaren
maar die meer van ons zijn dan ons eigen leven.
Er is zoveel dat zonder te bestaan
bestaat, aanhoudend bestaat,
en aanhoudend van ons is…
Boven het vuile groen van de brede rivier
de witte v’s van de meeuwen…
Boven de ziel het zinloze gefladder
van wat nooit was en niet kan zijn en alles is.
Geef me nog wat wijn, want het leven is niets.
quote:
Mooiquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het origineel is eigenlijk al steengoed op zichzelf. Zal morgen eens kijken.
[..]
Fernando Pessoa:
Er zijn ziekten die erger zijn dan alle ziekten,
er is pijn die geen pijn doet, niet eens in de ziel,
maar die sterker is dan elke andere pijn.
Er zijn gedroomde angsten die echter zijn
dan de angsten die het leven ons brengt, gevoelens
die we alleen in onze verbeelding ervaren
maar die meer van ons zijn dan ons eigen leven.
Er is zoveel dat zonder te bestaan
bestaat, aanhoudend bestaat,
en aanhoudend van ons is…
Boven het vuile groen van de brede rivier
de witte v’s van de meeuwen…
Boven de ziel het zinloze gefladder
van wat nooit was en niet kan zijn en alles is.
Geef me nog wat wijn, want het leven is niets.
Ja die tekst is ook wel weer leukquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik kijk het nu voor de 4e keer en nog steeds lachen. Haha!
Waar ging het originele over eigenlijk?quote:
Weet het niet. Is in het spaans of portugees volgens mij en dat versta ik niet. Denk dat je beter zelf kunt kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Waar ging het originele over eigenlijk?
Hitler was niet vies van middeltjes toch?quote:
Weet nietquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Hitler was niet vies van middeltjes toch?had gekund
Word vaak gezegd maar gedeelte daarvan is ook veel onzin.quote:
https://historianet.nl/oo(...)doorlog-aan-de-drugsquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Word vaak gezegd maar gedeelte daarvan is ook veel onzin.
Mooi geschreven maar dit neigt ook naar fictie. Al is de basis wel waar volgens mij.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://historianet.nl/oo(...)doorlog-aan-de-drugs
Toch niet gelukt om wakker te blijvenquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ben wel eerder wakker dan jij!quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Toch niet gelukt om wakker te blijven![]()
Dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 06:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Ben wel eerder wakker dan jij!![]()
Goodmorning, Alligator!
Haaahaha!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:19 schreef engine het volgende:
![]()
Jeugdige handhaver schrijft bekeuring van 5 euro uit en ondertekent met naam van wijkagent
https://www.gelderlander.(...)-wijkagent~a9219e99/
Hij heeft nog nooit echt gewerkt in zijn leven maar verteld dan hoe hij ooit in de keuken van een strand tentje werkte. Hij moet van de baas de paella pannen schoonmaken maar die leggen ze dus gewoon in de zee. Dat zout en zo maakt ze schoon. Maar wat doet die slimmerik hij bindt ze niet vast met een touw en de zee heeft eb en vloed. Pannen weg dus. Baas over de zeik.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:56 schreef Amee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Nog een kind
Niet ziek, wel van school gehouden. Wel allebei dezelfde buitenschoolse opvang, dus hopelijk ligt de bron daar.
Werk je op een school?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Nog een kind
Niet ziek, wel van school gehouden. Wel allebei dezelfde buitenschoolse opvang, dus hopelijk ligt de bron daar.
Sterkte Kat!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Nog een kind
Ik geef training.quote:
Hmm ja dat is lekker dan... Achja veilgheid voorop.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef training.
Het hele team en trainers nu verbannen van de club tot volgende week
Ellende dat kudt virusquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef training.
Het hele team en trainers nu verbannen van de club tot volgende week
quote:
Oooowww, haha!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit echt gewerkt in zijn leven maar verteld dan hoe hij ooit in de keuken van een strand tentje werkte. Hij moet van de baas de paella pannen schoonmaken maar die leggen ze dus gewoon in de zee. Dat zout en zo maakt ze schoon. Maar wat doet die slimmerik hij bindt ze niet vast met een touw en de zee heeft eb en vloed. Pannen weg dus. Baas over de zeik.
Gedaan, ook maar gelijk mijn handen gewassenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gedaan, ook maar gelijk mijn handen gewassen
We gaan er nu gewoon van uit dat er niks ernstigs aan de hand isquote:
Daar hoor je ook weer verschillende dingen over, bij de een duurt het lang bij de ander gaat het snel. Maar er heerst ook nog een ander virus. Gelukkig kan je je nu snel laten testen en hoef je niet weken in onzekerheid te zitten dat is wel fijn .quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We gaan er nu gewoon van uit dat er niks ernstigs aan de hand is
Wat minimaal opmerkelijk is, is dat de tweede nu al symptomen heeft na slechts 2 dagen sinds de training. Corona heeft toch doorgaans een langere incubatietijd.
Oepsie, aangepastquote:
Ze hebben geen idee van glazen of ramen. Ik denk dat zij er echt in geloven dat er onzichtbare objecten zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Er zit een hommel tussen mijn dakraam en hor. Waarom zijn insecten zulke idioten die niet meer de weg naar buiten kunnen vinden?
Je zou toch denken dat ze na een tijdje wel wat anders verzinnen dan zinloos naar boven vliegen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ze hebben geen idee van glazen of ramen. Ik denk dat zij er echt in geloven dat er onzichtbare objecten zijn.
Ik zou wel eens een dag als insect door het leven willen gaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze na een tijdje wel wat anders verzinnen dan zinloos naar boven vliegen.
Ik krijg een déjà vu gevoel bij deze post.....quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Er zit een hommel tussen mijn dakraam en hor. Waarom zijn insecten zulke idioten die niet meer de weg naar buiten kunnen vinden?
Mijn grote vriend de wesp vorig jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik krijg een déjà vu gevoel bij deze post.....
Ha ha ja diequote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn grote vriend de wesp vorig jaar
Maar van wespen weet ik dat het idioten zijn en dat ze niet naar binnen vliegen zodra ik het dakraam omkieper. Hier ben ik toch wat ongeruster voor
Hommels zijn best tof. Lieve beestjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ja die![]()
Maar hommels zijn net helikopters
Ja ik wil ze ook altijd redden als ze hier binnen tegen het raam vliegen en de weg naar buiten niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hommels zijn best tof. Lieve beestjes.
Ik geef ze soms water met honing. Als ze hier landen en op de terrastegels of het gras zitten en niet meer lijken te kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik wil ze ook altijd redden als ze hier binnen tegen het raam vliegen en de weg naar buiten niet kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |