Is er een kok bij KFC dan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja precies maar ik zie er nooit iemand in kokskleding.
[..]
Waarom is dat raar? De kok van de KFC verdient toch ook wel een compliment? Bij de Macdonalds reageert men precies hetzelfde.
ja dacht echt en geen geintje dat ik 1 verpest had en voor herkansing moest gaanquote:
Denk ik ook altijd, als ik denk dat ik het goed heb gemaakt heb ik een laag cijfer, denk ik dat ik het verneukt heb, heb ik een 8 of een 9.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja dacht echt en geen geintje dat ik 1 verpest had en voor herkansing moest gaan
prec dacht echt verklooit ben wel tevreden met die 7 nu achteraf lolquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd, als ik denk dat ik het goed heb gemaakt heb ik een laag cijfer, denk ik dat ik het verneukt heb, heb ik een 8 of een 9.
precies dacht echt verklooid dus blij met die 7quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd, als ik denk dat ik het goed heb gemaakt heb ik een laag cijfer, denk ik dat ik het verneukt heb, heb ik een 8 of een 9.
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
euh ik denk van wel werk met mensen met beperking en daar ligt mijn hart
ja daar was die 9,2 voor en daarom mega trots op mijzelf deze xquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Ik las dat die 9,2 voor een nogal heftig onderwerp was?
Ik heb een aantal jaren in de gothic scene gezeten, en daar kwam dat erg vaak voor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:30 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, haha! Ik heb gezien dat de medewerkers zelf het doen
Ik ben 180 graden gedraait. Zit wel nog met de oven. De marinade van mijn buikspek begon de koelkast te overheersen... Ik ben nu maar baozi aan het maken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb jij je pasta schotel al gemaakt?
Oh dus dat eet je vanavond? Hopen dat het nu wel gaat lukkenquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ben 180 graden gedraait. Zit wel nog met de oven. De marinade van mijn buikspek begon de koelkast te overheersen... Ik ben nu maar baozi aan het maken.
Hangt van de deeg af, als die niet meewerkt bak ik ze gewoon in de ovenquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dus dat eet je vanavond? Hopen dat het nu wel gaat lukken
Ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hangt van de deeg af, als die niet meewerkt bak ik ze gewoon in de oven
Heb genoeg energie om te delen hoorquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Op je verjaardag gebruik je al je energie voor jezelf!Komt goed.
Dan delen we ook de baoquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb genoeg energie om te delen hoor
Nee daar doe ik niet aan, vroeger een keer gedaan, dat was meer dan genoegquote:
2quote:
Rode wijn it is.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe maar radler, Jillz of rosé, rode wijn
voor mij dus niet.. dan drink ik op uit beleefdheid maar zou later wel een keer zeggen ik hou meer van deze wijn heel subtielquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Rode wijn it is.
Maar stel je zou de man van je leven vinden en jullie gaan samen uiteten. Stel dat er dan zo'n sommelier komt en die man maakt gewoon een hele raar wijn keuze of heeft er geen weet van, zou dat dan voor jou uitmaken?![]()
Ik vraag dit voor een vriend die zich afvraagt of zijn wijnkeuze echt van invloed is op zulke dingen.
Gewoon de vrouw laten kiezen dus! Zeer feministisch, niks mis mee. Goed advies.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor mij dus niet.. dan drink ik op uit beleefdheid maar zou later wel een keer zeggen ik hou meer van deze wijn heel subtiel
nee hoor gewoon vragen aan elkaar wat degene lekker vindquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gewoon de vrouw laten kiezen dus! Zeer feministisch, niks mis mee. Goed advies.
Nou ga er vanuit dat zo'n persoon wel weet welke wijn het beste is, of welke wijn bij welk gerecht hoor..quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Rode wijn it is.
Maar stel je zou de man van je leven vinden en jullie gaan samen uiteten. Stel dat er dan zo'n sommelier komt en die man maakt gewoon een hele raar wijn keuze of heeft er geen weet van, zou dat dan voor jou uitmaken?![]()
Ik vraag dit voor een vriend die zich afvraagt of zijn wijnkeuze echt van invloed is op zulke dingen.
Ik weet ook niks van wijn.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ga er vanuit dat zo'n persoon wel weet welke wijn het beste is, of welke wijn bij welk gerecht hoor..
Zelf weet ik er helemaal niks van wijn af
Als de smaak maar goed is, en als ik hem niet lekker vind zeg ik dat gewoon..quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van wijn.Maar het is dus wel belangrijk, ik schrijf het op in mijn boekje.
Ik doe mee maat. Op @Mrsloveablequote:Op woensdag 10 juni 2020 19:01 schreef engine het volgende:
Pilsga er vanavond wel een paar drinken.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:01 schreef engine het volgende:
Pilsga er vanavond wel een paar drinken.
Ja precies, dus je geeft hem de kans om zijn keuze te herstellen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als de smaak maar goed is, en als ik hem niet lekker vind zeg ik dat gewoon..
Uiteraardquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja precies, dus je geeft hem de kans om zijn keuze te herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |