heerlijk he kinderen ... kunnen verdrietig zijn minuut later vrolijkquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon ff uit z'n hum.
Maar hij swingt nu al weer een beentje op de maat van de muziek.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heerlijk he kinderen ... kunnen verdrietig zijn minuut later vrolijk
en kon niet fijn buiten spelen vandaag. is zo jammer voor mini totquote:
Klopt, je kon aan alles merken dat hij er best gefrustreerd over was.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en kon niet fijn buiten spelen vandaag. is zo jammer voor mini tot
In Pyjama kan je ook in de tuin spelen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, je kon aan alles merken dat hij er best gefrustreerd over was.
Nu is het wat zonniger, maar hij heeft nu zijn pyjama aan!
hoiquote:
Was het zo'n slecht weer bij jullie dat MiniToT niet naar buiten kon? Hier wel grijzig, maar prima temperatuur....en nu volop zonquote:
Haha true, maar alles is nog nat enzo.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
In Pyjama kan je ook in de tuin spelen hoor
Hier was het grijzig en het regende regelmatig.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was het zo'n slecht weer bij jullie dat MiniToT niet naar buiten kon? Hier wel grijzig, maar prima temperatuur....en nu volop zon
Ah balen.....al kon hij maar een halfuurtje even uitrazen buiten....quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier was het grijzig en het regende regelmatig.
Ja ik kreeg vanmiddag onverwachts bezoek en toen die weg ging, wilde mini-ToT meteen mee naar buiten!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah balen.....al kon hij maar een halfuurtje even uitrazen buiten....
Ontsnappen!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kreeg vanmiddag onverwachts bezoek en toen die weg ging, wilde mini-ToT meteen mee naar buiten!
Hij moet gewoon uitgelaten wordenquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha en hij was vrolijk ook!Ennnn nu staat hij weer bij de voordeur!
Ja hij staat nog net niet met de riem in zijn mond tegen de deur aan te springen!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij moet gewoon uitgelaten worden![]()
Sorry.....bijna weekend meligheid
Gras is zeiknat door de regen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gewoon in de tuin laten spelen even![]()
![]()
Ha haquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij staat nog net niet met de riem in zijn mond tegen de deur aan te springen!
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gras is zeiknat door de regen.En omdat het gras nog piepjong is, trekt hij het er ook met bossen tegelijk met wortel en al er uit!
Hij is nu zijn moeder in de badkamer aan het terroriseren!Tegen de douchecabine meppen enzo.
Whehe!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hoe jij t vertel tot ik zie het voor mij
![]()
![]()
hihi breng ff dag hierquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
En hij is weer gestopt met de emmer, en gaat weer vrolijk door met beuken!
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hihi breng ff dag hier![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder vandaag.
Hij bleef zich maar opsluiten!Ik deur open doen, hij doet hem weer dicht!
Haha, dat is-ie zeker!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ondernemend kind is heerlijk
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, dat is-ie zeker!Hij vindt bijna elke dag weer nieuwe bullshit uit om te doen!
Vandaag dus ook dat hij de vloer ging vegen met stoffer en blik, maar hij heeft dik een half jaar geleden ook al zitten moppen hier!
Eergisteren ging hij de vloer poetsen met een vaatdoekje, en hij gooit zijn speelgoed soms in een grote doos.
Vet handig, zo'n koter!
Haha je bent welkom om hem een keer te komen bewonderen hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
nou dan is het een fijn kind toch breng maar
Jullie zijn hier ook altijd welkom komtgoedquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha je bent welkom om hem een keer te komen bewonderen hoor!Krijg je meteen een bak koffie of thee of whatever.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jullie zijn hier ook altijd welkom komtgoed
altijd welkom hierquote:
jij ook maar weet jij wel enginequote:
Zeer zeker!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij ook maar weet jij wel engine
Afblijven van m'n denkbeeldige kapsalon!quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:08 schreef ToT het volgende:
En nu krijg ik een pets over de vingers omdat ik weer onzichtbaar eten uit zijn pannetje zat te eten!
Maar hij kon er deze keer wel om lachen!
quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Afblijven van m'n denkbeeldige kapsalon!
Heb een keer voor het eerst geprobeerd een maand geleden ofzo. Ik hoef niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig maar denkbeeldig he!
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd overigens.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb een keer voor het eerst geprobeerd een maand geleden ofzo. Ik hoef niet meer
Ja slappe groenten is sowieso iets wat ik er absoluut van verwacht!quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Meer taai en droog juist. Groente was slap. Echt niet te eten
Ik ook niet, ik hoef dat spul niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig maar denkbeeldig he!
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd overigens.
Lijkt me sowieso een heel slappe hap.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik hoef dat spul niet.
Tis heiligschennis om zo met frieten om te gaan....
Is stamppot toch beter!quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso een heel slappe hap.
Kun je net zo goed stamppot vreten.
Hutspot!!!!quote:
Is toch wel de minste van alle stamppottenquote:
Wat is mis met stamppot? Gewoon goed makenquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Stamppot legt precies bloot wat er mis is aan de Nederlandse keuken. Bah.
Hutspot is beter dan stamppot!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hutspot!!!!
Vanmorgen las ik veel haat jegens stamppot rauwe andijvie, maar ik vind dat juist zo ongeveer de lekkerste stamppot die er is!
Ik hekel aardappelen, ik lust ze alleen in de friet en chips vorm. Gebakken, gekookt etc gadverdamme. Tenzij in de curry dan gaan ze wel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat is mis met stamppot? Gewoon goed maken
Precies dit! Het is droog en vaak eet men er dan een kookworst bij, gadver. Doe mij maar een Aziatisch gerecht die combineren meerdere smaken en groentes in een gerecht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef ToT het volgende:
Meh, vergeleken met goede Aziatische gerechten zijn stamppotten toch wel een beetje....tjah......meh.
Saai, ja idd. Maar wel lekker fris na alle vette Aziatisch etenquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef ToT het volgende:
Meh, vergeleken met goede Aziatische gerechten zijn stamppotten toch wel een beetje....tjah......meh.
Aziatisch hoeft niet vet te zijn!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Saai, ja idd. Maar wel lekker fris na alle vette Aziatisch eten
Wat is je hoofdvoedsel dan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik hekel aardappelen, ik lust ze alleen in de friet en chips vorm. Gebakken, gekookt etc gadverdamme. Tenzij in de curry dan gaan ze wel.
Damn! Ik denk aan Aziatisch toch altijd aan Indonesich en Indiiaas.quote:
Natuurlijk is de Nederlandse keuken niet zo bijzonder maar kan toch ook lekker zijn soms.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef ToT het volgende:
Vietnamees is totaal niet vet vaak.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Damn! Ik denk aan Aziatisch toch altijd aan Indonesich en Indiiaas.
Chinees is chinees en japaans is japaans
En Thais is Thais? Ik vind de Thaise keuken wel lekker ook vrij gezond, Chinees authentiek is ook vrij gezond en kan zeer gezond zijn met wat aanpassingen her en der.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Damn! Ik denk aan Aziatisch toch altijd aan Indonesich en Indiiaas.
Chinees is chinees en japaans is japaans
Vroeger was ik dol op balkenbrij, maar sinds ik shoarma enzo geproefd heb, blief ik dat niet meer!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Natuurlijk is de Nederlandse keuken niet zo bijzonder maar kan toch ook lekker zijn soms.
quote:
Ja, met Aziatisch denk ik dan aan mijn eigen Indonesische keukenquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En Thais is Thais? Ik vind de Thaise keuken wel lekker ook vrij gezond, Chinees authentiek is ook vrij gezond en kan zeer gezond zijn met wat aanpassingen her en der.
Ook saai als je dat iedere dag moet eten vond ik. Maar anderen dachten daar wel anders over.quote:
Dat heb ik dan, gelukkig, weer nooit gehadquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger was ik dol op balkenbrij, maar sinds ik shoarma enzo geproefd heb, blief ik dat niet meer!
Ik was altijd DOL op balkenbrij, mits in dunne plakjes gesneden, op een hoog vuur in een schofterige hoeveelheid boter!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik dan, gelukkig, weer nooit gehad
Daarom kook ik Thais, Italiaans en Chinees.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ook saai als je dat iedere dag moet eten vond ik. Maar anderen dachten daar wel anders over.
Laat mequote:
Ik wil een leuke vrouw die pils met me drinkt in mijn nabijheid hebben.quote:
Ik ben nog wel een paar uur wakkerquote:
Zoek haar dan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik wil een leuke vrouw die pils met me drinkt in mijn nabijheid hebben.
Dare to dreamquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik wil een leuke vrouw die pils met me drinkt in mijn nabijheid hebben.
Ben aan het opwarmenquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb je al pilsjes op? Ik wil al je geheimen weten
Heb er nog 8 dus alles is mogelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |