Pff wat een aso's zeg met hun prevelnummerquote:
Dat vind ik altijd zo asociaalquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:24 schreef Koen66 het volgende:
en nu een conference call met iemand (IT Director) Die werd gebeld. En zit nu al minutenlang met iemand anders te bellen
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:04 schreef Cee het volgende:
Mijn hele tldr post is een aaneenschakeling van slecht geconstrueerde zinnen die zijn ontstaan door delirium, maar ik laat het zo staan hoor.
Moet nu twee tassen vol Ikea-spullen door m’n huis smijten.
Cee in de supermarkt straks.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Chips moeten gewoon zonder ribbel en naturel zijn, nu heb ik zin in chips.
Ribbel paprika vind ik wel lekker. Een van de weinige waar echt veel smaak aan zit/zat. Bij veel chips proef ik nauwelijks de ingredienten. Veel vind ik weinig smaak hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:01 schreef Meke het volgende:
Wat vinden jullie van ribbel VS normale chips?
Jaquote:
Ik ook, vaak een dag na een migraine aanval. Dat ik nog steeds moet bijkomenquote:
Jumbo ribbelchips sour creamquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:01 schreef Meke het volgende:
Slaap lekker straksquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:04 schreef Cee het volgende:
Mijn hele tldr post is een aaneenschakeling van slecht geconstrueerde zinnen die zijn ontstaan door delirium, maar ik laat het zo staan hoor.
Moet nu twee tassen vol Ikea-spullen door m’n huis smijten.
Dat was ikquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:35 schreef Momo het volgende:
Trouwens weet niet wie dat zei over die die trol/bot accounts op twitter. Het valt mij nu ook op, een naam plus 8 willekeurige letters en ze posten allemaal in de hoek van pvv/fvd lompe dingen die de discussie meteen opstart in comments op nieuwssites, instanties etc.twitter:DIMITRI10807058 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 12:27:36@:POL_DenHaag VIEZE KK LANDVERRADERS ZIJN JULLIE! reageer retweet
twitter:Martin16025281 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 12:29:55@:regio15 #Kermislifematters #kermis #kermisprotest
Steun aan hard werkende mensen.. reageer retweettwitter:Gonewit22614598 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 10:34:25@:WBHoekstra To slove the economic problem , first have to find out where does the coronavirus come from. Follow
#Whistleblowermovement
#voiceofhimalayaseurope
To seek the Truth. https://t.co/s8TDZeEbYb reageer retweettwitter:Rob81189128 twitterde op woensdag 10-06-2020 om 23:14:51@:hejsket Transfobie is voor mij geen probleem, maar racisme is not done. Dan komt er een heftig gesprek. reageer retweet
twitter:HappyAn31385422 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 00:23:26@:hugodejonge @:TrajectumLVB Das helemaal niet spannend die mensen smachten hunkeren daar naar.
2017 9500 2018 7500 2020 6000 overleden en 2020 griep poef verdwenen.
Inhumaan wat jullie doen reageer retweettwitter:Baila97287542 twitterde op woensdag 10-06-2020 om 22:18:52@:hugodejonge @:TrajectumLVB https://t.co/UsXbNFfLt3 reageer retweet
Wel een keer salt & vinegar proberenquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ribbel paprika vind ik wel lekker. Een van de weinige waar echt veel smaak aan zit/zat. Bij veel chips proef ik nauwelijks de ingredienten. Veel vind ik weinig smaak hebben
Door je username met de cijfertjes zou je bijna denken dat je een bot bentquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Cee in de supermarkt straks.
[ afbeelding ]
Het zijn er 6 en een geboortedatum hequote:Op donderdag 11 juni 2020 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Door je username met de cijfertjes zou je bijna denken dat je een bot bent![]()
Van sommige merken vind ik de ribbel variant lekkerder dan de gewone.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:01 schreef Meke het volgende:
Ik ga het ook gewoon allemaal optypen want wat moet ik anders op m’n vrije dag:quote:
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 11-06-2020 om 12:46:08Valt het wankelende warenhuis Hema maandag om, of niet? https://t.co/lf4n9GMCZ8 https://t.co/oByIGhZdGo reageer retweet
Maar zijn het de gastendoekjes die Wim en Lex ook hebben gehad?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga het ook gewoon allemaal optypen want wat moet ik anders op m’n vrije dag:
*start beste Greda Smit imitatie*
Drie kussenhoezen
Een hoeslaken
Twee rieten opbergmanden
Een snijplank
Twee plantenpotjes
Twee fleece dekentjes
Een kleedje
Een toiletrolhouder
Een toiletrolhanger
Drie gastendoekjes (geen grap)
Tien pluizen/harenrollers (katten)
Ik:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Drie kussenhoezen
Een hoeslaken
Twee rieten opbergmanden
Een snijplank
Twee plantenpotjes
Twee fleece dekentjes
Een kleedje
Een toiletrolhouder
Een toiletrolhanger
Ik:
Wie vroeg jou wat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Door je username met de cijfertjes zou je bijna denken dat je een bot bent![]()
Hadden ze het maar beter moeten bouwen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:39 schreef Em31 het volgende:
Het zou kunnen dat we haast moeten maken met het kopen van die tompouce vlaai.twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 11-06-2020 om 12:46:08Valt het wankelende warenhuis Hema maandag om, of niet? https://t.co/lf4n9GMCZ8 https://t.co/oByIGhZdGo reageer retweet
IKEA medewerker: 'Alles is weg'quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Drie kussenhoezen
Een hoeslaken
Twee rieten opbergmanden
Een snijplank
Twee plantenpotjes
Twee fleece dekentjes
Een kleedje
Een toiletrolhouder
Een toiletrolhanger
Ik:
Wij waren er van de week, inspiratie opdoen voor een nieuwe eethoek, was net als anders, alleen het restaurant was dichtquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kun je een beetje normaal winkelen eigenlijk bij de IKEA nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |